Serkan erden Oluşturma zamanı: Aralık 2, 2016 Raporla Share Oluşturma zamanı: Aralık 2, 2016 (düzenlendi) kıbrısta taksi olarak kullanılan mercedes sadece periyodik bakımları yapılarak ve düzenli yağ su değişimleri ile 1,6 milyon km yapmış ve yapılan testlerde motor ilk günkü gibi sağlam ve verimli olduğu görülmüş. dikkat çeken ayrıntı ise aracın mobil 1 den başka yağ kullanmamasıymış. Aralık 2, 2016 Serkan erden tarafından düzenlendi 2 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Serdar Eryürekli Yanıtlama zamanı: Aralık 2, 2016 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Aralık 2, 2016 Bayağı olmuştu bunu duyalı. Hatta Mercedes tarafından reklamları falan yapılmış, birde sıfır km Mercedes verilmişti sanırım. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Gürkan Çakıroğlu Yanıtlama zamanı: Aralık 2, 2016 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Aralık 2, 2016 İlk gördüğümde plaka dikkatimi çekmişti Anlamlı olmuş Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Tugay Kuruöz Yanıtlama zamanı: Aralık 2, 2016 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Aralık 2, 2016 1,6 milyon km gitmesini anladım da, motorun ilk günkü gibi olmasını anlayamadım. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Servet Ö. Yanıtlama zamanı: Aralık 2, 2016 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Aralık 2, 2016 Reklam kokan hareketler... Teknik olarak imkanida pek yok. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Mertcan Çelik Yanıtlama zamanı: Aralık 2, 2016 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Aralık 2, 2016 59 dakika önce, Servet Ö. yazdı: Reklam kokan hareketler... Teknik olarak imkanida pek yok. Teknik olarak imkanı niye yok? Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Servet Ö. Yanıtlama zamanı: Aralık 2, 2016 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Aralık 2, 2016 Şimdi, Mertcan Çelik yazdı: Teknik olarak imkanı niye yok? Cunku dunyada arabalarda kullanilan ve surtunmeyi sifira indirgeyecek bir yag yok. Ve surtunen metaller asinir. Sadece periyodik bakimlari yapilan arabanin piston-segman ve silindirleri zamanla kacirmaya baslar, basinc kaybi olur, yakita yag karisir. Anlamadigin ve aslinda bunlarin icinde tahmin edemedigin bir sey var mi? Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Mertcan Çelik Yanıtlama zamanı: Aralık 2, 2016 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Aralık 2, 2016 Bir saat önce, Servet Ö. yazdı: Cunku dunyada arabalarda kullanilan ve surtunmeyi sifira indirgeyecek bir yag yok. Ve surtunen metaller asinir. Sadece periyodik bakimlari yapilan arabanin piston-segman ve silindirleri zamanla kacirmaya baslar, basinc kaybi olur, yakita yag karisir. Anlamadigin ve aslinda bunlarin icinde tahmin edemedigin bir sey var mi? 1.6 milyon km gitmesi imkanlı, ama bunu güç kayıpsız yapması imkansız diyosun yani. Buna katılanzi! --0 dakika sonra eklendi-- Tahmin edemediğim, 999999'dan sonra sıfıra dönüyor mu 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Serkan erden Yanıtlama zamanı: Aralık 2, 2016 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Aralık 2, 2016 mercedesin tedarikçi firmalarına illallah dedirttiğini biliyorum, mikron hata olsa ürünü tedarikçi firmaya geri gönderiyor. hatta iş vereceği firmayı önceden denetleyip makina parkı yeterlimi değilmi kontrol ediyor. mercedesle iş yapmak herkesin harcı değil ama kusursuz ürünler dahi kullansa motorun sıfır aşınma ihtimali yok bence. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Gürkan Çakıroğlu Yanıtlama zamanı: Aralık 2, 2016 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Aralık 2, 2016 Şimdi, Serkan erden yazdı: hatta iş vereceği firmayı önceden denetleyip makina parkı yeterlimi değilmi kontrol ediyor. Tüm firmalar bu uygulamayı yapıyor... Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Aralık 2, 2016 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Aralık 2, 2016 18 dakika önce, Gürkan Çakıroğlu yazdı: Tüm firmalar bu uygulamayı yapıyor... GürÇak San. Loj. Dış .Tic bile yapıyordu. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Serkan erden Yanıtlama zamanı: Aralık 2, 2016 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Aralık 2, 2016 Şimdi, Gürkan Çakıroğlu yazdı: Tüm firmalar bu uygulamayı yapıyor... haklısın abi; 13 yıl sanayi sektöründe çalıştım. mobylette firması fransız mbk dan yamahaya geçtiğinde beldesandaydım,sonradan beldeyama oldu. japonlar gelir bizi denetlerdi ama firma ortağı olduğumuzdan tavizli davranırlardı. makinalar eskiydi,yıllarca bu şekilde idare ettik. sonra çinli firmalar gelince işler bozuldu. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Fatih U. Yanıtlama zamanı: Aralık 2, 2016 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Aralık 2, 2016 Bu arabada FORD Mustang. Saticinin yazdigina göre 1.234.567 km Modeli 04/1968 Beygiri 194... Fiyati 44.500 euro... Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Kaan Yagizer Yanıtlama zamanı: Aralık 2, 2016 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Aralık 2, 2016 Stang'ın üzerindeki motoru çok severim. 289 CiD (cu) Windsor makine -çilekeştir- 4,7lt'lik bu V8 makineye balyoz ile girişseniz eteği suya değmez. Şişip hararet yaptığı için kitlenen motorun üzerine buz gibi su dökeni (Pozantı) biliyorum ... o vak'a da bile 289 CiD eşşek cennetini boylamamıştı. ...demir bloklar genelde böyledir, sahibi yaşlılıktan ölür ... kuZu çalışmayı sürdürür. 30 yıl garajda kalmış olanını bulursunuz, yirmi - otuz saatlik çalışma ile hayat bulur, gürler ... coşturur. Verimli değildir, tolerans değerleri çok yüksektir, yakıt besleme sistemi özen gösterilsin ister ama neredeyse ölümsüzdür. http://www.mustang-s.com/years/1966/1966_engine_289.htm 8 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Önerilen Mesajlar
Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın
Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor
Hesap oluştur
Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.
Hesap OluşturGiriş yap
Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.
Giriş Yap