Adem Uçak Oluşturma zamanı: Ağustos 6, 2017 Raporla Share Oluşturma zamanı: Ağustos 6, 2017 sonunda istediğimi yaptım aracıma önlere coil yaptırdım fotoğraflarınıda sizlere paylaşmak istedim ama şöyle bir sorunum var arabanın bütün ağırlığı öne bindiği için akslar titreme yapıyor gaza bastığımda pedal titriyor yavaş gidince titreme yapmıyor yavaş kullansam zararı olurmu? Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Cem Boneval Yanıtlama zamanı: Ağustos 6, 2017 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ağustos 6, 2017 Gereksiz ve yanlış br iş yapmışsınız. Yay değişimin her iki aksta da yapılması gerekir. Şu anda yol tutuşu hesapsız, kontrolsüz ve güvensiz hale gelmiş durumdadır. İlk zorlanmadan arkası hemen açacaktır. Salt bu nedenle bile yavaş kullanmanız önemli ve gereklidir. Ayrıca görünümü de bence hoş olmamış. Coiloverdan kasıt ne onu da sorsam? Yani hazır bir kit mi alındı yoksa çok usta (!) biri kesip biçip mi yaptı? Son söz: Bu sevdadan vaz geçin. 5 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
okan ali Yanıtlama zamanı: Ağustos 6, 2017 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ağustos 6, 2017 Açıkçası bende pek beğenmedim.. Tabiki zevkler ve renkler tartişilmaz, ama arabanın o dengesiyle oynamak pek akıl kaarı gelmiyor bana.. o kadar mühendis hesaplayıp yapıyor bu arabayi. umarım çözüm bulursun sorununa 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Zafer Yusoğlu Yanıtlama zamanı: Ağustos 6, 2017 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ağustos 6, 2017 Diyecek söz bulamıyorum. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Guest Cenk Demirel Yanıtlama zamanı: Ağustos 6, 2017 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ağustos 6, 2017 Mk1 ve mca mk1 focus'lar c segmentinde eşine nadir rastlanır bir sürüş ve altyapı kalitesi sunuyorlar. Herkesin kendi aracı, fikri ve beğenisi fakat bir otomobil sever olarak nacizane, lütfen böyle nadide makinelerin yürür kalitesini bu kadar bozmayın.. İlla modifiye yapılacaksa orijinal bir 3,5'luk kaliteli yay alıp taktırın. Bu tarz makineler artık azınlıkta kaldı. Güzelim Honda'lar heba oldu gitti bu yolda bari focus'lar kalitesini korusun istiyorum. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Turhan Atasoy Yanıtlama zamanı: Ağustos 6, 2017 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ağustos 6, 2017 Öncelikle resimlerden sonra yapılan tüm yorumlara virgülüne kadar katıldığımı belirtmek isterim.Kendi fikrime gelirsek-Tam bir facia diyorum!Amatörce yapılmış bir uygulama,araca işkence edilmiş desem yalan olmaz.Aracı alçaltma işlerine karşı değilim,zira özellikle 17-18 inch jant takıldığında olmazssa olmaz gibi birşeydir aracı 2-3 cm düşürmek.Focusun lastikle çamurluk arası çok açık değildir,ama bazı araçlarda orası okadar açıktırki,o aralığı kapatmamak elde değil.Bilmeyenler için bu alçaltma işiyle alakalı biraz bilgi vereyim-Aiçaltma işlemi profesionelce 3 şekilde olur:1)Araca özel üretilmiş spor yay kullanarak(EİBACH,VOGTLAND)gibi kaliteli marka kullanarak.Bu markalar işini gayet profesionelce yaparlar.Bazı arkadaşlar-YAY YAYDIR,ENİ BOYU AYNI DEYİP TAK GİTSİN DERLER herhangi bir ucuz markayı,fakat işin rengi öyle değil.Yukarda bahsettiğim markalar aracın ağırlığına,amortisör özellilerine,v.s en uygun yayı üretirler,yani yay uygulamasından sonra aracın comforunu,sürüş kalitesini bozmayacak,bozzsada minimum seviyede tutulur.Bu markalar mesela X bir araca 3.5cm düşürecek şekilde yay ürettiyse,emin olun o aracı daha fazla düşürmeye çalıştığınızda araca artık zarar veriyorsunuz demektir.not:Fordun aksesuar bölümündede Eibach yay var satışta,fiyatları piyasa fiyatlarına göre biraz pahalı,fakat en azından orjinal olduklarından emin olarak alabilirsiniz,zira piyasada çok sahtesi var! 2)Coil over:Bu sistem yukarıda arkadaşın uyguladım dediği sistemdir.Burdada doğru marka ve uygulama sayesinde gayet başarılı sonuçlar alınmakta.Coil, denen sistemde YAY/AMORTİSÖR set halinde değiştirilir,dolayısıyla artık STOK olan amortisörünüze zarar gelecek diye gibi bir durum söz konusu değil,çünkü STOK amortisörleriniz araçta sökülür ve yerine ve yerine bu sistem paket halinde takılır.Coil'in amortisöründe manuel olarak yükseklik ayarlanabilen bir somun vardır,somun Özel bir anahtarla(AY tipi)aracın yüksekliği istenilen seviyeye gelene kadar çevirilir ve sabitlenir.Hepsi bu!Buradada üstte dediğim gibi dikkat edilmesi gereken en öneml husus sistemin markası,tabi buna bağlı olarakta fiyat aralıkları baya yüksek.Başım ağırmasın,comfordan ödün vermeyeyim derseniz paraya kıymanız gerekir.Ve unutmadan,bu uygulamayı yapacaksanız arkadaşın yaptığı gibi sadece ÖNE değilde Arkayada yapmanız gerekir,yoksa böyle komik durumlar kaçınılmaz olur! 3)Diğer bir düşürme işlemi Air'le mümkün.Bu işlem en önermediğim işlemdir.Hem çok pahalı hem aracın comforundan çok kaybetmeye sebep olur.APAÇİ tabir edilen grup fazlasıyla rağbet gösterir Aracın arkasına küçük bir kompresör monte edilir ve amortisörlerin yerine körüklü/havalı amortisör monte edilir.Aracın içine sisteme komut eden bir anahtar bağlanarak aracın yüksekliği içerden istenilen seviyeye kadar alçaltılır yada yükseltilir.Bu uygulama sayesinde aracı yere sıfır olacak kadar düşürmek mümkün.Avantaj olarak gördüğüm tek şeyi park halindeyken aracı sıfıra kadar düşürdüğünüzde yandan Forklift tipi çekiciler araca müdahale edemiyor fakat jantlara bağlananlara karşı korunmasız Arabasını sevene kesinlikle önermediğim bir işlemdir,comfordan kaybetiğiniz,araca zarar verdiğiniz gibi bir sürü tehlikesi ve problemleri olan bir sistemdir.Piyasada uygulanan bu sistemlerin tamamına yakınının körüklü amortisörleri yerli üretimdir,körükler hareket halindeiken patlama riskleri taşımaktaki bugüne kadar sayısız şikayet duydum/okudum bu yönde.Kısaca paranla rezil olmak gibi birşey.Bana göre bu uygulama sadece gösteriş amaçlı yapılabilir,mesela Fuar/Oto etkinlik gibi organizasyonlarda Show amaçlı uygulanabilir.Böyle bir sistemle uzun yola çıkmamı hiç bir Allahın kulu beni ikna edemez --22 dakika sonra eklendi-- Eklemek istediğim birşey daha var:Bu araç alçaltma işlemi birde amatörce sanayide yapılmakta:SOĞUK PRES,SICAK PRES,YAY KESME gibi işlemler uygulanırki asıl faciya bunlar!Bu işemler sonucu araçta comfor denen birşey kalmadığı gibi,metalin yapısal dengesi bozulduğundan yay kırılma gibidurumlar kaçınılmaz oluyor.BENDE SORUN OLMADI,COMFORDA'DA NEREDEYSE KAYIP YOK diyene kesinlikle inanmayın,böyle bir işleme kesinlikle kalkışmayın.Ayrıca preslenmiş yada kesilmiş yayları olan bir araç lifte kaldırıldığında yaylar boşa çıkar,bu sebepten periodik muaeneden geçmenizde imkansız.not:Ben Focus'tan önceki aracıma Eibach yay uygulaması yapmıştım,yaklaşık 4-5 ay önce bu yaylarla muaeneden geçmiştim,yani bir sorun olamadı,ama bu durum sanırım istasyondan istasona değişiklik gösteriyorki,bazı yerlerde aldığım duyumlara göre alçaltılmış araç Kusurlu olarak muaeneden geçemiyor. 5 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Adem Uçak Yanıtlama zamanı: Ekim 2, 2017 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 2, 2017 öncelikle bana ve yaptığım işleme böyle yorumlarda bulunmanıza tabikide saygı duyarım sonuçta abilerimsiniz ama zevkler ve renkler tartışılmaz diye bir şey vardır ben bu Coiloverları büyük bi zevkle aldım ve taktım benim yaşam tarzım farklı olduğu için ayarlanabilir birşey almak istedim bizde biliyoruz spor yayı koyup devam etmeyi ama spor yay bunun kadar düşürmüyor ben aracımı dahada indirmek için aldım ha diyosunuz birsürü mühendis onayladı siz denge bozuyosunuz falan bizde araştırıp bakınıp aldık piyasada en iyi en çok tercih edilen ve sıkıntı çıkarmayan firmadan aldık . birde arkayada coil takın komik duruma düşmeyin bu arkadaş gibi diye söylemişsiniz hiç de komik bi görüntü göremiyorum tabiki bu GENÇ işi sizin zevkiniz demekki baya farklı bu arada arkaya coil sağlıklı olmadığı için o firmada kullanılmıyor. ve sıcak pres evet kesinlikle yapılmıyacak birşeydir ama soğuk presde konforun 5 ise 3 e düşer sıcak presle alakası yoktur. kısacası herkesin zevki farklı o yüzden eleştirmek komik duruma düşürmek olmadı. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Cem Boneval Yanıtlama zamanı: Ekim 2, 2017 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 2, 2017 Hayatta başarılar, virajlarda dikkat edin lütfen. Burada tartışılan zevk değil güvenlik, dileğim bunu zor yoldan öğrenmemeniz. 2 2 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Servet Ö. Yanıtlama zamanı: Ekim 2, 2017 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 2, 2017 (düzenlendi) 4 hours ago, Adem Uçak said: ben bu Coiloverları büyük bi zevkle aldım Hayirli olsun. 4 hours ago, Adem Uçak said: taktım benim yaşam tarzım farklı olduğu için Bize kendinden biraz bahseder misin? Nasil bir yasam tarzin var? 4 hours ago, Adem Uçak said: ben aracımı dahada indirmek için aldım Iyi etmissin. Suppper inmis. 4 hours ago, Adem Uçak said: bizde araştırıp bakınıp aldık Neyine baktin mesela? Aksesuarcilara mi sordun, mahallede kose basinda tespih sallayan elemanlara mi. 4 hours ago, Adem Uçak said: tabiki bu GENÇ işi Degil, 80 yasina gelsem yine arabama coil takmak isterim, ama kesinlikle boyle degil. 4 hours ago, Adem Uçak said: bu arada arkaya coil sağlıklı olmadığı için o firmada kullanılmıyor Kim mesela bu firmalar? Neden saglikli olmuyor? Bizi de bilgilendirir misin? 4 hours ago, Adem Uçak said: herkesin zevki farklı Sende de ne zevk varmis, hayret. Soru 1: Arabanin altini ilk vurdugunda, tamponu ilk defa kirdiginda yaptiracak parayi kiyiya koydun mu? Soru 2: Seni gaza getiren ve yanlis yonlendiren biri/birileri oldugunun farkinda misin? Soru 3: Tokatta bu kadar alcak arabayi kullanacak bir yer var mi? Neyse, gecici ve mesnetsiz hevesler. Sen de hevesini al tabi de kendine dikkat et, yaptigin kendini riske atmaktan baska birsey degil. Simdi asil soruya gelelim, On 8/6/2017 at 11:17 AM, Adem Uçak said: arabanın bütün ağırlığı öne bindiği için akslar titreme yapıyor gaza bastığımda pedal titriyor yavaş gidince titreme yapmıyor yavaş kullansam zararı olurmu? Arabanin agirligi one binince akslar titremez, senin araba muhtemelen suspansiyon yetmezliginden yolda ziplaya ziplaya gidiyor. Ayrica sen bu arabayi zaten yavas kullan, aksi taktirde ilk virajda basina is getirirsin. 30-40kmh yeter bu arabaya. Ekim 2, 2017 Servet Ö. tarafından düzenlendi 1 3 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Adem Uçak Yanıtlama zamanı: Ekim 9, 2017 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 9, 2017 @Servet Ö. aracımda süspansiyon yetmezliği diye birşey yok öne binen yükü aks kaldıramadığı için pedal titreme yapıyor gaza birden basınca sallıyor. zıplamanın ne demek olduğunu biliyoruz ayrıca ben sorunum için sizden yardım isterken sizin eleştirmeleriniz daha çok ön planda. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Servet Ö. Yanıtlama zamanı: Ekim 9, 2017 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 9, 2017 1 minute ago, Adem Uçak said: @Servet Ö. aracımda süspansiyon yetmezliği diye birşey yok öne binen yükü aks kaldıramadığı için pedal titreme yapıyor gaza birden basınca sallıyor. zıplamanın ne demek olduğunu biliyoruz ayrıca ben sorunum için sizden yardım isterken sizin eleştirmeleriniz daha çok ön planda. Aks kaldiramadigi icin mi? Bir araba dolusu laf yazdim, sen elestirmissin demissin. Elestirilmeyecegini dusunmen veya burasinin hayir kurumu havasinda isledigini dusunduren nedir? Elestiri kabul etmiyorsan bence uzak dur buralardan Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Adem Uçak Yanıtlama zamanı: Ekim 9, 2017 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 9, 2017 @Servet Ö. benim aracın sorununu belirttim burda sizlere ama yardımdan çok eleştiri gördüğümü dile getirdim. Evet ağırlık öne bindiği için aks binen yükü kaldıramıyor ve gaza basınca sallama yapıyor. zıplama apayrı birşey Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Önerilen Mesajlar
Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın
Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor
Hesap oluştur
Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.
Hesap OluşturGiriş yap
Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.
Giriş Yap