Jump to content
2019 Temmuz ve 2023 Mart arası tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeniden kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

Kompakt sınıfın yeni üyeleri


Cem Boneval

Önerilen Mesajlar

Şu linkten bir alıntı,mevzu A3 ama Golf'ten de bahsediyor.

http://www.autoshow....798.aspx?1.Page

"Audi kendisine çok büyük bir hedef koydu: BMW ve Mercedes’i geride bırakmak. Bunun için Alman marka, 2012 yılına 16 yenilik sığdıracak ve bunlardan ilki yeni A3 olacak. Markanın kompakt temsilcisi, yeni şasisini paylaştığı Golf’den kısa bir süre önce, yani Haziran ayında 3 kapılı karoseriyle piyasaya çıkacak. Audi, yeni A3’ün konfor, güvenlik ve sürüş dinamizmi konularında çok önemli ilerlemeler sağlayacağını iddia ediyor. Ağabeylerinden alınan kumanda konsepti iç mekanın elitlik hissini artıracak. Sportback ise 2012 yılında tanıtılacak."

Demek bu sefer şasisi bile değişecek Golf'ün.Şaşırdım valla.

Evet şasinin tanıtımını yaptılar..MQB kodlu yeni bir şasi.

AAçıklamaya göre platformdan ziyade omurga gibi düşünülmeliymiş uzatılıp kısaltılabilecekmiş ve farklı modellerde görülecekmiş..Konvansiyonel çelikten 6 kat güçlü "hot formed steel" imiş, süspansiyonda daha fazla alüminyum kullanılacakmış, daha hafif klima sistemi ile golf 6dan 60 kg daha hafif olacakmış..VWye göre golf 7 golf 4 ağırlığında olacakmış..Dizel veya benzin tüm motorlar aynı açıyla yerleştirilecekmiş bu da aynı şanzıman kullanımına olanak verecekmi ve üretim hızlanacakmış..Burayı tam anlayamadım motor-şanzıman kombinasyonları %88 azalacakmış (tüm motorlara aynı 2 şanzımanı koyacaklar muhtemelen). Ayrıca aynı fabrika VW audi skoda aynı anda üretebilecekmiş..1.4 tsi de silindir deaktivasyonu olacakmış yani güç gerekmediğinde 2 silindir ile çalışabilecekmiş ve güncel 1.4 tsiden 16 kg hafif olacakmış.Focustaki sürücü asistan paketi de aynen olacakmış .Ayrıca paralel park yanında geri park da yapacakmış. (ford elini çabuk tutmalı ). İpad benzeri bir araç kontrol 5 ve 8" versiyonları olacakmış..

MQB platformu ayrıca golfün görünümünün de daha iyi olmasını sağlayacakmış. Motorun pozsiyonu dolayısıyla daha spor bir araç olacakmış.

car_photo_495595_25.jpg

  • Beğen 4
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Boş durmadıklarını okumak sevindirici, durmak yok geliştirmeye devam, Golf konusundaki ön yargımı etkileyebilecek gelişmeler, ah bir de memleketimde daha hoş görülü ve cana yakın bayi/servis ağına sahip olsa!

Bakalım nasıl olacak yeni Golf, tatlı bir heyecanla bekler oldum...

Lansmanından sonra umuyorum Focus'un fiyatları düşer :yeah:

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Dandik çevirime mahkum olmayıp kendi ingilizcesi ile okumak isteyenler için AE linki.

http://www.autoexpre...b_unveiled.html

Benden de resmi açıklama gelsin;

The beginning of a new era: Volkswagen introduces the Modular Transverse Matrix (MQB)

MQB exploits synergies in key technologies across vehicle classes and brands

MQB makes luxury class technologies accessible to high-volume models

Wolfsburg, 01 February 2012 - This year, Volkswagen Group will be introducing the Modular Transverse Matrix – the German acronym is MQB – for the Volkswagen, Audi, ŠKODA and SEAT brands. The MQB strategy represents a turning point in the design and production of future automobiles with transverse-mounted engines. The Modular Transverse Matrix standardises many vehicle component parameters – across brands and vehicle classes. At the same time, it offers access to new technologies. The MQB extends from the A0 to the B segment. At the Volkswagen brand, for example, it covers the following models: Polo, Beetle, Golf, Scirocco, Jetta, Tiguan, Touran, Sharan, Passat and Volkswagen CC. In the future, all of these models could theoretically be produced on the same assembly line – despite their different wheelbases and track widths. It will be possible to produce MQB models of different brands together. The first new vehicles to be produced based on the MQB will be the successor to the Audi A3 and the next generation Golf.

One of the prominent characteristics of the Modular Transverse Matrix is the uniform mounting position of all engines. Two systems integrated in the MQB strategy which play a key role here are the modular petrol engine system (MOB) with the new EA211 engine series (40 kW / 60 PS to 110 kW / 150 PS) – this range includes the world's first four-cylinder engine with cylinder deactivation (ACT) – and the modular diesel engine system (MDB) with the also new EA288 engine series (66 kW / 90 PS to 140 kW / 190 PS). In one fell swoop, the new engine series will reduce the Group's engine and gearbox variants in the MQB system by approximately 90 per cent. Without any negative effects. On the contrary, in addition to standardising conventional internal combustion engines, the MQB also enables an identical mounting position for all current alternative drive concepts without limitations – from natural gas and hybrid versions to the pure electric drive. Volkswagen has already announced the launch of the latter within the MQB in 2013 in the new Golf Blue-e-Motion.

The MQB opens up new opportunities at Volkswagen Group, allowing it to produce high-volume and niche models at the highest quality and extremely competitive costs over the long term and worldwide – vehicles that are individually tailored to the requirements of very diverse markets such as Europe, China and America, as well as emerging markets such as India. In parallel, Volkswagen Group will significantly reduce vehicle weights with the launch of the first MQB model series and will introduce 20 innovations in the areas of safety and infotainment, which until now were reserved for higher vehicle segments.

They include the new multicollision brake; after an initial collision, it helps to reduce the intensity of secondary collisions by automatically initiated braking. Very recently, ADAC awarded this system the 'Yellow Angel' award for innovations. The multicollision brake will be standard equipment in the next generations of the Audi A3 and the Golf.

Within the Group, the MQB developed under the auspices of the Volkswagen brand is supplemented by the Modular Longitudinal System (MLB) from Audi, the Modular Standard System (MSB) with Porsche as the competence centre and finally the 'New Small Family' – the most compact vehicle model series with the Volkswagen up!, SEAT Mii and ŠKODA Citigo.

One indicator of the pioneering significance of the modular systems strategy and the innovative potential realised by these new vehicle and production architectures is that Volkswagen was selected as one of five finalists for the 'Innovation Award of the German Economy – The World's First Innovation Award®' for its Modular Transverse Matrix. This prestigious award for outstanding technical, scientific and intellectual achievements has been awarded annually since 1980 by the Economics Club of Rhein-Main and since 2011 in conjunction with the newspaper Frankfurter Allgemeine Zeitung. On 11 February, the prize winners will be announced at the Palais 'Thurn und Taxis' in Frankfurt, Germany, by Günther Oettinger, EU Commissar for Energy. The anticipation grows!

YkP CgTy tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Mk. I Golf'ün tasarım ve hayata geçirilmesi 1973 senesinde idi.

Mk. VII Golf'ün 2012 ve seneye satışı başlayacak.

Yani 40'ncı yılına girecek olan Golf için ayrıca bir beklenti doğuruyor bende.

Umuyorum ki VW bu beklentileri boşa çıkarmaz !

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 3 hafta sonra...
  • 2 hafta sonra...
  • 3 hafta sonra...

Golf'ün bu başlıkta bile hemen her sayfada kendini konuşturuyor olması bile aslında bi noktada başarısının ispatı...

Golf müşteri pörtföyünün gelir seviyesini dikkate alarak yeni modeller çıkaran bir araç... Bu yüzden BMW 1 serisi gibi daha üst gelir seviyesine hitap eden segmente çıkmak için plan yaptığını sanmıyorum zira fiyatları ve kaliteyi daha da artırarak o segmente çıktığında şu anki satış rakamlarını yakalamasına imkan yok... Bu sebeple Golf'ün araç satmak istediği sınıf değişmedikçe sınıf atlamayacaktır ancak sınıfa ait standartları geliştirmeye en etkin marka olarak devam edecektir ki VW nin en ciddi başarısı da bence burada gizli... Kime ne satacaklarını iyi biliyorlar...

Yeni ve daha dinamik heyecan arayanlarsa bence Yeni CC nin girdiği akıma göz atmalılar... Yeni CC ile BMW ve Mercedes gibi üst sınıf kompaktlarla rekabet etmeyi planlıyor gibi gözüküyor...

A.Acar tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 2 ay sonra...

Paylaşım için teşekkürler.

Aslında güzel araç, ama nedense BMW 1, Audi 3 taklidi hissinden kurtulamıyorum.

Özgün yanı yok pek, ve neyse ki Focus'taki elektronik güvenlik özelliklerini de kullanmaya başlamışlar. :kıhkıh:

daha başarılı videolar da gördük, biraz zorlama olmuş, arabanın içinde köpekten tırsan, düz yolda koca çöp kamyonunu görmeyip elektronik çarpma kontrolüne ihtiyaç duyan, sabah yeni kalkmışken yeniden uykuya dalan sürücü ile kim kendini özdeşleştirir ki bu arabaya da heves etsin...!

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Diğer resimleri göremiyorum ancak Volvo V 40 harika. Daha öncede görmüştüm ben onu, mükemmel bir tasarımı var bence. Audi A 3 ten bir sürpriz beklemiyorum. A serisini görmüştüm. Volvo harkulade olmuş.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Sevdim ben bu arabayı. Arka koltuklar sportif ön koltuklar yüzünden boğucu gözüküyor. Göründüğü kadar iyi gitmiyor diyor arkadaş.(sürüş hissi,direksiyon ve yol tutuş) :)Malzeme kalitesi iyi, kol dayamanın orası pek parlak değil diyor. Çok sessiz yorumu yapmış.

Engin Uzunoğlu tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 3 ay sonra...

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.