Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Mayıs 23, 2017 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 23, 2017 Avrupa Ford ne diyor? https://www.ford.co.uk/owner/my-vehicle/warranties/faqs Ne dahil DEĞİLDİR? Yıllık gövde boyası kontrolü sırasında tespit edilen herhangi bir boya veya korozyon hasarının zamanında düzeltilmemesi. Diğer dahil olmayanlar -İhmal, sel, kaza veya yanlış kullanımdan kaynaklanan hasar. -Ford talimatlarına uygun olarak düzenli temizlik yaparak boyayı ve karoseriyi uygun bir şekilde muhafaza etmemek. -Ford kontrolünün ötesinde faktörler: örneğin havada bulaşma, fırtına hasarı, taş parçacıkları, çizikler ve uygun olmayan temizlik maddelerinin kullanılması. -Ford tarafından onaylanmamış metotlarla yapılan onarımlar. Sahibinin sorumlulukları şunlardır: -Ford talimatlarına uygun olarak düzenli temizlik yaparak boyayı ve gövde bakımını koruyun. -Gövde panellerinin, tercihen bir Ford Yetkili Satıcısı tarafından yılda bir kez muayene edilmesini sağlayın ve kontrol sonuçlarının, aracın delinme garantisini korumak için kaydedin. Ford Türkiye bazlı değilmiş durum. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Ozan Kar Yanıtlama zamanı: Mayıs 23, 2017 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 23, 2017 kontrol edilmesi gerektiğine kimse laf etmiyor zaten. sorun bunun ayrıca söylenmesi gerekiyor olması. yani ben 4 kere yetkili servise gittim, bu yaz yine gittiğimde şurada pas var ama garantiye girmez derlerse (Kaan beye denilene göre öyle diyecekler) çok saçma. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Mayıs 23, 2017 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 23, 2017 Ozi ben biri için yazmıyorum, sorun yaşayan arkadaşa ona özel veya bizlere özel bir durum olmadığını dile getirmeye çalıştım. Saçma evet, ben de bilmiyordum öğrenmiş oldum Nedenini öğrenebilirsem yazarım. Custom için kontrol rica eder, neler yapıldığını da paylaşırım artık unutmazsam. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Ozan Kar Yanıtlama zamanı: Mayıs 23, 2017 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 23, 2017 32 dakika önce, Yakup Çağatay yazdı: Ozi ben biri için yazmıyorum, sorun yaşayan arkadaşa ona özel veya bizlere özel bir durum olmadığını dile getirmeye çalıştım. Saçma evet, ben de bilmiyordum öğrenmiş oldum Nedenini öğrenebilirsem yazarım. Custom için kontrol rica eder, neler yapıldığını da paylaşırım artık unutmazsam. Benim yazdıklarından anladığım "bunun servisin değil tüketicinin bilmesi lazımmış" olayına evet öyle uygulama normal diyorsun. Bende buna itiraz ediyorum, yani bu kontrol zaten bakım içeriğinde de görünüyor paylaştığın dökümanda. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Mayıs 23, 2017 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 23, 2017 Yanlış anlamışsın. Şikayet nereden geliyor? Telefon müşteri hizmetleri. Ben ne dedim? Evet onlar doğru söylüyor, açıklamışlar zaten. Senin itiraz ettiğin şeye ben cevap vermiyorum ama sen inat ettin sanki ona cevap veriyormuşum gibi. Bakım içeriğinde gözüken gözle boya ve kaporta kontrolünün bu korozyon kontrolü oldunu sanmıyorum. Neyse dökümanlar ortada, onları yazmaya söylemeye çalıştım sadece, bu kadar basit Kimseye cevap vermedim. 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Doğan Kurban Yanıtlama zamanı: Mayıs 24, 2017 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 24, 2017 Bakımlara gidince servis danışmanına ''paslanma kontrolü yapılacak'' diye belirtsek, iş emrine işleyeceğini zannetmiyorum. Beter olsunlar Benim garantiden değişen akünün sorunlu olması 3 kere serviste şarj edilmesini işlememe ve akünün şuan bitik değişmesi gerekirken garantimin bittiği için ellenmeyeceği gibi. Şarj edilmesi sisteme girilmiyormuş. Kısmet ne diyelim. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Volkan Ö. Yanıtlama zamanı: Mayıs 24, 2017 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 24, 2017 Abicim 3 cm yermiş benim anladığım. İki rutuş boyası ile çözmek yerine 40 yere mail bu kadar mesai Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Kenan Korkusuz Yanıtlama zamanı: Mayıs 27, 2017 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 27, 2017 Büyük konuşmayayım ama sıfır araç alsam dahi yetkili servise götürmemHiç biri bu işi senin aracına bakmak için yapmıyor sonuçta,hepsi ticaret işiSenin olayında da bence kesinlikle haklısın,bu aracı üreten sen değilsin garanti içeriğini yazan da sen değilsinHer araç kullanan garanti kapsamını bilmek zorunda mı?sebep ne olursa olsun tüketici her zaman haklıdır diyorum. Ayrıca bu işi en kökten tüketici Mahkemesi çözer Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Önerilen Mesajlar
Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın
Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor
Hesap oluştur
Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.
Hesap OluşturGiriş yap
Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.
Giriş Yap