Emre B. Yanıtlama zamanı: Temmuz 26, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Temmuz 26, 2012 Evet, aniden fırlatıyor arabayı ileri doğru, peki bunun nedeni ne acaba var mı bilen ? Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
İbrahim Maden Yanıtlama zamanı: Temmuz 26, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Temmuz 26, 2012 Evet. Hatta gaza basmak yerine direksiyondan gaz verirsen resmen arkandan biri iktiriyor gibi oluyor Çözdük abi artık uzun yol yapa yapa Evet, aniden fırlatıyor arabayı ileri doğru, peki bunun nedeni ne acaba var mı bilen ? Fordun yapısı,ayakla basarsın yemem,elle basarsın uçarım diyor Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Temmuz 26, 2012 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Temmuz 26, 2012 Evet, aniden fırlatıyor arabayı ileri doğru, peki bunun nedeni ne acaba var mı bilen ? Cruise control, tam gaz vererek hızlandırır. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Soner Yaz Yanıtlama zamanı: Temmuz 26, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Temmuz 26, 2012 ışık olmaması sorun olmuyor + nın üzerinde tırtırklar var. Ne kadar ışık o kadar göz yorgunluğu demektir. 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Guest Sadık Taşyürek Yanıtlama zamanı: Temmuz 26, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Temmuz 26, 2012 CC de seyir halinde iken Res tuşuna bastığınızda düşen hızınızı tekrar arttırmak için gaz pedalına basmaya da gerek yok. Res tuşuna tekrar bastığınızda CC az önce ki hafızasındaki hıza kendisi otomatik çıkıyor. ama bu esnada dip gaz yapıp yakıt tüketimini oldukça arttırıyor. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Aydın Baran Yanıtlama zamanı: Temmuz 26, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Temmuz 26, 2012 CC de seyir halinde iken Res tuşuna bastığınızda düşen hızınızı tekrar arttırmak için gaz pedalına basmaya da gerek yok. Res tuşuna tekrar bastığınızda CC az önce ki hafızasındaki hıza kendisi otomatik çıkıyor. ama bu esnada dip gaz yapıp yakıt tüketimini oldukça arttırıyor. Ama o anda koltuğa nasıl gömüyor adamı 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Guest Sadık Taşyürek Yanıtlama zamanı: Temmuz 26, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Temmuz 26, 2012 ı sırtınızın koltuğa yapıştığını ve aracın şahlandığını hissetmek güzel bir duygu ancak kadrandaki anlık yakıt tüketimine bakmamak kaydıyla 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Aydın Baran Yanıtlama zamanı: Temmuz 26, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Temmuz 26, 2012 sırtınızın koltuğa yapıştığını ve aracın şahlandığını hissetmek güzel bir duygu ancak kadrandaki anlık yakıt tüketimine bakmamak kaydıyla 2005 ghia da anlık yakıt tüketimi olmadığı için rahattım ben o konuda 2 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
emrullah aslan Yanıtlama zamanı: Temmuz 31, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Temmuz 31, 2012 Arkadaşlar trend focus II lere de CC takılabiliyormuş galiba.Dün servisteki usta dedi.Ama direksiyon değişmesi lazımmış bir de CC nin ekipmanı tedarik edlmeliymiş.Fiyatını sordum sadece direksiyonun yenisi 1000 liranın üzerindeymiş.Ama özellikle çıkmacılarda 100-150 liraya hepsini alınabiliyormuş. Ama burada kafaya takılan acaba temel atar mı.Bir de CC düğmesi F II colection larda arka cam rezistans düğmesinin yanında diye biliyordum ben ama yanlışım varsa düzeltin lütfen.. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Aydın Baran Yanıtlama zamanı: Temmuz 31, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Temmuz 31, 2012 CC düğmelerinin tamamı direksiyon üzerinde. Ancak CC hassas bir ekipman; doğru çalışması devreye girip çıkması falan çok önemli gerçekten işinin ehli bir elektrik-elektronikçi tarafından yapılmalı. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
alper doğan Yanıtlama zamanı: Temmuz 31, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Temmuz 31, 2012 Hangi vites ? bazen 3 ve 4 te devreye giriyor ama 5 te hiç devreye girmemeye başladı biraz garip ama öğle sıcaklarında bi sorun olmuyor genelde akşamları problem var bende çözemedim Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Guest ihsan O. Yanıtlama zamanı: Ekim 22, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 22, 2012 Ben CC yi devreye sokmak için her defasında önce on tuşu yapmak lazım sanıyorum ... aracın kontağını kapatınca kapanıyor mu kendisi .. Önce ON sonra mı SET yapmak lazım? .. Çünkü araç durmadan da önce ON yapıyorum çunku ne zaman ON ne zaman OFF oldugunu gösteren bir işaret bulunmuyor sanırım? Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Ekim 22, 2012 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 22, 2012 Ben CC yi devreye sokmak için her defasında önce on tuşu yapmak lazım sanıyorum ... aracın kontağını kapatınca kapanıyor mu kendisi .. Önce ON sonra mı SET yapmak lazım? .. Çünkü araç durmadan da önce ON yapıyorum çunku ne zaman ON ne zaman OFF oldugunu gösteren bir işaret bulunmuyor sanırım? Herşey adı üstünde diye düşünüyorum. On açmak off kapatmak bu komutlar arasında set ise ayarlamak anlamına gelmektedir. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
çağlar çetinkaya Yanıtlama zamanı: Ekim 22, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 22, 2012 hız kontrolde araç birden atıyor ama sonra bu atılganlık düşüyor aynı dizel ile turbo benzinli araç farkı gibi ( dizel birden hızlanıyor sonra bu hızda bir düşüş oluyor turbo benzinli sürekli hızlanıyor)ama sürekli hızlanmak istediğimizde mesela 100den 180 çıkacağız diyelim ayakla gaz verince hız kontrole göre daha çabuk hızlanıyor araç bilmem diğerleri ne düşünür ben böyle gözlemledim aracımda hem focus 2 hem focus 3te Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
O. Fatih Yurter Yanıtlama zamanı: Ekim 22, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 22, 2012 Ah bir de şu rampaları inerken kendiliğinden hızlanmasa, ayarladığımız hızda inse rampayı daha güzel olurdu... hız kontrolde araç birden atıyor ama sonra bu atılganlık düşüyor aynı dizel ile turbo benzinli araç farkı gibi ( dizel birden hızlanıyor sonra bu hızda bir düşüş oluyor turbo benzinli sürekli hızlanıyor)ama sürekli hızlanmak istediğimizde mesela 100den 180 çıkacağız diyelim ayakla gaz verince hız kontrole göre daha çabuk hızlanıyor araç bilmem diğerleri ne düşünür ben böyle gözlemledim aracımda hem focus 2 hem focus 3te Bence abi o tamamen piskolojik sonuçta aynı motor aynı beygir cc aktif iken veya normal gaza basınca bir fark yok sadece cc de arabanın yakıtı biterde araba kendini ileri atar sonra yavaslarya aynı o gibi zaten dip gaz yapıp çekincede öyle olur Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Önerilen Mesajlar
Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın
Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor
Hesap oluştur
Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.
Hesap OluşturGiriş yap
Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.
Giriş Yap