Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.
Aracı aldığım günden beri süre gelen bir telefon konuşması kesilmesi problemi yaşıyordum. İlkbaşlarda çok üstüne düşmedim sonrasında rahatsız olmaya başladım bu sorundan ötürü. SNYC yeni güncel yazılımı yaptım. Sorun aynı şekilde devam etti. Hatta garantiden değişim için başvuruda bulundum. Otosan geri cevap olarak bazı telefonlardan kaynaklı bu sorunun olduğunu söyledi. Ama aynı telefonla kardeşimin SYNC 1 ile sorun yaşamıyordum. Pek olasılık dahilinde değil dedim. Dün farklı telefonlarla denediğimde gördüm ki sorun sadece İphone 7'de. Biraz yurtdışı kaynaklarına baktığımda bu problemi özellikle ABD'de yaşayan kullacılar ciddi boyutta var. Telefonu formatlamak veya apple store ile bu sorun için şikayette bulunanların telefon değişimleri bluetoth'u değiştirenler aynı şekilde sorunun devam ettiğini söylüyorlar. Yetkili serviste başteknisyende bunu doğruladı. SYNC 3 içinde İphone 7'de sorun yok dedi. Görünen o ki kullanmaya devam edebilmek için ya telefon değişimi şart yada sistemi sync 3'e çevirmek şart gibi. Başka bir seçenek yok gibi.
Daha önceden böyle bir problem yaşayıp, sorunu çözen arkadaşımız varmıdır ? Yada bende hiç sıkıntı yok diyen ?
Soru
Göksel Yaman
Aracı aldığım günden beri süre gelen bir telefon konuşması kesilmesi problemi yaşıyordum. İlkbaşlarda çok üstüne düşmedim sonrasında rahatsız olmaya başladım bu sorundan ötürü. SNYC yeni güncel yazılımı yaptım. Sorun aynı şekilde devam etti. Hatta garantiden değişim için başvuruda bulundum. Otosan geri cevap olarak bazı telefonlardan kaynaklı bu sorunun olduğunu söyledi. Ama aynı telefonla kardeşimin SYNC 1 ile sorun yaşamıyordum. Pek olasılık dahilinde değil dedim. Dün farklı telefonlarla denediğimde gördüm ki sorun sadece İphone 7'de. Biraz yurtdışı kaynaklarına baktığımda bu problemi özellikle ABD'de yaşayan kullacılar ciddi boyutta var. Telefonu formatlamak veya apple store ile bu sorun için şikayette bulunanların telefon değişimleri bluetoth'u değiştirenler aynı şekilde sorunun devam ettiğini söylüyorlar. Yetkili serviste başteknisyende bunu doğruladı. SYNC 3 içinde İphone 7'de sorun yok dedi. Görünen o ki kullanmaya devam edebilmek için ya telefon değişimi şart yada sistemi sync 3'e çevirmek şart gibi. Başka bir seçenek yok gibi.
Daha önceden böyle bir problem yaşayıp, sorunu çözen arkadaşımız varmıdır ? Yada bende hiç sıkıntı yok diyen ?
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş
Bu soruda 13 cevap bulunuyor
Önerilen Mesajlar
Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın
Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor
Hesap oluştur
Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.
Hesap OluşturGiriş yap
Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.
Giriş Yap