2019 Temmuz ve 2023 Mart arası tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeniden kayıt yapınız
×
-
Benzer İçerikler
-
Ford Focus Park sensörü montajı , sensörler için yer tespiti
Yazan: HüseyinKara,
- park sensörü
- focus
- (ve 2 tane daha)
- 4 yanıt
- 555 görüntüleme
-
Focus 1.0 Ecoboost Sandık motor mu Tamir mi?
Yazan: Orhan Özgür,
- focus
- ecoboost 1.0
- (ve 6 tane daha)
- 13 cevap
- 2.594 görüntüleme
-
- 5 cevap
- 1.532 görüntüleme
-
- 2 cevap
- 1.339 görüntüleme
-
- 0 yanıt
- 985 görüntüleme
-
Soru
Erdem Kök
Değerli arkadaşlar öncelikle merhaba. Foruma yeni üye oldum umarım yanlış bir yere konu açıp bilgi kirliliği yapmamışımdır.
2013 Focus 3 dizel manuel 1.6 Tdci TrendX araç sahibiyim. 2 yıl ek garanti satın alarak aracımın garanti süresini uzattım.
Aracım şu an 45.000 kilometrede.
İlk bakımı olan 17.000 kilometrede rölantide aşırı titreme sorunundan dolayı motor takozu garanti kapsamında değişti. Ardından 32.000 kilometre bakımı için tekrardan aynı Otokoç servisine aracımı bıraktım. Rölantide aşırı titreme,ilk çalıştırmadan kısa bir süre sonra gaz yememe, tekleme sorunları olduğunu servis danışmanı görevliye belirtip sorunu çözmelerini rica ettim. Tekrardan garanti kapsamında aynı parça değişimi yapıldı. Aracı teslim aldım 7-8 ay kadar sorunsuz kullandım. İlk 2 bakımda aynı parça değişti, sizce normal mi diye servis görevlisine sorduğumda " bazen arızalı olabiliyor, biz garantiden değiştirdik, artık sorun olmaz " cevabını aldım. Ancak 45.000 bakımına yaklaştığında araç aynı sıkıntıları tekrarladı. Geçtiğimiz ay içerisinde 45.000 bakımı için tekrar aynı servise aracı bırakıp, danışman arkadaşa sorunun tekrarladığını ve çözüme kavuşturmalarını ilettim. Aracım 3 gün serviste kaldı, rutin bakım işlemine ek olarak yazılım güncellemelerinin yapıldığını, test edildiğini ve herhangi bir sorun olmadığı, titremenin Euro5 motora göre normal seviyede olduğu söylendi. Daha önceki her iki bakımda motor takozunun değiştiğini ve bir süre bu şikayetin ortadan kalktığını söylediğimde ise " biz Otokoç olarak bu parçanın değişiminden başka birşey yapamayız, Otosan'ın bu parçada iyileştirme yapması gerekiyor " bilgisi verildi. Ford Otosan ve Otokoç'a şikayetlerimi ilettim ama tatmin edici bir cevap alamadım, klasik müşteri hizmetleri cümleleri ile konuyu kapatıp, çözümden yana olmadılar. Böyle bir sorun yaşayan var mı ? Önerilerinizi bekliyorum şimdiden teşekkürler.
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş
Bu soruda 7 cevap bulunuyor
Önerilen Mesajlar
Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın
Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor
Hesap oluştur
Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.
Hesap OluşturGiriş yap
Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.
Giriş Yap