Jump to content
2019 Temmuz ve 2023 Mart arası tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeniden kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

  • 0

Focus 3 Powershift Motor Kulağı


Adnan Akçakaza

Soru

Arkadaslar merhaba, 2013 model 52 binde focus 3 aldım, 2 ay once, ilk kez fovus kullanıyorum, aractan memnunum, fakat aldıgımdan beri bostayken cok hafif bir titreme var, ne zamandır vaktim yoktu goturememiştim, gecen hafta özel servise goturdum, usta atesleme bobini, kompresyonlarını, bujilerini kontrol etti ve motor kulagından oldugu teshisine vardı. Motor kulagının çöktüğünü soyledi, değişmese de problem çıkarmayacağını söyledi. Daha önce başına gelen var mıdır? bir de orginalini sordurdu parçacıya 280 tl denildi, yan sanayisi 80 tl imiş. bu parçayı internette daha uyguna (orjinalini) bulabileceğim bir yer var mıdır?

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Önerilen Mesajlar

  • 0
1 saat önce, Adnan Akçakaza yazdı:

Motor kulagının çöktüğünü soyledi, değişmese de problem çıkarmayacağını söyledi. Daha önce başına gelen var mıdır? bir de orginalini sordurdu parçacıya 280 tl denildi, yan sanayisi 80 tl imiş. bu parçayı internette daha uyguna (orjinalini) bulabileceğim bir yer var mıdır?

 

Ustanın dediğinin doğru olma ihtimali oldukça yüksek. @ER-OL Otomotiv'e sormayı unutmayınız diğerleri için malum google'lamak lazım :)

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

focus 3 lerin genelinde motor kulağı yada takozu  hepsinde bu sıkıntı var ,değişmesede olur yalnız rolantide çalışırken biraz titreşimli çalışır ben olsam değiştirirdim  nette daha uygun fiyata bulabilirsiniz .

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0
13 saat önce, çağlar çetinkaya yazdı:

focus 3 lerin genelinde motor kulağı yada takozu  hepsinde bu sıkıntı var ,değişmesede olur yalnız rolantide çalışırken biraz titreşimli çalışır ben olsam değiştirirdim  nette daha uygun fiyata bulabilirsiniz .

teşekkürler hocam, bende değiştirmeyi düşünüyorum aslında.

--14 dakika sonra eklendi--

Erol otomative sordum bana burda orginaline 280 demişlerdi orası 300 TL dedi az önce:D

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0
36 dakika önce, Adnan Akçakaza yazdı:

teşekkürler hocam, bende değiştirmeyi düşünüyorum aslında.

--14 dakika sonra eklendi--

Erol otomative sordum bana burda orginaline 280 demişlerdi orası 300 TL dedi az önce:D

 

Adnan bey merhaba o perakende satış fiyatımız focusclub deseydiniz 260 tl fiyatı var :)

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0
1 saat önce, ER-OL Otomotiv yazdı:

 

Adnan bey merhaba o perakende satış fiyatımız focusclub deseydiniz 260 tl fiyatı var :)

Teşekkür ederim ilginize ama 20 tl için değmez, bundan sonraki aramalarımda öyle söyleyeyim:)

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0
1 saat önce, Adnan Akçakaza yazdı:

Teşekkür ederim ilginize ama 20 tl için değmez, bundan sonraki aramalarımda öyle söyleyeyim:)

 

Ford toptandan geldiği  için fiyatların ortalaması çok değişmiyor :)

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

İyi günler; benim aracımda da aynı sorun vites N' de iken titreme yapıyor. Aracın rölantisi 900' lerde olması gerekirken çalıştırdıktan bir süre sonra devir saati 800' lere iniyor. Götürmediğim servis, usta kalmadı çözüm bulamadılar. En son götürdüğüm usta sente kayması olduğunu söyledi bana saçma geldi, siz motor kulağını değiştirdiniz mi? Titreme sorunu kayboldu mu? Tşk.

Ersan Özyıldırım tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0
46 minutes ago, Ersan Özyıldırım said:

ötürmediğim servis, usta kalmadı çözüm bulamadılar. En son götürdüğüm usta sente kayması olduğunu söyledi bana saçma geldi

Arabanin trigeri degismemis ise eger sentenin kaymasi pek olasi degil.

Bu sanzimanin kavramasiyla ilgili problem yasaniyordu ama siz N de oluyor diyorsaniz muhtemel bu da degildir.

Arabanin 900 rolantide calismasi normal degildir, 750-800 devir araligi normal. Ama siz sallanti hissediyorsaniz eger arabaniz cok az km lerde degilse eger motor kulagina yonelin derim. Oradan sonuc cikmaz ise (ki motor kulagindan cikacagini dusunuyorum) atesleme ve yakit sistemine bakabilirsiniz. Ama arabanin viteste gidisinde bir problem gormuyorsaniz motor kulagi bir kez daha one cikiyor demektir.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

Aracın trigeri hiç değişmedi, aracım 60.000' de, lpg' li ama benzinde de yapıyor ve N' de iken rolanti düşmesinden dolayı sarsıntı yapıyor. Normal gidişinde hiç bir problem yok ama durdumu bariz gözümdeki gözlük sarsılıyor. Ama aracın standartlarında 900 devir olması lazım diye biliyorum yani bu tüm araçlar için aynı! Tşk

Arabanin trigeri degismemis ise eger sentenin kaymasi pek olasi degil.
Bu sanzimanin kavramasiyla ilgili problem yasaniyordu ama siz N de oluyor diyorsaniz muhtemel bu da degildir.
Arabanin 900 rolantide calismasi normal degildir, 750-800 devir araligi normal. Ama siz sallanti hissediyorsaniz eger arabaniz cok az km lerde degilse eger motor kulagina yonelin derim. Oradan sonuc cikmaz ise (ki motor kulagindan cikacagini dusunuyorum) atesleme ve yakit sistemine bakabilirsiniz. Ama arabanin viteste gidisinde bir problem gormuyorsaniz motor kulagi bir kez daha one cikiyor demektir.

Aracın trigeri hiç değişmedi, aracım 60.000' de, lpg' li ama benzinde de yapıyor ve N' de iken rolanti düşmesinden dolayı sarsıntı yapıyor. Normal gidişinde hiç bir problem yok ama durdumu bariz gözümdeki gözlük sarsılıyor. Ama aracın standartlarında 900 devir olması lazım diye biliyorum yani bu tüm araçlar için aynı! Tşk
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0
2 minutes ago, Ersan Özyıldırım said:

900 devir olması lazım diye biliyorum yani bu tüm araçlar için aynı!

Kim diyor rolanti devrinin 900 devir oldugunu? :)

 

LPG ise bulasti ise, is siboplara kadar gidebilir, yukarida saydiklarimi gozardi edebilirsin.

 

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

Hocam benim aracın sıkıntısı çözüldü. aracın atesleme bobini, bujileri, kompresyonlarına baktılar, problem bulamadılar, en son kulaktan yapabileceğini söylediler, değiştirdim düzeldi, hee çok hafif hala var onun da normal oldugunu soyluyorlar. arkadasın dediği gibi en ileri noktası sübablara verdiği zarar. motor kulağını denediler mi hiç?

--3 dakika sonra eklendi--

Ama sizin bahsettiğiniz biraz daha belirgin sanırım gözdeki gözlüğü titretecek kadar olduguna göre. ayrıca benim rolantideyken devir saatim oynamıyor, sabit kalıyor, 500 devir e yakın bir yerde. isterseniz videosunu çekip gönderebilirim. aracım 56 binde. prince lpg var. fakat bu LPG işini hiç sevmiyorum ben.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.