Jump to content
2019 Temmuz ve 2023 Mart arası tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeniden kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

Kia Stinger GT


Yakup Ç. A.

Önerilen Mesajlar

Kia boş durmuyor.

 

- 2.0 LT 255 HP ve 3.3 LT 365 HP turbo benzinli motor.

- 0-100: 5.1 sn

- 8 ileri otomatik şanzıman

- RWD veya AWD

- Mekanik sınırlı kaydırmalı diferansiyel

 

 

Fazlası: https://anasayfa.focusclubtr.com/2018-kia-stinger-gt-aslinda-sadece-stinger-gt/

 

 

 

 

2018 Stinger 4.jpg

2018 Stinger 10.jpg

2018 Stinger 1.jpg

  • Beğen 9
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

2.0 255'lik kilitli rwd gayet eğlenceli olur bence. KIA son zamanlar büyük işler başarıyor, her ne kadar ülkemizde pek önyargı olsa da bence başarılı bir alternatif olabilir.

Yalnız totosu çok tanıdık geldi de nereden tanıdık geldi çıkartamadım, İngiliz gibin sankim

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

+1

Şimdi, Yahya Akman yazdı:

Ben çok beğendim. Birşey harici tabiki. O göğüsteki sonradan takılma gibi duran ekran. Bi türlü beğenemedim şu tasarımı. Kia babamda var ve ciddi derece insana hadi be dedirtecek bir marka. Ülkemizde önyargı var sadece.

 

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Şimdi, Yahya Akman yazdı:


Hastayım sana emoji48.png

Uzak dur, bir kılıç mesafesinden fazla yaklaşma:smiley2k:...

Kia gerçekten de hak ettiği değeri görmüyor. Özellikle son 5-10 yıldır tasarımsal olarak baya bi yol almış durumda. Özellikle Rio ve Ceed modelleri  motor seçenekleri yetersiz olsa da kendi segmentlerinde oldukça başarılılar. Ceed'in tam otomatik şanzımanlı 1.6 dizelini test etmiştim. Biraz sert bir sürüşü var ama Focus'a göre aman aman dedirtecek bir şey değil. Ayrıca donanım olarak baya bi bonkör gelmişti o zaman.

Süleyman Ünal tarafından düzenlendi
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Süleyman'ın da bahsettiği gibi Peter Schreyer'in VAG grubundan Hyundai-Kia kardeşliğine geçmesi ile son 10 yılda her iki Kore markasında da önce gözle görülen, sonra kullanmayla hissedilen bir iyileşme, ya da Avrupa'lılaşma oldu. 

Araçların tasarım kalitesi artarken, süren ve yürüyen aksamda da benzer iyileşmeler, göreceli yavaş da olsa gerçekleşiyor. 

Bu arada kalite artarken fiyat da yavaş yavaş yükseldi ve eski "ekonomik ama eh işte" imajından Avrupa'da çıtayı belirleyen Golf ile rekabet edebilecek kalitede modeller yollara çıktı. Avrupa'da sundukları birazcık düşük fiyat yanında 7 yıllık garanti çoğu kişiye cazip geliyor.

Şimdilerde Hyundai Genesis, Kia'da Stinger ile premium markalara kafa tutmaya niyetleniyor.

Belli bir evrim sürecinden sonra bu konuda da başarılı olacaklarına kuşkum yok.  

Tasarıma gelince durum "çizilmemiş araba kaldı mı Abidin?" tadında. Bir yandan işlevsellik kriterleri, bir yandan aerodinami kuralları, bir yandan da ikonlaşan modelleri taklit etme kolaycılığı artık çoğu aracı birbirine benzetmeye başladı. Citroen gibi kendi yoluna gidenler varsa da onlar nispeten azınlıkta kalıyorlar.

Stinger de istisna değil, her yönden güçlü ve dinamik bir spor sedan havasını taşıyor, pek çok farklı modelden alıntı gibi duran tasarım öğeleri de var ve bu bence kaçınılmaz.

Esas olan genlerinde ne kadar sportiflik olduğunun ortaya çıkmasıdır.

Kağıt üstünde başarılı olsa bile, başta BMW olmak üzere premium sportif sedanlar son yıllarda çok güçlü ve başarılı, Stinger bu çerçeveye nasıl oturacak yollara çıkıp kullanılmaya başlandığında anlaşılacak. 

Türkiye için önemi olmasa da Kia'nın Avrupa'ya 35.000€ civarında rekabetçi bir fiyatla girip ortalığı karıştırmak isteyeceği söylentileri dolaşmakta...

Hyundai-Kia-Neuheiten-bis-2018-1200x800-2fde54da8f0d5655.jpg

Hyundai-Kia-Neuheiten-bis-2018-1200x800-d1ad8d3a81646ac3.jpg

 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

hoş bir araba..kia da 1.6 turbo benzin 205 bg de motor var. bu da eklenebilirdi aslında vergi sıkıntılı ülkelere.

normalde 172 bg falandı da pro ceed de 205 diye hatırlıyorum

Mehmet Demir tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • Yakup Ç. A., başlığı Kia Stinger GT olarak değiştirdi

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.