Kaan Yagizer Yanıtlama zamanı: Ekim 10, 2016 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 10, 2016 31 dakika önce, Özer Aksu yazdı: tikirtili bir direksiyon kutusu ... o işte bir kaç parametre var. - Tıkırtı! nereden geliyor? Tespit / Teşhis yapıldı mı? - Garanti biteli ne kadar oldu? - Servis girişleri dökümü ... (bu önemli ... Ozan'ın garanti döneminde sisteme eklenmiş/girilmiş direksiyon kutusu şikayeti vardı, bizim çocuklar başvuru yaparken "garanti süresi içinde şikayet vardı, o an teşhis konamadı ama sorun araç garanti kapsamındayken başladı!" kozunu kullandı. 3 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Misafir Yanıtlama zamanı: Ekim 10, 2016 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 10, 2016 Tikirti direksiyon kutusundan geliyor bozuk yolda o bariz belli . - garanti biteli 1 yıl oldu. Sorunun nedenini sadece savaş ustaya bakim esnasinda sormuştum direksiyon kutusundan demişti değiştirilmesi gerekir demişti hatta tamiri bile dışarda yapıldığından bahsetmişti araç serviste iken ama garanti olmadigindan başvuru yapamadık. Şu bir gerçekki bu kronik bir sorun ve bununla ilgili yayınlanmış TSB bile vardı. Belli bir seride sorun var . Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Kaan Yagizer Yanıtlama zamanı: Ekim 10, 2016 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 10, 2016 33 dakika önce, Özer Aksu yazdı: Tikirti direksiyon kutusundan geliyor bozuk yolda o bariz belli . ... müsait olduğunda söker tamir takımı ile girişiriz. Büyük ihtimal ile sorun giderilir. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Alparslan Özaslan Yanıtlama zamanı: Ekim 18, 2016 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 18, 2016 (düzenlendi) arkadaşlar geçen servise gittiğim belirtmiştim.4 tane bijonun kapakları düşmüş garantiden değişimi için servis ford merkeze sormuş red cevabı gelmiş yine kapı camları arasındaki camlarda içinde boya serpmesi gibi beyaz lekeler vardı.sağ sol toplam 6 tane hepsinde var.çizilme kırılma çıtlama falan yok ancak bunların değişiminide reddetmiş.bugün genel merkeze telefon ettim.dosya açtırdım hayırlısı bakalım.hele bijonları ret etmesi tameman sorumsuzluk her yerde bunlarda sorun olduğu belirtiliyor.http://i.hizliresim.com/OEpvNZ.jpg --28 dakika sonra eklendi-- maalesef şimdi genel merkezden aradılar yine red.en azından bijonları bile garanti kapsamına almadılar.servis normal olarak bu lekelerin boya sıçramasıylamı, darbeye bağlı bir kulanıcı hatasımı yoksa içinde mi oluştuğunu tespit edebilir.rapor istemeleri gerekmezmi en azından kullanıcı hatası olup olmadığını tespit edebilirler kanaatindeyim. Ekim 18, 2016 Alparslan Özaslan tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Servet Ö. Yanıtlama zamanı: Ekim 19, 2016 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 19, 2016 Bence o lekeler başka bir kimyasal lekesi. Pek boya lekesine benzemiyor. Camlarda çizilme yok demişsiniz ama sanki zımparalamış gibisiniz. Neyse olan olmuş, sirke ile silmeyi deneyin bakalım bir değişim olacak mı. 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Alparslan Özaslan Yanıtlama zamanı: Ekim 21, 2016 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 21, 2016 19.10.2016 - 08:21 tarihinde, Servet Ö. yazdı: Bence o lekeler başka bir kimyasal lekesi. Pek boya lekesine benzemiyor. Camlarda çizilme yok demişsiniz ama sanki zımparalamış gibisiniz. Neyse olan olmuş, sirke ile silmeyi deneyin bakalım bir değişim olacak mı. camlarda çizilme var normal olarak izler var ama lekeler sanki camın altında gibi ve düşünü bir yere boya sıçramış ve üzeri verniklenmiş gibi.alt tarafa geçecek bir durum yok.üst tarafta boya veya çıtlama olsa en azından tırnağa değmesi lazım.gerçi bundn bir şey çıkacağını zannetmiyorum ama bijonlara ne demeli.dört tanesini kapağı düşmüş ve kullanıcı hatası diyor.birçok formda bu bijon kapaklarını düştüğü ve garantiden değiştirilebileceği yazıyor. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Alparslan Özaslan Yanıtlama zamanı: Kasım 2, 2016 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Kasım 2, 2016 bijonların garanti kapsamında kapak nikelanjların düştüğünü ve garanti kapsamında değişimi için yaptığım talebin red gelmesi üzerine tarafıma yazılı belge gönderilmesini gerekirse tüketici hakem heyetine gideceğini belirttim tarafıma biyonların kullanıcı hatası sonucu olduğu ve garantiye girmeyeceğine dair yazı gönderdiler.tekrar şikayet hattını kullandım.toplam 5 tane bijonun bozulmadığı üstlerinde bulunan nikelanj kapakların düştüğü somunlarda sorun olmadığını ayrıca beraber gittiğimiz bir arkadaşın garantiden değiştiği benimkilerinin ise kullanıcı hatasına soktuklarını belirttim.artık servislere gitmeyeceğimi bijonların 5 tl gibi bir tutar olduğu serviste bir bakımın 350-400 tl ödediğimi dışarıda çok daha ucuza yapıldığı 25 tl lik bir bijonun kullanıcı hatasına sokup garantiden değişimini sağlanmadıktan sonra servise gitmenin bir önemini olmadığını ve tüketici hakem heyeti ile sanayi bakanlığına talepte bulunacağımı focus 3 lerde bu sorunun çok olduğu ve formlardan bunula ilgili dökümleri alıp heyete vereceğim dilekçeye ekleyeceğimi belirttim tekrar bir şikayet dosyası açalım dediler hayırlısı bakalım 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Önerilen Mesajlar
Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın
Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor
Hesap oluştur
Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.
Hesap OluşturGiriş yap
Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.
Giriş Yap