yusuf terzi Oluşturma zamanı: Mayıs 6, 2017 Raporla Share Oluşturma zamanı: Mayıs 6, 2017 (düzenlendi) Merhaba. Yaylara müdahale etmeden 205 65 16 lastik taksam, sürtme olur mu? Yakışacağından eminim. Deneyen varsa tecrübelerini paylaşabilir mi? Ruslardan takanlar varmış ancak resim bulamadım. Yalnızca 15 mm. Yükselecek. Mayıs 6, 2017 yusuf terzi tarafından düzenlendi İmla Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
çağlar çetinkaya Yanıtlama zamanı: Mayıs 6, 2017 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 6, 2017 (düzenlendi) 2 saat önce, yusuf terzi yazdı: Merhaba. Yaylara müdahale etmeden 205 65 16 lastik taksam, sürtme olur mu? Yakışacağından eminim. Deneyen varsa tecrübelerini paylaşabilir mi? Ruslardan takanlar varmış ancak resim bulamadım. Yalnızca 15 mm. Yükselecek. kesinlikle takmayın 65 yanak kesinlikle olmaz focuca ,Sürtme yapabilir .Lastik çapı fazla artar .205 tabanda 65 yanak ancak minibüs ve arazi aracında kullanılır.Ruslar hangi mantıkla takmış aceba?Birde bu ebatı takmanızdaki amaç ne onu anlayamadim 60 yanak olsa hadi belki de .Kesinlikle pişman olursunuz benden demesi. Birde yakışacağından eminim demişiniz bende "yakışmayacağından ve uygun olmayacağından eminim" diyorum Mayıs 6, 2017 çağlar çetinkaya tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Mayıs 6, 2017 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 6, 2017 Ekstra 10-15 mm boşluk gereklidir çamurluk içinde. %90 sürtecektir limitör gerekir. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
çağlar çetinkaya Yanıtlama zamanı: Mayıs 6, 2017 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 6, 2017 (düzenlendi) Birde bu ebatı kullanan araçlara bir bakın bakalım içinde bir tane binek otomobil var mı yoksa hepsi hafif ticari,arazi aracı vb mi?Bu ebat kesinlikle olmaz focusa ne focus 3 ne 2 ne 1'e .%100 eminim olmayacağından aksini iddia eden varsa söylesin. Mayıs 6, 2017 çağlar çetinkaya tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Zafer Yusoğlu Yanıtlama zamanı: Mayıs 7, 2017 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 7, 2017 Rus takarda Türk takamaz mı? İstiyorsan tak kardeşim. Araba senin keyf senin. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Mehmet Demir Yanıtlama zamanı: Mayıs 7, 2017 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 7, 2017 205-60-16 kış lastiklerim var çok memnunum..65 biraz fazla gibi.. hele o lastikle muayeneye girerseniz geçmez sanırım 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
çağlar çetinkaya Yanıtlama zamanı: Mayıs 7, 2017 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 7, 2017 (düzenlendi) muayeneye girmeye gerek yok araca takarsa eğer taktıktan 1 dk. sonra olamadığını görünce geri çıkaracaktır Birde 60 yanakta kabul edilebilir bir çap farkı olur ama 65 yanak kesinlikle olmaz Mayıs 7, 2017 çağlar çetinkaya tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
yusuf terzi Yanıtlama zamanı: Mayıs 8, 2017 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 8, 2017 Evet, ilgi alanıma haliyle SUV ve ticari araç lastikleri giriyor biliyorum. Amortisörlerle oynamadan, yükseltebildiğim kadar yükseltmek istiyorum hepsi bu. Başta Mehmet Bey olmak üzere hepinize teşekkür ederim beyler. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
yusuf terzi Yanıtlama zamanı: Temmuz 29, 2017 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Temmuz 29, 2017 (düzenlendi) 205 65 16 denemedim ama, kafaya koyduğum ebatlarda lastikleri zor da olsa buldum. Evet aylardan temmuz ve araca transporter kış lastiği takmış bulunuyorum. Lastikler C sınıfı 104 yük endeksli pirelli chrono 195 65 16 ebatlarında. aracım 1,5 cm yükseldi (205 55 16 için). Sürüş olarak hissedilir bir değişim olmadı. Sonradan ne dezavantajları olur bilemem. Lastikler çok hoşuma gitti diyebilirim. Çok dayanıklı duruyorlar. 205 65 16 lastikler ve takoz koyma işi, halen kafamda soru işareti, çamurluk boşluklarına bakılırsa olacak gibi duruyor. Çap, orjinal boyutlara göre %2.58 artmış oldu. Fikirlerinizi eleştirilerinizi öngörülerinizi çekinmeden dile getirebilirsiniz. buraya paylaşmamın nedeni de bu zaten. Temmuz 29, 2017 yusuf terzi tarafından düzenlendi resim ekleme/çıkarma Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Cem Boneval Yanıtlama zamanı: Temmuz 29, 2017 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Temmuz 29, 2017 Tek kelimeyle ve açık sözlülükle özetleyeyim mi? Saçmalık... 3 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
yusuf terzi Yanıtlama zamanı: Temmuz 29, 2017 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Temmuz 29, 2017 Cem Bey, bu resim, daha geçen kış girerken aldığım kış lastiklerinden. Taş ve kaya kesiği. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Cem Boneval Yanıtlama zamanı: Temmuz 29, 2017 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Temmuz 29, 2017 O zaman yanlış arabayı kullanıyorsun. Ayrıca kış lastikleri kaba diş yapısı nedeniyle daha kolay parçalanıyor. 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
yusuf terzi Yanıtlama zamanı: Temmuz 29, 2017 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Temmuz 29, 2017 Aracımı seviyorum lastikleri hariç. Bu lastiklerin dişlerine dokunmanız lazım, kesinlikle çok sağlam yapısı var. kışın da denemek için sabırsızlanyorum. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yasin Taşcı Yanıtlama zamanı: Temmuz 29, 2017 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Temmuz 29, 2017 Millet arabasını alçaltmaya uğraşır siz yükseltmişsiniz lastik taban genişliği düşmüş ticarilere takılan modelden takmışsınız bari binek tip bişey taksaydınız 205 60 55 gibi kaldıkı bu lastikler bu sıcakta frenlemeyi uzatacak ve yıpranacak... Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
yusuf terzi Yanıtlama zamanı: Temmuz 29, 2017 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Temmuz 29, 2017 Taban genişliğinin karlı zeminde avantaj olacağını düşünüyorum. Kış lastiği olduğu için yazın asfalta daha iyi tutunacaktır. C tipi olduğu için her tür zeminde lastik deseninde bozulma olmayacaktır (Adana otobanı sol şerit çizgilerinde bile ) Her lastik 1 ton yük için imal edilmiş. 70 psi kadar basılabilen lastiklere 32 psi bastığımız için süspansiyonda da fazla bir değişiklik olmadı. Resimlerde araç askıda. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Önerilen Mesajlar
Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın
Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor
Hesap oluştur
Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.
Hesap OluşturGiriş yap
Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.
Giriş Yap