Jump to content
2019 Temmuz ve 2023 Mart arası tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeniden kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

2017 Ford Fiesta Tanıtıldı


Önerilen Mesajlar

11 dakika önce, Yakup Çağatay yazdı:

 

Bu arada fiyat en az o kadar olur :) Sonuçta tahmin ve iyimser takılmayı seven adamdan :D 

Aslına bakarsan eli yüzü düzgün, turbo motorlu, sadece temel donanımlara sahip otomatik c segment araçların 85-90 bin lira civarından başladığını ve fiyatların daha da yukarıya çıktığını göz önünde bulundurursak, vignale fiesta'yı c segment otomobillere karşı büyük bir alternatif olarak görüyorum. Keşke fiyatı 90-100 arası bir bantta gelseydi de başlangıç donanımlı sayılabilen c segment modelleri yerine tercih edebilseydik. 100'ün üzerine çıkınca maalesef kendi adıma alınabilir bir yanı pek kalmıyor :)

Cenk Demirel tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

11/30/2016 - 01:36 tarihinde, Yakup Çağatay yazdı:

 

Ayrıca 3 farklı manuel vites tasarımı var. Ayrıca hepsi 6 ileri vites olmasına rağmen birinin geri vitesi farklı yönde. İlginç işler.

 

ST-Line

 

Screen Shot 2016-11-30 at 01.11.19.png

 

Titanium

Screen Shot 2016-11-30 at 01.11.00.png

 

Vignale (Benzinli motor)

Screen Shot 2016-11-30 at 01.10.45.png

 

 

--0 dakika sonra eklendi--
11/30/2016 - 00:46 tarihinde, Yakup Çağatay yazdı:

Vites topuzu tasarımı 8 yılın ardından değişmiş ama beğenmedim üst bölümünü (Bkz: Fiat)

 

 

6 ay önceki fikrim devam ediyor :D ST-Line veya Vignale versiyon alınır ve takılır :) 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Biz ST 110 120 olur mu diyorduk Fiesta'nın standardı o yolda ilerliyor. Üstelik 140 PS yok, 125 PS yok. 1.0 6.jenerasyon 7.den 2 saniye daha hızlı 0-100de şanzımandan dolayı. Manuel istiyorsun yok. 1.5 TDCI 120 PS yok. Düzgün gelen bir tek donanım var, tasarımda da Vignale dışında diğerleri çok daha iyi olabilirdi. Doğru düzgün gelen bir tek donanım. Bagajı 290 litre hala küçük. Ben C segmenti araçlar varken Vignale hariç bu aracı almanın mantıklı bir yanını göremiyorum. 1.6 136 PS astra K fiyatına gelmiş. Civic RS fiyatına dayanmış bakın 182 PS turbo motor var. Vignale malzeme kalitesinden dolayı ve gerçekten klas durduğu için affedilebilir performans beklentisi de çok yok 85 PS dizel ile mis gibi binilir ya da otomatikle hangisi sunuluyorsa. Ama bana kimse 0-100ü 12 küsür saniye olan bir ST-Line dan bahsetmesin. Benim sattığım 1.4 atmosferik Fiesta da öyle gidiyordu turbosu hariç. Yurt dışında mis gibi 140 beygir ile, yeni büyütülmüş disklerle ve yüksek sürüş dinamiği ile alıyor elin adamı. Ancak o diyebilir ST-Line biniyorum diye. Çünkü 1.5 TDCI almak çok daha mantıklı 1.0 100 ps oto almaktan eğer otomatik takıntınız/ihtiyacınız yoksa. Hoş Vignale de 110-120'ye gelir böyle olursa.

Cem G. tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

32 dakika önce, Furkan İlker Özmen yazdı:

bu resimler hangi siteden merak ettim 

 

Bunlar site fotoğrafları değil, PR çekimleri. Her sitede olabilir burada olduğu gibi.

 

Eğer MK6'nın üretiminden kareler istersen -100 adet kadar mevcut- yüklerim buraya istediğin çözünürlükte.

 

Screen Shot 2017-05-17 at 23.04.38.png

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Insaallah yeni fiesta'nin surus konforu, bozuk zemin konforu, yalitimi ve surus dinamikleri daha ileriye tasinmistir. Cunku sekli semali, motor secenekleri daha guzel ve en onemlisi de focus'tan bile genis arka diz mesafesi sunan yeni ibizaya kaptirir koltugunu.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

7 saat önce, Cenk Demirel yazdı:

Insaallah yeni fiesta'nin surus konforu, bozuk zemin konforu, yalitimi ve surus dinamikleri daha ileriye tasinmistir.

Bu konularda eski Fiesta bile yeterince başarılı idi. Koruması bile yeter.

Arka oturma alanı endişesi doğru, ancak Ibiza marka imajı nedeniyle kolay kolay satış şampiyonu olamaz.

 

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

6 saat önce, Cem Boneval yazdı:

Bu konularda eski Fiesta bile yeterince başarılı idi. Koruması bile yeter.

Arka oturma alanı endişesi doğru, ancak Ibiza marka imajı nedeniyle kolay kolay satış şampiyonu olamaz.

 

Açıkçası ben var olan tüm sürüş kriterleri konusundaki özelliklerini en azından bir adım daha öne taşıması taraftarıyım çünkü ibiza'nın tasarım, motor seçenekleri ve tahminen fiyat konusunda fiesta'ya az ya da çok bir üstünlüğü olacaktır. Misal şimdiden bir kaç tane tanıdığım var a segment i10 kullanıp, arka diz mesafesinden çok şikayetçi olup direkt yeni ibiza siparişi için hazırda bekleyen. Sıfır istiyorlar ama bütçeleri de b segmente yetiyor. Yani o bakımdan sürüş konusunda fiesta tüm iddialı yönlerini bir adım daha öteye taşımalı, yine sınıfında şüphesiz şekilde referans gösterilmeli ki bu açıklarını oradan kapatabilsin. Eğer fiesta ve ibiza ikileminde insanlar sürüşlerinin birbirine benzediği yönünde bir kanaat getirirlerse fiesta'nın bir üstünlüğü kalacağını sanmıyorum.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

53 dakika önce, Cenk Demirel yazdı:

Eğer fiesta ve ibiza ikileminde insanlar sürüşlerinin birbirine benzediği

Ben hiçbir zaman İbiza ve Fiesta'nın sürüşlerinin birbirine benzeyeceğini sanmıyorum. 

Yalıtım konusu her yenilemede biraz daha iyileştiriliyor. Focus 3.5'taki yalıtım tecrübesini de illa ki kullanacaklardır. 

2005 yılından beri Fiesta'nın tüm jenerasyonlarını sahip olarak kullandım. Gerek yol tutuşu gerekse kaliteli yapısıyla her zaman sınıfının önde gelen aracı olmuştur. Hatta birçok noktada diğer markaların bir üst sınıfına kafa tutar. 

Sadece arka diz mesafesi ile bir modelin başa oynaması bana göre çok uzak ihtimal. Kaldı ki böyle düşünen ben ve benim gibi birçok kullanıcı da sınıfının en dar arka alanına sahip olduğunu bile bile Focus alıyoruz çünkü diğer tüm başlıklarda rakiplerinden çok üstün. 

Serkan Z. tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

4 dakika önce, Serkan Z. yazdı:

Ben hiçbir zaman İbiza ve Fiesta'nın sürüşlerinin birbirine benzeyeceğini sanmıyorum. 

Yalıtım konusu her yenilemede biraz daha iyileştiriliyor. Focus 3.5'taki yalıtım tecrübesini de illa ki kullanacaklardır. 

2005 yılından beri Fiesta'nın tüm jenerasyonlarını sahip olarak kullandım. Gerek yol tutuşu gerekse kaliteli yapısıyla her zaman sınıfının önde gelen aracı olmuştur. Hatta birçok noktada diğer markaların bir üst sınıfına kafa tutar. 

Sadece arka diz mesafesi ile bir modelin başa oynaması bana göre çok uzak ihtimal. Kaldı ki böyle düşünen ben ve benim gibi birçok kullanıcı da sınıfının en dar arka alanına sahip olduğunu bile bile Focus alıyoruz çünkü diğer tüm başlıklarda rakiplerinden çok üstün. 

Zaten kasteddiğim nokta da tam olarak budur. Focus'un iç mekanı rakiplerine göre dar fakat bunu bile bile focus alıyoruz çünkü aracın verdiği sürüş deneyimi ve zevki konusunda rakiplerinden daha iyi olduğu kanaatindeyiz. Ben de diyorum ki fiesta güncel kasasından daha ileri veya geliştirilmiş bir sürüş zevki ve konforu sunamazsa, zaten iyiydi aynı kalsın mantığıyla yetinirlerse işte o zaman görece üstünlüğünün de direkt bir önemi olacağını sanmıyorum. Çünkü izlediğim yeni ibiza testlerinde eskisine göre çok yol kat edildiğinden, direksiyon tepkilerinin ve viraj limitlerinin gayet iyi hale geldiğinden, konforunda da iyileştirmeler olduğundan bahsediliyordu. Şimdi bu noktada yeni ibiza, yeni fiesta'ya yakın bir deneyim sunarsa yeni fiesta'yı daha cazip kılacak ne kalır ?

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

2 dakika önce, Cenk Demirel yazdı:

Çünkü izlediğim yeni ibiza testlerinde eskisine göre çok yol kat edildiğinden, direksiyon tepkilerinin ve viraj limitlerinin gayet iyi hale geldiğinden, konforunda da iyileştirmeler olduğundan bahsediliyordu.

O videolar çok sağlıklı bir fikir vermez diye düşünüyorum. Mevcut i20 için de lansman zamanı ne methiyeler düzülmüş, direksiyon sisteminden yol tutuşuna kadar birçok konuda sanki uzay mekiği teknolojileri getiriliyormuş havası yaratılmıştı. Peki yollarda dolaşan i20'ler sizce ne kadar sınıf lideri?

Gerçekler ve lansman dönemi yanlı tanıtımlar hep ters düşmüştür. Öte yandan zaten Fiesta hiçbir modelinde bir önceki versiyonun altında kalmadı. 

Aslına bakarsanız böylesine bir yenilenmeyi geçelim, mevcut haliyle bile kalsa bana göre hep ön sıralarda olur. O aracı bu şekilde yolda tutmayı başarmak bile rakiplerinin hala yaklaşamadığı bir kriter. 

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.