Mertcan Çelik Yanıtlama zamanı: Kasım 2, 2016 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Kasım 2, 2016 Ktm ikinci elde üzebilir biraz, hitap ettiği kitle meşhur Japon'larınki kadar geniş değil. En azından benim gördüğüm kadarıyla yedek parçası pahalı olduğundan aman aman tercih edilmiyor. Dendiği gibi yetmemeye başlarsa satması etmesi zaman alabilir. Benim kullandığım CBR250R 120 küsür kilo idi, ben de üzerinde 90 kilo, lapacı bir yağ yığını idim, hiç sorun yaşamadım, yani motorun ağırlığının o kadar önemi olduğunu düşünmüyorum da 2 kere durduğu yerde motoru yatırmana şaşırdım açıkçası, bu teknik bir eksiklik ya da hata olabilir, haddim olmadan bu yorumu da yapayım. Bence ABS, özellikle önümüz kar kış, yazlarımızda da her yerin inşaat olması sebebiyle toprak çamur bol iken, tercih edilmeli. Ayak koymak mesele ise, ağırlıktan önce sele yüksekliği önemli bence, CVT'nin bakım olarak sorun çıkarttığını çok duymadım açıkçası, BMW'ninkileri sökmek takmak çok çok zahmetli ve servis dışında çok diyorlar da diğerleri o kadar zahmetli olsa fast food'da bu kadar kullanılmazdı diye düşünüyorum. 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Saygın O. Yanıtlama zamanı: Kasım 2, 2016 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Kasım 2, 2016 Ben de aynı sevda ile yola çıktım, 2 yıl 7500 km'dir Xcity kullanıyorum, memnunum diyebilirim. İşe git gel için gayet güzel, tam bir şehir motoru. Tekerlekleri Xmax'e göre daha büyüktür. Ayrıca ayaklarım bunda yere daha iyi değdi. Şahsen 250cc performansını bile tam kullandığım söylenemez çünkü şehir kullanımında sürat risk doğuruyor. Belirttiğiniz amaçlı kullanım için gözünüz yüksek cc'lerde olmasın. Benim tavsiyem Xcity, eğer ABS düşünülürse Xmax. 2 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
H. Cenk Yanıtlama zamanı: Kasım 3, 2016 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Kasım 3, 2016 12 saat önce, Saygın O. yazdı: Ben de aynı sevda ile yola çıktım, 2 yıl 7500 km'dir Xcity kullanıyorum, memnunum diyebilirim. İşe git gel için gayet güzel, tam bir şehir motoru. Tekerlekleri Xmax'e göre daha büyüktür. Ayrıca ayaklarım bunda yere daha iyi değdi. Şahsen 250cc performansını bile tam kullandığım söylenemez çünkü şehir kullanımında sürat risk doğuruyor. Belirttiğiniz amaçlı kullanım için gözünüz yüksek cc'lerde olmasın. Benim tavsiyem Xcity, eğer ABS düşünülürse Xmax. Xcity de düşündüğüm motorlardan biri ancak bana sorarsanız çok pahalı .13750 TL Başlangıç için ilk düşüncem aslında benzer dizaynlı Kymco Agility 200 idi . 16 jantları , disk frenleri , 126 kg ağırlığı ve 7700 TL fiyatı (ikinci elde 6-7 bin) ile başlangıç için ideal geliyor bana ama namussuz su soğutmalı değil hava soğutmalı motor. Şişer eder diyorlar hava soğutmalılar için. Su soğutmalı olsa konu açmadan bunu almıştım Bu tiplerin kralı Piaggio Beverly 350 cc 8650 € 30bini geçiyor yav.. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Engin Uzunoğlu Yanıtlama zamanı: Kasım 3, 2016 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Kasım 3, 2016 Konu uzun fikir çok. Duke 250 Duke 390 Suzuki Sv 650 Versys 650 Er6n Er6f Harley Sportster883 ve/ veya Sportster 48 vs vs liste gidiyor. ABS siz motor almayın. Duke uygun ama gaz tepkisi ve hassasiyeti biraz sıkıntılı ayarlamak alışkanlık istiyor. Sanki bol bol kurs ve Sv 650. Bu arada 4-5 bin kılık kıyafet tutar. Ehliyet sonrası kursa devam bu arada. Honda çok iyiymiş kursuna gitmek lazım. Bir arkadaşım Honda kurslara gidip doğrudan Fjr1300 aldı. ? Yurt içi dışı sıkıntısız biniyor. Mercedes gibi. 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Adem Kazıl Yanıtlama zamanı: Kasım 3, 2016 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Kasım 3, 2016 1 saat önce, H. Cenk yazdı: Xcity de düşündüğüm motorlardan biri ancak bana sorarsanız çok pahalı .13750 TL Başlangıç için ilk düşüncem aslında benzer dizaynlı Kymco Agility 200 idi . 16 jantları , disk frenleri , 126 kg ağırlığı ve 7700 TL fiyatı (ikinci elde 6-7 bin) ile başlangıç için ideal geliyor bana ama namussuz su soğutmalı değil hava soğutmalı motor. Şişer eder diyorlar hava soğutmalılar için. Su soğutmalı olsa konu açmadan bunu almıştım Bu tiplerin kralı Piaggio Beverly 350 cc 8650 € 30bini geçiyor yav.. abi Bodrum un sıcağında bile şişiremiyoruz senin kullanmanla şişecek motor değil bu 14 yıldır hava soğutmalı scooter kullanıyorum şişenini görmedim şişme olayı şehirler arası yollarda aralıksız taba gaz kullanmak ile başına gelebilecek bi olay millet onuda arada 5-10 dk molalarla çözüyor zaten kymco nun şişmesine değil sert süspansiyonunundan şikayetçi kullananlar. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Engin Uzunoğlu Yanıtlama zamanı: Kasım 3, 2016 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Kasım 3, 2016 Bu arada kullanım amacını çok anlayamadım. Ama yaş ve motor aşkı yan yana gelince o scooterler çöpe gider bence. Motor vitesli olacak, şehiriçi demişken İstanbul şehir içi yollarında zaman zaman saatine göre aşırı hızlar yapılabiliyor. Sağ şeritte otobüs kamyon aralarında gitmek güvenlik problemi bence. Hız olarak malum İstanbul trafiğinin akışına uyabilecek bir motor şart bence. Evet küçük hacimli al yavaşdan büyüt durumu var ama o daha çok 18 yaşındakiler için. Bir kaç ay eğitmenle birlikte sürüş yapılıp trafikte motorun yeri, güvenli sürüş vs öğrendikten sonra orta hacimli bir motor daha uygun bence. Küçük hacim güvenli olsun derken İstanbul'da ancak mahalle aralarında dolaşılır. Ensemdeki yapışan kamyonları arabayla zor atıyorum scooterla nereye kaçacağız? Birde lastik mevzusu önemli. Motorun üzerinde ne lastik var, iyi bilinen lastiklere ölçüleri uyumlu mu önemli meseledir. Duke kaliteli lastik, kaliteli fren, kaydırmalı debriyaj ile çok iyidir. Bence iki sıkıntısı vardı aşırı hassas gaz kolu ve bacakları çok kırmak gerekmesi. Çizme ile frene, debriyaja basarken ayağıma kramp giriyordu. Sonunda çizmeyi çıkarıp bindim. 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Engin Uzunoğlu Yanıtlama zamanı: Kasım 3, 2016 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Kasım 3, 2016 (düzenlendi) Mümkünse şundan olsun Yani bu zevk için alınacak sonuçta bir şeye benzemeli demi ? https://goo.gl/images/VD1Zbe Kasım 3, 2016 Mertcan Çelik tarafından düzenlendi Resim linki düzenlendi 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Olcay Sert Yanıtlama zamanı: Kasım 4, 2016 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Kasım 4, 2016 yeni başlamak için tek geçeceğim motor Piaggio X Evo 250 hem şehir içi yeterli dönüş çapı hem rüzgar koruması hemde koltuğunun rahatlığı çok yi. uzun yolda hızlanmasıda yeterli 120 ile 1-2 saat yol kat edip hiç bi yerin ağrımadan yatağa gidebiliyorsun en kötü tarafı seri bi motor olmayışı ağırdan alır kendini. çok kaçsın dersen mantık ktm duke 250 dip not : bunlar başlangıç için 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
H. Cenk Yanıtlama zamanı: Kasım 10, 2016 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Kasım 10, 2016 Scooter değil vitesli bir motor almaya karar verdim ve fiyat performans olarak Kawasaki Z250SL de karar kıldım. 2. el almak peşindeyim. Hafta sonu şuan bir bakacağım https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-kawasaki-ihtiyactan-satiyorum-2015-model-kawasaki-yesil-z250-sl-abs-232982899/detay/ Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Hasan EKİN Yanıtlama zamanı: Kasım 10, 2016 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Kasım 10, 2016 Abi antalyada bulursan hertürlü yardımcı olurum Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
H. Cenk Yanıtlama zamanı: Aralık 12, 2016 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Aralık 12, 2016 GÜNCELLEME: Hala motor alamadım Geçen hafta sonu Yamahanın sürüş akademisine gittim. Hem biraz birşeyler öğreneyim hem de biraz motor süreyim diye. Bana hem 125 cc commuter, hem 250 cc naked MT-25 hem de 150 cc scooter sürdürdüler. Kafam daha da karıştı Sen olmuşsun bırak scooter ı vitesli al diye önerdiler. Şimdi 2017 de ABde tüm motorların Eu4 ve ABSli olma zorunluluğu var. Dün Yamahaya gittim bizde de aynı zorunluk olacağını söylediler. 250 cc Eu3 motorlarımızı bu ay gümrükten çekebildiğimiz kadar çekip 2017de bunları satmaya çalışacağız dedi. Yerine gelecek Eu4 ler en az %50 daha pahalı olacak dedi. Mesela ilk sayfada verdiğim MT-25 15000 falan 2017de yerine gelecek 300 cc lik versiyonunun (€ daha fazla yükselmezse ) 24 binden satılacağını söyledi. Ne yapsam bilemiyorum hala Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Hasan EKİN Yanıtlama zamanı: Aralık 12, 2016 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Aralık 12, 2016 Yamaha mt-25 veya xmax 250 abs düşünmelisin abi Mart sonunu geçirme sezon açılıyor, fiyat aldığın bayi olursa,haberedersen antalyadan bakarım senin için. 2 motorda yakıt ve bakım maliyetinden seni üzmez honda pcx lerinde 150 altına bakma derim 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Mertcan Çelik Yanıtlama zamanı: Aralık 12, 2016 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Aralık 12, 2016 %50 saçma çok değil mi yav bu arada instagramda görmüşken: 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
H. Cenk Yanıtlama zamanı: Aralık 13, 2016 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Aralık 13, 2016 10 saat önce, Mertcan Çelik yazdı: %50 saçma çok değil mi yav bu arada instagramda görmüşken: %50 dediğim gibi 250 cc ile bu motorları Eu4 yapamadıkları için başlangıçta 300cc kullanmaları . Bu da vergi dilimini atlatıyor %8den 37ye çıkıyor. Nmax 125 kabaca 9,5 TL iken 155i niye 13e çıkacak o konuda fikrim yok Bu arada kız arkadaş yaşını geçtiğimiz için bize biraz korkutmayan bir şey lazım 2 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Servet Ö. Yanıtlama zamanı: Aralık 13, 2016 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Aralık 13, 2016 Cok yoruldun abi cok, alti ustu baslangic motoru, al birini kullan. Begenmezsen satarsin. Alperenin araba secimine dondu senin olay. 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Önerilen Mesajlar
Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın
Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor
Hesap oluştur
Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.
Hesap OluşturGiriş yap
Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.
Giriş Yap