Hakan Saraylı Oluşturma zamanı: Aralık 2, 2016 Raporla Share Oluşturma zamanı: Aralık 2, 2016 Listenin sonunda yer alan ve tüm modellerde standart görünen soğuk iklim paketinin ne olduğuna dair bir bilgi bulamadım, nedir bu soğuk iklim paketinin içeriği ? Not: Isıtmalı ön cam, ısıtmalı silecek suyu, koltuk ısıtmalı özelliği sadece titanium plus'larda var yani standart değil. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Aralık 2, 2016 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Aralık 2, 2016 Abicim bu yakıt donması engelleyen sistem Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Hakan Saraylı Yanıtlama zamanı: Aralık 2, 2016 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Aralık 2, 2016 15 dakika önce, Yakup Çağatay yazdı: Abicim bu yakıt donması engelleyen sistem Yukarda yazılan değil Nasıl bir sistemmiş ki bu ? Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Gürkan Çakıroğlu Yanıtlama zamanı: Aralık 2, 2016 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Aralık 2, 2016 @Kaan Yagizerabi daha önce anlatmıştı, Aracın sipariş verildiği yere göre yakıt sisteminin izolasyonu ile ilgili... Erzurum ile İzmir arasındaki iklim farklılığı için oluşturulmuş bir sistem. Şimdi, Hakan Saraylı yazdı: Nasıl bir sistemmiş ki bu ? 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Kaan Yagizer Yanıtlama zamanı: Aralık 2, 2016 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Aralık 2, 2016 ... sistem yakıtın (Dizel) donmasını engellemek için dizayn edilmiş bir sıra önlemden oluşuyor. Yakıt deposunun ek izolasyonundan tutun, yakıt hatlarının (araç altından geçen) termal malzeme ile kaplanması ve daha güçlü kızdırma bujisi gibi özelliklerden bahsediyoruz. Burada amaç dizel motorun ekstrem soğuk ortamlarda marş basması (bir kere çalışınca gerisi zaten kendiliğinden halloluyor) ve yakıt hatlarında donma/tıkanma yaşanmaması (...ki zaten en büyük sorun depodan pompaya yakıt taşıyan hatların donması) ...yani sürücü/yolcu konforundan değil ... kuZu'nun -30C'de size hizmet vermesinden bahsediyoruz. 5 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Hakan Saraylı Yanıtlama zamanı: Aralık 2, 2016 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Aralık 2, 2016 19 dakika önce, Kaan Yagizer yazdı: ... sistem yakıtın (Dizel) donmasını engellemek için dizayn edilmiş bir sıra önlemden oluşuyor. Yakıt deposunun ek izolasyonundan tutun, yakıt hatlarının (araç altından geçen) termal malzeme ile kaplanması ve daha güçlü kızdırma bujisi gibi özelliklerden bahsediyoruz. Burada amaç dizel motorun ekstrem soğuk ortamlarda marş basması (bir kere çalışınca gerisi zaten kendiliğinden halloluyor) ve yakıt hatlarında donma/tıkanma yaşanmaması (...ki zaten en büyük sorun depodan pompaya yakıt taşıyan hatların donması) ...yani sürücü/yolcu konforundan değil ... kuZu'nun -30C'de size hizmet vermesinden bahsediyoruz. Çok yerde aradım ama doyurucu bir bilgiye ulaşamadım bu konuda, teşekkürler 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Kaan Yagizer Yanıtlama zamanı: Aralık 2, 2016 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Aralık 2, 2016 Şimdi, Hakan Saraylı yazdı: Çok yerde aradım ama doyurucu bir bilgiye ulaşamadım bu konuda, teşekkürler ...ziyadesi ile reklamını yaptığımız bir şey değil. Neden? ...dersen. Bu "Donma" işi özellikle Dizel Mk.5 Fiesta ve Mk.2 Focus'ları Doğu Anadolu'da toplamaya başlayana kadar (...bırak park ettiği yerde kalsın, bahar gelince akü değiştirir, kullanırsın mode:ON) bizim de -uyanabildiğimiz- bir sorun değildi. ...baktık ki insanlar haklı, bizim araçlar sağlam soğuk yediğinde cidden donup kalıyor. Önce Burdur - Ankara hattının doğusu için bu özellik devreye sokuldu, sonra birileri "ee? eleman denizli plakalı araç kullanıyor ama kaynını görmeye kars'a gidince nolcek?" dediğinde genele yayıldı, standart hale geldi. Anlayacağın baştan -atlanmış- sonradan da kocaman bir HaSSS! çekilerek acil tedbir alınmış bir iş olduğundan (bkn.yüz kızarması) çok da dillendirmiyoruz. 10 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Tamer S. Yanıtlama zamanı: Aralık 2, 2016 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Aralık 2, 2016 Hani arabalar çöllerde buzullarda test ediliyordu ? yalan işte hep bunlar... Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Kaan Yagizer Yanıtlama zamanı: Aralık 2, 2016 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Aralık 2, 2016 Şimdi, Tamer S. yazdı: Hani arabalar çöllerde buzullarda test ediliyordu ? yalan işte hep bunlar... ...yoo ediliyor. Zaten sorun çölde - buzda gitmek değil. Marş'a bastığında aracın çalışması Sonuçta şu an Ford marka araçlarda "standart" olarak verilen Soğuk İklim Paketi Ford/Otosan'ın icadı değil. Buzda "test" edilen araçlarda bu ekipman zaten var ... yukarıda da belirttiğim gibi 2000'li yılların ortasında Türkiye pazarı için imal/ithal edilen araçlara söz konusu ekipman konmuyordu., gerek yok deniyordu. Gene yukarıda belirttiğim gibi meğer "Gerek Varmış!" ...o günden beri soğuk iklim paketi de standart oldu. (diğer başka şeyler gibi...) 3 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Mehmet Demir Yanıtlama zamanı: Aralık 2, 2016 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Aralık 2, 2016 birde motoru önceden ısıtıp, yine içeriye sıcak hava veren sistem vardı..yakıtla çalışan..ayarlıyorsun saati sabah 7 ye, sistem 6.30 da çalışıp motoru ve içeriyi senin için sıcacık yapıyor 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Serdar yaman Yanıtlama zamanı: Aralık 2, 2016 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Aralık 2, 2016 birde motoru önceden ısıtıp, yine içeriye sıcak hava veren sistem vardı..yakıtla çalışan..ayarlıyorsun saati sabah 7 ye, sistem 6.30 da çalışıp motoru ve içeriyi senin için sıcacık yapıyor [emoji4] Kamyonlarda bulunan webesto gibi bişi mi Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Mehmet Demir Yanıtlama zamanı: Aralık 2, 2016 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Aralık 2, 2016 (düzenlendi) @Serdar yaman kamyonları bilmiyorum da ingilteredeki focus larda vardı ben focus u aldığımda birde kuzey avrupa ve rusya ya gidenlere ekleniyordu.. sistemin çalışması için aracınızda en az 10 litre yakıt olmalı gibi uyarı falan da vardı kılavuzunda.. ...az önce tekrar baktım..sistemin adı: parking heater.. soğutma suyunu ısıtıyor, motorun ve aracın erken ısınmasını sağlıyor, ön cam buzunu çözüyor.. ing focus manual sf 106 benefits: • It preheats the interior of the vehicle. • It keeps the windows clear of ice in the event of frost and prevents condensation. • It avoids cold starts and allows the engine to reach operating temperature sooner. hareket saatinden 70 dak öncesi programlanmalıymış. Note:The parking heater will only operate if there is at least 7.5 litres (1.6 gallons) of fuel in the fuel tank and the ambient temperature is below 15°C (59°F). The heater will not operate if the battery is low. Note:The heating depends on the outside air temperature. Aralık 2, 2016 Mehmet Demir tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Serkan Karakoca Yanıtlama zamanı: Aralık 3, 2016 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Aralık 3, 2016 8 saat önce, Mehmet Demir yazdı: birde motoru önceden ısıtıp, yine içeriye sıcak hava veren sistem vardı..yakıtla çalışan..ayarlıyorsun saati sabah 7 ye, sistem 6.30 da çalışıp motoru ve içeriyi senin için sıcacık yapıyor 8 saat önce, Serdar yaman yazdı: Kamyonlarda bulunan webesto gibi bişi mi aynen adı webasto yurt dışı soğuk bölgelerdeki focuslarda var hatta resimi var bende arşivi zaman olunca karıştırıp buluyum atarım --10 dakika sonra eklendi-- alet şu 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Ozan Kar Yanıtlama zamanı: Aralık 3, 2016 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Aralık 3, 2016 Webasto markası, oda selpak gibi oldu tabi. 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Fatih U. Yanıtlama zamanı: Aralık 3, 2016 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Aralık 3, 2016 Webosto ve Eperspacher markalarina rakip Türk yapimi DAi bulunmaktadir.... genelde bu cihazlarin hepsi sonradan her araca tailabiliyor.bu link yerli yapim DAi linki. http://www.dai.com.tr/ Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Önerilen Mesajlar
Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın
Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor
Hesap oluştur
Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.
Hesap OluşturGiriş yap
Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.
Giriş Yap