Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Ocak 8, 2019 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ocak 8, 2019 3 dakika önce, Ozan Kar yazdı: bu sorun nedeniyle applea kuruş vermem. Kaç yıl oldu batarya? Ben verecektim kasada çatlak var diye yaptıramadım. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Ozan Kar Yanıtlama zamanı: Ocak 8, 2019 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ocak 8, 2019 10 dakika önce, Ozan Kar yazdı: 2 sene önce bu sorundan dolayı yapılan global kampanyadan değişmişti. @Yakup Çağatay Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Ocak 8, 2019 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ocak 8, 2019 4.01.2019 - 21:19 tarihinde, Yakup Çağatay yazdı: Buraya ekleme yapıyorum. V30+'ı teslim almıyorum deyip uğurlamıştık kuryeyi 29 Aralık C.tesi. 30 Aralık Pazar tatil. 31 Aralık P.tesi çalışma günü. 1 Ocak tatil, 2-3-4 Ocak çalışma günü malum. Bana 24 saat bile geçmeden ürün teslim eden AGT şirketi ile yine geri gidecek ürün, haliyle ne beklersiniz 1-2 iş günde Amazon'a geri gitsin param iade edilsin vs. AGT kuryesine yanımda şu ürünü iade başlat diye sisteminden giriş yaptırmıştım akabinde takip numarasından kontrol ettiğimden iade edileceği yazıyordu. 1-2 Ocak gibi kırmızı yazı ile iade gitti, ertesi gün tekrar ziyaret edilecek yazısı gelmeye başladı bu sırada Amazon.com.tr üzerindeki takip sisteminde yazı hep aynı; "Teslimat girişiminde bulunuldu." Neyse agt'deki bu yazıyı görünce Amazon'a yazmaya başladım ürün nerede? Ne zaman size gelecek. Gelen cevaplar şöyleydi; Firmaya form gönderdik bize getirecekler; yoldaymış; biraz beklemenizi rica ediyoruz" falan filan. Bu cevapları ayrı günlerde alıyorum. Ben neden böyle her gün yazdım? Amazondan ekspres ile alırken bu şirket (AGT) hakkında çok şikayet vardı o yüzden sorunsuz ve hızlı halletmek istiyordum. Bana verilen cevaplar tatmin etmediği için sürekli yazıyorum, akıllı bir açıklama gelecekse cevap verin yoksa bu deneyimlerimi etrafıma yazacağım vs dedim. Sonra aradılar, efendim işte kargo depomuza ulaşmak üzere olduğu için iade işlemlerinizi başlattık en geç 7-10 gün içinde kartınıza yatar, peki dedim kapattım (dün 17:00) Bu cevaba istinaden 18:30 gibi resmi mail de geldi iade talimatı verildi diye. Bugün de para iade edildi. Ancak sistemde hala her şey aynı ? Bence hala ürün depoya falan gitmedi. AGT'yi acil işiniz yoksa kullanmayın ? bence şikayetlerdeki şeyler yaşanabilir. 50 defa mail atmasam, ilgilenmesem para iadesi de gecikirdi bence. Şimdi buna da ek, dediğim gibi ben ısrarcı oldum diye ürün onlara gitmeden parayı iade ettiler bana.Bakın sisteme daha yeni yazılmış iade edilecek diye. 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Önerilen Mesajlar
Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın
Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor
Hesap oluştur
Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.
Hesap OluşturGiriş yap
Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.
Giriş Yap