Ömer Özel Yanıtlama zamanı: Temmuz 11, 2017 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Temmuz 11, 2017 HAyırlı olsun süreç nasıl gelişiyor bir özet almamız mümkünmüdür ? Müşteri hizmetleri aradı.Garanti onayı verildiğini söyledi.Gitmek istediğim servisi sordular tercihimi ilettim ...Servis tarafından arandım.Müsait bir randevu kararlaştırdık .Aracın Resimleri çekildi.Otosana gönderildi.Şu an beklemedeyim ...Süreç doğrumudur ... Beni önce otosan aradı garantiden değişeceği söylendi benden hangi servise gitmek istediğim soruldu. Bende keleşlerin adını verdim. Yarım saat sonra keleşler aradı ve pazartesiye randevu verdiler. Pazartesi keleşlere gittim saat 9 da aracı teslim ettim 9:45 te aracınız hazır dediler. Aldım aracımı çıktım. Ekstra hiçbirşey yapılmadı. 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
okan ali Yanıtlama zamanı: Temmuz 11, 2017 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Temmuz 11, 2017 3 saat önce, Semih O. yazdı: Tamamen şahsi fikrimi söylüyorum. Eğer şu an direksiyonunda bir deformasyon yoksa, servis bütün iyi niyetiyle değişim talep etse bile Otosan'dan geri dönmesi çok yüksek ihtimal. İleriye dönük olarak da art niyetli vs. insanları düşünerek daha ufak sorunlarda bile bu olumsuz bir sonuç yaratacaktır bence. Şimdi makul ve mantıklı olan öncelikle, deforme olmuş ya da olmaya başlamış tüm direksiyonların değişimi. Burada sayı ne kadar fazla olursa, ürün kusuruyla ilgili durum o kadar ortaya çıkar. Bence doğrudan ret yemektense, ortada bir sorun olduğunu ortaya koyarak karşı tarafa kabul ettirme yoluna gitmek uzun vadede herkese kazandırır. Ya da organize bir biçimde sosyal medya hesapları ya da mail yoluyla ulaşılarak bu konuda bir açıklama yapılması sağlanabilir bilemiyorum. Buda mantikli bi yaklaşim.. Bu yoldan gidersek şuan için bizim direksiyonlarda birsey yok. Hep tek elden kullanilmis. Buna bagli temiz kalmis sayilir. Anca olacak bi bu kadar daha zaman ve km ondan sonra direksiyon istedigimiz kivama gelecek. E o zamanda garanti bitmiş olacak bilemedim napsak. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Semih O. Yanıtlama zamanı: Temmuz 11, 2017 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Temmuz 11, 2017 15 dakika önce, okan ali yazdı: Buda mantikli bi yaklaşim.. Bu yoldan gidersek şuan için bizim direksiyonlarda birsey yok. Hep tek elden kullanilmis. Buna bagli temiz kalmis sayilir. Anca olacak bi bu kadar daha zaman ve km ondan sonra direksiyon istedigimiz kivama gelecek. E o zamanda garanti bitmiş olacak bilemedim napsak. İyi kötü forumun takip edildiğini biliyoruz, Otosan'ın konudan haberdar olduğuna da şüphe yok gibi gözüküyor. E-Posta ya da yazışma yoluyla forumdaki örneklerle bilgi talebinde bulunulabilir. Böyle bir sorun okuyoruz, görüyoruz nedir diye? Bir başka konu da ne kadar çok sorunlu direksiyon ve sorun şüphesi olan müşteri servislere giderse o da aynı soru işareti yaratır. Örnek olarak söylüyorum, ben boş vakit buldukça Eskişehir Otokoç'a giderim, showroomu gezerim servis danışmanı arkadaşları da bol bol darlarım. Sağolsunlar, güler yüzlü iyi arkadaşlar. Bir dahaki gidişimde direksiyonlarda böyle bir sorun varmış nedir diye soracağım, siz ne yaparsınız vs darlarım. Benim gibi 10 kişi daha gitse herhalde bi durup düşünürler, daha yetkili birilerine sorarlar vs. Bunlar da kişisel diyalog ile mümkün olan kısmı. Yani demem o ki, bunu değiştirin demekten ziyade gardımızı bir alalım. Haberdar edelim, takipçisi olduğumuzu bildirelim gibi gibi. Bir de ne kadar fazla insan haberdar olursa o kadar iyi tabi. Şu an görünen tablo 2014-2015 üretimli focuslarda bu sorun ortaya çıkabiliyor. Hedef kitle bu yani Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Teoman S. Yanıtlama zamanı: Temmuz 11, 2017 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Temmuz 11, 2017 Kıl müşteri!!!! Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Serkan Karakoca Yanıtlama zamanı: Temmuz 12, 2017 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Temmuz 12, 2017 benide bugün garanti onayı geldiği için tur oto aradı parça siparişi verildi gelince tekrar servise davet edeceklermiş ... 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Zınar Turgut Yanıtlama zamanı: Temmuz 12, 2017 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Temmuz 12, 2017 Hayırlısı ile bende yarın taktıracağım yeni direksiyonu? Bu arada ortalığı karıştırmak istemem ama araç direksiyon seri nosu için uğradığımda Müşteri İlişkileri'ne bakan kişi 1 yıl 15 bin km olayının kaldırıldığı yönünde bir bilgi verdi. --6 dakika sonra eklendi-- 21 saat önce, Doğan Kurban yazdı: Daha önce f3 lerde yapılan bir üçkağıt olayını yazıyım size. Adamlar deforme olmuş direksiyon simidini garantisi devam eden f3 e takıp servise götürüp garantiden değiştiriyorlarmış. Otosan artık uyanıp direksiyonlardaki seri no nun fotosunu istiyor. Değişen direksiyonu kayıt altına alıyor. Bilginiz olsun yani. Ha bu baştan yapılan bir uygulama değil. Sonradan başlanan uygulama. Bir dönem rent a car sektöründe çalıştım. Müşterinin biri araç modellerini sordu, söyledik. Israrla o an kirada olan ve akşam geç saatte gelecek bir Hyundai Accent'i istedi. Tamam bende araç seçerim kiralarken ama bu kadar abstırmasından açıkçası huzursuz oldum. Adam gitti akşam geldi ve 1 günlüğüne kiraladı aracı. Ertesi gün araç Takip'ten bakıyorum araç bir sanayi sitesine girdi. 1 saat kıpırdamayınca kalktık gittik (Zaten Bodrum küçük yer). Adamlar aracın Turbo'sunu çıkarmış, kendi araçlarına taktırmak için uğraşıyor. Sonrası rezillik zaten. Düşünsenize Budget'tan araç kiralayıp (genelde araçları sıfırdır) aracın lastiklerini ve jantlarını değiştirenler gördüm. Kısacası 3 kuruşluk adamın yapamayacağı şey yoktur! --8 dakika sonra eklendi-- 22 saat önce, Semih O. yazdı: Tamamen şahsi fikrimi söylüyorum. Eğer şu an direksiyonunda bir deformasyon yoksa, servis bütün iyi niyetiyle değişim talep etse bile Otosan'dan geri dönmesi çok yüksek ihtimal. İleriye dönük olarak da art niyetli vs. insanları düşünerek daha ufak sorunlarda bile bu olumsuz bir sonuç yaratacaktır bence. . Servis resim çekip onay alıyor bunun için. Otosan resimler üzerinden değerlendiriyor. En azından benim işlemler böyle yapıldı ve iki defa red cevabı aldım. 2 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Ömer Şen Yanıtlama zamanı: Temmuz 12, 2017 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Temmuz 12, 2017 Hayırlısı ile bende yarın taktıracağım yeni direksiyonu? Bu arada ortalığı karıştırmak istemem ama araç direksiyon seri nosu için uğradığımda Müşteri İlişkileri'ne bakan kişi 1 yıl 15 bin km olayının kaldırıldığı yönünde bir bilgi verdi. --6 dakika sonra eklendi-- Servis resim çekip onay alıyor bunun için. Otosan resimler üzerinden değerlendiriyor. En azından benim işlemler böyle yapıldı ve iki defa red cevabı aldım. Bu doğru mu ? Gerçekten 1 yıl 15bin km şartı kalkmış mı?Ben o kadar her yere şikayette bulunsamda değiştiremedim direksiyonu şimdi ise direksiyonun son halini görmemek için kılıf taktım direksiyona, Her kim nasıl yaptıysa bu işi bu kurala takılmadan değiştirdiyse büyük tebrik ediyorum. Hele ki bu şartın (1yıl veya 15bin km) kaldırılması doğruysa buna kim sebep olduysa Allah razı olsun yarın bi kez daha gideyim servise. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Bedirhan Doğan Yanıtlama zamanı: Temmuz 12, 2017 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Temmuz 12, 2017 Bugün ben de yeni direksiyonuma kavuştum. Emeği geçen arkadaşlara teşekkür ediyorum. İşte fotoğraflar: 4 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Zınar Turgut Yanıtlama zamanı: Temmuz 13, 2017 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Temmuz 13, 2017 15 saat önce, Ömer Şen yazdı: Bu doğru mu ? Gerçekten 1 yıl 15bin km şartı kalkmış mı? Ben o kadar her yere şikayette bulunsamda değiştiremedim direksiyonu şimdi ise direksiyonun son halini görmemek için kılıf taktım direksiyona, Her kim nasıl yaptıysa bu işi bu kurala takılmadan değiştirdiyse büyük tebrik ediyorum. Hele ki bu şartın (1yıl veya 15bin km) kaldırılması doğruysa buna kim sebep olduysa Allah razı olsun yarın bi kez daha gideyim servise. Bana soylenilen boyle. Ama ne ile karsilasirsiniz bilemem. Umarim istediginiz sonuca ulasirsiniz. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Görkem Çetin Yanıtlama zamanı: Temmuz 13, 2017 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Temmuz 13, 2017 Bugün yarım saat önce Otosan'dan arandım. Yetkili servise direksiyon değişimi için servis kaydı yaptırıp randevu almanız gerekiyor dediler. Yoğunluktan dolayı arayamadım. Az önce de Denizli yetkili servisi Yargül Oto'dan aradılar. Bana en uygun olan Salı sabahına randevu verdiler. Gelişmelerden sizleri haberdar edeceğim. 3 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Temmuz 13, 2017 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Temmuz 13, 2017 Son durum böyle oldu 5 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Semih O. Yanıtlama zamanı: Temmuz 14, 2017 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Temmuz 14, 2017 (düzenlendi) 13.07.2017 - 12:39 tarihinde, Yakup Çağatay yazdı: Son durum böyle oldu 30.01 olan benim araç galiba. ?? Benimki kulllanıma bağlıymış. Ret edildi. Temmuz 14, 2017 Semih O. tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Temmuz 14, 2017 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Temmuz 14, 2017 Şimdi, Semih O. yazdı: 30.01 olan benim araç galiba. ?? Benimki kulllanıma bağlıymış. Hala mı ? Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Semih O. Yanıtlama zamanı: Temmuz 14, 2017 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Temmuz 14, 2017 Şimdi, Yakup Çağatay yazdı: Hala mı ? Yok abi tekrar, dönüş olmadı. Haftaya döner onlar artık. Ahaliye duyurayım diye yazdım. Şimdilik bir sounu olmayanlar neyle karşılaşacaklarını bilsinler. 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Temmuz 14, 2017 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Temmuz 14, 2017 Ayrıca 15K / 1 yıl devam ediyormuş. Tabloyu sonuçlanınca güncelleyeceğim/öyle bırakacağım 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Önerilen Mesajlar