Jump to content
2019 Temmuz ve 2023 Mart arası tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeniden kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

Makyajlı Golf 7 Tanıtıldı


Yakup Ç. A.

Önerilen Mesajlar

1.5 TSI 150 PS ACT siparişi alınmaya başladı. (EU) (6 ileri manuel ve 7 ileri DSG ile)

1.5 TSI 130 PS ise yılın ortasında başlayacak.

 

Türkiye'ye sanırım ikincisi de satışa başlayınca gelirler bilemiyorum.

1.4 TSI ile arasında tüketim ve hızlanma olarak çok fark yok. Manueller biraz daha iyi olmuş otomatikler de azcık geriye düşmüş ama kayda değer değil.

 

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Golf 8'in ağırlığı Golf 7'ye göre ortalama %10 artmış. Boyutlarda önemli bir değişim yokken neden acaba? Örneğin

1.4 tsi DSG araç 1249 kg'dan 1395 kg'a çıkmış

1.6 tdi DSG araç 1313 kg'dan 1444 kg'a çıkmış

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

17 dakika önce, Erhan Er. yazdı:

Golf 8'in ağırlığı Golf 7'ye göre ortalama %10 artmış. Boyutlarda önemli bir değişim yokken neden acaba? Örneğin

1.4 tsi DSG araç 1249 kg'dan 1395 kg'a çıkmış

1.6 tdi DSG araç 1313 kg'dan 1444 kg'a çıkmış

 

Golf 8 çıkmadı daha :yeah: Ayrıca bu denli ağırlık farklı yok belki de hiç yok. Kaynaklarınız hatalı veya kıyaslanamaz durumda

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Makyajlı diyelim o zaman :)

Makyajsız golf 7 bir önceki arabamdı ağırlığını hatırlıyorum, sahibinden.com'dan teyit ettim. Makyajlı golf'ün ağırlığını kendi sitesindeki teknik özellikler kısmından aldım

--7 dakika sonra eklendi--

Dediğiniz gibi aşağıdakilere bakılırsa bir yanlışlık var kendi sitesindeki verilerde:

https://www.autoevolution.com/cars/volkswagen-golf-vii-5-doors-2017.html#aeng_volkswagen-golf-vii-5-doors-2017-16-tdi-7at-115-hp

 

https://www.autoevolution.com/cars/volkswagen-golf-vii-5-doors-2012.html#aeng_volkswagen-golf-vi-5-doors-2012-16-tdi-bluemotion-at-105-hp

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

24.03.2017 - 20:27 tarihinde, Cenk Demirel yazdı:

Golf'te olup da Focus'da olmasını istediğim ve Focus için ne markaya, ne de modele hiç yakışmadığını düşündüğüm tek şey iç mekan işçiliği. Allah rızası için şu 20 bin km'de bile artık nereden geldiği belli olmayan trim seslerini, konsol ve sütun arasındaki gövde açıklıklarını, kol dayamanın bulunduğu orta konsoldaki oynamayı ve dokunmatik ekranın bulunduğu kısımlardaki esnemeyi lütfen düzeltsinler. Focus'un kalitesine ciddi anlamda yakışmıyor. Golf'ten alıp Focus'a uygulamalarını istediğim tek şey budur.

2013 golf7 comfort satıp 2015 focus style aldım. Burada bilinirim ford ve otosanı acımasızca eleştiriyorum. Ama focus 3,5 un iç mekan malzeme kalitesinin ve işçiliğinin golften iyi en azından golf seviyesinde olduğunu söylüyorum hep. En ufak bir trim sesi duymuyorum ben. Herhangi bir işçilik hatasına rastlamadım mesela golfte asla çıkarılamayan arka cam vantuz izi vardı mesela golfte arka cam sileceği daima su bırakırdı vs vs.. Focusun sorunları ise daha dar iç mekan (buna yapacak bir şey yok gerçi bana yetiyor 4 kişi + 5. koltukta araba içinde yol bisikleti ile istanbul alanya istanbul yapmışlığım var) , golf kadar alımlı durmayan iç mekan (renk seçenekleri, ufak tefek krom vs eksikliği), donanım eksiklikleri (torpido kapı gözlerinin halı kaplı olmaması, ışıksız makyaj aynaları, LED olmayan iç aydınlatmalar, elektronik el freni ve autohold olmaması, geniş dokunmatik ekranın sadece en üst versiyondan sunulması , kapsamsız ve eski nesil yol bilgisayarı fonksiyonları ), daha kötü ne daha kötüsü rezil ses sistemi (focusun sesi golfü birak polo comfortline dan bile kötü )..

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

4 saat önce, H. Cenk yazdı:

2013 golf7 comfort satıp 2015 focus style aldım. Burada bilinirim ford ve otosanı acımasızca eleştiriyorum. Ama focus 3,5 un iç mekan malzeme kalitesinin ve işçiliğinin golften iyi en azından golf seviyesinde olduğunu söylüyorum hep. En ufak bir trim sesi duymuyorum ben. Herhangi bir işçilik hatasına rastlamadım mesela golfte asla çıkarılamayan arka cam vantuz izi vardı mesela golfte arka cam sileceği daima su bırakırdı vs vs.. Focusun sorunları ise daha dar iç mekan (buna yapacak bir şey yok gerçi bana yetiyor 4 kişi + 5. koltukta araba içinde yol bisikleti ile istanbul alanya istanbul yapmışlığım var) , golf kadar alımlı durmayan iç mekan (renk seçenekleri, ufak tefek krom vs eksikliği), donanım eksiklikleri (torpido kapı gözlerinin halı kaplı olmaması, ışıksız makyaj aynaları, LED olmayan iç aydınlatmalar, elektronik el freni ve autohold olmaması, geniş dokunmatik ekranın sadece en üst versiyondan sunulması , kapsamsız ve eski nesil yol bilgisayarı fonksiyonları ), daha kötü ne daha kötüsü rezil ses sistemi (focusun sesi golfü birak polo comfortline dan bile kötü )..

Ben donanımsal bazda bazı ayrıntılarda maliyetten kaçmalarının sebeplerini anlayabiliyorum. Sonuçta hemen hemen tüm üreticilerin altyapısal kaliteden kaçtığı bir üretim pazarında ford, en azından bu konuda cömert davranıyor. Bir çok üreticinin umurunda değil ama hala güzel tepkiler vermesine çaba gösterilen bir direksiyon sistemi geliştiriyorlar, c segmentinin en pahalı ve maliyetli arka aksı control blade'i kullanıyorlar, keza oldukça büyük sürüş zevki katan şasesini geliştiriyorlar. Bunların hepsinden kısıp maliyeti çeşitli donanımlara aktarabilirler ama bu sefer de otomobilin karakteri bozulacaktır.

Tabii ki fiesta'nın titanium'un da arkada önde led sistem varken focus'un titanium'un da neden yok diye eleştiriyorum, kapı içlerinde en azından basit bir plastik kaplama niye yok diye eleştiriyorum. Titanium yine standart bir sürücünün isteklerini karşılayabiliyor ama söylediğiniz gibi style ve trend x paket gerçekten yetersiz kalıyor. Bunların hepsine katılıyorum ama yukarıda bahsettiğim gibi en azından altyapısal konuda harcanan maliyetlerden ötürü bunlarda eksik kalınmasını bir nebze anlayabiliyorum.

Fakat işçilik konusunu anlayamıyorum çünkü bu konu sürücüyü otomobilden direkt soğutabilecek kadar, sürüş konforunu ve sessizliğini etkileyecek kadar önemli. Maalesef benim aracımda dokunmatik ekran bölgesi, hız kadranı bölgesi, sol havalandırma menfezi, b ve c sütunlarından oldukça trim sesi geliyor. Bunları bastırmak için sürekli müzik sesini açmak zorunda kalıyorum, müziği kapatıp yolculuk etmek gerçekten canımı sıkıyor çünkü her yerden ses geliyor. Bu öyle bir sıkıntı ki araçta eksik olan bazı donanımları sonradan ekleyebiliyoruz ama trim sesleri için servise gitsek de doğru düzgün bir çözümü yok. Fabrikasyon montajı sırasında bu işi kaliteli yaptın yaptın, yoksa geçmiş olsun.

Cenk Demirel tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

2 dakika önce, Cenk Demirel yazdı:

fiesta'nın titanium'un da arkada önde led sistem varken focus'un titanium'un da neden yok diye eleştiriyorum

 

Bilgi olarak kalsın kenarda; Fiesta'da led yok. Led like olarak geçiyor, F/O yanlış yazmış. 

Focus'ta ise vardı ve Türkiye'ye de geliyordu bir ara kaldırdılar tarihini bilmiyorum 2015,2016 yılları içerisinde.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Şimdi, Yakup Çağatay yazdı:

 

Bilgi olarak kalsın kenarda; Fiesta'da led yok. Led like olarak geçiyor, F/O yanlış yazmış. 

Focus'ta ise vardı ve Türkiye'ye de geliyordu bir ara kaldırdılar tarihini bilmiyorum 2015,2016 yılları içerisinde.

Bilgi için teşekkürler, fiesta'nın opsiyon listesini uzun zamandır gözden geçirmedim. Sadece piyasada gördüğüm full versiyonlarında hep ön-arka led sistemli aydınlatma gördüğüm için böyle bir yorum yaptım. Bir ara f3'ün titanium x paketinde sadece hatchback versiyonlarda arkaya led koymuşlardı diye hatırlıyorum sonradan bunları da kaldırdılar. Ford'un donanım seçimlerini sorgulamayı uzun zaman önce bıraktım zaten. Bir getiriyorlar, bir vazgeçiyorlar bazen de hiç getirmiyorlar. Biraz ilginçler.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

2 dakika önce, Cenk Demirel yazdı:

Bir ara f3'ün titanium x paketinde

 

X paketten bağımsız 2011'den 2015'e kadar tüm Titanium HB'lerde geldi. Dediğim gibi 2015 veya 2016'da tarihini bilmiyorum kalktı listeden sadece st-line ile gelmeye başladı. 

--2 dakika sonra eklendi--
2 dakika önce, Mert Yürüyen yazdı:

what the f.ck? 

 

Ahanda bu

 

https://www.focusclubtr.com/topic/9943-ford-fiestaya-güncelleme-yeni-renkler-ve-artan-yakıt-verimliliği/?do=findComment&comment=350936

 

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Şimdi, Yakup Çağatay yazdı:

 

X paketten bağımsız 2011'den 2015'e kadar tüm Titanium HB'lerde geldi. Dediğim gibi 2015 veya 2016'da tarihini bilmiyorum kalktı listeden sadece st-line ile gelmeye başladı. 

Doğrudur, dediğiniz gibidir. Bu tarz kullanıcıyı şımartan detayları ben de aracımda isterim tabii ki, highline golf gördüğümde ledli stopları falan çok hoşuma gidiyor ama benim için önemli olan otomobilin altyapısı olduğundan bunlar ileri derecede canımı sıkmıyor, olmasa da olur diyorum. İnşaallah f4 ile iç mekan işçiliğinde biraz daha ileriye doğru giderler.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Şimdi, Cenk Demirel yazdı:

Doğrudur, dediğiniz gibidir. Bu tarz kullanıcıyı şımartan detayları ben de aracımda isterim tabii ki, highline golf gördüğümde ledli stopları falan çok hoşuma gidiyor ama benim için önemli olan otomobilin altyapısı olduğundan bunlar ileri derecede canımı sıkmıyor, olmasa da olur diyorum. İnşaallah f4 ile iç mekan işçiliğinde biraz daha ileriye doğru giderler.

 

Evet, bunları da ilgili F4 kategorimizde konuşuyoruz :) Daha büyük mekan gelecek(miş) görünen o zaten.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

5 dakika önce, Yakup Çağatay yazdı:

"Ledimsi"

Yazık günah bu vatandaşa... Bitmedi gitti şu "makyajlarmış gibi yapmalar" :blink:

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Şimdi, Yakup Çağatay yazdı:

 

Evet, bunları da ilgili F4 kategorimizde konuşuyoruz :) Daha büyük mekan gelecek(miş) görünen o zaten.

Evet, o başlığı da takip ediyorum. Casus fotolarda da görünen o zaten, kullanılan arka aksı da integral link gibi gördüm ama bu konuda henüz net bir açıklama yok bildiğim kadarıyla. İnşaallah altyapısal kaliteden kısmadan diğer eksikleri kapanır ve biz focus severler daha mutlu oluruz :)

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

36 dakika önce, Cenk Demirel yazdı:

Evet, o başlığı da takip ediyorum. Casus fotolarda da görünen o zaten, kullanılan arka aksı da integral link gibi gördüm ama bu konuda henüz net bir açıklama yok bildiğim kadarıyla. İnşaallah altyapısal kaliteden kısmadan diğer eksikleri kapanır ve biz focus severler daha mutlu oluruz :)

 

zaten alt yapı geliştirmelerinde öhlins mühendisleri ile ford un çalışmaları var . Gelecek nesilde direksiyon hissiyatı da en azından şehir içi daha hafif olursa yolda fena değil . zaten Cruise control hariçi pek elektronik kullanmıyorum. bide yalıtım ses sistemi akustiği de iyi olsa tadından yenmez. Ford elinde ki malzeme stock u bitiriyor  gelecek için yenilenmeler yolda eksilerin çoğu giderilecek. vag cılara selam focusla yola devam :D 

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.