Jump to content
2019 Temmuz ve 2023 Mart arası tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeniden kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

Ford Focus Mk4 çıkış Tarihi Malzeme Bilgisi Ve Motorları


Yakup Ç. A.

Önerilen Mesajlar

1 saat önce, Yakup Çağatay yazdı:

 

Ek bir bilgi daha, Focus'ta atmosferik makina hiç olmayacak. 1.5 EB ilk ürün olarak öne çıkacak, arkasından kuvvetle ihtimal 1.0 EB. [TR]

Bugün güzel haberler peş peşe geliyor. Sedan karoser bence gerçekten şık olacak duruyor. Hem heybetli hem de heybetinin hakkını verecek bir araba izlenimi uyandırdı. Ayrıca 1.5 EB 150 PS 8 ileri tam otomatik şanzımanlı kombin çok iyi olacaktır. İnşallah fiyatlar makul seviyede olur. Hatchback'te pek heyecanlanmamıştım ancak sedanla birlikte Focus 4'ü bekleme heyecanım bir kat daha arttı.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • Yakup Ç. A., başlığı Ford Focus Mk4 Çıkış Tarihi, Malzeme Bilgisi ve Motorları olarak değiştirdi
8 saat önce, Orkun S. yazdı:

Ayrıca 1.5 EB 150 PS 8 ileri tam otomatik şanzımanlı kombin çok iyi olacaktır. İnşallah fiyatlar makul seviyede olur.

1.5 EB gelecek

Haydi geldi diyelim bir de 8 ileri otomatikle gelecek.

Haydi o da oldu diyelim, bir de fiyatı makul olacak!

Başka...

Tabii feci halde şaşırmak ve haksız çıkmak isterim.

Hatta 1.5EB 150 PS yetmez, bence 200 de gelmeli ST Line ile.

Hayal bu değil mi?

Opel yapıyor, Ford'un nesi eksik? :kıhkıh:

  • Beğen 5
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Bir soru sorarak yeni bir tartışma konusu açmak istiyorum :)

Sizce bu sefer Focus'ta benzinli motorlarda manuel şanzımanda 6 ileri vites gelir mi yoksa 5 ileri ile devam mı edilir? Volkswagen,Peugeot,Honda,Toyota gibi bir çok marka 6 ileri şanzımanla satıyor araçlarını. Ford'unda artık böyle yapması gerekmiyor mu? Gerek konfor gerek yakıt tüketimi olarak lazım olduğunu düşünüyorum. 6 ileri şanzıman maliyetli olduğundan mı 5 ileri geldi şimdiye kadar acaba? Sizce 6 ileri gelir mi?

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

34 dakika önce, Yakup Çağatay yazdı:

Turbo benzin Focuslar zaten 6 ileri. (100 ps 1.0 eb hariç)

Kusura bakma abi bilmiyordum. Bende yeni bir konu bulup forumu biraz canlandırmak istedim ama pek kısa sürdü :). O zaman 6 ileri keyfi başlasın diyebiliriz.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 3 hafta sonra...

Yeni yeni yeni.

  • Sedan versiyon ~4.650 mm civarında olacak, mevcut model ise 4.538 mm; artış ~110 mm. (Mondeo 4K 4.871 mm [-221mm])
  • Aks mesafesi ~50 mm civarında artacak, mevcut model 2.648 mm; ~2.698 mm. (Mondeo 4K 2.850 mm [-152 mm])
  • Yüksek donanımda, gösterge ekranı Full LCD olabilir.
  • Daha önce söylediğimiz gibi Eylül ve sonrasında tanıtılacak, 2018'de satışta.

10mm=1cm

  • Beğen 5
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

24 dakika önce, Yakup Çağatay yazdı:

Yeni yeni yeni.

  • Sedan versiyon ~4.650 mm civarında olacak, mevcut model ise 4.538 mm; artış ~110 mm. (Mondeo 4K 4.871 mm [-221mm])
  • Aks mesafesi ~50 mm civarında artacak, mevcut model 2.648 mm; ~2.698 mm. (Mondeo 4K 2.850 mm [-152 mm])
  • Yüksek donanımda, gösterge ekranı Full LCD olabilir.
  • Daha önce söylediğimiz gibi Eylül ve sonrasında tanıtılacak, 2018'de satışta.

10mm=1cm

Aks mesafesindeki 5 cm'lik uzama, iç mekan malzeme ve dizayn seçiminde başarılı olunması halinde segmentinin en geniş diz mesafesini sunan otomobillerden biri haline getirebilir gibi gözüküyor yeni Focus sedanı. En azından teoride mümkün gibi duruyor. Segmentinin belkide en geniş diz mesafesine sahip Octavia'nın aks mesafesi 2.686 mm iken yeni Focus'un 2.698 mm olması umut vermiyor değil. Octavia kadar iyi bir diz mesafesi sunamasa bile çok büyük beceriksizlik yapmadıkları takdirde yeni focus her halükarda ' dar ' yaftasından kurtulmuş olacak gibi duruyor.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

4 dakika önce, Cenk Demirel yazdı:

Aks mesafesindeki 5 cm'lik uzama, iç mekan malzeme ve dizayn seçiminde başarılı olunması halinde segmentinin en geniş diz mesafesini sunan otomobillerden biri haline getirebilir gibi gözüküyor yeni Focus sedanı. En azından teoride mümkün gibi duruyor. Segmentinin belkide en geniş diz mesafesine sahip Octavia'nın aks mesafesi 2.686 mm iken yeni Focus'un 2.698 mm olması umut vermiyor değil. Octavia kadar iyi bir diz mesafesi sunamasa bile çok büyük beceriksizlik yapmadıkları takdirde yeni focus her halükarda ' dar ' yaftasından kurtulmuş olacak gibi duruyor.

Ek olarak;

Civic sedan 2.698 mm

Megane sedan 2.711 mm

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

2 dakika önce, Yakup Çağatay yazdı:

Ek olarak;

Civic sedan 2.698 mm

Megane sedan 2.711 mm

Megane'ın cidden fazlaymış aks mesafesi. Bu aks mesafesiyle sınıfının en iyi arka diz hacmini verebilirdi. Tabii pratikte bu işler kolay olmuyor ama her halükarda focus'a yapışmış ' dar ' yaftasından artık kurtulabilir gibi geliyor. En azından segment ortalamalarında ya da en iyilerden biri olabilir. Yanlışım yoksa koltuklarda kullanılan malzemelerde de hafifletilme yoluna gidiliyor ki bu vesileyle belki daha ince malzemeli koltuklar kullanırlar. Böylece diz mesafesi için pratikte bir katkı olur.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • Yakup Ç. A., başlığı Ford Focus Mk4 Çıkış Tarihi Malzeme Bilgisi ve Motorları olarak değiştirdi

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.