Jump to content
2019 Temmuz ve 2023 Mart arası tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeniden kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

2012 Focus Powershift Alınmamalı Mı?


Serkan Lüye

Önerilen Mesajlar

Merhabalar, 1 buçuk yıl kadar 2013 1.25 fiesta kullandıktan sonra biraz daha büyük bir araca geçme planlarım doğrultusunda 2 gün önce aracımı yeni sahibine teslim ettim sıra geldi yeni araç tercihine. Önceki yıllarda Focus kullandığımızdan ve son aracımız Fiestanın da bizi üzmemesinden dolayı Focus'lar ilk tercihlerimizden birisi.

 

İki günde iki 2012 model Focus gördüm, şanzıman problemlerinden haberim olmadığı halde ilk gördüğüm araçtaki bariz titremeyi farkettim satıcının tavrı da hoşuma gitmeyince sildim kafamdan. İkinci gördüğüm ise 77 binde daha temiz bir araçtı teste çıktığımda herhangi bir sorun görmedim ama internette biraz araştırınca bir hayli problem çıkabileceğini gördüm danışmak istedim muhtemelen bu forumdaki konuyu okumasaydım yarın ustama gösterip kaporasını verecektim. Üyeliğim onaylanana kadar "Powershift" sorunlarıyla ilgili konunun 38 sayfasının hemen hemen 30 sayfasını da okudum, sormak istiyorum. Hiç mi yok bu şanzımandan memnun olan hepsi mi sorunlu? Bu aracı otomatik düşünmekle hata mı yapıyorum? Bu arada baktığım araçlar benzinli, dizel araç bakmıyorum. 

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Otomatik Mesaj

Bu konu, Focus III > Ford Garajı > Mk3- Sorular ve Sorunlar kategorisinden Otomobiller Hakkında > Otomobil Önerisi kategorisine taşınmıştır.

Lütfen konu açmadan önce uygun yeri bulmaya çalışalım.

Saygılarımızla,
Focus Club Tr Yönetimi

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Okuğunuz konu sorun başlığı haliyle oraya ben memnunum kardeşim diyen çıkmaz, forumlara da genelde ben çok memnunum bunun için iki kelam edeyim diyen çıkmaz bu böyledir :) Sorun yaşanır, internete bakılır. Sorun yaşanmaz internet sallanmaz. İstisna insanlar da burada oyalanıyor işte :)

 

Konular ortada, karar sizin. Hiç sorun yaşamayan da var, sorun yaşayıp çözen de var, sorun yaşayıp çözemeyen de var.

  • Beğen 4
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Merhabalar, 1 buçuk yıl kadar 2013 1.25 fiesta kullandıktan sonra biraz daha büyük bir araca geçme planlarım doğrultusunda 2 gün önce aracımı yeni sahibine teslim ettim sıra geldi yeni araç tercihine. Önceki yıllarda Focus kullandığımızdan ve son aracımız Fiestanın da bizi üzmemesinden dolayı Focus'lar ilk tercihlerimizden birisi.
 
İki günde iki 2012 model Focus gördüm, şanzıman problemlerinden haberim olmadığı halde ilk gördüğüm araçtaki bariz titremeyi farkettim satıcının tavrı da hoşuma gitmeyince sildim kafamdan. İkinci gördüğüm ise 77 binde daha temiz bir araçtı teste çıktığımda herhangi bir sorun görmedim ama internette biraz araştırınca bir hayli problem çıkabileceğini gördüm danışmak istedim muhtemelen bu forumdaki konuyu okumasaydım yarın ustama gösterip kaporasını verecektim. Üyeliğim onaylanana kadar "Powershift" sorunlarıyla ilgili konunun 38 sayfasının hemen hemen 30 sayfasını da okudum, sormak istiyorum. Hiç mi yok bu şanzımandan memnun olan hepsi mi sorunlu? Bu aracı otomatik düşünmekle hata mı yapıyorum? Bu arada baktığım araçlar benzinli, dizel araç bakmıyorum. 

Bu konuyu çok uzun aile içinde bizde tartıştık. :)
Önemli olan bir aracın problemli olması değil. O probleme karşı satıcının servisin takındığı tutum.
A firmasının aracında hic problem çıkmaz mi? Yoksa A firması problem çıkarsa sizi ortada bırakmaz mi?
Asil soru bu?
Ev değil komşu al gibi birşey. Araba alma servis al. :)
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Serkan bey aynı aracın 2015 modelini kullanıyorum. Şanziman genel olarak iyi vites geçişleri hızlı. Benim 19500 km oldu 1'den 2'ye geçerken bazan silkeleme yapıyor ama bu herzaman ve artan grafikte değil.. sanki kronik, sanziman yapısından gibi.. Bu silkeleme artan frekansta ve şiddetliyse zaten servis zorluk çıkarmıyor diye biliyorum. Hatta yeni modifiyeli kavramının piyasaya sürüldüğü ve eskisine nazaran daha iyi olduğu söyleniyor. Ben genel olarak memnunum fakat yol güzergahimda yoğun trafik yok.. Eğer çok yoğun trafikte kullanacaksanız tam otomatik konvertorlu sanzimanlari tercih edin. Ne powershift ne DSG yoğun trafik şartları için uygun değil bence, yağlı tipler hariç tabi..

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

21 saat önce, Serkan Lüye yazdı:

Merhabalar, 1 buçuk yıl kadar 2013 1.25 fiesta kullandıktan sonra biraz daha büyük bir araca geçme planlarım doğrultusunda 2 gün önce aracımı yeni sahibine teslim ettim sıra geldi yeni araç tercihine. Önceki yıllarda Focus kullandığımızdan ve son aracımız Fiestanın da bizi üzmemesinden dolayı Focus'lar ilk tercihlerimizden birisi.

 

İki günde iki 2012 model Focus gördüm, şanzıman problemlerinden haberim olmadığı halde ilk gördüğüm araçtaki bariz titremeyi farkettim satıcının tavrı da hoşuma gitmeyince sildim kafamdan. İkinci gördüğüm ise 77 binde daha temiz bir araçtı teste çıktığımda herhangi bir sorun görmedim ama internette biraz araştırınca bir hayli problem çıkabileceğini gördüm danışmak istedim muhtemelen bu forumdaki konuyu okumasaydım yarın ustama gösterip kaporasını verecektim. Üyeliğim onaylanana kadar "Powershift" sorunlarıyla ilgili konunun 38 sayfasının hemen hemen 30 sayfasını da okudum, sormak istiyorum. Hiç mi yok bu şanzımandan memnun olan hepsi mi sorunlu? Bu aracı otomatik düşünmekle hata mı yapıyorum? Bu arada baktığım araçlar benzinli, dizel araç bakmıyorum. 

Bende sıfır almadan önce 2014 21000 km de   focus a baktım araca ilk bakmaya gittiğimde araba Ateş ediyo kaporta on numara satıcının yoğunluğundan dolayı detaylı inceleyemedim. Arabayı yarın ekspertize götüreyim dedim Adam bana ben yarın servise gideceğim önden bi ses geliyo ona baktıracağım sende gel serviste kayıtları var herşey çıkıyor bosuna ekkspertize para verme dedi. Bende tamam servise geleyim ama ekpertize de sokarım dedim . Neyse ertesi gün oldu Ada'm servise gitmiş bana haber vermeden beni arıyo arabadan gelen ses şanzımanın vites geçişlerinden dolayı çıkardığı sesmiş sorun teşkil etmiyormuş dedi bana . Ben kıllandım neyse arabayı Ekspere götürdük . Ekspertizi yapan çocuğa bu sebepten dolayı sevise gitti araç daha detaylı bakanilirmisin dedim tamam abi bakarız dedi. Araba 120 nokta Eksperden sorunsuz geçti sonra çocuk gel abi turlayalım dedi bindik gidiyoruz otomatikte sıkıntı yok ama manuel e aldı birinci viteste yüklenince titretti iki de üç te yok . Eksperin dediği bu km deki arabanın yapmaması lazım bunu dedi. Uzun lafın kısası uzun araştırmalarım sonucu benzinli powershift otomatik şanziman sıkıntılı ford bayisinden bayisine sorun giderme değişiyor Ama garanti kapsamındaysa araba şanzıman değiştirmeye gitmiyor sadece keceleri değiştiriyor oda bi süre idare ediyor. Eğer garantisi bittiyse şanzıman değiştirir ama keseniz uysa değilse de bana denk gelen satıcı gibi elinden çıkarmaya uğraşır. Benim tavsiyem illerde focus otomatik diyorsan dizel al yoksa benzinli otomatiğe bulaşma başın ağrımasın. Yada manuel al en iyisi :sofeer::yeah:

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Arkadaşımın 6 aylık Polo sunun şanzımanı değişti. Dendiği gibi sorun yaşayanda var yaşamayan da otomatik biraz da şans işi. Şahsen benimde sizin gibi korkularım vardı gezdiğim bayilerde de titanium sunroof lu bulamayıp beklemekte istemeyince bahanem oldu manuel aldım. Ama bugün pişmanım keşke otomatik alsaydım diye. Karar senin.. Aklına hangisi yatıyorsa onu yap

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.