Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.
selamlar arkadaşlar. aracımın ikinci sahibiyim. aldığım gün tüp taktırdım (prins marka). aşağı yukarı 1000 km sorunsuz bindikten sonra aracım çekişten düşmeye başladı. 5. viteste çok rahat çıktığım rampalarda 4e düşmeye başladım. Işıktan sonra kolayca hızlanmam gerekirken 95 model broadwaylar yanımdan yıldırım gibi geçmeye başladı. rölantide çalışırken devir saati ibresi sürekli oynuyor. özel ford servisi lpg arızalı dedikten sonra lpg yi taktırdığım ustaya götürdüm. bilgisayara bağladı, motor sesini dinledi kesinlikle lpg de bir sorun yok dedi. başka bir lpg ustasına götürdüm. o usta da lpg de sıkıntı yok dedi. boğaz kelebeğini temizletmem gerektiğini söyledi. tekrar özel ford servisine gittim. bujileri kontrol ettiler sııkıntı yok, boğaz kelebeğini söktüler içi ilk günkü gibi parlıyor. Bu arada aynı sıkıntıları benzinde kullanırkende yapıyor. lpg ustası büyük ihtimal piston kapaklarının çok sıkı olduğunu gevşetilmesi gerektiğini! söyledi. sizin görüşleriniz nedir acaba arkadaşlar. mesela enjektörlerde sıkıntı olabilir mi? herkese güvenli sürüşler dilerim.
Soru
Ömer Kaan Mete
selamlar arkadaşlar. aracımın ikinci sahibiyim. aldığım gün tüp taktırdım (prins marka). aşağı yukarı 1000 km sorunsuz bindikten sonra aracım çekişten düşmeye başladı. 5. viteste çok rahat çıktığım rampalarda 4e düşmeye başladım. Işıktan sonra kolayca hızlanmam gerekirken 95 model broadwaylar yanımdan yıldırım gibi geçmeye başladı. rölantide çalışırken devir saati ibresi sürekli oynuyor. özel ford servisi lpg arızalı dedikten sonra lpg yi taktırdığım ustaya götürdüm. bilgisayara bağladı, motor sesini dinledi kesinlikle lpg de bir sorun yok dedi. başka bir lpg ustasına götürdüm. o usta da lpg de sıkıntı yok dedi. boğaz kelebeğini temizletmem gerektiğini söyledi. tekrar özel ford servisine gittim. bujileri kontrol ettiler sııkıntı yok, boğaz kelebeğini söktüler içi ilk günkü gibi parlıyor. Bu arada aynı sıkıntıları benzinde kullanırkende yapıyor. lpg ustası büyük ihtimal piston kapaklarının çok sıkı olduğunu gevşetilmesi gerektiğini! söyledi. sizin görüşleriniz nedir acaba arkadaşlar. mesela enjektörlerde sıkıntı olabilir mi? herkese güvenli sürüşler dilerim.
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş
Bu soruda 3 cevap bulunuyor
Önerilen Mesajlar
Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın
Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor
Hesap oluştur
Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.
Hesap OluşturGiriş yap
Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.
Giriş Yap