Kaan Çelebi Oluşturma zamanı: Mayıs 23, 2017 Raporla Share Oluşturma zamanı: Mayıs 23, 2017 (düzenlendi) 2009 model focus aracımın sol ön sürücü ve sağ arka yolcu kapılarının alt taban kısmında yaklaşık 3 cm'lik boya dökülmesi ve akabinde oluşan paslanma sonucu garanti kapsamında onarım için ford servisine başvurdum.Servis o bölgeleri fotoğraflayarak otosan a mail attı ve otosandan garanti kapsamına girmez şeklinde yanıt geldi.Ardından otosan a şikayette bulundum ve geri dönüş sağlandı.Otosan'ın verdiği yanıtta aracınız düzenli olarak servise gitmemiş ve boya paslanmazlık kontrolü yapılmadığı söylendi.Aracı 2. el aldığımı aldıktan sonra serviste bakımlarını yaptırdığımı söylememe rağmen yine olumsuz yanıt aldım. yani her servise gitmemizde araçlarımızın korozyon ve paslanmazlık kontrolü yapılması gerekiyormuş ve bunun servisin değil tüketicinin bilmesi lazımmış. Servisin böyle bir durum hakkında bilgi verme zorunluluğu yokmuş.şeklinde bilgi verildi.Otosan ın Sözde verdiği 10 yıllık garanti kapması sözdeymiş sadece.Ford servisinin kapısından dahi geçmem artık.Garanti kapsamınında bu şekilde işlediğini tüm ford kullanıcıların bilgisi olsun,ben yaşadığım maduriyeti sizde yaşamayın. Mayıs 23, 2017 Kaan Çelebi tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Mayıs 23, 2017 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 23, 2017 Adamlar doğru söylüyor çünkü yazıyor açıkça bu bilgi (garanti için kontrol ettirilmesi) garanti bölümünde. http://www.ford.com.tr/ford-servis/garanti Geçmiş olsun Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Ozan Kar Yanıtlama zamanı: Mayıs 23, 2017 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 23, 2017 6 dakika önce, Yakup Çağatay yazdı: Adamlar doğru söylüyor çünkü yazıyor açıkça bu bilgi garanti bölümünde. Geçmiş olsun hangi kısmı? yani ben servise bakıma gidip üstüne bide boya kontrolunude yapın haa diyeceksem baya saçma. 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Mayıs 23, 2017 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 23, 2017 Garanti için kontrol yapılması gerekiyor kısmı, yazıyor zaten. Kontrol edin demek saçma tabii kontrol etti sorun yok sayılır o Haliyle kontrol için de hep bana gelmeliydin mantıksız değil gibi Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Servet Ö. Yanıtlama zamanı: Mayıs 23, 2017 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 23, 2017 17 minutes ago, Yakup Çağatay said: Adamlar doğru söylüyor çünkü yazıyor açıkça bu bilgi garanti bölümünde. Geçmiş olsun Bu kontrol icin de para talep ediyorlardir hatta degil mi? Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Cem Boneval Yanıtlama zamanı: Mayıs 23, 2017 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 23, 2017 (düzenlendi) Görgüsüzlüğün değişik düzeylerinde adamlarla yine değişik düzeylerde iletişimsizlik yaşamaktansa veririm boyacıma halleder ve geri verir kısa sürede. Yıllarca yetkili servise bakım için verdiğim ya da vereceğim fahiş ücretlerden yine de ucuza gelir. Benim de bir ara küçük bir pas alanı için yaptığım müracaat kuş pislemesi diye geri çevrilmişti. Sanki kuşlara aracın üstüne pisleme yasağı getirebilirmişim, ya da elimde bez arabanın başında temizlik için beklemem mümkünmüş gibi. Yetkili servisle işim olmaz, beğendiğim, görüşüne başvurduğum ustalar vardır, ayrı... Mayıs 23, 2017 Cem Boneval tarafından düzenlendi 2 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Ozan Kar Yanıtlama zamanı: Mayıs 23, 2017 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 23, 2017 33 dakika önce, Yakup Çağatay yazdı: Garanti için kontrol yapılması gerekiyor kısmı, yazıyor zaten. Kontrol edin demek saçma tabii kontrol etti sorun yok sayılır o Haliyle kontrol için de hep bana gelmeliydin mantıksız değil gibi ona mantıksız demiyorum zaten de otosanın "servisin değil tüketicinin bilmesi lazımmış." demesi mantıksız. Araç ne zaman alındı kaç kere servise gitmedi bilmiyoruz ancak, ilk mesajdan anlaşılan şuan ki sahibi düzenli götürmüş. Bu yüzden yapılması lazımdı bence. Tutum yanlış. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Mayıs 23, 2017 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 23, 2017 Bir saat önce, Servet Ö. yazdı: Bu kontrol icin de para talep ediyorlardir hatta degil mi? Sorup öğrenirsin artık onu da, bilmiyorum. Okuduğum yerde yazmıyor. http://www.ford.com.tr/ford-servis/garanti --1 dakika sonra eklendi-- 37 dakika önce, Ozan Kar yazdı: ona mantıksız demiyorum zaten de otosanın "servisin değil tüketicinin bilmesi lazımmış." demesi mantıksız. Araç ne zaman alındı kaç kere servise gitmedi bilmiyoruz ancak, ilk mesajdan anlaşılan şuan ki sahibi düzenli götürmüş. Bu yüzden yapılması lazımdı bence. Tutum yanlış. Doğru sana bir şey demedim zaten Bence de yapılmalıydı eğer hata tespiti varsa ama yapmazsa da keyfin bilir der giderdim Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Volkan Ö. Yanıtlama zamanı: Mayıs 23, 2017 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 23, 2017 Serviste paslanma olmaması için ne yapıyorlarmış. Benimki sadece teknik merak. 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Servet Ö. Yanıtlama zamanı: Mayıs 23, 2017 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 23, 2017 2 minutes ago, Volkan Ö. said: Serviste paslanma olmaması için ne yapıyorlarmış. Benimki sadece teknik merak. Kontrol etmeleri gerekiyormus, onlem almalari gerekmiyormus. Onlar kontrol etmedi diye surecte kusurlu olan musteri oluyormus. Oncelikle her islem serviste kucaga cekilerek yapilmali ve her seferinde arabamda paslanma vs var mi diye soylemek gerekiyormus. Kisacasi Otosan, sizi yeterince kucaga cekmeden ballandira ballandira verdigimiz garanti sozunu isletmeyiz diyor. Gerisi tatava. 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Çağlar Sertan KASIMOĞLU Yanıtlama zamanı: Mayıs 23, 2017 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 23, 2017 Bakımlara gidince servis danışmanına ''paslanma kontrolü yapılacak'' diye belirtsek, iş emrine işleyeceğini zannetmiyorum. Mademki her bakımda bakılması gerekiyor, o zaman standart işçilik içine alsınlar bu işlemi. Bakıma gelen her araca baksınlar paslanma var mı diye? Teknik olarak mantıklı bir açıklama yapmak yerine başından atmak için çok saçma bir cevap vermiş Otosan. Zaten orda iş bilen, süreç yöneten, müşteri memnuniyeti nedir iyi bilen yönetim ve kadro olsaydı, Ford Türkiye'de çok daha iyi bir konumda olurdu. Beter olsunlar 2 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Mayıs 23, 2017 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 23, 2017 Bu var sadece Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Kaan Çelebi Yanıtlama zamanı: Mayıs 23, 2017 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 23, 2017 Yaklaşık 1 saat gibi bir süre boyunca müşteri temsilcisiyle konuştum. Kitapçıkta yazıyor bunlar dedi Türkiye şartlarında okuma yazma bilmeyen insanımızın dahi olduğunu söyledim bu şekilde insan ne yapacak peki dedim bu seferde bayi araç satışı yaparken bilgilendiriyor dedi ee ben 2. El almışım dedim. Yanıt yok. yani işin özü Lafı eveleyip geveledi ama sorularıma net cevap vermedi lanet olsun diyip kapattım en sonunda Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Mayıs 23, 2017 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 23, 2017 Okuma yazma bilmeyen birisi araç kullanabiliyor mu? Ehliyet vs sıkıntı malum. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Kaan Çelebi Yanıtlama zamanı: Mayıs 23, 2017 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 23, 2017 (düzenlendi) 9 dakika önce, Yakup Çağatay yazdı: Okuma yazma bilmeyen birisi araç kullanabiliyor mu? Ehliyet vs sıkıntı malum. Aracı alabiliyor ama değil mi ? aklıma o an ne gelirse söyledim sinirden Yakup abi ? Mayıs 23, 2017 Kaan Çelebi tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Önerilen Mesajlar
Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın
Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor
Hesap oluştur
Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.
Hesap OluşturGiriş yap
Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.
Giriş Yap