Serkan Ac. Yanıtlama zamanı: Ocak 25, 2017 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ocak 25, 2017 Fordun sitesinde hala var bu modeller 2017. Nerden aldınız bu bilgiyi Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Ocak 25, 2017 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ocak 25, 2017 1/26/2017 - 00:26 tarihinde, Serkan Ac. yazdı: Fordun sitesinde hala var bu modeller 2017. Nerden aldınız bu bilgiyi Ford'un sitesi hep bizden sonra güncellenir hocam Mart gibi kalkar listelerden. Aslında tam model olarak değişmedi liste,şimdiye kadar bu donanımları vs sipariş geçen bayi varsa hala 2017 model olarak satabilir onlar yolda çünkü. Bundan sonra sipariş edilemeyecek silinenler. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Cem Boneval Yanıtlama zamanı: Ocak 26, 2017 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ocak 26, 2017 7 saat önce, Yakup Çağatay yazdı: Aslında buradan çıkan sonucu doğuran zaten otosan. Böyle saçma sapan fiyat verirsen binicinin önüne haliyle birileri satılmaz, danışman önermez dahi. Sonra bunlar olmadı kaldıralım. Malını satmayı beceremezsen sonra almıyorlar diye kaldırırsın. Bence de biraz yaşanan budur... Sonra bir gün bir bakmışsın Ford binek pazarından çıkmış. Görünen o ki Focus III maalesef TR'de başarılı olamadı. Bunda uygulanan fiyat politikası, kafa karıştırıcı modelleme, dar hisli iç mekan ve benzer pek çok etken var. Neyse canım Otosan'ın derdi, beni mi gerdi...!? Tabii sektörün gümbür gümbür gelen ekonomik krize yönelik savunma reflekslerini kullandığını da unutmamak lazım. 5 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Murat Kav. Yanıtlama zamanı: Ocak 26, 2017 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ocak 26, 2017 (düzenlendi) Bu motor konusu neden önemli ben yok anlamak Bugün de, bu sınıfta, bu fiyat segmentinde, (az sayıdaki araba sevdalıları dışında) müşterinin beklediği ne 180 hp, ne de turbo motor. 100-120 hp gayet yeterli. Ekonomik olsun, ucuz olsun, çok da yakmasın, önemli olan bu. Parayı çok vermek isteyen zati ya dizel alıyor ya da premium alternatiflere yöneliyor. Satışların düşüklüğünün kesinlikle motorla alakası yok. Onun için çok neden var, uzatmayayım. Ancak, şunu diyeyim öncelikle araç güzel değil. Tasarımsal altyapı iyi ama siyah plastiklerle, tuhaf far tercihleriyle vs arabayı çirkinleştiriyor yüce ford. Ayıca hiç değilse style donanıma renkli ekranlı teyp ve led drl koymalılar bu devirde. Firmanın bu yöndeki esnekliği gerçekten çok kötü, değişen trendlere hiç ayak uyduramıyor. Makyaj bile değiştirtmiyor ford'u, illaki kasa değişecek. p.s. Yanlış anlaşılmasın, gelecek turbo benzinli motorlarda, ama manuelin performansını yakalayan otomatik şanzımanlarla .. Ocak 26, 2017 Murat Kavuk tarafından düzenlendi 2 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Volkan Ö. Yanıtlama zamanı: Ocak 26, 2017 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ocak 26, 2017 Şimdi, Murat Kavuk yazdı: Bu motor konusu neden önemli ben yok anlamak Bugün de, bu sınıfta, bu fiyat segmentinde, (az sayıdaki araba sevdalıları dışında) müşterinin beklediği ne 180 hp, ne de turbo motor. 100-120 hp gayet yeterli. Ekonomik olsun, ucuz olsun, çok da yakmasın, önemli olan bu. Parayı çok vermek isteyen zati ya dizel alıyor ya da premium alternatiflere yöneliyor. Satışların düşüklüğünün kesinlikle motorla alakası yok. Onun için çok neden var, uzatmayayım. Ancak, şunu diyeyim öncelikle araç güzel değil. Tasarımsal altyapı iyi ama siyah plastiklerle, tuhaf far tercihleriyle vs arabayı çirkinleştiriyor yüce ford. Ayıca hiç değilse style donanıma renkli ekranlı teyp ve led drl koymalılar bu devirde. Firmanın bu yöndeki esnekliği gerçekten çok kötü, değişen trendlere hiç ayak uyduramıyor. Makyaj bile değiştirtmiyor ford'u, illaki kasa değişecek. p.s. Yanlış anlaşılmasın, gelecek turbo benzinli motorlarda, ama manuelin performansını yakalayan otomatik şanzımanlarla .. Yeni başladı ama 3D yazıcıda kendi arabamı basabileceğim dönemi bekliyorum. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Cem Boneval Yanıtlama zamanı: Ocak 26, 2017 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ocak 26, 2017 Şimdi, Murat Kavuk yazdı: müşterinin beklediği 180 PS azınlığa hitap ediyor olabilir. Ancak bu çağda hala 1.6 atmosferikle hemen bütün benzinlilerini donatmak, sonra da insanları LPG taktırma kuyruğuna sokmak, hatta bunu kendine bir kazanç kapısı yapmaya çalışmak da ne demek bir düşün? Maliyeti bence pek de farklı olmayan bilmem kaç sene ödül üzerine ödül alan bir motoru da hemen hiç kimsenin almayacağı bir donanıma hapsetmek satış stratejistlerini de bu konuda düşük talepleri olan alıcılar kadar ufuksuz ve sığ yapar. Neyse ben yazmayayım, istemeden giydiriyorum yazdıkça. Şu hastalıklı DSG'yi bile VW grubu rekor sattı ya, bu da birilerine kapak olsun. Sineğin yağını çıkarmaya çalışıyorlar, ama hala sinek yağının bir halta yaramadığını anlamadılar. 5 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Hasan EKİN Yanıtlama zamanı: Ocak 26, 2017 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ocak 26, 2017 Yakışır Abe otosana 15 EB 180ps 2017 sonuna doğru getirsin tahminimce oda st-line olarak 95 100bin den aşağı fiyatı Olmaz.Beklemeye devam... Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Murat Kav. Yanıtlama zamanı: Ocak 26, 2017 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ocak 26, 2017 Şimdi, Cem Boneval yazdı: 180 PS azınlığa hitap ediyor olabilir. Ancak bu çağda hala 1.6 atmosferikle hemen bütün benzinlilerini donatmak, sonra da insanları LPG taktırma kuyruğuna sokmak, hatta bunu kendine bir kazanç kapısı yapmaya çalışmak da ne demek bir düşün? .. Ben mevcut alternatiflerin listeden çıkarılmasına da karşıyım. 180hp olmalı, ama 3 kuruş daha ucuz ise 150hp de olmalı Bunlar siparişle gelir demesi yeterli. Alternatifin çok olması müşteri profilini genişletir. Seni ne kadar çok insan konuşursa o kadar reklamın olur. VW'nin önemli bir gücü de bu. Müşteriye çok sayıda opsiyon sunabiliyor, ama çoğunu beklersen alabiliyorsun. Mesela turbo benzinliyi çok geniş segmentte sunabiliyor 1.0'dan 2.0'a kadar değişik hacimde motorları var. Donanım için de internete koymadığı bir çok alternatifi yine sipariş usulü verebiliyor sana. Otosan sanırım alternatifleri küçük tutarak pazarlıkta fabrikadan avantaj yakalama peşinde. 3 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Mert Yürüyen Yanıtlama zamanı: Ocak 26, 2017 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ocak 26, 2017 (düzenlendi) boşa konuşuyoruz malesef... tek hedef filo, gerisi hikaye! atmosferik benzinlilerin hala piyasada olmasını ve dizel otomatiklerin sadece sedana indirgenmesini başka türlü açıklamak çok zor, varsa da bir bakış açısı benim zavallı beynim almıyor malesef! bıktık be otosan, gerçekten kusturdun artık yani... iki hafta önce "golf mü alsak, yoksa şu mk4'ü bir bekleyiversek mi ki?" derken,mal gibi bekleyen taraf olmanın tarifsiz mutluluğu içindeyim şuanda Ocak 26, 2017 Mert Yürüyen tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Adem Kazıl Yanıtlama zamanı: Ocak 26, 2017 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ocak 26, 2017 3 yıldır forumdayım fordun(Otosan) saçma sapan fiyat politikaları, saçma donanım değişiklikleri insanın kafasını fena şekilde karıştırıyor anlamak mümkün değil, bayilerdeki satışta çalışanların 1.0 motoru kötüleyip katletmesi inanılır gibi değil zaten, 2014 bayiye gittiğimde satış temsilcisinin dediği şuydu 1.0 motor tutulmuyor satmıyoruz tavsiye etmiyoruzdu çok şaşırmıştım bu cevaba, satış temsilcisi ozaman için bana destek verseydi dizel style alacağıma, 1.0 ecoboost titanium smart paket alabilirdim, afedersiniz ama bu yemek yediğin kaba türkürmek gibi bişey bana göre. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Servet Ö. Yanıtlama zamanı: Ocak 26, 2017 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ocak 26, 2017 Şimdi, Mert Yürüyen yazdı: boşa konuşuyoruz malesef... tek hedef filo, gerisi hikaye! Onu da beceremiyorlar kardesim. Ahada buyur kaniti: Bir ara "Oyun Yeni Basliyor" sloganiyla dizel otomatikleri satmaya basladiklarinda gulmustum, simdi dahada trajikomik geliyor. Pazarlama stratejisi olarak dip yaptiklarini linkteki veriler acikliyor. 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Cem Boneval Yanıtlama zamanı: Ocak 26, 2017 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ocak 26, 2017 Diğer başlıkta paylaştığım Türkiye'de Otosan'ın başarı grafiğini burada da paylaşayım... 3 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Bahadır Atay Yanıtlama zamanı: Ocak 26, 2017 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ocak 26, 2017 En güzel hyundai i30 3 donanım var benzinli ve dizel seçenekli hangisini istersen al. elite aldın mı birde cam tavan içinde oluyor. 5 yıl garantili üstelik. En büyük sorunu prestij, oda ülkemizdeki mükemmelliyetçi aydın kesim ? 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Cem Boneval Yanıtlama zamanı: Ocak 26, 2017 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ocak 26, 2017 Şimdi, Bahadır Atay yazdı: En güzel hyundai i30 3 donanım var benzinli ve dizel seçenekli hangisini istersen al. elite aldın mı birde cam tavan içinde oluyor. 5 yıl garantili üstelik. En büyük sorunu prestij, oda ülkemizdeki mükemmelliyetçi aydın kesim ? Yemişim prestijini, ben gidişine bakarım. 1.6T benzinli 186 PS var mesela. 94.500 liste fiyatı ile spor model olarak sıkı donanımla satılıyor mesela. Ben bile döner bakarım. 3 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Bahadır Atay Yanıtlama zamanı: Ocak 26, 2017 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ocak 26, 2017 Siz bakarsanız i30 güzeldir. Yen'i kasa biraz garip ama nasip diyorum. A3 sedanlarda beni cezbediyor Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Önerilen Mesajlar
Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın
Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor
Hesap oluştur
Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.
Hesap OluşturGiriş yap
Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.
Giriş Yap