Jump to content
2019 Temmuz ve 2023 Mart arası tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeniden kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

Durum Kontrol Test


Özgür nail

Önerilen Mesajlar

merhaba arkadaşlar bugün aracı motoru dyno teste götürdüm turbo gayet iyi dendi enjektörlere ayar yaptırılması lazım birde baskı balata değiştirilmesi tavsie edildi neden gittim sanki bu aralar araç çekişinde bi zorlanma hissettim yb  vites yükseltme uyarısında arac yığılıyor du sonra ben kendi bildiğim gibi davranmaya başladım resimde test sonucu çok anlamadığım için yorumlarınız nedir enjektör ayarı maliyet aşşağı yukarı ne tutar tabi birde güvenebilceğimiz ankarada neresi teşekkürler

20170705_121240.jpg

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Otomatik Mesaj

Bu konu, Focus III > Ford Garajı > Mk3- Sorular ve Sorunlar kategorisinden Otomobiller Hakkında > Bakım - Servis & Yedek Parça kategorisine taşınmıştır.

Lütfen konu açmadan önce uygun yeri bulmaya çalışalım.

Saygılarımızla,
Focus Club Tr Yönetimi

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

5 yaşında dizel bir Focus aracınız var anladığım kadarı ile.

Paylaştığınız belgeye göre motor fabrika çıkışı olduğundan güçlü görünüyor, tork değeri müthiş mesela, yani tanısal hiç bir değeri yok.

Size yaptıkları önerileri bu verilere göre yapmış olmalarına imkan yok.

Aracın kilometresi, bakım ve kullanım şartlarını bilemediğim için genel geçer yazacağım: Performans düşüşü varsa motorda kurumlanma, DPF'de tıkanma, enjektörlerde kirlenme/aşınma olabilir, tabii baskı balata da aşınmış olabilir. 

İlk iş yarım saat üzerinde 3500 dd civarında kalacak şekilde uzun yol yapın, şikayetiniz devam ediyorsa servise başvurun. 

 

 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Tesekkur ederim cvplar icin araci normal kullanirim devire dikkat ederim genelde 2000 2500 araci hemen stop etmem ilk calismada hemen yola cikmam burda okudugum bilgilere gore kullanmaya dikkat ediyorum vitesi geriye aldigimda bi kanirtili ses yapiyor bazen 1 ci viteste kalkarken ben baski balatan supe ediyorum bir onceki arac 2010 308 dizel otmtikti sanki o birazdaha seridi 240 tork focus 270 tork ama 308 deki seriligi hissedemedim belkide bana oyle geliyor 

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.