Jump to content
2019 Temmuz ve 2023 Mart arası tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeniden kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

Yetkili Servis İçindeki Kaza


Kutluhan A.

Önerilen Mesajlar

Şimdi resimde gördüğünüz gibi değişik bir şey geldi başımıza. Sabah Gebze Fiat bayisine indirimden yararlanarak koltuk kılıfı taktırmaya gittim. Eve bırakalım beklemeyin vs dediler yarım saatlik iş için. Tabii eve bırakacak arabada ortada yoktu. İşlem 1,30 saat falan sürdü. Hadi tamam. Sonra araba yıkamaya gitti. Benden daha küçük bir genç değişik hareketler yaparak  götürdü . Gören Abarth 124 sürüyor falan zanneder. Yıkadı.(Tampondan görebilirsiniz yıkama kalitesini) Uzaktan izliyorum geri geri çıkmaya başladı yıkama yerinden. Yanıma geldi araba ve park yerinden çıkan araçla 10 adım önümde HOOP diye bağırmamdan 2 saniye sonra vuruştu. O anda tabi bende bir panik oldu hemen baktım koştum içeri servis görevlisine. Öbür arabada o anda kaçmış. 

Servistekiler de hemen yaparız ederiz birşey demeyin vs vs demeye başladılar. Eve götürcek arabada ne hikmetse bir anda ortaya çıkıverdi. Tamam hasar büyük değil (sol far ve tampon) ama daha 3bin km'deki bir aracın böyle bir hasar alması çok üzücü benim açımdan. Ayrıca bir oyalama politikasına uğradığımı hissediyorum. Akşam verilecekti sözde yarına ertelendi. Akşam yine güvenemediğimden gittim ruhsatı almaya. Servis görevlisi patrondan izin almalıyız vs vs bir ton şey söyledi. Arabanın yanına biton uğraş girdim. Tampon falan sökülmüştü. Yani kimsenin kimseden haberi yok. Neyse çok uzattım şimdi ne yapmalıyım? Hediye brişey istesem eminim vermezler çünkü sanayiden farksız bir servis. Fiat'a mail falan yararlı olur mu? Yoksa servis odaklı bir sorun mu? 

 

Trajikomik bir şey oldu benim için tecrübesizliğimden belki. :) Neyse içimi dökmem gerekliydi. :)

 

595a908af2b72_WhatsAppImage2017-07-03at12_54_10.thumb.jpeg.bcd49b1609b7acd596ec06659b078ac9.jpeg

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Öncelikle geçmiş olsun bunlar hep kurye almamaktan geliyor diyorlar :P  Şaka bir yana bence önce bayii müdürüyle görüşün bakım iste açık açık :) Olumlu veya olumsuz mutlaka bu durumu Fiat'a bildirin :) Ben olsam öyle yapardım. Bugün tampon yarın başk şeye zarar gelebilir, uyarmak faydalı olur mutlaka.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Şimdi, Yakup Çağatay yazdı:

Öncelikle geçmiş olsun bunlar hep kurye almamaktan geliyor diyorlar :P  Şaka bir yana bence önce bayii müdürüyle görüşün bakım iste açık açık :) Olumlu veya olumsuz mutlaka bu durumu Fiat'a bildirin :) Ben olsam öyle yapardım. Bugün tampon yarın başk şeye zarar gelebilir, uyarmak faydalı olur mutlaka.

Kılıflara tek kuruş vermem dedim ki hala ödemedim. Hiç sesleri çıkmıyor. Yarın inşallah arabayı verirlerse tekrar söyleyeceğim. Bu fiat servislerinin hepsi mi aynı bilmiyorum fakat insanı gerçekten markadan soğutuyorlar. Sadece bu olay değil daha başka bir ton şey var. 

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Geçmiş olsun.

Birmot Adana'dan 2012'de Punto almıştım. Araç son kontrollerden sonra teslim edilecekti ve araca binen bir teknisyen cayirdata cayirdata kullandığı aracı kurtarır düşüncesiyle geri gelmeye üşendiğinden liftin ayağına sapladı resmen. Bir baktım tampon yerde ama inanılmaz şekilde sadece en altından görünmeyen yerden bir ufak cizikle kurtarmıştık. Ama ben olanca arızayı çıkardım ve baktılar ben aracı kabul etmeyeceğim bu haliyle ilk bakım ve o zamanki ederiyle 400 TL tutan komple koruma paketini de hediye ettiler. (Ben zaten 400 TL'ye anlaşmıştım bu olay üzerine bizim hediyemiz olsun dediler.)

Serkan Z. tarafından düzenlendi
  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Bugün yine telefonlarımızın çalmaması ve muhatap bulamamamız neticesinde servise gittik. Arabayı bulduk hazırdı fakat bir çalışan bizi pek hoş karşılamadı. Çalışan 5'te ancak veririz dedi ne yapılacak dediğimde varmış yapılacaklar dedi. Sonra Muhatabımızı bulduk saat 4'e çekildi. (Pasta yapılacakmış). Servis müdürüyle görüştüm ve görüşürken araba bir anda geldi. 15 dk içinde. Koltuk kılıflarını (231 TL) telafi olarak aldık  çıktık. Değişik bir aksiyon oldu benim için. Daha fazla şey istesem belki alırdım fakat vuran çalışanın hesabından kesilmesinden korktum. Yeterince dersini almıştır zaten. O yüzden daha fazla uzatmadım. 

Herkese teşekkürler :)

Kutluhan A. tarafından düzenlendi
  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.