Özgür nail Oluşturma zamanı: Temmuz 5, 2017 Raporla Share Oluşturma zamanı: Temmuz 5, 2017 merhaba arkadaşlar bugün aracı motoru dyno teste götürdüm turbo gayet iyi dendi enjektörlere ayar yaptırılması lazım birde baskı balata değiştirilmesi tavsie edildi neden gittim sanki bu aralar araç çekişinde bi zorlanma hissettim yb vites yükseltme uyarısında arac yığılıyor du sonra ben kendi bildiğim gibi davranmaya başladım resimde test sonucu çok anlamadığım için yorumlarınız nedir enjektör ayarı maliyet aşşağı yukarı ne tutar tabi birde güvenebilceğimiz ankarada neresi teşekkürler Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Admin Yanıtlama zamanı: Temmuz 5, 2017 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Temmuz 5, 2017 Otomatik Mesaj Bu konu, Focus III > Ford Garajı > Mk3- Sorular ve Sorunlar kategorisinden Otomobiller Hakkında > Bakım - Servis & Yedek Parça kategorisine taşınmıştır. Lütfen konu açmadan önce uygun yeri bulmaya çalışalım. Saygılarımızla,Focus Club Tr Yönetimi Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Özgür nail Yanıtlama zamanı: Temmuz 5, 2017 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Temmuz 5, 2017 yokmu cvp verecek arkadaş Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Temmuz 5, 2017 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Temmuz 5, 2017 Bu tür test sonuçlarının çok önemi yok. Yetkili servisleri öneririm, daha fazla servis yorumları için ,geçmiş konulardan eski yorumlara ulaşmak mümkündür 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Cem Boneval Yanıtlama zamanı: Temmuz 5, 2017 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Temmuz 5, 2017 5 yaşında dizel bir Focus aracınız var anladığım kadarı ile. Paylaştığınız belgeye göre motor fabrika çıkışı olduğundan güçlü görünüyor, tork değeri müthiş mesela, yani tanısal hiç bir değeri yok. Size yaptıkları önerileri bu verilere göre yapmış olmalarına imkan yok. Aracın kilometresi, bakım ve kullanım şartlarını bilemediğim için genel geçer yazacağım: Performans düşüşü varsa motorda kurumlanma, DPF'de tıkanma, enjektörlerde kirlenme/aşınma olabilir, tabii baskı balata da aşınmış olabilir. İlk iş yarım saat üzerinde 3500 dd civarında kalacak şekilde uzun yol yapın, şikayetiniz devam ediyorsa servise başvurun. 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Servet Ö. Yanıtlama zamanı: Temmuz 5, 2017 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Temmuz 5, 2017 Grafiklere bakıp doğru bir ölçüm yapılmadığını söyleyebilirim. Eğriler garip ve anlamsız. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Özgür nail Yanıtlama zamanı: Temmuz 5, 2017 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Temmuz 5, 2017 Tesekkur ederim cvplar icin araci normal kullanirim devire dikkat ederim genelde 2000 2500 araci hemen stop etmem ilk calismada hemen yola cikmam burda okudugum bilgilere gore kullanmaya dikkat ediyorum vitesi geriye aldigimda bi kanirtili ses yapiyor bazen 1 ci viteste kalkarken ben baski balatan supe ediyorum bir onceki arac 2010 308 dizel otmtikti sanki o birazdaha seridi 240 tork focus 270 tork ama 308 deki seriligi hissedemedim belkide bana oyle geliyor Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Önerilen Mesajlar
Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın
Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor
Hesap oluştur
Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.
Hesap OluşturGiriş yap
Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.
Giriş Yap