Jump to content
2019 Temmuz ve 2023 Mart arası tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeniden kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

2017 Ford Fiesta Tanıtıldı


Önerilen Mesajlar

4 dakika önce, Cem Uygun yazdı:

Aynen zaten satış taktiği gereği 2. yada 3. parti zamanı gelince dizel otomatik geldi diye onu da büyük sükseyle duyururlar :pist:

 

Böyle bir şey söz konusu değil ama hiç olmadı da. Aylar, hatta yıl öncesinde planı zaten yayımlanıyor.  (Bkz: Focus)

Fiesta için ise şuan hiçbir kesin duyuru yok.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

 

30.11.2016 - 13:50 tarihinde, Cem Uygun yazdı:

Ben öyle diye biliyorum zaten yurt dışı sitelerinde 1,5 dizel otomatık olacak denildi okumuştum ama powershift mi tork konvertörlümü bilmiyorum. Emin olduğum tek şey ford ilk partıyle birlikte hepsini getirmeyeceğidir.

 

Bu bilgilerin hepsi tamamen varsayımdır. Yurtdışı sitesi olması birşey değiştirmiyor :) Yurtdışı meşhur sitelerin çok kere yanlış/eksik/sallamasyon haber yazdıklarını çoook gördük :)  Gerçi artık sadece translate edilmiş bir sürü yalan/yanlış Türk sitesi de var :D 

 

Ayrıca Ford bile bile bir şeyi sonra getirme gibi alışkanlığı yok. Yaparsa zaten tamamen yanlış hamle olur.

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

45 dakika önce, Cem Uygun yazdı:

Ayrıca bu active çok hoş 1,5 dizel powershift 120 hp olursa alınır tabiki ama vergi diliminde 40 binin üzerinde ki kısımda olur herhalde :mad:

 

%99 40 bin'i aşar. 3 bin lira atar yukarı.

--3 dakika sonra eklendi--
 

Yumurta ön tasarımın faydası:

Sürtünme 0.287 cd

Active serisi 18mm yüksek.

Aks mesafesi 4mm uzamış.

Torpido hacmi %20 arttırılmış.

Fren mesafesi %8 kısalmış.

Trend, ST-Line ve Titanium üzerine birçok kişiselleştirilebilir paket gelecek.

ST-Line 10mm daha alçak (normale göre)

1.1 LT Atmosferik 3 silindir 70 ve 85 PS. (1.25 yerine geldi 1.0 ile ayn altyapıya sahip 5 ileri manuel)

1.0 LT Turbo 3 silindir Ecoboost  100, 125 ve140PS. 

1.5 TDCI 85 ve 120 PS

Direksiyon sürtünmesi de %20 düşmüş.

71 mm uzamış ve 12 mm genişlemiş.
Arka yolcu bölümü de 16 mm genişlemiş.
100 beygir ve üstü için arkada disk fren mevcut.

 

CygAqujWQAAxYCR.jpg

 

CygGaQtXUAAzpwV.jpg

 

Cam tavan

 

CygNFF7XcAUh1bd.jpg

--39 dakika sonra eklendi--

Ayrıca Fiesta'da yer alan aktif park sistemi engel karşısında otomatik fren sistemine sahip olacak. 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

1 dakika önce, Semih G. yazdı:

Cam tavanın fiesta'ya gelmiş olması focus'a da gelebilir diyebilir miyiz? C sınıfında çoğu rakibi cam tavan opsiyonu sunuyor focus'unda buna ihtiyacı olduğunu düşünüyorum. 

 

Şuan sadece Focus'ta yok zaten ona da gelir tabii. MK4 ile.

--16 dakika sonra eklendi--

AutoExpress stüdyosuna çekmiş bile :)  İçi derli toplu güzel bir araç olmuş.

 

ST-Line

 

 

fiasta-mk7-studio-153.jpg

fiasta-mk7-studio-011.jpg

fiasta-mk7-studio-217.jpg

fiasta-mk7-studio-194.jpg

fiasta-mk7-studio-250.jpg

fiasta-mk7-studio-232.jpg

fiasta-mk7-studio-225.jpg

fiasta-mk7-studio-191.jpg

fiasta-mk7-studio-255.jpg

  • Beğen 3
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Bence olmuş, boyutlarının büyümesiyle bir çok küçük ailenin kullanımı için alternatif olacaktır. Eskisinden kalma en belirgin iz, omuz çizgileri olmuş. Ayrıca ilk makyajda ön kaputa bir kaç kaplan pençesi izi koyarlar bence, şu an çok düz gözüktü gözüme...

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Bir saat önce, Cem Uygun yazdı:

dizel otomatik seçeneğinin ne zaman gelecek olması

Ford'un karnesi bu bakımdan pek iyi değil, Focus'ta küçük hacimli dizel otomatik üretmeleri gerektiğine karar vermeleri yıllar aldı. 

Umarım aynı hatayı bunda da yapmazlar. 

Yoksa "Go further" "yürü git be kardeşim"e döner...

 

--3 dakika sonra eklendi--
14 dakika önce, Yakup Çağatay yazdı:

Aks mesafesi 4mm uzamış.

71 mm uzamış ve 12 mm genişlemiş.
Arka yolcu bölümü de 16 mm genişlemiş.

Aks mesafesinin belirgin uzamamış olması kabinle ilgili büyüme beklentilerimi revize etmemi gerektirdi.

Bir de ortadaki ekran çok eğreti ve rahatsız edici. Zaten yıkamacının bir kesin kırar onu. 

Taktım ben buna.

Almam bu arabayı...

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Dizel oto duyurulmadı. Şuan sadece 1.0 100 PS'de 6 ileri otomatik var, o da %90 tam otomatiktir.

 

140 PS’lik 1.0 litrelik EcoBoost ve 120 PS’lik 1.5 litrelik TDCi – Fiesta’nın ilk yüksek güçlü dizeli – yeni altı ileri düz şanzımanı içeriyor. 82 g/km CO2.

 

https://anasayfa.focusclubtr.com/yeni-ford-fiesta-2017-tanitildi-fiesta-mk7/

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

7 dakika önce, Cem Boneval yazdı:

1.5 Dizel 85 PS'in değeri. ;)

Yaklaşık 3L/100 km yapar.

 

Evet en düşük bu.  Yeni şanzımanda sürtünmeyi azaltmışlar.

--2 dakika sonra eklendi--

Ehehe :D Park sensörlerini artık tampon ile aynı seviyede yapmışlar :P 

Ön cam yıkama gizlenmiş. Silecekler de %13 daha fazla alan temizliyor.

Kapılar %20 daha az eforla kapatılabiliyor.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.