Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Şubat 4, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Şubat 4, 2012 Mertol abi , tasarım demiş abi sen herşeye girdin Farklı tabiki birçok şeyi farkı .. Ama ön tasarım'a dikkat Arabalardan hiç anlamayan birini bu iki aracı koy; (önden) f3'ü makyajlı f2.5 sanabilir.. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Mertol Kip Yanıtlama zamanı: Şubat 4, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Şubat 4, 2012 70 bin verince böyle oluyor demekki.. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Cem Boneval Yanıtlama zamanı: Şubat 4, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Şubat 4, 2012 (düzenlendi) Bakma Bora'ya o şimdi olumlu yönde 70 bin tane fark sayar! Şaka bir yana düzgün ve doğru yönde bir evrimleşme olduğuna kimsenin pek itiraz edeceğini zannetmiyorum. Düzeltme: Mertol saniye farkı ile önce yazmış, tüh beeee... Şubat 4, 2012 Cem Boneval tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Mertol Kip Yanıtlama zamanı: Şubat 4, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Şubat 4, 2012 Büyük bagajlı sedan devri kapanıyor artık....Avrupada bile kullanıcılar yavaştan sedan karosere yöneliyor...Station wagon yada hatchback kasalar artık daha az tercih ediliyor.... Ya hepsi tamamda Bora şuna takıldım şimdi.. Hem büyük bagajlı sedan dönemi kapanıyor diyorsun hemde evropalılar sedana yöneliyor diyorsun. Şunu bi açsana.. Yöneliyolarmı yoksa vazmı geçiyorlar? (ki bu cidden komik bence ya da senin ufaklıkların coğrafya/hayatbilgisi vs vs ne ders görüyorsa onların kitaplarını biraz karıştırman lazım ) Bagaj ihtiyacı olan SW alsın, arabayı şehiriçinde kullanacak olanda HB alsın.. Sedan evini sırtında taşıyan kaplumbağadan farksız. He alana birşey demem ama aksini iddia edenin fikrine de itibar etmem.. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Şubat 4, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Şubat 4, 2012 Focus ST bile StationWagon'a asık olmus Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Cem Boneval Yanıtlama zamanı: Şubat 4, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Şubat 4, 2012 Ya hepsi tamamda Bora şuna takıldım şimdi.. Hem büyük bagajlı sedan dönemi kapanıyor diyorsun hemde evropalılar sedana yöneliyor diyorsun. Şunu bi açsana.. Yöneliyolarmı yoksa vazmı geçiyorlar? (ki bu cidden komik bence ya da senin ufaklıkların coğrafya/hayatbilgisi vs vs ne ders görüyorsa onların kitaplarını biraz karıştırman lazım ) Almanya için, ki Avrupa'nın kalbi sayılır, satış beklentileri şöyle idi: SW %85 HB %10 Sedan %5 En yüksek donanım seviyesi %50 Dizel %50 EB %25 Atmosferik benzinli %25 Nasıl gerçekleşiyor kesin bilmiyorum... Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Ogün Özemre Yanıtlama zamanı: Şubat 4, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Şubat 4, 2012 Mertol abi , tasarım demiş abi sen herşeye girdin Farklı tabiki birçok şeyi farkı .. Ama ön tasarım'a dikkat Arabalardan hiç anlamayan birini bu iki aracı koy; (önden) f3'ü makyajlı f2.5 sanabilir.. Mertol abinin yorumunu okurken yanımda çalışan arabalardan hiç anlamayan elemanım. Bu ne abi dedi (ne okuyorsun anlamında sordu) Dedim focus biri eski kasası biri yeni kasası Aynı gibi duruyorlar ne kadar çok benziyorlar dedi 2 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Bora A. Yanıtlama zamanı: Şubat 5, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Şubat 5, 2012 Ya hepsi tamamda Bora şuna takıldım şimdi.. Hem büyük bagajlı sedan dönemi kapanıyor diyorsun hemde evropalılar sedana yöneliyor diyorsun. Şunu bi açsana.. Yöneliyolarmı yoksa vazmı geçiyorlar? (ki bu cidden komik bence ya da senin ufaklıkların coğrafya/hayatbilgisi vs vs ne ders görüyorsa onların kitaplarını biraz karıştırman lazım ) Bagaj ihtiyacı olan SW alsın, arabayı şehiriçinde kullanacak olanda HB alsın.. Sedan evini sırtında taşıyan kaplumbağadan farksız. He alana birşey demem ama aksini iddia edenin fikrine de itibar etmem.. Artık ortalama bagaj dönemi başlıyor....Yani sw yada hb değil ortalama ölçülerde bir bagaj istiyor insanlar..Eskiden sedanda maşallah neredeyse sw kadar bagaj vardı,bu durumda da sedanın tipi bozuk oluyordu..Artık tipi düzgün sedan üretimine kayıyor tercihler....Anlatmaya çalıştığım bu... Bence Focus 2,5 ile Focus 3 ün ne önden ne yandan en ufak bir benzerliği yok...Haa genleri aynıdır belki andırıyordur onu bilemem..Bir ara benim Focus 2,5 un gece arkadan görüntüsünü Taunusa benzeten bile olmuştu bir başka forumda....)) Haa sizler benziyor diyorsanız ben memnun olurum,çünkü focus 2,5 un önünü focus 3 den daha şık ve etkileyici buluyorum hala....Mertola inat hemde...ehehehehüüüüeee.... Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Mert Büyüksu Yanıtlama zamanı: Şubat 6, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Şubat 6, 2012 Focus 1, Ford' un en fazla yatırım yaptığı modeldi diye biliyorum, Escort' un izlerini silmek için tamamen yeni bir model geliştirildi. Arka süspansiyonu zamanına göre çok pahalı ve ilericiydi. Diğer modellerde sivri yönleri biraz törpülenerek, optimum otomobile yakınlaştırmaya çalıştılar. Hem kullanıcı için hem üretim maliyetleri açısından. Dizayn olarak, kişisel görüşüm en güzel olan Focus III Sedan ve Focus III SW. Ama zamanına göre değerlendirirsek "en iyi Focus" açık ara Focus I HB olmalı. 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Bekir B. Yanıtlama zamanı: Şubat 7, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Şubat 7, 2012 hem f 2,5 hemde f 3 e biniyorum ama inanın her açıdan fark var..tabii bu f 2,5 kötü anlamında deyil bence bu haksızlık olur..hava karardığında f 3 açtığınıda o direksiyon üzerindeki anbians ...o efendim demesi ..tabii bunlar zevker ve renkler tartışılmaz ilkesini çalıştırır... Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Bora A. Yanıtlama zamanı: Şubat 7, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Şubat 7, 2012 Şu güne kadar C segmentinde ön konsolu Focus 3 den daha güzel ve daha şık başka hiçbir model göremedim...Minimalist çizgilerle yapılmış oyomobil ön konsollarını sevmem ben zaten..Focus 2,5 ön konsolda o yüzden hoşuma gitmezdi..Birde benim arabamda ortadaki ekran yukarıda konumlanduırılmış olacak ..Hem takip anlamında hem de görüntü anlamında çok daha güzel..O ekranı yukarıda konumlandıran Reno,Pejo,Cirtoen vardı eskiden,keşke focustada böyle olsa derdim hep ve yaptılar..Sanki içimi okumuşlar gibi oldu..Hatta Focus 3 de ,keşke focus 2,5 da şunlar olsaymış dediğim bir çok şey yapılmış durumda....Ben ortalama zevkleri olan bir Türk müşteriyim...çok ELEGAN (buda son zamanlardaki moda sosyete terimi,ne anlama geliyosa artık,bende kullanayım dedim,buraya uydu mu bilmiyom ) zevkleri olan bir adam diilim...Ama keşke şusuda o9lsaymış dediğim 3 şey var, Sürücü uyarı sistemi,anahtarsız giriş ve lastik basınç uyarı sistemi...Bu 3 şey bu arabada olmalıymış..... Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Bekir B. Yanıtlama zamanı: Şubat 7, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Şubat 7, 2012 birde navigasyon... gerçi bizde yokmuş gelecek diyorlar ama .... Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Bora A. Yanıtlama zamanı: Şubat 7, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Şubat 7, 2012 birde navigasyon... gerçi bizde yokmuş gelecek diyorlar ama .... Navigasyonmu..Hiç istemiyorum,olsada oluuu olmasada oluuu..Ayfondaki navigasyon yeterli zaten,bluetoothtanda bağlıyorum hoparlörlere canacvar gibi..Birde ayfon tam orta ekranın oraya uyuyor,sanki orjinal gibi oluyor....Uymasada sorun yok,zaten bence navigasyon portatif olmalı,çünkü ortada o navigasyon ekranını gören hırsızlar için doğrudan hedef arabanız...Heleki MyTouch olursa yandınız... Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Bekir B. Yanıtlama zamanı: Şubat 7, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Şubat 7, 2012 bende birde 15 yaşında adam var (oğlum) arabada portatif ne varsa ver ayarlayım.. bir bakayım..bişeye bakacağım..dediği için arabadan çıkmayan bir parça tercih sebebimdir... Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Mert Büyüksu Yanıtlama zamanı: Şubat 7, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Şubat 7, 2012 Birde benim arabamda ortadaki ekran yukarıda konumlanduırılmış olacak ..Hem takip anlamında hem de görüntü anlamında çok daha güzel..O ekranı yukarıda konumlandıran Reno,Pejo,Cirtoen vardı eskiden,keşke focustada böyle olsa derdim hep ve yaptılar.. Sevgili Bora, sanırım haklısın ki ekranlar hem büyüyor hem yukarı gidiyor, yeni Dodge Dart'a 8,3" (21cm) ekran koymuşlar. Burun farkıyla Ford' u geçmiş ekran anlamında Yakında vitesleri de dokunmatik ekrandan değiştireceğiz sanırım. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Önerilen Mesajlar
Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın
Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor
Hesap oluştur
Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.
Hesap OluşturGiriş yap
Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.
Giriş Yap