Jump to content
2019 Temmuz ve 2023 Mart arası tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeniden kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

iyi Niyet Garantisi Yokmuş


Ozan Kar

Önerilen Mesajlar

31 dakika önce, Özer Aksu yazdı:

tikirtili bir direksiyon kutusu 

 

... o işte bir kaç parametre var.

 

- Tıkırtı! nereden geliyor? Tespit / Teşhis yapıldı mı?

- Garanti biteli ne kadar oldu?

-  Servis girişleri dökümü ... (bu önemli ... Ozan'ın garanti döneminde sisteme eklenmiş/girilmiş direksiyon kutusu şikayeti vardı, bizim çocuklar başvuru yaparken "garanti süresi içinde şikayet vardı, o an teşhis konamadı ama sorun araç garanti kapsamındayken başladı!" kozunu kullandı.

  • Beğen 3
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Tikirti direksiyon kutusundan geliyor bozuk yolda o bariz belli .
- garanti biteli 1 yıl oldu. Sorunun nedenini sadece savaş ustaya bakim esnasinda sormuştum direksiyon kutusundan demişti değiştirilmesi gerekir demişti hatta tamiri bile dışarda yapıldığından bahsetmişti araç serviste iken ama garanti olmadigindan başvuru yapamadık.
Şu bir gerçekki bu kronik bir sorun ve bununla ilgili yayınlanmış TSB bile vardı. Belli bir seride sorun var .

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 2 hafta sonra...

arkadaşlar geçen servise gittiğim belirtmiştim.4 tane bijonun kapakları düşmüş garantiden değişimi için servis ford merkeze sormuş red cevabı gelmiş yine kapı camları arasındaki camlarda içinde boya serpmesi gibi beyaz lekeler vardı.sağ sol toplam 6 tane hepsinde var.çizilme kırılma çıtlama falan yok ancak bunların değişiminide reddetmiş.bugün genel merkeze telefon ettim.dosya açtırdım hayırlısı bakalım.hele bijonları ret etmesi tameman sorumsuzluk her yerde bunlarda sorun olduğu belirtiliyor.http://i.hizliresim.com/OEpvNZ.jpg

IMG_2101.JPG

IMG_2100.JPG

--28 dakika sonra eklendi--

maalesef şimdi genel merkezden aradılar yine red.en azından bijonları bile garanti kapsamına almadılar.servis normal olarak bu lekelerin boya sıçramasıylamı, darbeye bağlı bir kulanıcı hatasımı yoksa içinde mi  oluştuğunu tespit edebilir.rapor  istemeleri gerekmezmi en azından kullanıcı hatası olup olmadığını tespit edebilirler kanaatindeyim.

Alparslan Özaslan tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

‎19‎.‎10‎.‎2016 - 08:21 tarihinde, Servet Ö. yazdı:

Bence o lekeler başka bir kimyasal lekesi. Pek boya lekesine benzemiyor. Camlarda çizilme yok demişsiniz ama sanki zımparalamış gibisiniz. Neyse olan olmuş, sirke ile silmeyi deneyin bakalım bir değişim olacak mı.

camlarda çizilme var normal olarak izler var ama lekeler sanki camın altında gibi ve düşünü bir yere boya sıçramış ve üzeri verniklenmiş gibi.alt tarafa geçecek bir durum yok.üst tarafta boya veya çıtlama olsa en azından tırnağa değmesi lazım.gerçi bundn bir şey çıkacağını zannetmiyorum ama bijonlara ne demeli.dört tanesini  kapağı düşmüş ve kullanıcı hatası diyor.birçok formda bu bijon kapaklarını düştüğü ve garantiden değiştirilebileceği yazıyor.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 2 hafta sonra...

bijonların garanti kapsamında kapak nikelanjların düştüğünü ve garanti kapsamında değişimi için yaptığım talebin red gelmesi üzerine tarafıma yazılı belge gönderilmesini gerekirse tüketici hakem heyetine gideceğini belirttim tarafıma biyonların kullanıcı hatası sonucu olduğu ve garantiye girmeyeceğine dair yazı gönderdiler.tekrar şikayet hattını kullandım.toplam 5 tane bijonun bozulmadığı üstlerinde bulunan nikelanj kapakların düştüğü somunlarda sorun olmadığını ayrıca beraber gittiğimiz bir arkadaşın garantiden değiştiği benimkilerinin ise kullanıcı hatasına soktuklarını belirttim.artık servislere gitmeyeceğimi bijonların 5 tl gibi bir tutar olduğu serviste bir bakımın 350-400 tl ödediğimi dışarıda çok daha ucuza yapıldığı 25 tl lik bir bijonun kullanıcı hatasına sokup garantiden değişimini sağlanmadıktan sonra servise gitmenin bir önemini olmadığını ve tüketici hakem heyeti ile sanayi bakanlığına talepte bulunacağımı focus 3 lerde bu sorunun çok olduğu ve formlardan bunula ilgili dökümleri alıp heyete vereceğim dilekçeye ekleyeceğimi belirttim tekrar bir şikayet dosyası açalım dediler hayırlısı bakalım

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.