Doğan Kurban Yanıtlama zamanı: Ocak 3, 2017 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ocak 3, 2017 Şimdi, Serdar yaman yazdı: Benzin döküp yakalım mı Yemez o zor. Ha yer dersen buyur yak Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Serdar yaman Yanıtlama zamanı: Ocak 3, 2017 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ocak 3, 2017 Radyatör suyu tam mı? Hava olabilir mi dolaşan suda ? Araç ani duruslarda, manevralarda soğutma suyu sürekli dolaşımda olduğundan herhangi bir hava durumunda anlık sıcaklık dalgalanmaları olması muhtemel. Bu sadece varsayım. Su max da haznede Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Süleyman Ünal Yanıtlama zamanı: Ocak 3, 2017 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ocak 3, 2017 19 dakika önce, Serdar yaman yazdı: Benzin döküp yakalım mı Takas yapalım. Senden üste para almam. Soğuk gelen yerleri gazeteyle bantlarım... Senin bagaj kaç koli yumurta alıyordu? ?? 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Serdar yaman Yanıtlama zamanı: Ocak 3, 2017 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ocak 3, 2017 Takas yapalım. Senden üste para almam. Soğuk gelen yerleri gazeteyle bantlarım... Senin bagaj kaç koli yumurta alıyordu? [emoji12][emoji12] Cazip teklif [emoji23] 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Misafir Yanıtlama zamanı: Ocak 3, 2017 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ocak 3, 2017 Su max da haznede O zaman klima kompresörü takılı kalıyor. Bir serviste HVAC modülünü sıfırlayın/ yeniden programlayın Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Mert Yürüyen Yanıtlama zamanı: Ocak 3, 2017 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ocak 3, 2017 Şimdi, Özer Aksu yazdı: Radyatör suyu tam mı? Hava olabilir mi dolaşan suda ? Araç ani duruslarda, manevralarda soğutma suyu sürekli dolaşımda olduğundan herhangi bir hava durumunda anlık sıcaklık dalgalanmaları olması muhtemel. Bu sadece varsayım. sürekli yaşanan bir durum... ara sıra olsaydı "iyi teoriymiş bravo" derdim Yaman'ın yaşadığının bir benzeri benim focusta da var. sola dönülen virajlarda bir fark yokken, sağa dönülen virajlarda teybin altındaki hava kanallarından soğuk hava geliyor. Camdan, kapıdan, pencereden kaçan bir hava değil... Direkt klima/havalandırma tesisatı üzerinden aracın içine giriyor, buna eminim. klima/havalandırma çalışmazken de bu soğuk hava girişin yine oluyor. Bu bence arac içindeki zehirlenme, havasız kalma durumlarına yönelik bir tür önlem... Ama neden bu kadar psikopat derecede temiz hava üflüyor anlamış değilim. Ayrıca dışarıdan illa ki temiz hava girecek diye bir durumda yok tabiki. Bunu araç içi hava dolaşım düğmesini çalıştırarak denemek lazım. bu akşam maça giderken sağlam bir sağ viraj dönücem (tepeüstü, çekmeköy) orada havadolaşımını araç içi konuma getirererk geçeyim oradan. yine bi yerlerimizde yeller esecek mi acaba? 2 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Serdar yaman Yanıtlama zamanı: Ocak 3, 2017 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ocak 3, 2017 sürekli yaşanan bir durum... ara sıra olsaydı "iyi teoriymiş bravo" derdim [emoji4] Yaman'ın yaşadığının bir benzeri benim focusta da var. sola dönülen virajlarda bir fark yokken, sağa dönülen virajlarda teybin altındaki hava kanallarından soğuk hava geliyor. Camdan, kapıdan, pencereden kaçan bir hava değil... Direkt klima/havalandırma tesisatı üzerinden aracın içine giriyor, buna eminim. klima/havalandırma çalışmazken de bu soğuk hava girişin yine oluyor. Bu bence arac içindeki zehirlenme, havasız kalma durumlarına yönelik bir tür önlem... Ama neden bu kadar psikopat derecede temiz hava üflüyor anlamış değilim. Ayrıca dışarıdan illa ki temiz hava girecek diye bir durumda yok tabiki. Bunu araç içi hava dolaşım düğmesini çalıştırarak denemek lazım. bu akşam maça giderken sağlam bir sağ viraj dönücem (tepeüstü, çekmeköy) orada havadolaşımını araç içi konuma getirererk geçeyim oradan. yine bi yerlerimizde yeller esecek mi acaba? Sokak aralarına dönerkende üflüyor aynı şekilde hızlı olmadan Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Olcay Sert Yanıtlama zamanı: Ocak 3, 2017 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ocak 3, 2017 4 saat önce, Doğan Kurban yazdı: Dönerken veya ani frende içeridekilere buz gibi hava üfleyip uyumanı engellemek için. iyiymiş bu. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Kaan Yagizer Yanıtlama zamanı: Ocak 3, 2017 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ocak 3, 2017 O.K ... Durum (kabaca) şu şekilde ... öncelikle @Serdar yaman 'ın psikolojik sorunları yok. Yani eleman bir tarafından rüzgar uydurmuyor ya da hayal görmüyor. Mesajı okuduktan sonra Ford'un network'üne ve teknik uyarı listelerine baktım. Benzer iki ayrı şikayet buldum ... (Polonya ve Amerika) sonra da dönüp sisteme girdikleri notları okudum. ... şöyle. Öncelikle ACT sistemi (yani klima) servo motorlar ile çalışıyor, yani kullanıcı A/C panelinde bir düğmeye bastığında mekanik hareket yerine servo'lara sinyal gidiyor ... diyelim ki dokunmatik ekran ve/veya klima düğmesi aracılığı ile "ön cama üfle" komutu verdiğinizde servo'lar harekete geçiyor ... yüze ve ayaklara giden klepeler kapanıyor, sıcak/soğuk hava ön cama yönlendiriliyor. ...doğal olarak ön kablo grubunda bol-bol servo soketi ve bağlantısı var. Bu bağlantıların/soketlerin bir kısmı da direksiyon mafsalının yakınından geçiyor. "eğer" Servo soketi yerine tam oturmamışsa ya da kablo tutucu gevşemişse direksiyon mafsalı dönerken servo soketine değiyor olabilir ... doğal olarak da dönüşlerde servo'ya eksik/yanlış bilgi gidiyor. ...ne yapılmalı? Çözüm aslında basit, direksiyon mafsalının yakınında boşta/gevşek soket var mı? Bakılmalı ... eğer var ise o soket/bağlantı mafsaldan azıcık (burada milimetrelerden bahsediyoruz) uzaklaştırılmalı. Yani servis'e uğranacak ... onlar iki dakikada hallederler. Servis'e uğrandığında kuZu'nun IDS'e bağlanması ve ACT güncellemesi var mı bakılması da bir başka tavsiye. ...son olarak bu "minik" sıkıntı ile alakalı bayrak/teknik bülten yok ... çünkü sıklıkla yaşanan, genele yayılmış bir problem değil. Umarım yardımcı olabildim ... şimdiden kolaylar gelsin. 15 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Doğan Kurban Yanıtlama zamanı: Ocak 3, 2017 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ocak 3, 2017 Şimdi, Mert Yürüyen yazdı: Bu bence arac içindeki zehirlenme, havasız kalma durumlarına yönelik bir tür önlem... Oksijen sensörü var arabada. Araç içi çevirdiğinde hava sirkülasyonunu belli bir süre(2dk dan fazla olmadı bende) araç keniliğinden havayı dışarı alacak şekilde klimada ayarı değiştiriyor. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Bekir B. Yanıtlama zamanı: Ocak 3, 2017 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ocak 3, 2017 Aslında o iki şikayet sahibi de muhtemelen bizim Serdar gibi standart üstü iri kıyım araç sahipleri araca bindiklerinde bir esneme direksiyon tutuş ve çevirmede ayrı bir esneme olmasından mütevellit bu gevşeme ve hava kaçırma :)): kızma Serdar latife :) 2 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Ocak 3, 2017 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ocak 3, 2017 Bu arada son nesil araçlarda -hala 'monokok' değilse- söylendiği gibi esneme olmaz. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
H. Cenk Yanıtlama zamanı: Ocak 3, 2017 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ocak 3, 2017 1 saat önce, Mert Yürüyen yazdı: Yaman'ın yaşadığının bir benzeri benim focusta da var. sola dönülen virajlarda bir fark yokken, sağa dönülen virajlarda teybin altındaki hava kanallarından soğuk hava geliyor. Camdan, kapıdan, pencereden kaçan bir hava değil... Direkt klima/havalandırma tesisatı üzerinden aracın içine giriyor, buna eminim. klima/havalandırma çalışmazken de bu soğuk hava girişin yine oluyor. Tamam aynısı..Bende olan da bu .. Muhtemelen bu modeller böyle abi (belki de sadece otomatikler) Bence direksiyonu çevirince kablo grubu vs geriliyor veya aks başından vs hava girip pedal kompartmanı ya da vet ten sağ elimize vuruyor. Ciddi bir sorun olduğunu düşünmediğimden şikayet etmedim. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Serdar yaman Yanıtlama zamanı: Ocak 3, 2017 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ocak 3, 2017 O.K ... Durum (kabaca) şu şekilde ... öncelikle @Serdar yaman 'ın psikolojik sorunları yok. Yani eleman bir tarafından rüzgar uydurmuyor ya da hayal görmüyor. Mesajı okuduktan sonra Ford'un network'üne ve teknik uyarı listelerine baktım. Benzer iki ayrı şikayet buldum ... (Polonya ve Amerika) sonra da dönüp sisteme girdikleri notları okudum. ... şöyle. Öncelikle ACT sistemi (yani klima) servo motorlar ile çalışıyor, yani kullanıcı A/C panelinde bir düğmeye bastığında mekanik hareket yerine servo'lara sinyal gidiyor ... diyelim ki dokunmatik ekran ve/veya klima düğmesi aracılığı ile "ön cama üfle" komutu verdiğinizde servo'lar harekete geçiyor ... yüze ve ayaklara giden klepeler kapanıyor, sıcak/soğuk hava ön cama yönlendiriliyor. ...doğal olarak ön kablo grubunda bol-bol servo soketi ve bağlantısı var. Bu bağlantıların/soketlerin bir kısmı da direksiyon mafsalının yakınından geçiyor. "eğer" Servo soketi yerine tam oturmamışsa ya da kablo tutucu gevşemişse direksiyon mafsalı dönerken servo soketine değiyor olabilir ... doğal olarak da dönüşlerde servo'ya eksik/yanlış bilgi gidiyor. ...ne yapılmalı? Çözüm aslında basit, direksiyon mafsalının yakınında boşta/gevşek soket var mı? Bakılmalı ... eğer var ise o soket/bağlantı mafsaldan azıcık (burada milimetrelerden bahsediyoruz) uzaklaştırılmalı. Yani servis'e uğranacak ... onlar iki dakikada hallederler. Servis'e uğrandığında kuZu'nun IDS'e bağlanması ve ACT güncellemesi var mı bakılması da bir başka tavsiye. ...son olarak bu "minik" sıkıntı ile alakalı bayrak/teknik bülten yok ... çünkü sıklıkla yaşanan, genele yayılmış bir problem değil. Umarım yardımcı olabildim ... şimdiden kolaylar gelsin. Bi baktıracam abi teşekkürler Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Mert Yürüyen Yanıtlama zamanı: Ocak 3, 2017 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ocak 3, 2017 Şimdi, H. Cenk yazdı: Tamam aynısı..Bende olan da bu .. Muhtemelen bu modeller böyle abi (belki de sadece otomatikler) Bence direksiyonu çevirince kablo grubu vs geriliyor veya aks başından vs hava girip pedal kompartmanı ya da vet ten sağ elimize vuruyor. Ciddi bir sorun olduğunu düşünmediğimden şikayet etmedim. aynen... bu hafta bir uğrayacaktım servise arka sağ amortisörü göstermek için ama benim servise geleceğimi duyan @Kaan Yagizer bütün servisi kapatmış! randevu alınmıyor, tadilat mı ne varmış... ya da ben gelmeyeyim diye herkes ağız birliği yapıyor bir ara gittiğimde söylerim, canları isterse bakarlar istemezse bakmazlar, çok da önemli değil... Ama sevgili serdar yaman kardeşimiz arabaya takmış durumda olduğu için satacak yer arıyor 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Önerilen Mesajlar
Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın
Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor
Hesap oluştur
Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.
Hesap OluşturGiriş yap
Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.
Giriş Yap