Jump to content
2019 Temmuz ve 2023 Mart arası tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeniden kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

2017 Makyajlı Ford Kuga 1.5 Tdci Powershift İncelemesi


Önerilen Mesajlar

07.03.2017 - 02:28 tarihinde, Volkan Ö. yazdı:

Kaan Abi

Sen bilirsin bu dizellerde turbo falan yapamıyormuşuz. Yazılım falan nedir yani 1.5 un tüm gücü bu mu?

Yok dersen arabayı hafifletme projesi yaparız.

 

 

hahaha ... kuZu zaten turbo'lu paŞam.

bkn.kurtarsa dükkan sizin ... ama fena gitmiyor, bildiğin "akıyor"

--0 dakika sonra eklendi--
07.03.2017 - 10:53 tarihinde, H. Cenk yazdı:

Kirpi- pamuk ? 

 

..o da var tabi ki :) 

--1 dakika sonra eklendi--
07.03.2017 - 10:59 tarihinde, Servet Ö. yazdı:

Teoride acmanin yolu var yani.

 

...önce bir deneyin derim, bence "açmaya" gerek yok. 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

hahaha ... kuZu zaten turbo'lu paŞam.

bkn.kurtarsa dükkan sizin ... ama fena gitmiyor, bildiğin "akıyor"

--0 dakika sonra eklendi--

 

 

 

 

 

Kendim için istiyorsam [emoji23]

Fazla turbo çıkarsa benim trene (trend diyende var)takalım.

İstiyorum aslında Servet'le modifiye ederiz. Yılamadı ya 10 tl fazla veririm sonuçta suv.

Arabadan beklentisi belli olan biri olarak. (4 teker 1 direksiyon ayna ısıtma) heycan yaptırdı bu araç bana.

Yakup denese de 2 3 tur izlesek.

 

 

Volkan abi sanirim bunlarda sanziman 6DCT450/6DCT451 var, 450NM dayanimli. Yazilimla bu aletler 330NM torka kadar cikiyor, BG de pek birsey beklememek lazim max 145bg olur. Teoride acmanin yolu var yani.

Bana bunlarla gelin [emoji4]

 

Yine de bir kullanmak gerek...

Birlikte çökelim [emoji4] Kaçırıp kurtdoğmuşun in arkasinda deneriz. [emoji4]

 

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

3/7/2017 - 10:59 tarihinde, Servet Ö. yazdı:

Volkan abi sanirim bunlarda sanziman 6DCT450/6DCT451 var, 450NM dayanimli. Yazilimla bu aletler 330NM torka kadar cikiyor, BG de pek birsey beklememek lazim max 145bg olur. Teoride acmanin yolu var yani.

 

evet, bu şekilde geçiyor: 6 Speed Powershift 6DCT450 - MPS6

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

07.03.2017 - 12:03 tarihinde, Mert Yürüyen yazdı:

Bu kıyaslamayı tabi ki kendi focusum ile yapmamıştım Cem hocam... Atmosferik ile turbolu iki aracı kıyaslayıp "bu fena gitmiyormuş" diyecek kadar da cahil değilim :blink:

 

Rica ederim, hiç öyle düşünmedim. Burada söz konusu olan bilgi değil, alışkanlıklar. Popometre kalibrasyonuı önemlidir her zaman. 

Hanımın Fiesta'yı her kullanan "uçuyor bu" diyor, ben binince "niye gitmiyor" oluyorum. Hoş benim EB da pek gitmiyor ya, neyse.... ;)

 

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

08.03.2017 - 15:43 tarihinde, Cem Boneval yazdı:

Hanımın Fiesta'yı her kullanan "uçuyor bu" diyor, ben binince "niye gitmiyor" oluyorum. Hoş benim EB da pek gitmiyor ya, neyse.... ;)

 

Bizi ancak Fiesta ST keser adaş hocam biliyorsun :)

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Bu kardeşi akşam uzunca test ettik :D Şahsen sürüşünü umduğumdan iyi buldum. Öncelikle aynı focusta olduğu gibi olduğundan güçlü hissettiriyor ilk kalkış anındaki hantallığını hemencecik kapatıyor. 130-140lara lara kadar çok rahat uçuyor. Hava yağışlı idi 145 in üstüne de çıkmadım. 160 a zor ulaşıyor dediler ben denemedim.  Spor süspansiyon olmasına rağmen çok konforlu idi. Bütün kasislere acımadan girdim. İlk izlenimim focustan daha iyi olduğu yönünde hem darbe sönümlemesi hem sessizlik olarak.  

Beğenmediğim kısımlar: Önden kaslı çok güçlü görünmesine rağmen arka tasarımı silik ve güçsüz kalmış. LED stoplar gerçekten çok zayıf ve görünen ampuller iğrenç. İç mekanda gösterge paneli artık baydı. Animasyonlu falan daha güzel bir şey olabilirdi, ford bazı konularda hep geride kalmayı seviyor.  Bixenonları yağmurda biraz zayıf kaldı.  Focusu beğenmiyordum bixenonlu da benzermiş. hatta bir ara havaalanı yolunda tamamen kör gittik gibi oldu. 

 

8"sync3 iyiymiş gidişte google haritaları dönüşte apple haritaları yansıttık. Google daha iyi geldi bize. Navigasyona ihtiyaç olmadığını düşündük. Ful entegrasyon olduğu için telefonun müzikleri falan da dinlenebiliyor. Bu konuda tartıştık. Navigasyon nasıl olmaz diyoruz ama bazılarının da telefonun taö entegrasyonunu daha fazla tercih edebileceğini düşündük. Nav için en az 2-2,5 K TL nin cepte kalması da güzel. 

 

7,2 ile aldım bizim oradaki 2 rampayı çıktım 7,3 oldu hemen. benzinlisi herhalde adamın ocağına incir ağacı diker. dizelde 7-8 gibi bir tüketim beklenmeli sanki..

 

Alınabilir diye düşünüyorum. 

--19 dakika sonra eklendi--

ekleme: elfreni düğmesinde devrede olup olmadığını gösteren ekstra ışık olmaması enteresan.illa kadrana bakıp elfreni işareti görmek manasız. 

  • Beğen 4
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Ben de dün peşpeşe hem ateca, hem de kuga kullanma fırsatı buldum. :) 

 

Performans anlamında ateca kuga'dan daha iyi hissettirmedi şehir trafiğinde (DSG'den dolayı ateca nazlanıyor kalkışlarda, aynı şekilde kuga da da hafiften bir bekleme var). Sonuçta iki araç arasında bir fark hissetmiyorsunuz. Otobanda da kuga'yı S'de kullanınca c-max ile bir farkı kalmıyor. Ben performans anlamında gayet yeterli buldum kugayı (Tabi powershift focus'a göre kesin daha yavaş)

 

Ateca test aracında 10.5 litre ortalama vardı ben test aracını aldığımda. Kuga ise 6.9 litre gösteriyordu. Ateca'yı 10.3 litre ile bıraktım. Kuga sanırım 6.5'e düşmüştü :) 

 

Kuga'da, carplay ile de navigasyon gayet iyi çalışıyor, bunu görmüş oldum. Ancak yine de, ben fabrikasyon naviyi de isterim.

Murat Kavuk tarafından düzenlendi
  • Beğen 3
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • Yakup Ç. A., başlığı 2017 Makyajlı Ford Kuga 1.5 Tdci Powershift İncelemesi olarak değiştirdi
  • Yakup Ç. A. bu konuyu sabitledi

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.