Jump to content
2019 Temmuz ve 2023 Mart arası tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeniden kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

BMW M5 Bayilerde -Gözümüz, Gönlümüz Açılsın-


Hasan K.

Önerilen Mesajlar

ben haftada 2-3 defa panamera kullanıyorum 3.0diesel ve 4.8 benzinli gts modeli var iki adet ikisininde cem abinin bahsettiği sürüş dinamiklerine ve sollama tariflerine uyan tarafları doğru fakat bahsettiğiniz 3 lüye mercedes bmw ve audi bu aracın çok gerisinden gelen markalar slk200 de mevcut elimizde s350 longta tamam lüxse lüx fakat porshe lamborgini gibi duramayan yolu onlar gibi tutamayan araçlar motor güçlü fakat handing yetersiz kalıyor lüx işçilikle bezenip kandırılıyor millet mercedes audi bmw nin orta gelir düzeyi olan insanlar için üretim yaptığını düşünüyorum amg 6,3 test etme şansım olmadı hiç audi r8 in hafif kasası v10 motorundan ötürü eşkoşabilir bahsettiğim süpercar araçlarla çok yuksek hızlarda çok stabil gidebilen bir araç... bir porshe yüksek hızlarda konfor ve aldığı güvenlik önlemiyle ön plandadır lamborgini fren mesafesinin inanılmazın üstünde bir değer sunar audi r8 260-270 km/h ta hala aracın kıçını salayamadığınız için sizi daha yüksek hızlara hırslandırır aslında o katagorininde bizim burada alt sınıf araçlara yaptığımız istişareler gibi eksikliklere maruz kalan çeşitlilikler sunmaktadır

Bu kadar araba aklını karıştırmış senin. :)

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Çok sevindim, ne zamandır bekliyordum M5'i, ama geÇ kaldı biraz, Focus'u almış bulundum, artık bir daha sefere...

Şaka bir yana, para kaygısı olması tereddütsüz alacağım bir otomobil olurdu.

üÇ silahşörlerin bence en görkemlisi, BMW M5, Audi S8 ve Mercedes E63 AMG.

Siz hiÇ 5.0 litrelik bir motoru 8000 dd Çevirdiniz mi? Derin bir homurtunun yırtıcı bir kükremeye dönüştüğünü duydunuz mu? Ya da virajı dönerken oluşan G'den koltuktan uÇmamanız iÇin kemerlerin gerildiğini hissetiniz mi? Ya da ESP'yi devre dışı bırakarak ön tekerlekler gidiş yönünü gösterirken ön camdan yolun kenarını, dikiz aynasından da arka tekerleklerin oluşturduğu mavi-beyazımsı duman bulutunu izlediniz mi?

İşte M5 böyle bir şey.

Ya da bir önceki kasası böyle idi...

2008'de Istanbul Park'ta kullandığım bir araÇtı.

İlk izlenim komforlu ve sessiz bir lüks sedandı, ancak M-Drive düğmesine basar basmaz karakteri değişiyor ve yırtıcı bir mahluka dönüşüyordu.

Tabii eski modelin atmosferik olması ve 8000 devirleri rahat görmesi de ayrı bir güzellikti.

Yenisinde turboyu takmışlar, performans artmış, ama kullanma zevkini kıyaslamak lazım.

SonuÇta bu kapasitede bir araÇta tasarın falan biraz ikinci planda kalıyor, direksiyona geÇince avuÇ iÇleri hafif terler, kalbiniz biraz daha hızlı atmaya başlar ve tüm bedeni ürkütücü bir heyecan sararken her şey unutuluyor.

Ayrıca bu lüks araba meraklılarının alabileceği ya da cesaret edip alacağı bir model de değil, fazla güÇlü ve ürkütüyor. Mesela TEM'de sollama şeridine iki arabanın arasına sığacak şekilde hızlı Çıkayım dediniz mi öndekine bindirmemek iÇin panik fren yapmak zorunda kalıyorsunuz, ya da gidiş-geliş yolda sollama yapıp iki araba öndeki boşluğa girerim diye acele ile Çıktığınızda o boşluğu birkaÇ araba boyu geÇmiş oluyorsunuz.

Bu apayrı bir dünya ve pek az fani bu kadarını kontrol edebilir...

Lüks arabalarda taşra hala manda kasa Mercedes alışkanlığını devam ettiriyor, Istanbul ise farklı olmayı seviyor ve kalitesini Audi, BMW, Mercedes üÇlemesinin ötesine taşıyarak şu sıralarda yeni moda olan Panamera ile kanıtlamaya Çalışıyor. Porsche'nin kamyon hali... :)

Hasan konu iÇin teşekkür ederim, sabah sabah anılarda dolaşarak keyifli bir başlangıÇ yaptım!

Son söz: Güzel arabadır, tavsiye ederim.

şirketimde lüx araba düşkünlüğü mevcut patronlar arasında keza benim bu araçları kullanma fırsatım oluyor sürekli çünkü binek araç sıkıntısı çekiyoruz arada sırada garajda :

porshe panamera gts

porshe panamera 3.0 diesel

mercedes slk 200(2012 model)

mercedes s350 cdi(2011)

audi r8 bir dönem mevcuttu

bmw 6.45 ci

proshe cayane s

var.

hemen hemen hepsini kullandım evet cem abi senin bahsettiğin gibi araç sollarken önündeki araçlara bindirmemek için fren yapıyorsun araç ivmeleri istanbul yollarındaki hız standartları için çok çok fazla fakat yüksek hızlarda yani bahsettiğim 180 km/h tan sonra adı geçen markalar arasında da sürüş dinamiklerinde farklılıklar gösteriyorlar her bir markanın yüksek hızlarda eksik kaldığı taraflar var bugün biz istişare yapıyoruz pahallı olmayan binek araçlarla alakalı şusu eksik busu eksik diye aynı eksiklikler lüx araçlardada mevcut ama bir bmw mercedes veya audi 180 km/h ta aynı performansları sergilemiyor yani kategorileri farklı bence panameraya porshe nin kamyonu diyorsunuz ama bu kamyonun gts modeli ile m5 kıyaslanamaz arada dağlar kadar fark var bahsettiğim lüx arabaların farklılıklarını ve eksikliklerini şöle sıralayabilirim :

-porshe panamera:

(gts) için:sürüş güvenliği ve konforu için kendi kendine önlemler alıyor yolun elverişliliğini tanıyıp aracın ona göre ivme seviyesini ayarlıyor buda araçla kopup gitmenizi yada elverişsiz yolda ani kükremelerinizde kesintilere sebep oluyor bunun yapılma gerekçesi olarak porshe her sürücünün bir spor araba sürücüsü olmadığını düşünmesi ve kaza yüzdesini geriye çekmek için bu sistemleri uyguluyorlar çünkü araç tehlikeli ve seri üretimdir kısıtlı müşteri kitlesi yoktur evet dediğiniz gibi şekil yapmak isteyen herkesin porshe yi aldığını biliyor fabrika

3,0 dieselde kendi classmanında çok iyi hiçbir 3.0 diesel aracın böle bir ses ve böle bir ivme sunmadığını söliyebilirim sınıfındaki diğer araçlara kıyasla yakıt tasarrufu ve günlük kullanım için üretilmiş bir araç

mercedes slk 250 :

tek kapı bir araç bmw z4 audi tt aynı sürüm araçlardır bu araçlar kendi aralarında butun donanım özellikleri olarak aynı seviyededirler

bir üst kategori olan süpersonic araçlarla kıyas edilemez (kamyonlarla :D )heryerde her amaçla kullanılamaz spor ayakabi gibidirler herşeyle gitmezler bu araçlar genelde performans olarak çok arada kalmış araçlardır ivme motor gücü çok yüksekolduğu zaman ya yol tutuşu eksik kalır yada fren mesafesi yetersiz kalır yani acceleration,handing,topspeed değerleri arasında dengesizlikler sözkonusudur bu yüzden fazla tercih edilmezler bu araçlar babanın oğluna olan hediyesi için üretilmiş araçlardır ben sevemedim

audi r8 v10:

bu araçtada performans ve tatminkarlık çok yüksek seviyededir fakat iç dizaynda kullanılan ürün kalitesi yetersiz kalmıştır tam anlamıyla amacına uygun bir a1 segmenti pist aracıdır hafiftir tamamı aliminium olduğundan çok ivmeli dir yol tutuşu için aerodinamik tasarımıyla ve bacak kadar boyuyla ve 4x4 olması quatro olması ve manyetik süspansiyon kullanması yani(aracın asfaltla direk bir teması yok havada gidiyorsunuz manyetik raylı trende yolculuk edergibi) tam bir faredir 220 km/h üzerinde iken yol tutuşu harika bir araçtır sizin 120 km/h ile giremediğiniz viraja 220km/h gibi bir hızlagirebilir ve yoldan kaynaklanan sarsıntı neredeyse sıfırdır ve milim şeritten salmaz kendini fakat motor kucağında gidiyormuş hissi yaratan motor sarsıntı ve ses geçirgenliği araca olan güveninizde tereddüt sağlasada hiçbirzaman yanıltmıyor dez avantajı hala a3 modeline benzeyen torpido görseli yetersiz kalıyor güvenin sarsılmasına neden oluyor evet hafif bir araç ve fren mesafesi de sınıfındaki diğer araçlara göre biraz altında kalıyor daha doğrusu kısa fren mesafesine gerek duyduğunuz anda fren yapmadan boşa kaçmanızı sağlayacak bir yol tutuşu audi r8 in bu eksikliğini tamamlamış oluyor tercih meselesi şahsi kanaatim param olursa binmem okadar para veripte plastik araba gibi geliyor bana

bmw 6.45 ci:(m6da farketmiyor gözümde )

bu araç audi r8 ferrari lambogini astonmartin gibi markalara cevap olarak üretilmiş bakın sizin pazarınızdada mevcuduz demek için üretilmiş sürüş performansının uzaktan yakından kategorisindeki diğer araçlarla alakasının olmadığı sonradan zengin olmuş insanlara satabildiği için çıkardığı bir araçtır verdiğin paranın kısmen hakkını verebilen ama bmw standartları içinde kalmış kabuğunu kıramamış bir araçtır bizim toplumumuzda 50 çeşit yorum alabilecek bir arabadır performansı hakkında yorum yapmak istemiyorum sinir bozucu bir arkadan itişi var tek söliyebileceğim budur

sözüm ona focusun rs i subarunun wrc si bmw nin m paketleri şahsi olarak saplantı haline gelen kasalar focusçular için focustan başka binemeyen insanlar için yani o marka ve modelin şekline sürüşüne hayran kalmış kişilere hitaben aynı kasa ve modelin güçlü ve donanımlı vintage(butik) tasarımlar sunduğunu ve az sayıda üretildiğini savunuyorum sadece amacına uygun olarak modifikasyona uğramış gibi görüyorum lüx arabalarla bu tarz araçları aynı kefeye koyamıyorum

lutfen mercedes bmw ve audinin istanbulda boy gösterdiği eş zamanlarda hani bu aralar porshede boy gösteriyor ya istanbul yollarında aynı kefede yargılamayalım lüx araç mantığı bizim düşündüğümüz mantığın çok ötesinde seçenekler sunuyor

cem abi senin için :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

emir hacımustafaoğlu tarafından düzenlendi
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

şirketimde lüx araba düşkünlüğü mevcut patronlar arasında keza benim bu araçları kullanma fırsatım oluyor sürekli çünkü binek araç sıkıntısı çekiyoruz arada sırada garajda :

porshe panamera gts

porshe panamera 3.0 diesel

mercedes slk 200(2012 model)

mercedes s350 cdi(2011)

audi r8 bir dönem mevcuttu

bmw 6.45 ci

proshe cayane s

var.

hemen hemen hepsini kullandım evet cem abi senin bahsettiğin gibi araç sollarken önündeki araçlara bindirmemek için fren yapıyorsun araç ivmeleri istanbul yollarındaki hız standartları için çok çok fazla fakat yüksek hızlarda yani bahsettiğim 180 km/h tan sonra adı geçen markalar arasında da sürüş dinamiklerinde farklılıklar gösteriyorlar her bir markanın yüksek hızlarda eksik kaldığı taraflar var bugün biz istişare yapıyoruz pahallı olmayan binek araçlarla alakalı şusu eksik busu eksik diye aynı eksiklikler lüx araçlardada mevcut ama bir bmw mercedes veya audi 180 km/h ta aynı performansları sergilemiyor yani kategorileri farklı bence panameraya porshe nin kamyonu diyorsunuz ama bu kamyonun gts modeli ile m5 kıyaslanamaz arada dağlar kadar fark var bahsettiğim lüx arabaların farklılıklarını ve eksikliklerini şöle sıralayabilirim :

-porshe panamera:

(gts) için:sürüş güvenliği ve konforu için kendi kendine önlemler alıyor yolun elverişliliğini tanıyıp aracın ona göre ivme seviyesini ayarlıyor buda araçla kopup gitmenizi yada elverişsiz yolda ani kükremelerinizde kesintilere sebep oluyor bunun yapılma gerekçesi olarak porshe her sürücünün bir spor araba sürücüsü olmadığını düşünmesi ve kaza yüzdesini geriye çekmek için bu sistemleri uyguluyorlar çünkü araç tehlikeli ve seri üretimdir kısıtlı müşteri kitlesi yoktur evet dediğiniz gibi şekil yapmak isteyen herkesin porshe yi aldığını biliyor fabrika

3,0 dieselde kendi classmanında çok iyi hiçbir 3.0 diesel aracın böle bir ses ve böle bir ivme sunmadığını söliyebilirim sınıfındaki diğer araçlara kıyasla yakıt tasarrufu ve günlük kullanım için üretilmiş bir araç

mercedes slk 250 :

tek kapı bir araç bmw z4 audi tt aynı sürüm araçlardır bu araçlar kendi aralarında butun donanım özellikleri olarak aynı seviyededirler

bir üst kategori olan süpersonic araçlarla kıyas edilemez (kamyonlarla :D )heryerde her amaçla kullanılamaz spor ayakabi gibidirler herşeyle gitmezler bu araçlar genelde performans olarak çok arada kalmış araçlardır ivme motor gücü çok yüksekolduğu zaman ya yol tutuşu eksik kalır yada fren mesafesi yetersiz kalır yani acceleration,handing,topspeed değerleri arasında dengesizlikler sözkonusudur bu yüzden fazla tercih edilmezler bu araçlar babanın oğluna olan hediyesi için üretilmiş araçlardır ben sevemedim

audi r8 v10:

bu araçtada performans ve tatminkarlık çok yüksek seviyededir fakat iç dizaynda kullanılan ürün kalitesi yetersiz kalmıştır tam anlamıyla amacına uygun bir a1 segmenti pist aracıdır hafiftir tamamı aliminium olduğundan çok ivmeli dir yol tutuşu için aerodinamik tasarımıyla ve bacak kadar boyuyla ve 4x4 olması quatro olması ve manyetik süspansiyon kullanması yani(aracın asfaltla direk bir teması yok havada gidiyorsunuz manyetik raylı trende yolculuk edergibi) tam bir faredir 220 km/h üzerinde iken yol tutuşu harika bir araçtır sizin 120 km/h ile giremediğiniz viraja 220km/h gibi bir hızlagirebilir ve yoldan kaynaklanan sarsıntı neredeyse sıfırdır ve milim şeritten salmaz kendini fakat motor kucağında gidiyormuş hissi yaratan motor sarsıntı ve ses geçirgenliği araca olan güveninizde tereddüt sağlasada hiçbirzaman yanıltmıyor dez avantajı hala a3 modeline benzeyen torpido görseli yetersiz kalıyor güvenin sarsılmasına neden oluyor evet hafif bir araç ve fren mesafesi de sınıfındaki diğer araçlara göre biraz altında kalıyor daha doğrusu kısa fren mesafesine gerek duyduğunuz anda fren yapmadan boşa kaçmanızı sağlayacak bir yol tutuşu audi r8 in bu eksikliğini tamamlamış oluyor tercih meselesi şahsi kanaatim param olursa binmem okadar para veripte plastik araba gibi geliyor bana

bmw 6.45 ci:(m6da farketmiyor gözümde )

bu araç audi r8 ferrari lambogini astonmartin gibi markalara cevap olarak üretilmiş bakın sizin pazarınızdada mevcuduz demek için üretilmiş sürüş performansının uzaktan yakından kategorisindeki diğer araçlarla alakasının olmadığı sonradan zengin olmuş insanlara satabildiği için çıkardığı bir araçtır verdiğin paranın kısmen hakkını verebilen ama bmw standartları içinde kalmış kabuğunu kıramamış bir araçtır bizim toplumumuzda 50 çeşit yorum alabilecek bir arabadır performansı hakkında yorum yapmak istemiyorum sinir bozucu bir arkadan itişi var tek söliyebileceğim budur

sözüm ona focusun rs i subarunun wrc si bmw nin m paketleri şahsi olarak saplantı haline gelen kasalar focusçular için focustan başka binemeyen insanlar için yani o marka ve modelin şekline sürüşüne hayran kalmış kişilere hitaben aynı kasa ve modelin güçlü ve donanımlı vintage(butik) tasarımlar sunduğunu ve az sayıda üretildiğini savunuyorum sadece amacına uygun olarak modifikasyona uğramış gibi görüyorum lüx arabalarla bu tarz araçları aynı kefeye koyamıyorum

lutfen mercedes bmw ve audinin istanbulda boy gösterdiği eş zamanlarda hani bu aralar porshede boy gösteriyor ya istanbul yollarında aynı kefede yargılamayalım lüx araç mantığı bizim düşündüğümüz mantığın çok ötesinde seçenekler sunuyor

cem abi senin için :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

Emir, bir şey soracağım, ben Focus'u aldıktan sonra bir kez Go karta gittim. Çıktığımda Focus'un direksiyonu hiç mi hiç zevk vermiyordu. Ve derdim kendi kendime bazen. Bir gün elime bahsettiğiniz süper spor araçlardan geçse, ya da bir Mercedes S serisi. Bu araçları bir müddet kullandıktan sonra "sıradan" otomobillerden zevk alabilir mi insan diye.

Tamda merak ettiğim şekilde bir durum var şu an sende. Süper sporlar, ultra lüx araçlar vs her türlüsünü kullandıktan sonra Focus sende ne tür duygular uyandırıyor.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Emir, bir şey soracağım, ben Focus'u aldıktan sonra bir kez Go karta gittim. Çıktığımda Focus'un direksiyonu hiç mi hiç zevk vermiyordu. Ve derdim kendi kendime bazen. Bir gün elime bahsettiğiniz süper spor araçlardan geçse, ya da bir Mercedes S serisi. Bu araçları bir müddet kullandıktan sonra "sıradan" otomobillerden zevk alabilir mi insan diye.

Tamda merak ettiğim şekilde bir durum var şu an sende. Süper sporlar, ultra lüx araçlar vs her türlüsünü kullandıktan sonra Focus sende ne tür duygular uyandırıyor.

Düşün iste gokart daki araç 5-6 beygir :D

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

m5 kendi kategorisinde iyi yada kötü buna yorum yapmıyorum ama bana soracak olursan beğendiğim bir model görsel olarak..

ama kasasının hantallığı nedeni ile fazla kıvrak direksyon tepkileri olmaması dezavantaj(aynı güçteki makinalarla kıyaslan) bunu değerlendirirken kıyas yapılan araçları fiyatına göre aynı kefeye koymak yerine kategorileriyle aynı kefede kıyaslamak lazım

m5 gibi araçlar olan standart tasarıma bağlı kalmak zorunda kalan tasarımlardır yani olan kasanın kaslı ve güçlendirilmiş halidir bir porshe panamera aynı fiyattadır diye kalkıp m5 ile eşit şartlarda kıyas yapılması mümkün olamaz

bu manasız olur aynı fiyattaki bir suv ile a3 categorisindeki araçları karşılaştırmak gibi düşünün

araçlar hakkında yazdığım modellerin farklı farklı özelliklerini alakasız bir biçimde yazdım çünkü her markanın kendine has karşıladığı özellikleri mevcut örnek göstermek istedim sadece sözüm meclisten dışarı siz veya ali veli 2 kapılı bir araçla 4 kapılı bir aracı kıyaslıyorsunuz farklı amaçlara hitab eden araçları kıyaslamak doğru bir saptama vermez bunu yapılmasın demek istedim...

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Tamda merak ettiğim şekilde bir durum var şu an sende. Süper sporlar, ultra lüx araçlar vs her türlüsünü kullandıktan sonra Focus sende ne tür duygular uyandırıyor.

Evli olanlara benzetme şöyle olabilir: Eve eşinin yanına döndüğünde ne hissediyorsan onu... :kıhkıh:

  • Beğen 3
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Evli olanlara benzetme şöyle olabilir: Eve eşinin yanına döndüğünde ne hissediyorsan onu... :kıhkıh:

Cem bey, yenge bu tür forumlara pek takılmıyor inşallah. :) Mazallah okursa "AAaaaa. Cem beni aldatıyor" şeklinde yorumlayabilir.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Emir, bir şey soracağım, ben Focus'u aldıktan sonra bir kez Go karta gittim. Çıktığımda Focus'un direksiyonu hiç mi hiç zevk vermiyordu. Ve derdim kendi kendime bazen. Bir gün elime bahsettiğiniz süper spor araçlardan geçse, ya da bir Mercedes S serisi. Bu araçları bir müddet kullandıktan sonra "sıradan" otomobillerden zevk alabilir mi insan diye.

Tamda merak ettiğim şekilde bir durum var şu an sende. Süper sporlar, ultra lüx araçlar vs her türlüsünü kullandıktan sonra Focus sende ne tür duygular uyandırıyor.

""zevk anlayışı göreceli bir kavramdır kimisi direksyondan haz alır kimisi vites topuzundan kimisi pedaldan kimi apaçiler abart egsozdan :D

bilinçli kullanım matematiksel olarak düşünün araç kullanırken altında işleyen mekaniğin haritasını çıkartıyorsunuz kullandıkça ve aracı denedikçe ve zorladıkça hangi değerleri maksimum verebildiğini hangi sistemin kasaya nekadar verim verebildiğini saptıyorsunuz kavramaya çalışın ve düşünün ford focus bana onunla kıyas yapılan diğer ford focus gibi araçlardan daha fazla sürüş seçeneği sunuyor(agresif konforlu,güvenlikli) fiyatına göre katkat yeterli hatta fazlası verim sunabiliyor neden onu ultra primalarla kıyaslama gereği duyayımki önemli olan aracının elindeki techizatı nekadar verimli kullandığı ve bunun verdiği tatmin duygusu yeterince aracımı sevmeme sebep oluyor ford focus(ve göreceli olarak volvoyu eşkoşuyorum herzaman) gerçekten sınıfının en verimli aracını sunuyor bana ne toyota ne honda ne renault ne pejo ne opel ne volswagen bana bukadar güzel verim sunamıyor

yürür aksamının sanki kilosu boyu lastik ebatı disk boyu kaliper üzerindeki piston sayısı salıncak yapısı tam bağımsız arka süspansiyonu motorun şanzımana güç iletimi turbonun max.tork devir aralığı vs.vs.vs. hepsi birbiriyle çok uyumlu çalışıyor bence bakın yanlış olmasın hepsi yüksek değerler veriyor demiyorum siz kullanırken aracınızı bunların hepsinin nasıl çalıştığını görmeden hissedebiliyormusunuz

zevk anlayışımı ufacık bir tekdüzen go kart direksyonuyla kandıralacak kadar dar düşünemiyorum

araba kullanırken aracın bütün parçalarını hissediyorum hatta sırttaki kürek kemiklerimin arka tekerleri temsil edercesine his sahibi olduğumu baldırlarımın yan taraflarının ön iki lastik olduğunu sırt bölümünde kaburgalarımın bittiği midenin arkasını aracın ağırlığının tamamını hissettiğimi düşünüyorum sizce bunun hakkında sayın doktorumuz cem bey insan anatomisinin araçla sinirsel ve elektriksel bir etkileşimin olduğu hakkında bir araştırma yapması güzel olmazmı :)))

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hala E39 daki asaleti bulamıyorum :)

Ama E60 tan çok daha çekici ve güzel :)

e39 kasada , duruş , oturuş ve görsel çok fazla fark vardı , bunların hepsi birbirinin aynısı ... böyle çekilin ben m5 'im demiyor... e39 zamanlarında 16 inch jant gördünmü vay jantlara bak olutduk :) şimdi hepsinde 19 - 20 özelliği kalmadı... egzost desen 5 er 10 'ar artık 1.6 civic 'e bile çift çıkış egzost takıyorlar , normaldir ...
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

""zevk anlayışı göreceli bir kavramdır kimisi direksyondan haz alır kimisi vites topuzundan kimisi pedaldan kimi apaçiler abart egsozdan :D

bilinçli kullanım matematiksel olarak düşünün araç kullanırken altında işleyen mekaniğin haritasını çıkartıyorsunuz kullandıkça ve aracı denedikçe ve zorladıkça hangi değerleri maksimum verebildiğini hangi sistemin kasaya nekadar verim verebildiğini saptıyorsunuz kavramaya çalışın ve düşünün ford focus bana onunla kıyas yapılan diğer ford focus gibi araçlardan daha fazla sürüş seçeneği sunuyor(agresif konforlu,güvenlikli) fiyatına göre katkat yeterli hatta fazlası verim sunabiliyor neden onu ultra primalarla kıyaslama gereği duyayımki önemli olan aracının elindeki techizatı nekadar verimli kullandığı ve bunun verdiği tatmin duygusu yeterince aracımı sevmeme sebep oluyor ford focus(ve göreceli olarak volvoyu eşkoşuyorum herzaman) gerçekten sınıfının en verimli aracını sunuyor bana ne toyota ne honda ne renault ne pejo ne opel ne volswagen bana bukadar güzel verim sunamıyor

yürür aksamının sanki kilosu boyu lastik ebatı disk boyu kaliper üzerindeki piston sayısı salıncak yapısı tam bağımsız arka süspansiyonu motorun şanzımana güç iletimi turbonun max.tork devir aralığı vs.vs.vs. hepsi birbiriyle çok uyumlu çalışıyor bence bakın yanlış olmasın hepsi yüksek değerler veriyor demiyorum siz kullanırken aracınızı bunların hepsinin nasıl çalıştığını görmeden hissedebiliyormusunuz

zevk anlayışımı ufacık bir tekdüzen go kart direksyonuyla kandıralacak kadar dar düşünemiyorum

araba kullanırken aracın bütün parçalarını hissediyorum hatta sırttaki kürek kemiklerimin arka tekerleri temsil edercesine his sahibi olduğumu baldırlarımın yan taraflarının ön iki lastik olduğunu sırt bölümünde kaburgalarımın bittiği midenin arkasını aracın ağırlığının tamamını hissettiğimi düşünüyorum sizce bunun hakkında sayın doktorumuz cem bey insan anatomisinin araçla sinirsel ve elektriksel bir etkileşimin olduğu hakkında bir araştırma yapması güzel olmazmı :)))

Aslında güzel bir cevap olmuş. Ama benim bahsettiğim biraz daha farklıydı. Yani az önce bir R8 kullanıyorken yarım saat sonra Focus TDCİ ile eve dönmek. Çok farklı duygulardı galiba.

Bu konuda bankacıların bir sözü vardır. (Hatırladığım kadarıyla şöyleydi.)

"Bankacılık; akşama kadar milyarlarca lira parayı elden geçirip, akşam eve giderken BİM den alışveriş yapmaktır."

Ya her neyse, duruşma yapacam ben :D :D :D

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.