Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.
Merhaba arkadaşlar , bugün sabah yaşadığım bir problemi sizinle paylaşmak istedim
İse giderken sabah yaklasik 5 km sonra motor hararet göstergesi 118C° sınırına kadar çıktı gaz yememeye başladı . İnip kaputu açıp motora baktığımda sızınti motor soğutma suyunda eksilme, belirtileri yoktu. Motor oldukça soğuktu. Motor soğutma suyu kapağını açtım bir miktar hava ve su dışarı attı . Biraz devam ettim hararet göstergesi normale döndü . Suyunu tamamladım .
Servise durumu izah ettiğimde (-ki bulundugum yerdeki ford servisi ve beceriksiz bir servis) beraber test surusune ciktik.normal olarak soğutma gerçekleşiyordu. Sagina soluna bakti motoru komple indirip rektefiye yaptırmak gerekir dedi . Sıcaklık yükseldiği için çatlak oluşup motor suyunu ceviremiyor dedi. İçimden ha s...t..r dedim .
Bu durumdan sonra sahsuvaroglu savaş usta ile konuyu değerlendirdik. Suyu tamamlayıp gözlemlemem için yaklaşık 40 km kadar sürüp test ekranından durumu kontrol ettim .
104C° üstüne çıkmıyor hararet ve fan açıp normal şekilde sogutuyor .
(Fan çift kademe 102C° de çalışıyor sıcaklık dusmediginde 104 C° fan hızı artıyor .)
Bu sorun anlik ve neden olduğu konusunda pek fikrim yok ( hava yapma, termostat)
Yarın sahsuvaroglundan randevu aldım kontrol ettirecegim . Bu durum hakkında yorumunuz ne olur .neden olabilir .
Soru
Misafir
Merhaba arkadaşlar , bugün sabah yaşadığım bir problemi sizinle paylaşmak istedim
İse giderken sabah yaklasik 5 km sonra motor hararet göstergesi 118C° sınırına kadar çıktı gaz yememeye başladı . İnip kaputu açıp motora baktığımda sızınti motor soğutma suyunda eksilme, belirtileri yoktu. Motor oldukça soğuktu. Motor soğutma suyu kapağını açtım bir miktar hava ve su dışarı attı . Biraz devam ettim hararet göstergesi normale döndü . Suyunu tamamladım .
Servise durumu izah ettiğimde (-ki bulundugum yerdeki ford servisi ve beceriksiz bir servis) beraber test surusune ciktik.normal olarak soğutma gerçekleşiyordu. Sagina soluna bakti motoru komple indirip rektefiye yaptırmak gerekir dedi . Sıcaklık yükseldiği için çatlak oluşup motor suyunu ceviremiyor dedi. İçimden ha s...t..r dedim .
Bu durumdan sonra sahsuvaroglu savaş usta ile konuyu değerlendirdik. Suyu tamamlayıp gözlemlemem için yaklaşık 40 km kadar sürüp test ekranından durumu kontrol ettim .
104C° üstüne çıkmıyor hararet ve fan açıp normal şekilde sogutuyor .
(Fan çift kademe 102C° de çalışıyor sıcaklık dusmediginde 104 C° fan hızı artıyor .)
Bu sorun anlik ve neden olduğu konusunda pek fikrim yok ( hava yapma, termostat)
Yarın sahsuvaroglundan randevu aldım kontrol ettirecegim . Bu durum hakkında yorumunuz ne olur .neden olabilir .
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş
Top Posters For This Question
9
5
4
3
Popular Days
Ock 17
12
Ock 15
7
Ekm 27
7
Ksm 3
5
Top Posters For This Question
Servet Ö. 9 posts
Kaan Yagizer 5 posts
Süleyman Ünal 4 posts
Yakup Ç. A. 3 posts
Popular Days
Ock 17 2017
12 posts
Ock 15 2017
7 posts
Ekm 27 2016
7 posts
Ksm 3 2016
5 posts
Popular Posts
Kaan Yagizer
...evet alt merkez ölmüş. Çocuklar sana haber vermiştir ama ben de tekrar edeyim. Merkez + debriyaj olayını garantiden hallediyoruz. Araba çalışınca diğer ufak-tefek şeylere de bakacağız. H.sonunda ku
Süleyman Ünal
Ecoobost motorun soğutma sistemi farklı mıdır bilmiyorum ama başımdan geçen bir olayı anlatayım. Kamyonetim yüklü halde giderken durduk yere ve anlık bir şekilde hararet göstergesi tavan yaptmıştı. H
Hasan EKİN
Hareret müşürü, termostat, devir daim pompası olabilir önceki arabamda da olmustu aniden yükseliyor, kaputu açtığında herhangi bir anormal durum olmuyor. Müşürü değiştirmekten baslayacak muhtemelen
Posted Images
Bu soruda 49 cevap bulunuyor
Önerilen Mesajlar
Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın
Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor
Hesap oluştur
Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.
Hesap OluşturGiriş yap
Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.
Giriş Yap