Haluk Günal Oluşturma zamanı: Mayıs 20, 2017 Raporla Share Oluşturma zamanı: Mayıs 20, 2017 (düzenlendi) 2017 Yılı Nisan ayında 2010 model Focus 1.6 Trend X aracımda rölanti dalgalanması sorunu yaşadım.rölanti ilk çalıştırmada 3000 devire kadar çıkıyor gaz vermeyince stop ediyordu.Arabamı saat 13.30 a Randevu alarak Eskişehirde Ford yetkili servisine götürdüm.Arıza durumunu anlattım. İnternetten yaptığım araştırmada maf sensörü arızası olabileceğini düşündüm.Bana arıza tespiti için 250 tl alacaklarını eğer tamir ettirirsem bu parayı almayacaklarını müşteri temsilcisi bana anlattı ve kağıdı imzaladım. 2.5 saat beklememin ardından (Sadece araç bilgisayara bağlanacak arıza kodları okunacak) ve randevulu yum.Maf sensörü 1000 Tl.Krank mil sensörleri 1000 Tl. Elektrik arızası 700 tl bunlar işçilik hariç tahmini rakamları çıkardılar.Tabi bende bu durumda 250 tl yi paşa paşa ödeyip oradan tamir yaptırmadan ayrılmak zorunda kaldım.Ben çarpıldım siz çarpılmayın arkadaşlar. Ha bu arada işçilik dahil 500 Tl ye arızamı Eskişehir sanayide giderdim. Mayıs 20, 2017 Haluk Günal tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Mayıs 20, 2017 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 20, 2017 Çok garip bir durum yok ortada. Problem neymiş peki ve nasıl çözüldü? Bize bunlar lazım diğeri her yerde olan şeyler. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Haluk Günal Yanıtlama zamanı: Mayıs 20, 2017 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 20, 2017 Fiyatlar problem Çağatay Bey Maf ve krank mil sensörlerinin orjinalleri 450 Tl tuttu.50 Tl işçilik 500 Tl Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Mayıs 20, 2017 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 20, 2017 Şimdi, Haluk Günal yazdı: Fiyatlar problem Çağatay Bey Maf ve krank mil sensörlerinin orjinalleri 450 Tl tuttu.50 Tl işçilik 500 Tl Peki ama bu hep böyledi yeni olan bir şey değil, sizin yaş ve tecrübe olarak daha iyi bilgiye sahip olmanız lazım. 50 tl işçilik ile yetkili servisin dönebileceğini düşünmüyorsunuzdur sanırım Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Fatih Aldemir Yanıtlama zamanı: Mayıs 20, 2017 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 20, 2017 Yetkili servis 2700, özel servis 500 lira tutmuş. Hadi iki kat pahalı olsun anlayacağım ama yetkili servis abartmış bence. 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Mayıs 20, 2017 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 20, 2017 7 dakika önce, Fatih Aldemir yazdı: Yetkili servis 2700, özel servis 500 lira tutmuş. Hadi iki kat pahalı olsun anlayacağım ama yetkili servis abartmış bence. 2.000'e 450 lira. Servisin verdiği fiyat da çıplaktır life card cart curt. 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Fatih Aldemir Yanıtlama zamanı: Mayıs 20, 2017 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 20, 2017 Maf sensörü 1000 Tl.Krank mil sensörleri 1000 Tl. Elektrik arızası 700 tl bunlar işçilik hariç tahmini rakamları çıkardılar.İşçilik hariç yazmış. 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Mayıs 20, 2017 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 20, 2017 Parça fiyatlarını yazdım hocam (o da beyana göre),en doğru kıyas bu bana göre Yoksa buradaki bilgiler üstün körü yazılmış kıyas götürmez zaten. 700 tl elk arızası ?'? doktor bu ne? 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Servet Ö. Yanıtlama zamanı: Mayıs 21, 2017 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 21, 2017 İki sensör de aynı anda mı arızalanmış? İlginç... Örneğin maf sensörünün temizliği denendi mi önce? 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Haluk Günal Yanıtlama zamanı: Mayıs 21, 2017 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 21, 2017 (düzenlendi) Arıza tespiti için bilgisayara bağladılar.Bana söyledikleri bu .Ama fiyat çok çıkınca bende dışarıda direk yenilerini taktırıp değiştirttim . Herhangi bir elektrik arızası da tespit edilip tamiri yapılmadı.Şuan aracım faal. Mayıs 21, 2017 Haluk Günal tarafından düzenlendi bilgi ekleme Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Servet Ö. Yanıtlama zamanı: Mayıs 22, 2017 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 22, 2017 12 hours ago, Haluk Günal said: Arıza tespiti için bilgisayara bağladılar.Bana söyledikleri bu .Ama fiyat çok çıkınca bende dışarıda direk yenilerini taktırıp değiştirttim . Herhangi bir elektrik arızası da tespit edilip tamiri yapılmadı.Şuan aracım faal. Bu tip arizalar genelde maf sensorunden cikar. Krank sensoru ortaya cikan sorunun sebebi degil sonucunda ariza veriyor olabilirdi. Aklinizda olsun. Devir dalgalanmasinda bir arkadasinizin varsa maf sensorunu deneyin. Problem kalmiyorsa once kendinizinkini temizleyin. Olmadi degistirirsiniz. 2 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Cem Boneval Yanıtlama zamanı: Mayıs 22, 2017 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 22, 2017 Olayın gelişmesine bakılırsa yetkili servis müşterinin değil tamamen ve abartılı bir şekilde kendi çıkarını öncelemiş. 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Burak Şenoğlu Yanıtlama zamanı: Mayıs 22, 2017 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 22, 2017 Anladığım kadarıyla aracın garantisi yoktu galiba. Yani uzatılmamış.. Birde ben ünv. stajımı Ereğli Azim Otomotiv Ford Yetkili servisinde yapmıştım. Özellikle işçilik çok yazıyorlar. Parça fiyatları da dışarıya göre pahalı ama şöyle de bir avantajınız var. Yaptırdığınız hizmet garantili oluyor. İmkan varsa yetkili serviste sorunlarımızı hallettirmek daha mantıklı gibi.. Fiyatlar biraz daha makul olsa insanlar yetkili servisleri daha fazla tercih edecekler ve kazançları daha fazla olacaktır diye düşünüyorum.. 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Haluk Günal Yanıtlama zamanı: Mayıs 22, 2017 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 22, 2017 Evet garantisini uzatmamıştım.Şimdiki aklım olsaydı Ford Eskişehir Yetkili servisine hiç gitmezdim.Zaten yetkili servislerin müşteri tutamamasının sebebi de bu olabilir. 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Burak Şenoğlu Yanıtlama zamanı: Mayıs 22, 2017 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 22, 2017 Evet garantisini uzatmamıştım.Şimdiki aklım olsaydı Ford Eskişehir Yetkili servisine hiç gitmezdim.Zaten yetkili servislerin müşteri tutamamasının sebebi de bu olabilir. Kesinlikle.. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Önerilen Mesajlar
Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın
Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor
Hesap oluştur
Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.
Hesap OluşturGiriş yap
Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.
Giriş Yap