Jump to content
2019 Temmuz ve 2023 Mart arası tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeniden kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

Focus 3'deki Eksiklikler ve Hatalar


Bora A.

Önerilen Mesajlar

Bende arabadan nefret ediyorsunuz demedim canım.

Bakın Cem bey o kadar rahatsız edici probleme bile alışmaya çalışıyor ki, bu aracını sevmek demek bence. Tabi rahatsız edici şeyleri de ben böyle seviyorum, benim için önemli değil demek yerine servise gösterip, arkadaşım buradan şu geliyor neden, şurası cızırdıyor neden diye sormak ta en tabi hakkımız.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Benimde eleştirdiğim şu nokta var..Japonların bile yaptığı ^_^

Şu trimleri semsert neden monte etmezler...

Kimi zaman gelen kimi zaman gelmeyin, birinde gelen birinde gelmeyen sesin sebi çoğunlukla bu...

Ama çözümü var en azından gidin yalıtım ile doldurtun güzelce monte ettirin :D

Daha fazla işçilik ve nitelikli malzeme gerektirdiği için..

Ama Corolla da dediğin gibi değildi ha bu lafı da sokayım inceden :kıhkıh:

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Şu şerit değiştirme işini dün gece tamamen boş ve geniş bir yolda denedim de, 80-90 civarı hızda aniden sol-sağ ve sol yaptığımda esp yi aşırı şekilde hissettim. Fakat kesinlikle güven verdi,

Fakat içimde kesinlikle Focus 1 aşkı depreşti F3 ü alalı. İlerleyen zamanlarda nasip olursa Europa'yı Focus 1 ile değiştirmeyi düşünüyorum. Focusu elektronik yardımcılarım olmadan kullanmak istiyorum. Tam Focus'cu oldum yav.

Bir arkadaşım var, 2001 model Focus 1 Ambiante GP aracı vardı, yalnız emin olun o kasa Focus Ghia 'dan daha alılıydı dıştan, çok şık ve sade bir şekilde modifiye etmişti, sonra 2001 Vectra aldı. Söylediği laf şuydu, "Focus'un tadını daha hiçbir arabadan alamadım."

Dip not: esp devreye girdiğinde hız sabitleyici devreden çıkıyor.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Civic mesela corona da az çok öyle hyundai elentra

Malzeme değil bence tamamen işçilik...en dandik plastiği bile adam gibi skıştırırsın ses olması sorun değil..demek istediğim sallanmaması..

Titanium'da da aynı şekil zaten..Boşluk var zamanla yapabilir..Kullanıcılar/Rahatsız olanlar yalıtım yaptırcak oraya..başka çözüm yok gibi ^_^

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Şu şerit değiştirme işini dÜn gece tamamen boş ve geniş bir yolda denedim de, 80-90 civarı hızda aniden sol-sağ ve sol yaptığımda esp yi aşırı şekilde hissettim. Fakat kesinlikle gÜven verdi,

Fakat içimde kesinlikle Focus 1 aşkı depreşti F3 Ü alalı. İlerleyen zamanlarda nasip olursa Europa'yı Focus 1 ile değiştirmeyi dÜşÜnÜyorum. Focusu elektronik yardımcılarım olmadan kullanmak istiyorum. Tam Focus'cu oldum yav.

Bir arkadaşım var, 2001 model Focus 1 Ambiante GP aracı vardı, yalnız emin olun o kasa Focus Ghia 'dan daha alılıydı dıştan, çok şık ve sade bir şekilde modifiye etmişti, sonra 2001 Vectra aldı. Söylediği laf şuydu, "Focus'un tadını daha hiçbir arabadan alamadım."

Dip not: esp devreye girdiğinde hız sabitleyici devreden çıkıyor.

Esp lambası yandı mı ?

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

ya bende esp yi denemek istiyorum da denerken takla atmayım??? :)

Boş bir yerde..çok hızlı gitmeyin :D direksiyonu sağ sol yap gaza bas :) ama yavaş yavaş deneyerek :D

F3'ü bir defa yokuş aşağı virajda yaktırdım başka da yapamadım düz yollar müsait olmuyor güniçinde

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Yav tcs deyince geçen şöyle bir olay yaşadım, europa ile bir yokuşta (trafiğe kapalı bir yokuş) bir metre kare kadar bir buz gördüm, gittim tekerleğin birisi o buzlu zemine gelecek şekilde durdum ve kalkmayı denedim. Tabi sonuç malumunuz olduğu üzere araba kalkmadı yerinden, focusla denemeyi de düşündüm ama yol pek iyi değilde sokmadım o yola focusu, fakat denemiş olsaydım, tcs sayesinde oradan kalkabilirmiydim.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Yav tcs deyince geçen şöyle bir olay yaşadım, europa ile bir yokuşta (trafiğe kapalı bir yokuş) bir metre kare kadar bir buz gördÜm, gittim tekerleğin birisi o buzlu zemine gelecek şekilde durdum ve kalkmayı denedim. Tabi sonuç malumunuz olduğu Üzere araba kalkmadı yerinden, focusla denemeyi de dÜşÜndÜm ama yol pek iyi değilde sokmadım o yola focusu, fakat denemiş olsaydım, tcs sayesinde oradan kalkabilirmiydim.

Karda TCS'yi kapatmanız gerekir yoksa kalkmaz :)

Karlastiği lazım size hemde dizel motor yavaş yavaş gaza basacaksınız..

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Boş bir yerde..çok hızlı gitmeyin :) direksiyonu sağ sol yap gaza bas :) ama yavaş yavaş deneyerek :D

F3'ü bir defa yokuş aşağı virajda yaktırdım başka da yapamadım düz yollar müsait olmuyor güniçinde

deniyim diyecemde cesaretim yok 50 ile giderken girermi acaba? :D
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.