Jump to content
2019 Temmuz ve 2023 Mart arası tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeniden kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

Dizel için Nitrous Sistem Hakkında


Burak K

Önerilen Mesajlar

arkadaşlar aracıma nitrous kit uygulaması için uzun süredir arastırma yapıyorum yanlız nitro uygulamadı aşırı yüksek gücler için değil daha soft bi sistem olacak sadece emme manifoldu püskürmesi ile yakıt desteksiz aracın blok buna uygunmudur zorlama durumunda saglamlıgı hakkınd bikgisi olan varmı twşkkrler...

IMG_7451.JPG

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Otomatik Mesaj

Bu konu, Focus Club Tr > Tanışma kategorisinden Mk3- Modifiye > Focus III > Ford Garajı > Mk3- Mekanik & Motor kategorisine taşınmıştır.

Lütfen konu açmadan önce uygun yeri bulmaya çalışalım.

Saygılarımızla,
Focus Club Tr Yönetimi

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Nosa hiç gerek yok ki nos için limitlerin 250 hp üstü olması lazım o zaman işe yarar nos [emoji4] 

big turbo 

big intercooler 

egr off 

down pipe

k&n hava filtresi

Sprint booster 

hava filtre kutusu şnorkel uygulaması 

Stage 3 custom Remap yazılım ve

orjinal yakıt sistemi ile 

180hp güç 350 nm tork almıştık .Lastikte yere basan 165 hp gibi bir güçtü [emoji3]

 

 

 

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

1. Kapat o kaputu gozum yandi.

2. Dizel ve nitro? Calistirabilirsen, daha dogrusu birkac km den fazla calistirabilirsen tdci arabani nitrolu banada haber ver yeni bir teknoloji kesfetmissin demektir. Incelemeyi cok isterim.

3. Velev ki calistirdin AFR den kaynakli olarak yanmayan ve bosa giden yakit olarak egsozdan akip gidecekdir.

4. Sen dalga gecmek icin burayi zarflamis olabilir misin acaba? :D

 

--1 dakika sonra eklendi--

5. Umarim genlesme kabinida o sacma zamazingoyla kaplatmissindir ve ben yanlis goruyorumdur. Cunku o genlesme kabinin icindeki sogutma suyunun rengi hiiiiic hos degil.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

1.sen n2o yu yakıtmı sanıyorsun 2 sıcaklık dolayın işkeyen bi malzemeyi folyo ile kaplıcak kadar amatör degılım ha bide nos u bi yakıt sanacak kadar [emoji1] 3bos işlere ayıracak vakti yok kimseyi de zarflamaya ihtiyacım yok. nosun dry ve wet olmak üzere kitleri vardır öğrenmeni ve öğrendikten sonra yorum yapmanı tavsiye ederm...

ha merak ediyosan bişey daha o genleşme kabini dedıgın sey varya hanı aslında yedek su deposu denen şey onu içinde kaynama derecesi yüksek olan bi sıvı var bide sıradan deformasyon[emoji6]

Nosa hiç gerek yok ki nos için limitlerin 250 hp üstü olması lazım o zaman işe yarar nos [emoji4] 
big turbo 
big intercooler 
egr off 
down pipe
k&n hava filtresi
Sprint booster 
hava filtre kutusu şnorkel uygulaması 
Stage 3 custom Remap yazılım ve
orjinal yakıt sistemi ile 
180hp güç 350 nm tork almıştık .Lastikte yere basan 165 hp gibi bir güçtü [emoji3]
 
 
 

dostum şu an araç ta zaten big turbo cooler dısında yazdıkların var yazılımım dr ecu şu an 140bg leri görüyorum ama benım aradıgım istedigimde devreye sokabılcegım bişey daimi degıl big turbo alt devirleri bitiriyor buda normal kullanımda sıkıntı aç kapa olmalı[emoji6]
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Böylesine performanstan ziyade ekonomi ve emisyon odaklı dizel bir motorda şahsi fikrim kesin motorda yada şanzımanda bi yeri kırarsınız... En iyi ihtimalle dpf, egr yada enjektörler bozulur...  Bunun yerine çok arzuluyorsanız bence gidin bi Focus RS yada Golf R felan alın macera aramayın...

Abdussamed Acar tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Şimdi, Burak K yazdı:

ozaman ne tuning diye bişey olurdu nede bu forumlar demi amaemoji6.png soft bi sistem aradıgım max 75hp artı olarak

 

Bence ihtiyacınızı yanlış motorda arıyorsunuz... Tuning için çok daha elverişli alternatifler mevcut...

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hakkaten sen yukarıdaki yazdıklarımı okudun mu? Ona göre mi cevap verdin? Yakıt motorun içine yanmak üzere yolladığın karışımdır. AFR turmaz, egsozdan atar gidersin. İster ıslak ister kuru dizelde yaptığın nos bu hacimlerde sana en basit tabirle compresyon kaybı olarak geri döner. Kötü senaryoda içi görünen motor.

 

Neyse sen yaparsın arabanı NOS ile bir gün uzaktan izleriz, gidişini falan :) Sanki tolkien bir kitap yazmış da yeni ortaya çıkmış, bende bir fantazi düşkünü olarak okumuşum gibi keyif alırım, cidden...  

 

Amatör dedin ya, beni bi gülme aldı :) Ne kadar amatörüm bilmiyorum 75bg alacağım diye ama dizel arabaya NOS takmam en azından.

 

Not: Yedek su deposu değil :) Genleşme kabı veya motor soğutma sıvısı haznesi denir, sanayici ağzı değil parçanın adı budur. Zaten o kabın içindeki su değil soğutma sıvısı, yani antifiriz ve su karışımı. Ben senin yerinde olsam o genleşme kabını açar bakardım. Sanki yağ karışmış da rengi kararmış gibi.  Umarım senin dediğin gibi yıpranmadır.

 

Olabildiğince yapıcı ve senin gibi saygısızlık yapmadan yapabileceğim en iyi yorumu ekliyorum ve uzaklaşıyorum. Tekerine taş gelmez inşallah.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

1.sen n2o yu yakıtmı sanıyorsun 2 sıcaklık dolayın işkeyen bi malzemeyi folyo ile kaplıcak kadar amatör degılım ha bide nos u bi yakıt sanacak kadar [emoji1] 3bos işlere ayıracak vakti yok kimseyi de zarflamaya ihtiyacım yok. nosun dry ve wet olmak üzere kitleri vardır öğrenmeni ve öğrendikten sonra yorum yapmanı tavsiye ederm...
ha merak ediyosan bişey daha o genleşme kabini dedıgın sey varya hanı aslında yedek su deposu denen şey onu içinde kaynama derecesi yüksek olan bi sıvı var bide sıradan deformasyon[emoji6]

dostum şu an araç ta zaten big turbo cooler dısında yazdıkların var yazılımım dr ecu şu an 140bg leri görüyorum ama benım aradıgım istedigimde devreye sokabılcegım bişey daimi degıl big turbo alt devirleri bitiriyor buda normal kullanımda sıkıntı aç kapa olmalı[emoji6]

Big turbo alt devirleri bitiriyor demek o seçeceğiniz turboya ve oem wasgatenizi veya sonradan takacağınız wasgate in takacağınız turboya kalibrasyonu ve yapılan custom yazılımla alakalı bilginiz olsun :)
Yaklaşık 1 sene uğraştım yukarıdaki setupla sorunsuz 20000 km kullandım ondan sonrada arabama iyi para verdiler sattım 2016 Kasım ayında :)
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.