Jump to content
2019 Temmuz ve 2023 Mart arası tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeniden kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

BMW M5 Bayilerde -Gözümüz, Gönlümüz Açılsın-


Hasan K.

Önerilen Mesajlar

Ogün abartmıyorum yeni Mondeo buna görselde rakip olur, hatta öne de çıkacağını düşünüyorum. Hatta sürüşde de ezilmeyeceğini düşünüyorum.

Yani Bmw deyken tamam güzel hoş ama aklımda "Biturbo Insıgnia ya da yeni Mondeo varken bu araca 2-3 misli vermem sanırım" düşüncesi de hakimleşmişti.

Sürüşü göreceli abi arkadan itiş farkı var

Ama diğer konularda katılıyorum sana. BMW eski çizgisinden uzaklaşıyor ve bence yanlış yoldalar

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Çok sevindim, ne zamandır bekliyordum M5'i, ama geÇ kaldı biraz, Focus'u almış bulundum, artık bir daha sefere...

Şaka bir yana, para kaygısı olması tereddütsüz alacağım bir otomobil olurdu.

üÇ silahşörlerin bence en görkemlisi, BMW M5, Audi S8 ve Mercedes E63 AMG.

Siz hiÇ 5.0 litrelik bir motoru 8000 dd Çevirdiniz mi? Derin bir homurtunun yırtıcı bir kükremeye dönüştüğünü duydunuz mu? Ya da virajı dönerken oluşan G'den koltuktan uÇmamanız iÇin kemerlerin gerildiğini hissetiniz mi? Ya da ESP'yi devre dışı bırakarak ön tekerlekler gidiş yönünü gösterirken ön camdan yolun kenarını, dikiz aynasından da arka tekerleklerin oluşturduğu mavi-beyazımsı duman bulutunu izlediniz mi?

İşte M5 böyle bir şey.

Ya da bir önceki kasası böyle idi...

2008'de Istanbul Park'ta kullandığım bir araÇtı.

İlk izlenim komforlu ve sessiz bir lüks sedandı, ancak M-Drive düğmesine basar basmaz karakteri değişiyor ve yırtıcı bir mahluka dönüşüyordu.

Tabii eski modelin atmosferik olması ve 8000 devirleri rahat görmesi de ayrı bir güzellikti.

Yenisinde turboyu takmışlar, performans artmış, ama kullanma zevkini kıyaslamak lazım.

SonuÇta bu kapasitede bir araÇta tasarın falan biraz ikinci planda kalıyor, direksiyona geÇince avuÇ iÇleri hafif terler, kalbiniz biraz daha hızlı atmaya başlar ve tüm bedeni ürkütücü bir heyecan sararken her şey unutuluyor.

Ayrıca bu lüks araba meraklılarının alabileceği ya da cesaret edip alacağı bir model de değil, fazla güÇlü ve ürkütüyor. Mesela TEM'de sollama şeridine iki arabanın arasına sığacak şekilde hızlı Çıkayım dediniz mi öndekine bindirmemek iÇin panik fren yapmak zorunda kalıyorsunuz, ya da gidiş-geliş yolda sollama yapıp iki araba öndeki boşluğa girerim diye acele ile Çıktığınızda o boşluğu birkaÇ araba boyu geÇmiş oluyorsunuz.

Bu apayrı bir dünya ve pek az fani bu kadarını kontrol edebilir...

Lüks arabalarda taşra hala manda kasa Mercedes alışkanlığını devam ettiriyor, Istanbul ise farklı olmayı seviyor ve kalitesini Audi, BMW, Mercedes üÇlemesinin ötesine taşıyarak şu sıralarda yeni moda olan Panamera ile kanıtlamaya Çalışıyor. Porsche'nin kamyon hali... :claps:

Hasan konu iÇin teşekkür ederim, sabah sabah anılarda dolaşarak keyifli bir başlangıÇ yaptım!

Son söz: Güzel arabadır, tavsiye ederim.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

hayallerimin aracı. böylesi bir araca binmek nasip olmadı. eski kasadaki v10 sesini duymak bile yeter. fakat bunda çift turbo var ve v8 motor. ses diye bir şey kalmamış. yine de bu arabanın mükemmelliğini değiştireceğini sanmam...

ayrıca güncel m3, 8300 veya 8500 devir çevirebilmekte...

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Çok sevindim, ne zamandır bekliyordum M5'i, ama geÇ kaldı biraz, Focus'u almış bulundum, artık bir daha sefere...

Şaka bir yana, para kaygısı olması tereddütsüz alacağım bir otomobil olurdu.

üÇ silahşörlerin bence en görkemlisi, BMW M5, Audi S8 ve Mercedes E63 AMG.

Siz hiÇ 5.0 litrelik bir motoru 8000 dd Çevirdiniz mi? Derin bir homurtunun yırtıcı bir kükremeye dönüştüğünü duydunuz mu? Ya da virajı dönerken oluşan G'den koltuktan uÇmamanız iÇin kemerlerin gerildiğini hissetiniz mi? Ya da ESP'yi devre dışı bırakarak ön tekerlekler gidiş yönünü gösterirken ön camdan yolun kenarını, dikiz aynasından da arka tekerleklerin oluşturduğu mavi-beyazımsı duman bulutunu izlediniz mi?

İşte M5 böyle bir şey.

Ya da bir önceki kasası böyle idi...

2008'de Istanbul Park'ta kullandığım bir araÇtı.

İlk izlenim komforlu ve sessiz bir lüks sedandı, ancak M-Drive düğmesine basar basmaz karakteri değişiyor ve yırtıcı bir mahluka dönüşüyordu.

Tabii eski modelin atmosferik olması ve 8000 devirleri rahat görmesi de ayrı bir güzellikti.

Yenisinde turboyu takmışlar, performans artmış, ama kullanma zevkini kıyaslamak lazım.

SonuÇta bu kapasitede bir araÇta tasarın falan biraz ikinci planda kalıyor, direksiyona geÇince avuÇ iÇleri hafif terler, kalbiniz biraz daha hızlı atmaya başlar ve tüm bedeni ürkütücü bir heyecan sararken her şey unutuluyor.

Ayrıca bu lüks araba meraklılarının alabileceği ya da cesaret edip alacağı bir model de değil, fazla güÇlü ve ürkütüyor. Mesela TEM'de sollama şeridine iki arabanın arasına sığacak şekilde hızlı Çıkayım dediniz mi öndekine bindirmemek iÇin panik fren yapmak zorunda kalıyorsunuz, ya da gidiş-geliş yolda sollama yapıp iki araba öndeki boşluğa girerim diye acele ile Çıktığınızda o boşluğu birkaÇ araba boyu geÇmiş oluyorsunuz.

Bu apayrı bir dünya ve pek az fani bu kadarını kontrol edebilir...

Lüks arabalarda taşra hala manda kasa Mercedes alışkanlığını devam ettiriyor, Istanbul ise farklı olmayı seviyor ve kalitesini Audi, BMW, Mercedes üÇlemesinin ötesine taşıyarak şu sıralarda yeni moda olan Panamera ile kanıtlamaya Çalışıyor. Porsche'nin kamyon hali... :claps:

Hasan konu iÇin teşekkür ederim, sabah sabah anılarda dolaşarak keyifli bir başlangıÇ yaptım!

Son söz: Güzel arabadır, tavsiye ederim.

Şiir gibi yazmışsın abicim :claps: E34 E39 ve E60 M5 i bende kullandım.Pistte kullanmadım ama senin gibi :) Ben hislermi anlatamayacağımı düşünürdüm hep oysa sen Çok güzel anlatmışsın :)

ama E39 diyorum hala :)

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 5 ay sonra...

ben haftada 2-3 defa panamera kullanıyorum 3.0diesel ve 4.8 benzinli gts modeli var iki adet ikisininde cem abinin bahsettiği sürüş dinamiklerine ve sollama tariflerine uyan tarafları doğru fakat bahsettiğiniz 3 lüye mercedes bmw ve audi bu aracın çok gerisinden gelen markalar slk200 de mevcut elimizde s350 longta tamam lüxse lüx fakat porshe lamborgini gibi duramayan yolu onlar gibi tutamayan araçlar motor güçlü fakat handing yetersiz kalıyor lüx işçilikle bezenip kandırılıyor millet mercedes audi bmw nin orta gelir düzeyi olan insanlar için üretim yaptığını düşünüyorum amg 6,3 test etme şansım olmadı hiç audi r8 in hafif kasası v10 motorundan ötürü eşkoşabilir bahsettiğim süpercar araçlarla çok yuksek hızlarda çok stabil gidebilen bir araç... bir porshe yüksek hızlarda konfor ve aldığı güvenlik önlemiyle ön plandadır lamborgini fren mesafesinin inanılmazın üstünde bir değer sunar audi r8 260-270 km/h ta hala aracın kıçını salayamadığınız için sizi daha yüksek hızlara hırslandırır aslında o katagorininde bizim burada alt sınıf araçlara yaptığımız istişareler gibi eksikliklere maruz kalan çeşitlilikler sunmaktadır

emir hacımustafaoğlu tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

ben haftada 2-3 defa panamera kullanıyorum 3.0diesel ve 4.8 benzinli gts modeli var iki adet ikisininde cem abinin bahsettiği sürüş dinamiklerine ve sollama tariflerine uyan tarafları doğru fakat bahsettiğiniz 3 lüye mercedes bmw ve audi bu aracın çok gerisinden gelen markalar slk200 de mevcut elimizde s350 longta tamam lüxse lüx fakat porshe lamborgini gibi duramayan yolu onlar gibi tutamayan araçlar motor güçlü fakat handing yetersiz kalıyor lüx işçilikle bezenip kandırılıyor millet mercedes audi bmw nin orta gelir düzeyi olan insanlar için üretim yaptığını düşünüyorum amg 6,3 test etme şansım olmadı hiç audi r8 in hafif kasası v10 motorundan ötürü eşkoşabilir bahsettiğim süpercar araçlarla çok yuksek hızlarda çok stabil gidebilen bir araç... bir porshe yüksek hızlarda konfor ve aldığı güvenlik önlemiyle ön plandadır lamborgini fren mesafesinin inanılmazın üstünde bir değer sunar audi r8 260-270 km/h ta hala aracın kıçını salayamadığınız için sizi daha yüksek hızlara hırslandırır aslında o katagorininde bizim burada alt sınıf araçlara yaptığımız istişareler gibi eksikliklere maruz kalan çeşitlilikler sunmaktadır

Emir şunları bir de Türkçe'ye tercüme edip yazsan da anlasam...

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Patronumun s 500 amg si vardı.Onun verdiği sürüş zevkini hiç unutamam ışıktan kaltığın zaman dikiz aynasına bak ve sen ikinci ışığa gelmişsin onlar daha yeni kalkıyor.Böyle bi şey yok.Ayrıca o motorun kükremesi of of

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.