Jump to content
2019 Temmuz ve 2023 Mart arası tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeniden kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

Kuga Vs Tiguan Vs Cx-5


Önerilen Mesajlar

First Place: VW Tiguan

The Tiguan isn’t the most exciting SUV, but its compelling blend of practicality, premium appeal, composed driving dynamics and reasonable running costs gives it the edge over its rivals here. It’s backed up by the most sophisticated four-wheel-drive system and slickest gearbox. We’d recommend ticking the box for adaptive dampers and going for SE L trim if you can. 

 

Second Place: Mazda CX-5

Even though it’s due to be replaced soon, the CX-5 still runs the Tiguan close for victory. It’s not as spacious or refined, but it’s more fun to drive, and its engine delivers strong real-world pace and efficiency. Factor in its lower list price and long list of kit, and the Mazda still makes a fine choice for buyers wanting a handsome and great-value SUV. 

 

Third Place: Ford Kuga

The updates have kept the Kuga looking fresh, while the revised trim line-up gives buyers greater choice. As before, the Ford delivers sharp driving dynamics, plus there’s a welcome boost in refinement. Business users will also like the reasonably low emissions. But in such a competitive class, the Kuga’s practicality shortfall, lack of kit and firm ride are harder to overlook. 

 

http://www.autoexpress.co.uk/ford/kuga/98779/ford-kuga-vs-volkswagen-tiguan-vs-mazda-cx-5

 

 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 1 yıl sonra...

Birincisi:

VW Tiguan Tiguan en heyecan verici SUV değildir, ancak pratiklik, birinci sınıf itiraz, oluşturulmuş sürüş dinamikleri ve makul işletme maliyetlerinin zorlayıcı karışımı, burada rakipleri karşısında üstünlük sağlar. En gelişmiş dört tekerlekten çekiş sistemi ve en yumuşak dişli kutusu ile desteklenir. Uyarlanabilir damperler için kutuyu işaretlemenizi ve mümkünse SE L trim uygulamasına gitmenizi öneririz.  

İkinci Sıra:

Mazda CX-5 Yakında değiştirilmesine rağmen, CX-5 hala Tiguan'ı zafere taşıyor. O kadar geniş veya zarif değil, ancak sürüşü daha eğlenceli ve motoru güçlü gerçek dünya temposu ve verimliliği sunuyor. Düşük liste fiyatı ve uzun kit listesinde bulunan Mazda, yakışıklı ve uygun fiyatlı bir SUV isteyen alıcılar için hala iyi bir seçimdir.  

Üçüncülük:

Ford Kuga Güncellemeler Kuga'nın taze görünmesini sağlarken, revize edilmiş trim-up serisi alıcılara daha fazla seçenek sunuyor. Daha önce olduğu gibi, Ford keskin sürüş dinamikleri sunuyor, ayrıca ayrıntılandırmada hoş bir artış var. İş kullanıcıları da oldukça düşük emisyonları beğeneceklerdir. Ancak böylesi rekabetçi bir sınıfta, Kuga’nın pratik yetersizliği, kit eksikliği ve sıkı sürüş göz ardı etmek zordur.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Bir saat önce, Serkan Karakoca yazdı:

Birincisi:

VW Tiguan Tiguan en heyecan verici SUV değildir, ancak pratiklik, birinci sınıf itiraz, oluşturulmuş sürüş dinamikleri ve makul işletme maliyetlerinin zorlayıcı karışımı, burada rakipleri karşısında üstünlük sağlar. En gelişmiş dört tekerlekten çekiş sistemi ve en yumuşak dişli kutusu ile desteklenir. Uyarlanabilir damperler için kutuyu işaretlemenizi ve mümkünse SE L trim uygulamasına gitmenizi öneririz.  

İkinci Sıra:

Mazda CX-5 Yakında değiştirilmesine rağmen, CX-5 hala Tiguan'ı zafere taşıyor. O kadar geniş veya zarif değil, ancak sürüşü daha eğlenceli ve motoru güçlü gerçek dünya temposu ve verimliliği sunuyor. Düşük liste fiyatı ve uzun kit listesinde bulunan Mazda, yakışıklı ve uygun fiyatlı bir SUV isteyen alıcılar için hala iyi bir seçimdir.  

Üçüncülük:

Ford Kuga Güncellemeler Kuga'nın taze görünmesini sağlarken, revize edilmiş trim-up serisi alıcılara daha fazla seçenek sunuyor. Daha önce olduğu gibi, Ford keskin sürüş dinamikleri sunuyor, ayrıca ayrıntılandırmada hoş bir artış var. İş kullanıcıları da oldukça düşük emisyonları beğeneceklerdir. Ancak böylesi rekabetçi bir sınıfta, Kuga’nın pratik yetersizliği, kit eksikliği ve sıkı sürüş göz ardı etmek zordur.

Google çevirisi sanırım.. Mesela "birinci sınıf itiraz" yanlış çeviri olmuş "premium çekiciliği" desek daha doğru olur. Son cümle " SE L donanım seviyesinde almanızı ve adaptif dampers (şasi veya süspansiyon sanırım ) opsiyonu ekleminizi öneririz " demek istiyor.  

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

13 saat önce, H. Cenk yazdı:

Google çevirisi sanırım.. Mesela "birinci sınıf itiraz" yanlış çeviri olmuş "premium çekiciliği" desek daha doğru olur. Son cümle " SE L donanım seviyesinde almanızı ve adaptif dampers (şasi veya süspansiyon sanırım ) opsiyonu ekleminizi öneririz " demek istiyor.  

Aynen abi Google:)

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.