Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Ağustos 9, 2017 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ağustos 9, 2017 Ben terimlerden anlamam dayıcım Göz var izan var. Yukarda eklediğim linkte yazmışlar açık açık. Özetle senin millete yapacağım haykırış da yanıltıcıdır. Bir fark yok yani madem öyle Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Volkan Ö. Yanıtlama zamanı: Ağustos 9, 2017 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ağustos 9, 2017 Ben terimlerden anlamam dayıcım [emoji3] Göz var izan var. Yukarda eklediğim linkte yazmışlar açık açık. Özetle senin millete yapacağım haykırış da yanıltıcıdır. Bir fark yok yani madem öyle [emoji3] Adam yazmış otomatik geçirir diye diyorsun. [emoji23] Yanıltıcı birsey yok otomatik geçirip eski tarife den faturalar kısmında yapmışlardır. Valla kanuni olmasi ahlaki ve yanıltıcı olmadığını göstermez yeğen. Ben yanıldım böyle bir sacmalik var hemde kanuni diye haykırmak kotuyse sorun olmasın foruma kapatıp sileyim konuyu Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Ağustos 9, 2017 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ağustos 9, 2017 Kimse karşı fikrini yazmayacak yani Sana kimse yazma sil konuyu demedi ki. Yahu kimseye de bir şey denmiyor ben de onu anlamıyorum Ben okuduklarıma göre araştırıp anladığımı yazdım sadece 'Mesaj olayı açık açık belirtilmiş orada aykırı bir durum yok' Akıl işte herkes kadar basmıyor benimki ne yapalım Bundan böyle sana karşı cevap vermem abicim kusura bakma özür dilerim. Keyifli forumlar Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Volkan Ö. Yanıtlama zamanı: Ağustos 9, 2017 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ağustos 9, 2017 Kimse karşı fikrini yazmayacak yani [emoji3] Sana kimse yazma sil konuyu demedi ki. Yahu kimseye de bir şey denmiyor ben de onu anlamıyorum [emoji3] Ben okuduklarıma göre araştırıp anladığımı yazdım sadece [emoji4] 'Mesaj olayı açık açık belirtilmiş orada aykırı bir durum yok' Akıl işte herkes kadar basmıyor benimki ne yapalım [emoji20] Bundan böyle sana karşı cevap vermem abicim kusura bakma özür dilerim. Keyifli forumlarBir dakka yeğen kusemez dayilar küser. Sen olaylara usul (yazılımı kanuni mi) yönünden bakıyorsun. Ben esas (mantikli mi ahlaki mi) yönünden bakıyorum. Usul esas konusunu benden daha iyi anlatacak büyüklerim var. İnsan için en ağır şey kandirildigini söylenmesidir veya öğrenmsidir. O yüzden insan biraz öfkeli olabiliyor kusuruma bakma. Firmanin uçurdugu para değil hisetirdigi önemli. Neyse hayırlı forumlar 2 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Ağustos 9, 2017 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ağustos 9, 2017 Küsmem küsmem merak etme Neler yapıyorlar onlara küsmüyoruz sana mı küseceğiz çocuk (büyükler) gibi 3 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Gürkan Çakıroğlu Yanıtlama zamanı: Ağustos 9, 2017 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ağustos 9, 2017 Ben şunu anladım, Turkcell e devam Güya İstanbul'a dönünce daha çok cigolayt veren operatöre geçecektim, sağol Volkan ? 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Zınar Turgut Yanıtlama zamanı: Ağustos 10, 2017 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ağustos 10, 2017 Volkan Bey, Milletçe hiç bir şeyi yapmak zorunda değiliz zaten. Canımız yandığında her türlü sesimizide duyurup kötülemek istiyoruz. Size özellikle bir soru sormak istiyorum. Size uyarının yapılmasını nasıl istiyorsunuz. Babamın firması değil Vodafone ama ortada bir haksızlık olduğunu düşünüyorum. SMS'ler okunmak zorundadır. Zira SMS bildirimi yapıldıysa hukuki olarak üstüne düşeni yapmış demektir operatör. Öncelikle maalesef bu zorunda değilim konusunu aşmamız lazım. Yanlışlıkla silmediyseniz SMS'lerinizde mutlaka Vodafone'dan gelen internet kullanım haklarının %80 ve %100 bittiğine dair ve sonrasında günlük kullanım için size ekstra ücret yansıtılacağına dair smsler göreceksiniz. Bir adet değil. Bundan çok daha fazlasıdır. Gelmeme ihtimali çok çok zayıf. Silmediğinizden ve gelmediğinden kesinlikle eminseniz müşteri hizmetlerine SMS gelmediğini söyleyin. Sistemde kontrol ederler ve gelmemişse direk paranızı iade ederler. SMS'i gördükten sonra ilk yazdığınız aşım ve zorla paket tanımlaması durumundan farklı bir durum olduğunu görüyorum. Ben Kurumsal Bölümdeyim, Bireysel abonelik kısmından pek anlamam ama araştırmalarım sonucu size yardımcı olmak adına şöyle bir sonuca vardım. Tarifenizde limitinde durma özelliği yoktur. Bunun yerine limitinizi aştıkça otomatik olarak sizi bir üst pakete taşıyan bir sistem vardır. Tarifenizin tüm özelliklerine aşağıdaki linkten bakabilirsiniz. Lütfen en alttaki Esaslar ve SSS kısmını okuyun. Vodafone İşini Bilen Esnaf Tarifeleri Görünen o ki Esnaf Medium 5 GB tarifesindeyken paketiniz yetmemiş ve sistem size bir üst tarifeyi sunmuş. Cevap vermediğiniz için 7 GB olan pakete almış ve sizi bir kısımda olsa fatura aşımından kurtarmış. Sonrasında 7 GB'ıda kullanmışsınız ve bundan daha büyük paket olmadığı için sonrası standart aşıma girmiş. Tarife özelliğinizde şuda var. 7 GB lık pakettesiniz ve 5 GB dan az kullanırsanız faturanız 5 GB lık paketten ücretlendirilir. Ve buda yine size sms ile bildirilir. Bu mesaj geldiğinde 3 şey yapabilirsiniz. 1- İnternetinizi kapatır ve fatura hesabınız kesilene kadar kullanmazsınız. 2- Bir üst pakete geçebilirsiniz. 3- Bir üst pakette bittiğinde (eğer mümkünse, tarifeye göre değişebiliyor zira) ek internet paketi satın alabilirsiniz. Belli ki kendinize uygun olan bir tarife seçmemişsiniz. Bu sizin suçunuz değil tabiki. Size satan arkadaşın bu konuda sizi daha iyi bilgilendirmesi gerekirdi. Benim nacizane tavsiye eğer bu ayda tarifeniz biterse vakit kaybetmeden Red 10 veya Red 15 tarifesine geçmeniz. 10-20 TL arasında fark var. Ama başınız ağrımaz ve çok daha fazla avantajınız olur. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Volkan Ö. Yanıtlama zamanı: Ağustos 10, 2017 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ağustos 10, 2017 Zinar BeyBir Allahın kulu bu şekilde anlatamadı. Teşekkür ederim. Tarife yi alırken duran tarife olarak söylendi bir kaç kez sordum. Bu özelikleri söylerse zaten gecis yapmazdım. Sizin verdiğiniz bilgilerle anlaşılan durum şu. Aslında bir üst tarifeye geçirme işlemi biz onaylanan yapılmış. Fakat bir üst tarifedeyken kotarmz 7gb artmasına rağmen günlük 8 tl lik internet kullanımı eklenmiş. Fatura bu şekilde kabarmis.Aslında sorun pakete ek gelmesine rağmen 11 gün boyunca ek paket yok gibi ücret yansıtılması yapılmış. Tarife min bitmesine daha 8 ay var. Sütten ağzı yanan yoğurdu üfleyerek yer. Burada bizim kusurumuzda var. Sonucta vodafone bana ne histertiriyor şu anda. Hayal kırıklığı aldatılmislik hissi. Markalar için en kötü durum bence budur. Bendeki bu algısı düzeltmek için ne yapacağı önemli. Durdurma özelliği olmayan bir tarifeye duran tarife diye satın almakta malesef benim safligim.Yinede ilgi ve bilginiz için teşekkür ederim. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Zınar Turgut Yanıtlama zamanı: Ağustos 10, 2017 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ağustos 10, 2017 (düzenlendi) 12 dakika önce, Volkan Ö. yazdı: Zinar Bey Bir Allahın kulu bu şekilde anlatamadı. Teşekkür ederim. Tarife yi alırken duran tarife olarak söylendi bir kaç kez sordum. Bu özelikleri söylerse zaten gecis yapmazdım. Sizin verdiğiniz bilgilerle anlaşılan durum şu. Aslında bir üst tarifeye geçirme işlemi biz onaylanan yapılmış. Fakat bir üst tarifedeyken kotarmz 7gb artmasına rağmen günlük 8 tl lik internet kullanımı eklenmiş. Fatura bu şekilde kabarmis. Aslında sorun pakete ek gelmesine rağmen 11 gün boyunca ek paket yok gibi ücret yansıtılması yapılmış. Tarife min bitmesine daha 8 ay var. Sütten ağzı yanan yoğurdu üfleyerek yer. Burada bizim kusurumuzda var. Sonucta vodafone bana ne histertiriyor şu anda. Hayal kırıklığı aldatılmislik hissi. Markalar için en kötü durum bence budur. Bendeki bu algısı düzeltmek için ne yapacağı önemli. Durdurma özelliği olmayan bir tarifeye duran tarife diye satın almakta malesef benim safligim. Yinede ilgi ve bilginiz için teşekkür ederim. Estağfurullah. Saflık demeyeyelim ona, sanırım satan arkadaşın yanlış bilgilendirmesi. (Onlarda satmak için ne yapabileceğini şaşırıyor bazen, sürekli şahit olduğum bir durum) Bildiğim kadarı ile tarifenizi Red tarifesine yükselttiğinizde cezai bedel çıkmaması gerekiyor. Bir Vodafone bayisine uğrayıp sorun derim. Yani kendi gömleğinizi kendiniz dikin. Geçin Red 10 veya 15'e. Hem faturanız sabit kalsın (Limitinde durmaz ama yeterli gelir). Olmazsada biraz daha kontrollü gitmek gerektiği sonucu çıkıyor ortaya. Ayrıca cihazınıza her Vodafone kullanıcısının "Vodafone Yanımda" uygulamasını telefonuna yüklemesini ve burdan kullanımlarını anlık takip etmesini öneriyorum. Ciddi anlamda işinizi görecektir. Saygılarımla. --3 dakika sonra eklendi-- 12 dakika önce, Volkan Ö. yazdı: Sizin verdiğiniz bilgilerle anlaşılan durum şu. Aslında bir üst tarifeye geçirme işlemi biz onaylanan yapılmış. Fakat bir üst tarifedeyken kotarmz 7gb artmasına rağmen günlük 8 tl lik internet kullanımı eklenmiş. Fatura bu şekilde kabarmis. Maalesef kotanız 7 GB artmamış. 2 GB daha eklenerek faturanız 32 TL'den 39'a çıkmış. Yani sıfırdan bir 7 GB ile beraber toplam 12 GB değilde 5 GB'ı bittikten sonra mevcuta 2 GB daha eklenmiş toplam 7 GB olarak düşünün. Sizi sanırım en çok faka bastıran sanırım bu olmuş. Ağustos 10, 2017 Zınar Turgut tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Volkan Ö. Yanıtlama zamanı: Ağustos 14, 2017 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ağustos 14, 2017 (düzenlendi) Vodafone ile anlaştık Biraz önce konu çözüldü. Kızıyorum falan ama sorunum çözülünce de tamam kalayım burada diyorum. Neyse bir daha çıldırtmazlarsa iyi olur. İletmiş olduğunuz bildiriminize istinaden, vgddgdg GSM numaralı hattınız ile ilgili gerekli incelemeler yapılmıştır. Yapılan incelemede; Esnaf L paketini kullanmakta olduğunuz görülmektedir.Kullanmış olduğunuz pakette durma özelliği bulunmamaktadır. 21.07.2017 tarihli dönem faturanız kontrol edildiğinde, internet aşım ücreti Yurt İçi İnternet Kullanımı xyz TL ücret yansıtılmış olduğu görülmektedir. Kontrol edildiğinde ,internet hakkınızın bittiğinize dair hattınıza bilgilendirme mesajının gönderilmemiş olduğu tespit edilmiştir. Bu bağlamda,hattınıza xyz TL iade edilmiştir.Çıkacak olan dönem faturanızdan mahsup edileceğini belirtmek isteriz. Tutarınızın hesabınıza iadesi için ise, aşağıdaki belirtilmiş olan evrakların resmini çekerek , tarafımıza, Vodafone resmi web sitesi olan www.vodafone.com.tr _ YARDIM _ Bize Ulaşın bölümünden e-mail alanından iletmeniz durumunda gerekli işlemlerin sağlanabileceğini belirtmek isteriz. Banka bilgilerini içeren imzalı dilekçe (banka adı, şube ismi, banka hesap numarası, hesap sahibi ismi, iban numarası ) Kredi kartı olmamalıdır. Kimlik fotokopisi Saygılarımızla Vodafone Ağustos 14, 2017 Volkan Ö. tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Önerilen Mesajlar
Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın
Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor
Hesap oluştur
Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.
Hesap OluşturGiriş yap
Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.
Giriş Yap