Jump to content
2019 Temmuz ve 2023 Mart arası tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeniden kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

2017 Makyajlı Nissan Qashqai Tanıtıldı


Yakup Ç. A.

Önerilen Mesajlar

130 ps olanı da kullandım.  Bu otomatik şanzımanla araç hiç de atak  değil. Çift kavramalı bir şanzımana gecseler 0-100 de 1 saniye kazanırlar en az. Ara hizlanmalari zaten çok can sıkıcı. Bu durum da biraz düzelir belki. Problem çıkarmasın mantığıyla bu şanzımanda ısrar etmek çok garip yani. Benim kulandigim araç bej deri döşemeydi. Kalite hissi son derece yüksek. Elinizin değdiği gözünüzün gördüğü her her deriydi. 

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Şimdi, Mertcan Çelik yazdı:

Cvt dizellerin çoğunluğunun ilk kalkışı vahim malesef, multitronic de vöyle bu cvt de böyle, turbo benzinliler de mi böyle diye de merak etmiyor değilim.

1.2 motor otomatik hiç kullanmadim. Ama farklı olacağını sanmıyorum. 130 ps dizelden çok daha düşük tork değeri var sonuçta. 

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Nissan'ın X-Tronic CVT şanzıman sistemi ciddi yatırım yaptığı, pek çok modelinde yıllardır kullandığı sağlam ve güvenilir bir ünite.

Sakin kullanımda sarsıntısız ve akıcı gidişi ile karakterize. 

Sorun da çıkarmıyor pek.

Motor sesi izolasyonu da iyiyse motor önden gidiyor, araba arkadan geliyor etkisi de pek hissedilmiyor.

Performanslı kullanımda ise 6 kademeli şanzıman gibi davranmaya başlıyor. 

Gel gör ki bu etki gerçekten performans beklentisi içerisinde olan sürücüyü yine de tatmin etmiyor. 

Bir diğer olumsuz etkisi de yakıt ekonomisi üzerine.

Sınıfına ve motor özelliklerine göre tüketimi az değil. 

Qashqai alanların pek performans düşkünü olmadıkları, ya da olmamaları gerektiği düşünülürse ciddi bir sorun olarak algılanmamalı.

Zaten satışlar da bunu destekler düzeyde. 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

8 dakika önce, Cem Boneval yazdı:

Qashqai alanların pek performans düşkünü olmadıkları, ya da olmamaları gerektiği düşünülürse ciddi bir sorun olarak algılanmamalı.

Kuga makyaj sonrası sırf bu yuzden yerden yere vuruldu forumda. Kasa belli motor belli. 2.0 dizel al desen pahalı diye kimse yaklaşmaz ama 1.5 i hunharca eleştirir. Ayrıca 300 torkla Kuga pek de sorun çıkarmaz ataklık konusunda. 

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Bir saat önce, Serkan Z. yazdı:

Kuga makyaj sonrası sırf bu yuzden yerden yere vuruldu forumda. Kasa belli motor belli. 2.0 dizel al desen pahalı diye kimse yaklaşmaz ama 1.5 i hunharca eleştirir. Ayrıca 300 torkla Kuga pek de sorun çıkarmaz ataklık konusunda. 

Bunu bana yazmana gerek yok, ben eleştirmedim, sadece durum tespiti yaptım.

Hatta Kuga'yı bu yüzden eleştirenleri eleştirdim.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Şimdi, Cem Boneval yazdı:

Bunu bana yazmana gerek yok, ben eleştirmedim, sadece durum tespiti yaptım.

Hatta Kuga'yı bu yüzden eleştirenleri eleştirdim.

Bunu size siz eleştirdiniz diye yazmadım. Bir fikrimi sizle paylaştım sadece. Sizin Kuga'nin performansını yeterli bulduğunuzu da biliyorum. 

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Zaten pek spor bir sürüşü olmadığından performans beklentisi de çok yüksek değil, Cem abinin tespitleri beklendiği üzere doğru da CVT'nin asıl olayı bildiğim kadarıyla yakıt tüketimi üzerine, devri sürekli optimum, torklu, aralıkta tutarak tüketimin düşürülmesi hedeflenerek yapılmış bir şanzıman değil miydi bu?

 

5 saat önce, Serkan Z. yazdı:

1.2 motor otomatik hiç kullanmadim. Ama farklı olacağını sanmıyorum. 130 ps dizelden çok daha düşük tork değeri var sonuçta. 

Tork değeri tek başına önemli değil. Annemin hyundai accent blue'su 1.4 atmosferik 90 beygir torksuz düzgün yokuş hızlanması olmayan bir araba, ama ilk kalkışlarda, 0-10'da patiyle filan kalkacak bıraksak.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Şimdi, Mertcan Çelik yazdı:

Zaten pek spor bir sürüşü olmadığından performans beklentisi de çok yüksek değil, Cem abinin tespitleri beklendiği üzere doğru da CVT'nin asıl olayı bildiğim kadarıyla yakıt tüketimi üzerine, devri sürekli optimum, torklu, aralıkta tutarak tüketimin düşürülmesi hedeflenerek yapılmış bir şanzıman değil miydi bu?

 

Tork değeri tek başına önemli değil. Annemin hyundai accent blue'su 1.4 atmosferik 90 beygir torksuz düzgün yokuş hızlanması olmayan bir araba, ama ilk kalkışlarda, 0-10'da patiyle filan kalkacak bıraksak.

Yok maalesef yakıt tüketimini artırıyor bu şanzıman. 

Hızlanma konusunda da hyundai ile nissan farklı karakter sergiliyor bu durum ondan. İ 20 ler de aynen dediğiniz gibi ilk kalkista çok pürüzsüz ve kolay hateketleniyor ama rampasi ve son hızı maalesef bu durumla taban tabana zıt. Ara hizlanmalari da çok problemli. Aslında normal olan da böyle bir performans sergilemesi ama ilk kalkışlarda kendinden beklenmeyecek atiklige sahip hyundai in sozunu ettiğimiz iki aracı da.

Serkan Z. tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 6 ay sonra...

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.