Erdem Bozkurt Oluşturma zamanı: Kasım 3, 2016 Raporla Share Oluşturma zamanı: Kasım 3, 2016 Selam arkadaşlar. 2005 model aracımın motoru komple yağ ile kaplaması problemi var. Bugün çıktım arkadaşa komple motoru yıkattım nerden yağ attığını görebilmek için eve kadar geldim ve sonuca ulaştım. Turbonun koruma metalinin hemen sağından aşağıya doğru giden ince bir metal boru var büyük ihtimal çatladı ki o bölümün altı komple yağ olmuştu. Eğer ki tahmin ettiyseniz nerden bahsettiğimi bilmek istediğim şu. O ince boru değişimi oluyor mu? Öneriniz nedir acaba. Şimdiden Teşekkür ederim sevgiler saygılar. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Servet Ö. Yanıtlama zamanı: Kasım 3, 2016 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Kasım 3, 2016 Bir saat önce, Erdem Bozkurt yazdı: Selam arkadaşlar. 2005 model aracımın motoru komple yağ ile kaplaması problemi var. Bugün çıktım arkadaşa komple motoru yıkattım nerden yağ attığını görebilmek için eve kadar geldim ve sonuca ulaştım. Turbonun koruma metalinin hemen sağından aşağıya doğru giden ince bir metal boru var büyük ihtimal çatladı ki o bölümün altı komple yağ olmuştu. Eğer ki tahmin ettiyseniz nerden bahsettiğimi bilmek istediğim şu. O ince boru değişimi oluyor mu? Öneriniz nedir acaba. Şimdiden Teşekkür ederim sevgiler saygılar. Arabada değişmeyen boru yoktur, vardır illaki yedek parçası fakat bir fotoğraf falan atsaydınızda görseydik. 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Alp Kaya Yanıtlama zamanı: Kasım 3, 2016 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Kasım 3, 2016 dediğin boru turbonun üst kısmında son buluyor olmalı.yanılmıyorsam turboyu yağlayan boru o. turboyu değiştirirken ustam monte ederken görmüştüm.100 lira civarı bir fiyatı vardı.orda kaçak varsa turboyu bozabilirsin.hemen yaptırmanı tavsiye ederim.aşağıdaki fotodaki boru ise bahsettiğin 2 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Erdem Bozkurt Yanıtlama zamanı: Kasım 3, 2016 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Kasım 3, 2016 Abi 2 ve 3 ncü resimdeki aradaki ince boru tepesi yuvsrlak alyan girişli olan (resim internetten alıntı) --1 dakika sonra eklendi-- Şimdi, Alp Kaya yazdı: dediğin boru turbonun üst kısmında son buluyor olmalı.yanılmıyorsam turboyu yağlayan boru o. turboyu değiştirirken ustam monte ederken görmüştüm.100 lira civarı bir fiyatı vardı.orda kaçak varsa turboyu bozabilirsin.hemen yaptırmanı tavsiye ederim.aşağıdaki fotodaki boru ise bahsettiğin Aynen z çizen borudan bahsediyorum. Teşekkür ederim Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Alp Kaya Yanıtlama zamanı: Kasım 3, 2016 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Kasım 3, 2016 evet turbo yağlama borusu o.ihmal etme kaçak varsa değiştir.geçmiş olsun 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Erdem Bozkurt Yanıtlama zamanı: Kasım 3, 2016 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Kasım 3, 2016 6 dakika önce, Alp Kaya yazdı: evet turbo yağlama borusu o.ihmal etme kaçak varsa değiştir.geçmiş olsun --0 dakika sonra eklendi-- Eyvallah abi teşekkür ederim en kısa zamanda inşallah. 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Servet Ö. Yanıtlama zamanı: Kasım 4, 2016 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Kasım 4, 2016 10 saat önce, Erdem Bozkurt yazdı: --0 dakika sonra eklendi-- Eyvallah abi teşekkür ederim en kısa zamanda inşallah. Basit bir boru, bildigim kadariyla yedek parcasi mevcut. Tamir etmekten ziyada cikart yenisini taktir derim. Birileri fazla siktiysa basindaki somunu yamulmus veya catlamis olabilir, somunu degistirsende kacak yapabilir. Bu nedenle degistir isini saglama bagla. Sayet yag turbonun can damari. 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Serkan Karakoca Yanıtlama zamanı: Kasım 4, 2016 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Kasım 4, 2016 Turbo yağlama borusu 50-100 tl olması lazım 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Erdem Bozkurt Yanıtlama zamanı: Kasım 4, 2016 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Kasım 4, 2016 11 saat önce, Servet Ö. yazdı: Basit bir boru, bildigim kadariyla yedek parcasi mevcut. Tamir etmekten ziyada cikart yenisini taktir derim. Birileri fazla siktiysa basindaki somunu yamulmus veya catlamis olabilir, somunu degistirsende kacak yapabilir. Bu nedenle degistir isini saglama bagla. Sayet yag turbonun can damari. Abi zaten usta kaynak yaptırmıştı daha önceden. Bencede değişim daha garanti. Teşekkürler --2 dakika sonra eklendi-- 5 saat önce, Serkan Karakoca yazdı: Turbo yağlama borusu 50-100 tl olması lazım Teşekkürler sabah ilk işim değişim olacak. Enjektörlerede bakım gerekiyodu zaten ikisi bir halledilir inş. 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Erdem Bozkurt Yanıtlama zamanı: Kasım 19, 2016 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Kasım 19, 2016 Arkadaşlar aracı yaptırdım bilgi amaçlı yazmak istiyorum. Biraz pahalıya mal oldu. Önce o ince boru değişti yağ gelmeye devam etti. Sonrasında ustaya bıraktığımda detaylı bir inceleme ile.. enjektör saplamalarının altındaki keçeler üst kapak (külbütör) turbo borusu (patlama sonucu 3 kez değişti sonuncu orjinal) triger seti ve resimlerde gösterilen ince borunun sağındaki kalın demir boru değişti. Sonuç 1500 tl. Yağ problemi gitti çok şükür. Bugünde arıza lambaları yanıp sönüyordu birde göstergede direksiyon yrd arızası yazdı direksiyon ağırlaştı tüm lambalar sönük yandı teyp çalışmadı ??Doktorda işim vardı çıktığımda araç tık yaptı çalışmadı ittirdik eve kadar geldim stop ettim tekrar bastım çalıştı. Problem aküdemi yoksa yağ sorununu çözerken motor yıkanmıştı ondan mı oluyor? Anlam veremedim. Konuyu anlatırken devrik cümleler kurmuş olabilirim gelişi güzel anlattım kusura bakmayın. Saygılar sevgiler. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Servet Ö. Yanıtlama zamanı: Kasım 19, 2016 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Kasım 19, 2016 Motor yıkanmaz, temizlenir. Bundan olabilir. Aküyü ölçtürün çıkar ortaya. 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
ismail orçan Yanıtlama zamanı: Kasım 19, 2016 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Kasım 19, 2016 40 dakika önce, Erdem Bozkurt yazdı: Arkadaşlar aracı yaptırdım bilgi amaçlı yazmak istiyorum. Biraz pahalıya mal oldu. Önce o ince boru değişti yağ gelmeye devam etti. Sonrasında ustaya bıraktığımda detaylı bir inceleme ile.. enjektör saplamalarının altındaki keçeler üst kapak (külbütör) turbo borusu (patlama sonucu 3 kez değişti sonuncu orjinal) triger seti ve resimlerde gösterilen ince borunun sağındaki kalın demir boru değişti. Sonuç 1500 tl. Yağ problemi gitti çok şükür. Bugünde arıza lambaları yanıp sönüyordu birde göstergede direksiyon yrd arızası yazdı direksiyon ağırlaştı tüm lambalar sönük yandı teyp çalışmadı ??Doktorda işim vardı çıktığımda araç tık yaptı çalışmadı ittirdik eve kadar geldim stop ettim tekrar bastım çalıştı. Problem aküdemi yoksa yağ sorununu çözerken motor yıkanmıştı ondan mı oluyor? Anlam veremedim. Konuyu anlatırken devrik cümleler kurmuş olabilirim gelişi güzel anlattım kusura bakmayın. Saygılar sevgiler. Motoru yıkattıysanız bundan sonra hep başınız ağrıcak benden demesi imkanınız varsa bence satın çünkü bi müddet sonra insan tiksiniyor sıkıntıya giriyor buna benzer bi konuda ben açmıştım forumda,amcamın 2008 tdci collection dizeli vardı motoru yıkatmadıda,yağmurlu havada derin sudan geçmiş sanırım (25-30cm) sudan geçtikten sonra araba hareket halinde stop etmiş biraz uğraştıktan sonra tekrar çalıştırmış nurdağı otoban tüneline girerken araç yine hareket halinde stop etmiş Allahtan arkada araç fln yokmuş yayla evine geldiler bizde ordaydık araba çalışmaz diye arabayı dönderip öyle park etti sonra bunlar gitti ama 2km gitmeden stop etmiş rampada,bizim araba ile takviye yaptık yine çalışmadı 500-600 tl çekici parası 1500 tlyede beyni değişti sonra yakıt sistemi kontrol edildi ama araç bi süre sonra yine çalışmadı 200tlye komple elektrik aksamı kontrol edildi eskisine göre iyi ama arada sırada çalışmadığı yine oluyor yıl sonunda bağkurdan emekli oldumu direk kurtulucak inş. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Erdem Bozkurt Yanıtlama zamanı: Kasım 19, 2016 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Kasım 19, 2016 Şimdi, ismail orçan yazdı: Motoru yıkattıysanız bundan sonra hep başınız ağrıcak benden demesi imkanınız varsa bence satın çünkü bi müddet sonra insan tiksiniyor sıkıntıya giriyor buna benzer bi konuda ben açmıştım forumda,amcamın 2008 tdci collection dizeli vardı motoru yıkatmadıda,yağmurlu havada derin sudan geçmiş sanırım (25-30cm) sudan geçtikten sonra araba hareket halinde stop etmiş biraz uğraştıktan sonra tekrar çalıştırmış nurdağı otoban tüneline girerken araç yine hareket halinde stop etmiş Allahtan arkada araç fln yokmuş yayla evine geldiler bizde ordaydık araba çalışmaz diye arabayı dönderip öyle park etti sonra bunlar gitti ama 2km gitmeden stop etmiş rampada,bizim araba ile takviye yaptık yine çalışmadı 500-600 tl çekici parası 1500 tlyede beyni değişti sonra yakıt sistemi kontrol edildi ama araç bi süre sonra yine çalışmadı 200tlye komple elektrik aksamı kontrol edildi eskisine göre iyi ama arada sırada çalışmadığı yine oluyor yıl sonunda bağkurdan emekli oldumu direk kurtulucak inş. Bunda giderken problem yok sadece arıza lambaları yanıyo bir süre sonra sönüyor anlamadım gitti şuan yine bir gezdim geldim problem yok. Bir göstermek lazım servise bilgisayara bağlanınca çıkar sanırım birde akü ölçümü yapacaz. Amcanıza geçmiş olsun teşekkürler ilginiz için 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yusuf Tuncay Yanıtlama zamanı: Kasım 20, 2016 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Kasım 20, 2016 Bende yıkatmayı düşünüyordum şimdi sildim aklımdan Elektirik direksiyon hatası çıkıyor sabah ilk çalışmada 3 saniye sonra sönüyor direksiyonda sertleşme yok Kışa girdik ondan demişti usta akün zayıflamıştır getir ölçelim demişti sizinde böyleyse aküyle ilgisi olabilir 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Erdem Bozkurt Yanıtlama zamanı: Kasım 20, 2016 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Kasım 20, 2016 7 dakika önce, Yusuf Tuncay yazdı: Bende yıkatmayı düşünüyordum şimdi sildim aklımdan Elektirik direksiyon hatası çıkıyor sabah ilk çalışmada 3 saniye sonra sönüyor direksiyonda sertleşme yok Kışa girdik ondan demişti usta akün zayıflamıştır getir ölçelim demişti sizinde böyleyse aküyle ilgisi olabilir Aynen büyük ihtimal akü çünkü bugünde komple elektrik gitti dolmuşa bindim yıllar sonra bir kişi ne kadar dedim şöförün bakışı fenaydı ?? neyse akü almak şart oldu ???? Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Önerilen Mesajlar
Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın
Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor
Hesap oluştur
Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.
Hesap OluşturGiriş yap
Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.
Giriş Yap