Eren K Oluşturma zamanı: Ocak 4, 2017 Raporla Share Oluşturma zamanı: Ocak 4, 2017 (düzenlendi) 30 kasim tarihinde 2011 model focus collection 2.el araç aldim.Aldığım gun maalesef(!) ışıklarda beklerken arkadan araç çarpti ve tutanak tutup Ankara Şaşmazda ki RS servise götürdüm.Orada ki personel hasar kaydinin olustugunu 5-6 gün içinde tramer kaydi oluşacagini soyledi.5-6 gün boyunca yani tramer kaydi olusmadan tamirin baslayamayacagini dilersek araci goturup servis haber verdiginde geri getirebilecegimizi soyledi.Fakat sol arka teker hafif ice göçük oldugu icin pek saglikli olmaz sürmemiz diyerek aracimizi serviste biraktik.8 Aralikta servisi arayip tramer kaydinin olusup olusmadigini ve tamir surecini baslayip baslamadigini ogrenmek amaciyla aradim ve telefondaki personel tramerin olustugunu,gerekli parcalarin siparis edilgini soyledi ve tamam diyerek telefonu kapattim.12 Aralik pazartesi servise gittim ve ne asamada olduklarini ogrenmek istedim ve halen parcalarin sipariste oldugu aracimi 10-15gün icinde teslim alacagimi soyledi.20 Aralik sali gunu servisi tekrar aradim ve telefondaki sahis aracin alt kisminin onarildigini,bittigini soyledi ve kaporta tamirine gectiklerini soyledi.Ne zaman araci teslim alirim soruma karsilik tekrar 10-15 günlük bir süre daha verdi.Kendi kendime eyvallah çekip araci yapsinlarda napalim bekleyelim dedim.29 Aralik Perşembe servisi tekrar aradigimda aracin boyaya girdini ve 31 Aralik cumartesi araci teslim alacagimu soyledi.31 Aralik cumartesi günü boya isleminin yetismedigini,olmadigi araci bana 2 Ocakta teslim edecegini soyledi.2 Ocak pazartesi aradigimda aracin 4 Ocak Carsamba teslim edeceklerini soylediler.(Ne boyaymis).Neyse bugun yani 4 Ocak Carsamba servis beni aradigi gelip araci gorebilecegimi soyledi bende ne görmesi araci bugun alamayacak miyim dedigimde karsindaki sahis bana boya isleminin bugun baslatildigini ve araci 6 Ocak cuma alabilecegimi soyledi.Simdi ciddi ciddi munakasaya girsem gercekten kontrolumu kaybedip isi baska boyutlara cekerim.Kaza gunu ilk gun kaza oldugu icin ve arkadan carptigi icin karsi tarafa saldirdim ve etraftakilerin kontrolu ile sakinlestim.Yani telefonda adama diyecek o kadar cok sey var dedigim gibi kontrolumu kaybedip isi farkli boyutlara cekmek istemiyorum.Bu ne terbiyesizliktir artik guvenmiyorum servise ne gibi bir yol izlemeliyim?Birde servisteki personel deger kaybi parasi alabilecegimi soyledi nasil olur? Ocak 4, 2017 Eren K tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Kaan Yagizer Yanıtlama zamanı: Ocak 4, 2017 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ocak 4, 2017 11 dakika önce, Eren K yazdı: personel deger kaybi parasi alabilecegimi soyledi nasil olur? ... öncelikle sakin olun derim. Kavga ederek %100 haklı'da olsanız haksız duruma düşersiniz. Sigortanız var mı bilmiyorum ama keşke y.servis'e gitseydiniz ...kuşkusuz bu saatten sonra yapacak bir şey yok, aklınızda bulunsun diyeyim. ... servisiniz ile tartışmanız da pek bir şey değiştirmez. Ben sizin yerinizde olsam 6 Ocak tarihinin takipçisi olur, aracımı daha fazla geciktirmemeleri için (kavga etmeden) baskı kurardım. Değer kaybı olayına gelince ... doğrudur. Aracınıza hasar veren ve kusuru rapor ile tescil edilmiş tarafa değer kaybı davası açabilirsiniz (...ve kazanırsınız) net'te biraz araştırırsanız detaylı bilgi toplayabilirsiniz. .... fikir vermesi adına --> http://www.devlette.com/arac-deger-kaybi-davasi-nedir-nasil-acilir/ 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Eren K Yanıtlama zamanı: Ocak 4, 2017 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ocak 4, 2017 Şimdi, Kaan Yagizer yazdı: ... öncelikle sakin olun derim. Kavga ederek %100 haklı'da olsanız haksız duruma düşersiniz. Sigortanız var mı bilmiyorum ama keşke y.servis'e gitseydiniz ...kuşkusuz bu saatten sonra yapacak bir şey yok, aklınızda bulunsun diyeyim. ... servisiniz ile tartışmanız da pek bir şey değiştirmez. Ben sizin yerinizde olsam 6 Ocak tarihinin takipçisi olur, aracımı daha fazla geciktirmemeleri için (kavga etmeden) baskı kurardım. Değer kaybı olayına gelince ... doğrudur. Aracınıza hasar veren ve kusuru rapor ile tescil edilmiş tarafa değer kaybı davası açabilirsiniz (...ve kazanırsınız) net'te biraz araştırırsanız detaylı bilgi toplayabilirsiniz. .... fikir vermesi adına --> http://www.devlette.com/arac-deger-kaybi-davasi-nedir-nasil-acilir/ Öncelikle ilginiz ve cevabınız için teşekkürler Kaan bey.Tabi sûkunet önemli fakat dalga geçer gibi pişmiş kelle gibi her seferinde bi bahane bulmaları can sıkıyor hayliyle.Serviste ki eleman siz araci almaya geldiğiniz gün deger kaybi icin bir yere yonlendirecegim ve ondan sonra bir seye karismayacaksibiz oylece paranizi alirsiniz dedi.Parayi da 10 gün gibi bir sure icinde de alabilecegimi de soyledi.Ama yazinizda dava mahkeme felan diyor.Pek anlayamadim acikcasi. Bu arada aracimin sigortasini yaptirdim,vergisini de dün ödedim hatta lakin arava yok piyasada daha ... Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Kaan Yagizer Yanıtlama zamanı: Ocak 4, 2017 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ocak 4, 2017 Şimdi, Eren K yazdı: Serviste ki eleman siz araci almaya geldiğiniz gün deger kaybi icin bir yere yonlendirecegim ve ondan sonra bir seye karismayacaksibiz oylece paranizi alirsiniz dedi.Parayi da 10 gün gibi bir sure icinde de alabilecegimi de soyledi. ...o işi (değer kaybı) takip eden Avukatlık büroları var. Örnek veriyorum ... 3.000TL'lik dava'mı açacaklar? Size paranın yarısını peşin verip feragatname alıyor ve dava'yı sürdürüp parayı karşı taraftan yasal faizi + dava//avukatlık ücreti ile alıyorlar. Sanıyorum servis'te ki arkadaşın bahsettiği "çözüm" bu, kazanacağınız garanti olan dava'yı tanıdığı büro'ya yönlendirip hem sizin işinizi görecek, hem de kendi "hürmet" kazanacak Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Ocak 4, 2017 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ocak 4, 2017 Tamamen kusur karşıdaysa davasız da çözülüyor. Karşı tarafın sigortasına böyle böyle oldu diye yazıyorsunuz onlar da nasıl olsa kaybedeceğiz diye size ödeme yapıyor. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Eren K Yanıtlama zamanı: Ocak 4, 2017 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ocak 4, 2017 1 dakika önce, Yakup Çağatay yazdı: Tamamen kusur karşıdaysa davasız da çözülüyor. Karşı tarafın sigortasına böyle böyle oldu diye yazıyorsunuz onlar da nasıl olsa kaybedeceğiz diye size ödeme yapıyor. Evet karşı taraf %100 kusurlu.Umarim dediginiz gibi kolay olur. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Ocak 4, 2017 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ocak 4, 2017 Evet karşı taraf %100 kusurlu.Umarim dediginiz gibi kolay olur. Karşı tarafın sigortası varsa oluyor yoksa dava tek yol ve diğer hasar oranlarında da. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Eren K Yanıtlama zamanı: Ocak 4, 2017 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ocak 4, 2017 35 dakika önce, Yakup Çağatay yazdı: Karşı tarafın sigortası varsa oluyor yoksa dava tek yol ve diğer hasar oranlarında da. Evet var.Zaten hasar onarimi karsi tarafin sigorta sirketi yapiyor. 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Burak Bodur Yanıtlama zamanı: Ocak 4, 2017 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ocak 4, 2017 3 saat önce, Eren K yazdı: 30 kasim tarihinde 2011 model focus collection 2.el araç aldim.Aldığım gun maalesef(!) ışıklarda beklerken arkadan araç çarpti ve tutanak tutup Ankara Şaşmazda ki RS servise götürdüm.Orada ki personel hasar kaydinin olustugunu 5-6 gün içinde tramer kaydi oluşacagini soyledi.5-6 gün boyunca yani tramer kaydi olusmadan tamirin baslayamayacagini dilersek araci goturup servis haber verdiginde geri getirebilecegimizi soyledi.Fakat sol arka teker hafif ice göçük oldugu icin pek saglikli olmaz sürmemiz diyerek aracimizi serviste biraktik.8 Aralikta servisi arayip tramer kaydinin olusup olusmadigini ve tamir surecini baslayip baslamadigini ogrenmek amaciyla aradim ve telefondaki personel tramerin olustugunu,gerekli parcalarin siparis edilgini soyledi ve tamam diyerek telefonu kapattim.12 Aralik pazartesi servise gittim ve ne asamada olduklarini ogrenmek istedim ve halen parcalarin sipariste oldugu aracimi 10-15gün icinde teslim alacagimi soyledi.20 Aralik sali gunu servisi tekrar aradim ve telefondaki sahis aracin alt kisminin onarildigini,bittigini soyledi ve kaporta tamirine gectiklerini soyledi.Ne zaman araci teslim alirim soruma karsilik tekrar 10-15 günlük bir süre daha verdi.Kendi kendime eyvallah çekip araci yapsinlarda napalim bekleyelim dedim.29 Aralik Perşembe servisi tekrar aradigimda aracin boyaya girdini ve 31 Aralik cumartesi araci teslim alacagimu soyledi.31 Aralik cumartesi günü boya isleminin yetismedigini,olmadigi araci bana 2 Ocakta teslim edecegini soyledi.2 Ocak pazartesi aradigimda aracin 4 Ocak Carsamba teslim edeceklerini soylediler.(Ne boyaymis).Neyse bugun yani 4 Ocak Carsamba servis beni aradigi gelip araci gorebilecegimi soyledi bende ne görmesi araci bugun alamayacak miyim dedigimde karsindaki sahis bana boya isleminin bugun baslatildigini ve araci 6 Ocak cuma alabilecegimi soyledi.Simdi ciddi ciddi munakasaya girsem gercekten kontrolumu kaybedip isi baska boyutlara cekerim.Kaza gunu ilk gun kaza oldugu icin ve arkadan carptigi icin karsi tarafa saldirdim ve etraftakilerin kontrolu ile sakinlestim.Yani telefonda adama diyecek o kadar cok sey var dedigim gibi kontrolumu kaybedip isi farkli boyutlara cekmek istemiyorum.Bu ne terbiyesizliktir artik guvenmiyorum servise ne gibi bir yol izlemeliyim?Birde servisteki personel deger kaybi parasi alabilecegimi soyledi nasil olur? 2014 ün aralık ayında bana da ışıklarda çarptılar , Deger kaybı davası açtık 8 ay gibi bir sürede benim hesabıma 1770 tl yattı. Davayı mutlaka açın karşı taraf %100 kusurluysa. -Servise gelecek olursak sizi baya baya sallamışlar , 20 iş günü içinde size aracı teslim etmeleri gerekiyor diye biliyorum Yanlış mı? Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Servet Ö. Yanıtlama zamanı: Ocak 4, 2017 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ocak 4, 2017 Simdi anlamadigim mevzu su; sizin arac isiklarda duruyordu ve arkadan geldi carptilar degil mi? Ben oyle anladim. Suc sizde degil yani yuksek ihtimal. Siz neden Sasmaz Oto sanayinda RS adli servise gittiniz? Neden yetkili servise gidip karsi tarafin sigortasindan dosyayi actirmadiniz? Hem boya isi daha saglam olurdu, hem parcalar orjinal gelirdi. Hani derdiniz neydide o servise gittiniz? Ugrasirsiniz bu adamlarla. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Abdullah Aladı Yanıtlama zamanı: Ocak 4, 2017 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ocak 4, 2017 Keşke yetkili servise gitseydiniz.Benim de benzer olay otoking de gelmişti merkezlerini arayıp şikayet oluşturdum. Aracım o kadar çabuk hallolduki şaşırdım birde burnundan kıl aldırmayan müdür kuzu olmuştu. Özürlerin bini bir paraydı Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Önerilen Mesajlar
Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın
Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor
Hesap oluştur
Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.
Hesap OluşturGiriş yap
Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.
Giriş Yap