Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.
Mrb arkadaşlar; konuya direk giriyim mayıs ayı gibi focus 2012 aracıma bakıma verdik yetkili servise araç 43 bin civarıydı triger falan değişmesi gerekir dediler ok dedik vs. işlem sonrası ortalama 3000 km sonra seyir halindeyken ıslık benzeri bir ses geldi motor stop etti çektik sağa marşa bastık marşta sıkıntı yok dönüyor elektrik aksamı çalışıyor ama motor çalışmıyor. Yükledik çekiciye getirdik malum yetkili servise baktılar vs. Sente falan dediler yüzeysel bir dille açıklama yaptılar hallettiler neyse araç çalıştı . Araç ortalama 3 hafta olmadan aynı sıkıntıyı 1 den 2 ye vites yükseltieken yaptı aynı ses motor stop çek sağa yükle çekiye malum servise çıktım müdüre neyae servüs bu sefer yine baktı tekrar triger değişti eksantrik mili dişlisi , krank mili dişilisi değişti akü değişti ne alakaysa aküyü anlayamadım tek çözülsünde hepsine eyvallah araç daha 47000 binde üstünede masraf yaptık. Teslim alırken yetkili kişi dişlilerden kesin diyemeyiz burdan olduğunu düşünüyoruz diyince beni düşündürdü . Arkadaşlar servisin yaptığı bu işlem yerinde ve mantıklı bir işlem mi sizce bu arıza neden olabilir. 2dir yolda bırakıyor artık ne zaman yolda kalacam diye şüpheyle çıkıyoz yola...
Soru
Yasin Çetin
Mrb arkadaşlar; konuya direk giriyim mayıs ayı gibi focus 2012 aracıma bakıma verdik yetkili servise araç 43 bin civarıydı triger falan değişmesi gerekir dediler ok dedik vs. işlem sonrası ortalama 3000 km sonra seyir halindeyken ıslık benzeri bir ses geldi motor stop etti çektik sağa marşa bastık marşta sıkıntı yok dönüyor elektrik aksamı çalışıyor ama motor çalışmıyor. Yükledik çekiciye getirdik malum yetkili servise baktılar vs. Sente falan dediler yüzeysel bir dille açıklama yaptılar hallettiler neyse araç çalıştı . Araç ortalama 3 hafta olmadan aynı sıkıntıyı 1 den 2 ye vites yükseltieken yaptı aynı ses motor stop çek sağa yükle çekiye malum servise çıktım müdüre neyae servüs bu sefer yine baktı tekrar triger değişti eksantrik mili dişlisi , krank mili dişilisi değişti akü değişti ne alakaysa aküyü anlayamadım tek çözülsünde hepsine eyvallah araç daha 47000 binde üstünede masraf yaptık. Teslim alırken yetkili kişi dişlilerden kesin diyemeyiz burdan olduğunu düşünüyoruz diyince beni düşündürdü . Arkadaşlar servisin yaptığı bu işlem yerinde ve mantıklı bir işlem mi sizce bu arıza neden olabilir. 2dir yolda bırakıyor artık ne zaman yolda kalacam diye şüpheyle çıkıyoz yola...
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş
Bu soruda 7 cevap bulunuyor
Önerilen Mesajlar
Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın
Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor
Hesap oluştur
Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.
Hesap OluşturGiriş yap
Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.
Giriş Yap