Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Ekim 18, 2016 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 18, 2016 Bende en çok burayı sevdim. Tavan siyah, koltuklar deri/nubuk ve siyah. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Teoman S. Yanıtlama zamanı: Ekim 18, 2016 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 18, 2016 Biraz açık renk olsa nasıl olurdu? Çok karartmamışmı.. Ama güzel o ayrı.. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Murat Kav. Yanıtlama zamanı: Ekim 18, 2016 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 18, 2016 13 dakika önce, Yakup Çağatay yazdı: Bende en çok burayı sevdim. Tavan siyah, koltuklar deri/nubuk ve siyah. Hah işte, tam dayaklık. Bu nedir, kapkara her yer. Bunun jantları da kara 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Servet Ö. Yanıtlama zamanı: Ekim 19, 2016 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 19, 2016 18 October 2016 - 20:07 tarihinde, Yakup Çağatay yazdı: Bende en çok burayı sevdim. Tavan siyah, koltuklar deri/nubuk ve siyah. Volvo V40 da fena durmuyor bu siyah ortam ben sevmiştim. Tabanda yanılmıyorsam fordun yine bilindik dandik döşemesi var. Kıl oluyorum bu döşemeye, asla tam olarak içindekiler temizlenmiyor. Birde koltuklarda yine f3 titx lerdeki dandik parçalı deriyi kullanmışlar. Yumuşak gevremeyecek düzgün bir suni deri kullanmayı deneseler hep mutlu olacaz. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Doğan Kurban Yanıtlama zamanı: Ekim 19, 2016 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 19, 2016 10 dakika önce, Servet Ö. yazdı: Yumuşak gevremeyecek düzgün bir suni deri kullanmayı deneseler hep mutlu olacaz. Hee daha önceden 2010 dan beri felan yapalardı keşkem. Cüzdana o kadar laf saymazdım günahını almazdım. Ben de mutlu olurdum valla.Ford un deri olan döşemeli arabasını almamak lazım benceeee Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Servet Ö. Yanıtlama zamanı: Ekim 19, 2016 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 19, 2016 Şimdi, Doğan Kurban yazdı: Hee daha önceden 2010 dan beri felan yapalardı keşkem. Cüzdana o kadar laf saymazdım günahını almazdım. Ben de mutlu olurdum valla.Ford un deri olan döşemeli arabasını almamak lazım benceeee Ford şu abartı saçma Vignale vs tadında modelleri hariç ne zaman koltuk yapabilmiş ki şimdi yapsın. --0 dakika sonra eklendi-- Çünkü sorsan dünyanın en zor işi koltuk yapmak... 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Doğan Kurban Yanıtlama zamanı: Ekim 19, 2016 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 19, 2016 Şimdi, Servet Ö. yazdı: Ford şu abartı saçma Vignale vs tadında modelleri hariç ne zaman koltuk yapabilmiş ki şimdi yapsın. Amanın aklıma ya komple deri yapsalardı fikri geldi de. Neyse ki maliyet kısma nedeni bizim lehimize olmuş. Çay bahçelerindeki tahta tabureler geldi biran aklıma nedense. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Servet Ö. Yanıtlama zamanı: Ekim 19, 2016 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 19, 2016 Şimdi, Doğan Kurban yazdı: Amanın aklıma ya komple deri yapsalardı fikri geldi de. Neyse ki maliyet kısma nedeni bizim lehimize olmuş. Çay bahçelerindeki tahta tabureler geldi biran aklıma nedense. Bak bi örnek vereyim, mesela ön koltuğun sadece oturduğun kısmının kılıfı yani koltuğun tamamı değil sadece dış yüzeyi 5bin+ TL Ha nerden biliyorsun bunu dersen, benim eski perte çıkan arabanın expere gönderilen teklif parça listesinde gördüm. Bak tekrar ediyorum motor değil, turbo değil, kılıf! Kılıf la bildiğin kılıf! Ne kadar değerli Ford/Otosanın gözünde onlar epey bi değerli. Şöyle düşün benim arabanın motoru otosanda 30bin! TL, ama koltuklar motordan daha pahalı. Ford'a bir! Otosana iki! --0 dakika sonra eklendi-- Not: Sırt tarafı değil ha, sadece totonun değdiği kısım. 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Doğan Kurban Yanıtlama zamanı: Ekim 19, 2016 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 19, 2016 Kılıf ve motor alana kasası hediye desek mi hahahaha Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Servet Ö. Yanıtlama zamanı: Ekim 19, 2016 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 19, 2016 Şimdi, Doğan Kurban yazdı: Kılıf ve motor alana kasası hediye desek mi hahahaha Param olsa sırf uğraşmak için plaka çıkarmadan sıfır araba alıp parçalayıp parçaylayıp satarım. Tüküreyim öyle yedek parça fiyatına. Hem milleti düdükleyip hemde müşterilerimizin mutlu olmasını önemsiyoruz diye laflar söylüyorlar ya birde ifrit oluyorum. 2 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Murat Kav. Yanıtlama zamanı: Ekim 19, 2016 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 19, 2016 Orjinal yedek parça koltuk kılıfı pahalıdır. Tüm markalarda böyle. Neden ben de bilmiyorum. Çeşit çok, stoğu zor, kumaşı özel vs gibi nedenler türetilebilir. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Doğan Kurban Yanıtlama zamanı: Ekim 19, 2016 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 19, 2016 4 dakika önce, Murat Kavuk yazdı: Orjinal yedek parça koltuk kılıfı pahalıdır. Tüm markalarda böyle. Neden ben de bilmiyorum. Çeşit çok, stoğu zor, kumaşı özel vs gibi nedenler türetilebilir. Abi iyi de bu nedenler 1 e al 5 e itele olarak uygulanması mantıksız. En basiti kaç tane aracı dolaşıp müşteriye ulaşan motor yağına bile adam 2,5 kat fiyat bindiriyor.Bence bu hiç etik değil. Beni servisine bağlamak istiyorsan direk üreticiden aldığın ürünü piyasadan daha alt fiyata bana temin etmen gerekir. 1 parçayı servise getirir misin diyoruz olur tabi getirelim 500 tl fiyatı diyor. Parçacıya diyoruz getir tmm abi 300 tl otasan fiyatı var diyor. Şimdi bunda bana 1 tane iyi niyet göstergesi sunacak kişi var mı? Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Kaan Yagizer Yanıtlama zamanı: Ekim 19, 2016 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 19, 2016 ... taş'mı yiyicez? 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Doğan Kurban Yanıtlama zamanı: Ekim 19, 2016 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 19, 2016 Şimdi, Kaan Yagizer yazdı: ... taş'mı yiyicez? Ankara ya gelirsen döner ya da karadeniz pidesi abi. Ama içinden taş çıkar mı bilmem 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Murat Kav. Yanıtlama zamanı: Ekim 19, 2016 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 19, 2016 25 dakika önce, Doğan Kurban yazdı: Abi iyi de bu nedenler 1 e al 5 e itele olarak uygulanması mantıksız. En basiti kaç tane aracı dolaşıp müşteriye ulaşan motor yağına bile adam 2,5 kat fiyat bindiriyor.Bence bu hiç etik değil. Beni servisine bağlamak istiyorsan direk üreticiden aldığın ürünü piyasadan daha alt fiyata bana temin etmen gerekir. 1 parçayı servise getirir misin diyoruz olur tabi getirelim 500 tl fiyatı diyor. Parçacıya diyoruz getir tmm abi 300 tl otasan fiyatı var diyor. Şimdi bunda bana 1 tane iyi niyet göstergesi sunacak kişi var mı? 2004-2005 gibi tartıştığımız hatırlıyorum. Ghia koltuk kılfı alsak taksak bizim kolekşına dedik, o zaman bi oha çekmiştik fiyatı görünce Yani bu hep böyle, koltuk kılıfı hep çok aşırı pahalı. Sonucu bu, nedenini ben de bilmiyorum. Otosanın 300'e sattığı bir şeyi servis 500'e satmazki. Genelde %20-25 civarı kar koyarlar. Çok zorlarsan sana %20 indirim yaparlar, ama yine de kar ederler (ayrı otosan indirimleri de oluyor) 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Önerilen Mesajlar
Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın
Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor
Hesap oluştur
Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.
Hesap OluşturGiriş yap
Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.
Giriş Yap