Jump to content
2019 Temmuz ve 2023 Mart arası tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeniden kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

1.5 Tdci Powershift Kuga Teknik Değerleri [WLTP eklendi] ve Bol Resimli


Yakup Ç. A.

Önerilen Mesajlar

18 October 2016 - 20:07 tarihinde, Yakup Çağatay yazdı:

Bende en çok burayı sevdim. Tavan siyah, koltuklar deri/nubuk ve siyah.

2017-Ford-Kuga-ST-Line-12.jpg

 

 

 

Volvo V40 da fena durmuyor bu siyah ortam ben sevmiştim.

Tabanda yanılmıyorsam fordun yine bilindik dandik döşemesi var. Kıl oluyorum bu döşemeye, asla tam olarak içindekiler temizlenmiyor.

Birde koltuklarda yine f3 titx lerdeki dandik parçalı deriyi kullanmışlar. Yumuşak gevremeyecek düzgün bir suni deri kullanmayı deneseler hep mutlu olacaz.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

10 dakika önce, Servet Ö. yazdı:

 

 

Yumuşak gevremeyecek düzgün bir suni deri kullanmayı deneseler hep mutlu olacaz.

Hee daha önceden 2010 dan beri felan yapalardı keşkem. Cüzdana o kadar laf saymazdım günahını almazdım. Ben de mutlu olurdum valla.Ford un deri olan döşemeli arabasını almamak lazım benceeee

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Şimdi, Doğan Kurban yazdı:

Hee daha önceden 2010 dan beri felan yapalardı keşkem. Cüzdana o kadar laf saymazdım günahını almazdım. Ben de mutlu olurdum valla.Ford un deri olan döşemeli arabasını almamak lazım benceeee

Ford şu abartı saçma Vignale vs tadında modelleri hariç ne zaman koltuk yapabilmiş ki şimdi yapsın.

--0 dakika sonra eklendi--

Çünkü sorsan dünyanın en zor işi koltuk yapmak...

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Şimdi, Servet Ö. yazdı:

Ford şu abartı saçma Vignale vs tadında modelleri hariç ne zaman koltuk yapabilmiş ki şimdi yapsın.

Amanın aklıma ya komple deri yapsalardı fikri geldi de. Neyse ki maliyet kısma nedeni bizim lehimize olmuş. Çay bahçelerindeki tahta tabureler geldi biran aklıma nedense.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Şimdi, Doğan Kurban yazdı:

Amanın aklıma ya komple deri yapsalardı fikri geldi de. Neyse ki maliyet kısma nedeni bizim lehimize olmuş. Çay bahçelerindeki tahta tabureler geldi biran aklıma nedense.

Bak bi örnek vereyim, mesela ön koltuğun sadece oturduğun kısmının kılıfı yani koltuğun tamamı değil sadece dış yüzeyi 5bin+ TL :)

Ha nerden biliyorsun bunu dersen, benim eski perte çıkan arabanın expere gönderilen teklif parça listesinde gördüm.

 

Bak tekrar ediyorum motor değil, turbo değil, kılıf! Kılıf la bildiğin kılıf! Ne kadar değerli Ford/Otosanın gözünde onlar epey bi değerli.

Şöyle düşün benim arabanın motoru otosanda 30bin! TL, ama koltuklar motordan daha pahalı.

 

Ford'a bir! Otosana iki!

--0 dakika sonra eklendi--

Not: Sırt tarafı değil ha, sadece totonun değdiği kısım.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Şimdi, Doğan Kurban yazdı:

Kılıf ve motor alana kasası hediye desek mi hahahaha

Param olsa sırf uğraşmak için plaka çıkarmadan sıfır araba alıp parçalayıp parçaylayıp satarım. Tüküreyim öyle yedek parça fiyatına. Hem milleti düdükleyip hemde müşterilerimizin mutlu olmasını önemsiyoruz diye laflar söylüyorlar ya birde ifrit oluyorum.

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

4 dakika önce, Murat Kavuk yazdı:

Orjinal yedek parça koltuk kılıfı pahalıdır. Tüm markalarda böyle. Neden ben de bilmiyorum. Çeşit çok, stoğu zor, kumaşı özel vs gibi nedenler türetilebilir.

Abi iyi de bu nedenler 1 e al 5 e itele olarak uygulanması mantıksız. En basiti kaç tane aracı dolaşıp müşteriye ulaşan motor yağına bile adam 2,5 kat fiyat bindiriyor.Bence bu hiç etik değil. Beni servisine bağlamak istiyorsan direk üreticiden aldığın ürünü piyasadan daha alt fiyata bana temin etmen gerekir. 1 parçayı servise getirir misin diyoruz olur tabi getirelim 500 tl fiyatı diyor. Parçacıya diyoruz getir tmm abi 300 tl otasan fiyatı var diyor. Şimdi bunda bana 1 tane iyi niyet göstergesi sunacak kişi var mı?

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

25 dakika önce, Doğan Kurban yazdı:

Abi iyi de bu nedenler 1 e al 5 e itele olarak uygulanması mantıksız. En basiti kaç tane aracı dolaşıp müşteriye ulaşan motor yağına bile adam 2,5 kat fiyat bindiriyor.Bence bu hiç etik değil. Beni servisine bağlamak istiyorsan direk üreticiden aldığın ürünü piyasadan daha alt fiyata bana temin etmen gerekir. 1 parçayı servise getirir misin diyoruz olur tabi getirelim 500 tl fiyatı diyor. Parçacıya diyoruz getir tmm abi 300 tl otasan fiyatı var diyor. Şimdi bunda bana 1 tane iyi niyet göstergesi sunacak kişi var mı?

 

2004-2005 gibi tartıştığımız hatırlıyorum. Ghia koltuk kılfı alsak taksak bizim kolekşına dedik, o zaman bi oha çekmiştik fiyatı görünce :) Yani bu hep böyle, koltuk kılıfı hep çok aşırı pahalı. Sonucu bu, nedenini ben de bilmiyorum.

Otosanın 300'e sattığı bir şeyi servis 500'e satmazki. Genelde %20-25 civarı kar koyarlar. Çok zorlarsan sana %20 indirim yaparlar, ama yine de kar ederler (ayrı otosan indirimleri de oluyor) :) 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • Yakup Ç. A., başlığı 1.5 Tdci Powershift Kuga Teknik Değerleri [WLTP eklendi] ve Bol Resimli olarak değiştirdi
  • Yakup Ç. A. bu konuyu sabitledi
  • Yakup Ç. A., konu sabitlemesini kaldırdı

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.