Jump to content
2019 Temmuz ve 2023 Mart arası tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeniden kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

  • 1

Direksiyon Simidi Soyulması


çağlar akça
Mesaj Yakup Ç. A. tarafından eklenmiştir

Burada talepte bulunduk sonuçları kontrol edebilirsiniz.

Soru

Merhaba arkadaşlar. 2015 focus 1,5 tdci pws titanium  sahibiyim. Aracım son derece memnunum 51000km de ancak deri direksiyon simidinde soyulmalar başladı.  Özellikle yüzük taktığım elimin tarafında ama  diğer bölgelerde soyulmalar başlıyacak gibi. Servisi götürdüm garantiden birşey yapılabilir mi diye ,  dosya açıldı garanti dışı dendi.  Başına böyle bir durum gelen oldu mu? Tüketici hakem heyetine  gitsem sonuç alabilirmiyim?

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Önerilen Mesajlar

  • 0

Direksiyona o kadar iyi bakiyorum ama ona ragmen 3 kollu bu direksiyonda alt kisimdaki U seklinde olan 3.kolun uzerinde solmalar ve atmalar basladigini gordum. Isin ilginc yani direksiyonu o kisimdan bir kez bile tutmadim. Zaten istesen de oradan tutup araci kullanamazsin. O kismin malzemesinde yipranma, solma nasil olur akil almiyor.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

Bundan önceki aracım ford du şimdikide ford ama bundan sonrası katiyen ford olmayacak. Yok iyi niyet garantisi falan. Belliki kullandıkları malzeme kalitesiz. İşin garibi benim araçtan daha eski araçların direksiyonu değişiyor, benim aracın direksiyonu değişmiyor. Demek ford adam seçiyor. Ford a olan sempatim bitmiştir. Neyse ortak bir dilekçe hazırlayıp bu sıkıntıdan kaç kişinin direksiyonu değiştiğini ve forumdaki tüketici hakları hakem heyetinin vermiş olduğu değişim kararıyla birlikte tüketici hakları hakem heyetine başvuralım. Bu Otosan haksız yere zenginleşmesin. Birde ingilizcesi iyi olan biri bu yaşadığımız sıkıntıyı ve otosanın müşterilere farklı davrandıklarını yazsada ford ana merkeze göndersek. 

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0
  • 0

Mümkün müdür bilemiyorum fakat garantiden direksiyonu değişen kullanıcıların bu başlık altında isim-soyad, araç modeli, km'si, yılı ve hangi yetkili serviste değiştiğini toplu olarak gösteren bir yorum yazmak mümkün mü acaba ? Emsal olarak gösterildiğinde başlık içinde aramaya çalışmaktan ziyade, ' ama falancanın da değişmiş ' gibi yetkili servise vereceğimiz afaki cevaplardan da uzak kalabilmek adına böyle bir yorum düzenlemesi yapılabilir mi ki ?

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

Yetkili servis çalışanı bu detaya giremiyor, otosanda ise zaten var bunlar ama @Semih O.'nun eklediği cevabı okumuşsundur, hukuki olarak değişmek zorunda değilim diyor yani emsal sadece duygusal olarak etki edecek detay gibi. 

Bu ikililiği (ya hepsini değiş ya hiçbirini) otosana yazdım, cevap verecekler mi bakalım. 

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0
23 dakika önce, okan ali yazdı:

Sizce benim direksiyonda bir şey var mı ? ben bilemedim.. ama @Yakup Çağatay'ın paylaştiği resimdeki alt sıradan sağdan 2 direksiyonla aynı gibi  (değişime uygun görünlerle ) ?

 

20170707_092038.jpg

20170707_092121.jpg

Benim direksiyon da seninki gibi pasparlak bir hale geldi. Bundan ötesi zaten soyulmaya başlama olacaktır. Ek olarak 2.fotoğraftaki krom çıtaların kenarlarından doğru solma başladı bende.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0
Alıntı

Benim direksiyon da seninki gibi pasparlak bir hale geldi. Bundan ötesi zaten soyulmaya başlama olacaktır. Ek olarak 2.fotoğraftaki krom çıtaların kenarlarından doğru solma başladı bende.

 

Şimdi fark ettim vites topuzundada parlama var ve ufaktan tırnak ucu gıbı soyulma orada var belli..

 

Vallahi başvurduk mu ret yemek istemiyorum. bi şekil yapsak bizde çözsek derdimizi ama nasıl :)

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0
30 dakika önce, Yakup Çağatay yazdı:

Yetkili servis çalışanı bu detaya giremiyor, otosanda ise zaten var bunlar ama @Semih O.'nun eklediği cevabı okumuşsundur, hukuki olarak değişmek zorunda değilim diyor yani emsal sadece duygusal olarak etki edecek detay gibi. 

Bu ikililiği (ya hepsini değiş ya hiçbirini) otosana yazdım, cevap verecekler mi bakalım. 

 

4 dakika önce, okan ali yazdı:

 

Şimdi fark ettim vites topuzundada parlama var ve ufaktan tırnak ucu gıbı soyulma orada var belli..

 

Vallahi başvurduk mu ret yemek istemiyorum. bi şekil yapsak bizde çözsek derdimizi ama nasıl :)

Peki başlıklarda ben bulamadım sanırım ama direksiyon simidi değişimi yetkili servislerde ne kadara mal oluyor bilginiz var mı acaba ? Parça fiyatı + işçilik ne kadar olur ki ?

 

Böyle bir durumda işçilik veya parça fiyatını bizim ödememiz halinde iyi niyet garantisi gibi bir şeye onay verirler mi acaba ? Hayır daha geçtiğimiz cuma 510 lira verdim de garantiyi 1 yıl daha uzattım. Biz bu kadar maddi-manevi özeniyoruz bir kolaylık yapılması lazım.

Cenk Demirel tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

@okan ali söz konusu direksiyonlardaki tahribat senin direksiyonunda görünmüyor ama bu olmayacağı anlamına gelmiyor. Malzemenin sıkıştığı yerdeki hava kabarcığı benzeri şişkinlikler ya da pürüzler tümünde var.

 

@Cenk Demirel tam parça koduna bakarak söylemem gerek ama üşendim inan bir ara bakar hepsini yazarım :). 1200 tl - 3000 tl arasında değişiyor direksiyonların fiyatları. Bizimki muhtemelen ortada bir yerdedir. Simitlerdeki fiyat ve parça kodu ısıtmalı, vites kulakçıklı, sync destekli, cruise control destekli olmasına göre değişiyor.

 

Bu arada şikayetvar'da konuyla ilgili 15 civarında şikayet var. 

 

Otosan'ın sitedindeki iletişim formundan ve diğer sosyal medya hesaplarından da yazmak lazım bence.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0
Bir saat önce, Semih O. yazdı:

@okan ali söz konusu direksiyonlardaki tahribat senin direksiyonunda görünmüyor ama bu olmayacağı anlamına gelmiyor. Malzemenin sıkıştığı yerdeki hava kabarcığı benzeri şişkinlikler ya da pürüzler tümünde var.

 

@Cenk Demirel tam parça koduna bakarak söylemem gerek ama üşendim inan bir ara bakar hepsini yazarım :). 1200 tl - 3000 tl arasında değişiyor direksiyonların fiyatları. Bizimki muhtemelen ortada bir yerdedir. Simitlerdeki fiyat ve parça kodu ısıtmalı, vites kulakçıklı, sync destekli, cruise control destekli olmasına göre değişiyor.

 

Bu arada şikayetvar'da konuyla ilgili 15 civarında şikayet var. 

 

Otosan'ın sitedindeki iletişim formundan ve diğer sosyal medya hesaplarından da yazmak lazım bence.

Cevap için çok teşekkür ederim. Fakat tahmin ettiğimden pahalıymış gerçekten. İnşaallah uygun bir yol bulunur.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

Merhaba arkadaşlar işlerimin yoğunluğu nedeniyle sizlere izlediğim yolu uzun uzun anlatamadım.

Öncelikle aracı ford yetkili sevisine götürüyorusunuz. onlar diyecek ki hiç kayıt açmayalım red oluyor. siz kesinlikle ısrarcı olun. Sonra fotoğraflarını çekip Otosan'a gönderiyorlar. otosan tabiki red cevabını 24 saat içinde iletiyor. Benim kızdığım şey yüzülmeler benden kaynaklanmış olabilir  ama hiç bir inceleme yok. belki üretici firma sadece benim aracımda hatalı ürün kullanmıştır. bunların hiç bir önemi yokmuş gibi red cevabını yapıştırıyorlar. üstelik aracı satın alırken hangimize dediler aracınızın garantisi üç yıl ama direksiyona 1 yıl garanti veriyoruz. birde üstelik ben 5 yıl kullanıcı destekli garanti almışım. 

Servisten ısrarla ürününüzün garanti dışı olduğuna dair yazınızı isteyiniz. veremiyoruz diyecekler. Sizde hukuki hakkınız olan tüketici hakem heyetine başvuruda bulunacağınızı garanti dışı ise kendimi yazılı bir şekilde istediğinizi bildirin. Bu kağıdıda aldığınızda iş tüketici  hakem heyetine aracınızın faturasıyla başvurmakta kalıyor. Burda sıkıntı aracı 2. el alan arkadaşlar yaşabilir. Bununda bir çözümü olacağını düşünüyorum. Burda güzel bir dilekçenin ardından bekleme süreci başlıyor. Ben 2 ay bekledim. Sonra bir bilirkişi arayor ve aracı kontrol ediyor.  Tüketici hakem heyetini bir ay daha bekliyorsunuz ve bilirkişinin kararına göre değişim onayını veriyor. 

karar hem size hemde servisi gönderiliyor.  Karar serivise ulaştıktan sonra 15 gün içinde itiraz etme hakları var. etmedikleri takdirde değiştirme zorunluluğu var. 

 

Aslında gönül isterki otosan hatasını anlayıp araçları geri çağırsın ama bizim ülkede böyle şeyler pek mümkün değil. Acaba yabancı forumlarda durumlar nasıl. onlarda garanti bir yıl mı? 

 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

bu sabah şahsuvaroğluna gittim. Danışmadaki arkadaşa durumu anlattım direksiyonda parlama var vs. Bir bakayım dedi. Gitti geldi Neyse..

 

Dedi bu direksiyonda hiç bir şey yok ( soyulma babında ). parlama biraz var ama o normal dedi. İsterseniz ben gireyim sisteme ama ret yerse bi daha girme şansımız olmaz dedi. En azından biraz daha bekle belirgin birşey olunca deneyelim şansımızı deyince. 

 

Bir şey diyemedim peki dedim geldim.. Mecbur bekleyeceğim ben.. @Semih O. geldi oda ret yedi dedi eskişehirden. Dedim haberim var..

 

Herhalde benim için yapacak bir şey kalmadı. en iyisi güzel ince bi kılıf bakmak olacak :)

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

Ben 22.07.2017 cumartesi günü servise başvurumu yapmıştım. Servisten ret cevabı ne kadar zamanda geliyor acaba. bir buçuk hafta bana biraz uzun bir süreç gibi geldi. Yoksa sizlerde de bu süreç bu şekilde uzadı mı

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.