Yakup Ç. A. Oluşturma zamanı: Ocak 23, 2012 Raporla Share Oluşturma zamanı: Ocak 23, 2012 Sadık Taşyürek'in konusudur, kendi açmıştır fakat üyeliğini sildirdiği için başlığı devam ettiriyoruz. CC hız sabitleme Sistemİ 40 km üstü hızlarda devreye girer ve sistemin devreye girmesi için 5. vites zorunluluğu yoktur. aracınız istediğiniz hıza ulaştığında sırasıyla direksiyonun üstünde sol taraftaki ON tuşuna basarak, sonrasında da direksiyonun üstündeki sağ tarafındaki + SET tuşuna basarak sistemi devreye alırsınız. + SET tuşuna her basışınız da araç yaklaşık 2 km daha hızlanacaktır. Tuşa sürekli basarakta hızlanma yapabilirsiniz. bu esnada araç dip gaz yapacaktır ve ani hızlanma eğilimi gösterecektir. CC Sistemi aracın hızını elinizi tuştan çektiğiniz anki hıza sabitler. - (eksi) tuşuna basarakta tersi işlemi yapabilirsiniz. sağdaki RESET düğmesi CC sistemini o an için devre dışına çıkartır ve aracın kontrolünü size bırakır. Ancak CC halen aracın hafızasındadır ve + SET tuşuna bastığınız an tekrar devreye girecektir. (40 km üstü olmak kaydıyla)CC yi tamamen devre dışı bırakmak için direksiyonun solundaki OFF tuşuna basmalısınız. ayrıca frene veya debriyaja bastığınız anda CC otomatik olarak devreden çıkacaktır.önce güvelik.!!! arkadaşlar aklınızda bulunsun, Yağmurlu, karlı ve buzlu hava ve yol şartlarında CC yi kullanmak aracın kontrolünü kaybettiğiniz an kaza riski teşkil etmektedir.(aracın kullanma kılavuzunda bu husus belirtilmiştir ) Fotoğraf linki öldüğü için link kaldırılmıştır. 9 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Ocak 23, 2012 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ocak 23, 2012 Paylaşım için teşekkürler Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Bora A. Yanıtlama zamanı: Ocak 23, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ocak 23, 2012 Cruise Control düğmeleri Focus 2,5 da daha başarılıydı sanki...Focus 3 de nedense pek ergonomik değilmiş gibi geldi bana..Zaten şu direksiyon komandalarını direksiyon üzerine koymaları kafadan ergonomi hatası,direksiyonu çevirince hiçbir şekilde kullanamıyorsunuz..Keşke direksiyonun altına sabitleseler,aynen fotoğraftaki volume düğmeleri gibi...Örneğin müzik setinin düğmelerini direksiyon çevirirken kullanamıyorum,sesi kapatamıyorum,kanalı değiştiremiyorum... Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Guest Sadık Taşyürek Yanıtlama zamanı: Ocak 23, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ocak 23, 2012 bence F2,5 lardaki en büyük eksiklik CC tuşlarında aydınlatma olmaması.tuşların üzerinde ki tırtık ile tuşlara zamanla el alışkanlığı gelişse de görsellik ve işlevsellik adına led ışıklı olması çok daha şık olurdu. 3 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Ali Rıza Tekin Yanıtlama zamanı: Şubat 2, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Şubat 2, 2012 Bu tuşlara aydınlatma takma ihtimali varmı ? Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Şubat 2, 2012 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Şubat 2, 2012 Bu tuşlara aydınlatma takma ihtimali varmı ? Eliniz alışmadı mı yoksa sizin Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Ali Rıza Tekin Yanıtlama zamanı: Şubat 2, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Şubat 2, 2012 Geceleri zorlanıyorum, alışamadım sanırım daha. "Çok kısık birer ışıkları olsaydı keşke" Çok diyorum, geceleri. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Bora A. Yanıtlama zamanı: Şubat 2, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Şubat 2, 2012 Bu tuşlara aydınlatma takma ihtimali varmı ? Yok..Bence aydınlatma olmasa da en azından o yazıları karanlıkta parlayan fosforlu ışıkla yazsalardı daha iyi olurdu..Ben bir ara kafaya takmıştım,fosforlu boya alıp ince uçlı kalemle yapmaya çalıştım ama olmadı..O düğmeleri içerden aydınlatabilirsiniz ama,kolların içi boş,ancak ciddi elektrik tesisatı bilgisi ve ciddi uğraş gerektiriyor....Ama yapılabilecek durumdalar.... Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Ali Rıza Tekin Yanıtlama zamanı: Şubat 3, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Şubat 3, 2012 Dün benimde aklıma geldi. Madem ışık yok, fosforla bişeyler yapabilirmiyim diye. Denemek lazım Bu arada direksiyonu sökmeden ulaşabileceğim şekilde olsaydı tuşların yeri, şimdiye kadar çoktan sökmüştüm o tuşları. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
alper doğan Yanıtlama zamanı: Temmuz 25, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Temmuz 25, 2012 benim cc kafayı yedi bazen devreye giriyor bazen 40 km/s üstünde on ve set + ya bastığım halde devreye girmiyor,moralimi bozuyor acaba neden olabilir fikri olan varmı???? Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Fuat Önal Yanıtlama zamanı: Temmuz 25, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Temmuz 25, 2012 Yok..Bence aydınlatma olmasa da en azından o yazıları karanlıkta parlayan fosforlu ışıkla yazsalardı daha iyi olurdu..Ben bir ara kafaya takmıştım,fosforlu boya alıp ince uçlı kalemle yapmaya çalıştım ama olmadı..O düğmeleri içerden aydınlatabilirsiniz ama,kolların içi boş,ancak ciddi elektrik tesisatı bilgisi ve ciddi uğraş gerektiriyor....Ama yapılabilecek durumdalar.... Mondeo al kurtul.. Tüm direksiyon ışıl ışıl gece kulübü gibi Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Temmuz 25, 2012 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Temmuz 25, 2012 benim cc kafayı yedi bazen devreye giriyor bazen 40 km/s üstünde on ve set + ya bastığım halde devreye girmiyor,moralimi bozuyor acaba neden olabilir fikri olan varmı???? Hangi vites ? Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Emre V. Yanıtlama zamanı: Temmuz 25, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Temmuz 25, 2012 23 January 2012 - 12:16 tarihinde, Bora A. yazdı: Zaten şu direksiyon komandalarını direksiyon üzerine koymaları kafadan ergonomi hatası,direksiyonu çevirince hiçbir şekilde kullanamıyorsunuz..Keşke direksiyonun altına sabitleseler,aynen fotoğraftaki volume düğmeleri gibi...Örneğin müzik setinin düğmelerini direksiyon çevirirken kullanamıyorum,sesi kapatamıyorum,kanalı değiştiremiyorum... Bora abi zaten direksiyonu çevirdiğimiz , tekrar aynı manevra ile geri toplamıyormuyuz ? bence bu büyük bir kayıp değil.En fazla 5-7 saniye kadar kaybın olur. Ama örneğin ; babamın servisini yaptığı 2003 model VW Volt'de sinyal kolunun üzerinde CC Bana kalırsa direksiyon kenarlarında daha kullanışlı.En büyük eksisi belirttiğiniz gibi tuş üzerinde ışık olmaması (Focus2) 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
İbrahim Maden Yanıtlama zamanı: Temmuz 25, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Temmuz 25, 2012 Cruise kontrolun en sevdiğim yanı,yüksek vitesde gaza basınca yemiyor ama cruise de sanki pc oyunu gibi hızlanıyor mübarek 2 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Aydın Baran Yanıtlama zamanı: Temmuz 26, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Temmuz 26, 2012 Cruise kontrolun en sevdiğim yanı,yüksek vitesde gaza basınca yemiyor ama cruise de sanki pc oyunu gibi hızlanıyor mübarek Evet. Hatta gaza basmak yerine direksiyondan gaz verirsen resmen arkandan biri iktiriyor gibi oluyor 2 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Önerilen Mesajlar
Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın
Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor
Hesap oluştur
Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.
Hesap OluşturGiriş yap
Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.
Giriş Yap