Burak Şenoğlu Yanıtlama zamanı: Eylül 2, 2017 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Eylül 2, 2017 Aynen.. bir de beni etkileyen vw de, arkadaşımda 1.6 tdi polo vardı. En boş paketti ama sunroof opsiyonu ekletmişti..! Bu imkan focus ta olsaydı, style paket focus almak yerine, trend x focus alıp aradaki farkı sunroof a basardım. Gerçi yine trend x aldım ama sunroof olnadığı üçin park sensörü metalik boya falan fulun opsiyon eklettim.. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Cem Boneval Yanıtlama zamanı: Eylül 3, 2017 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Eylül 3, 2017 10 saat önce, Burak Şenoğlu yazdı: 1.0 çok zayıf. Mecbur 1.6 tivct aldım bende.. Şaka mı bu? 1.0 EB güç olarak aynı, tork olarak biraz daha yüksek ve 1500-4500 dd arasında sunuyor. Yani daha canlı ve rahat kullanılabiliyor. Benzin tüketimide daha düşük. Bir de merak ettim. VW'yi beğenirken (ki son derece mantıklı) niye Ford tercih ettiniz? 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Burak Şenoğlu Yanıtlama zamanı: Eylül 3, 2017 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Eylül 3, 2017 Personel indirimiyle aldım, fiyat farkından ötürü! 1.0 ecoboost'u da çok test ettim almadan önce, 3. Vitesten sonra gaza basıyorum basıyorum kimse yok.. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Cem Boneval Yanıtlama zamanı: Eylül 3, 2017 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Eylül 3, 2017 Test ettiğiniz araç sorunluymuş bence. Benim izlenimlerim çok farklı. Hele ki 1.6 atmosferik ile kıyaslayınca. 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Burak Şenoğlu Yanıtlama zamanı: Eylül 3, 2017 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Eylül 3, 2017 Ben size farkı söyliyim; 1.0 ecb. aşırı beslemeli bir motor olduğu için alt devirleri daha dolu oluyor ve ara hızlanmaları daha keskin oluyor. Ama üçüncü vitesi bitirdikten sonra denediğim üç 1.0 ecb. da düşük viteslerde aldığım geribildirimi alamadım. Atmosferik te ise üst devirleri daha canlı araç 3500 devirden sonra kendine geliyor. Üst devirlerde gezinirsen 1.6 tivct nin tadını alırsın. Ara hızlanmalarda da aynı şekilde, vites aralarında da aynı şekilde.. burda da 1.0 ecb. Focus ile rolling yaptık. Ben üst devirlere çıktıktan sonra 1.0ın bir esprisi kalmıyor. Bir daha denk gelebilirsek videosunu da çeker gruba atarım.. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Cem Boneval Yanıtlama zamanı: Eylül 3, 2017 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Eylül 3, 2017 Sürekli yüksek devirde kullanmak gerek yakıt tüketimi gerekse gürültü ve motor aşınması açısından sıkıntılı. Günlük kullanımda 1.0 çok daha atak ve rahat bir sürüşe izin veriyor, ben asla atmosferiği buna tercih etmem der, kişisel tercihimi dillendirir ve köşeme çekilirim. Ayrıca şanzıman farklarını da gözardı etmemek lazım. Rollinglerinizde başarılar. 2 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Burak Şenoğlu Yanıtlama zamanı: Eylül 3, 2017 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Eylül 3, 2017 Bende hayat 3500 devirden sonra başlar der, köşeme çekilirim cem bey. İyi bayramlar.. [emoji111] Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Eylül 3, 2017 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Eylül 3, 2017 Motor grafikleri vs ortada zaten tartışmak bile manasız Ayrıca bu tercihin ana sebebi aradaki donanım farkının da içinde olduğu 25 bin TL'dir mutlaka Aynı olsaydı muhtemelen hayat alt devirden başlar üst devire kadar giderdi. Bi'de no grup yes forum. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Burak Şenoğlu Yanıtlama zamanı: Eylül 3, 2017 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Eylül 3, 2017 Ben aracı personel indirimiyle aldım yorumların, para problemim yoktu.. benzinli hb titanium almam içinde minimum 2 ay beklemem gerekti. Dizelleri yığmışlar hep bayilere.. 1 ton fazladan fındık satar yine alırdım sıkıntı yok. Zaten öyle bir tercihte buluncak olsam yine 1.0 ecb. değil 1.5 tdci alırdım.. ? Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
çağlar çetinkaya Yanıtlama zamanı: Eylül 3, 2017 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Eylül 3, 2017 (düzenlendi) 2 saat önce, Cem Boneval yazdı: Şaka mı bu? 1.0 EB güç olarak aynı, tork olarak biraz daha yüksek ve 1500-4500 dd arasında sunuyor. Yani daha canlı ve rahat kullanılabiliyor. Benzin tüketimide daha düşük. Bir de merak ettim. VW'yi beğenirken (ki son derece mantıklı) niye Ford tercih ettiniz? Cem abi Vw 'ni beğenmiyoruz Vw 'in müşteriye sunduğu seçenekleri beğeniyoruz.1.0 Ecoboost konusunda bende sana katılıyorum Eylül 3, 2017 çağlar çetinkaya tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Eylül 3, 2017 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Eylül 3, 2017 Çağlar hocam vw en alt donanımda bile her motor seçeneği sunuyor demişsin. Bana midline 1.6 tdi 110 ps M. veya DSG sipariş geçer misin? Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
çağlar çetinkaya Yanıtlama zamanı: Eylül 3, 2017 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Eylül 3, 2017 (düzenlendi) 12 dakika önce, Yakup Çağatay yazdı: Çağlar hocam vw en alt donanımda bile her motor seçeneği sunuyor demişsin. Bana midline 1.6 tdi 110 ps M. veya DSG sipariş geçer misin? adamlar en alt donanımda dizel motor sunuyor sonuçta focusta nasıl manuel trend x ler 95 ps ise golftede aynı olay ...Focusta en alt donanımda 1.0 ecoboost alamıyorsun daha birsürü şey..En iyi seçeneği vw sunuyor bu konuda ve en mantıklı olanı yapıyor...Bi passat & mondeo motor ve donanım seçenekleri bunun en güzel örneği ve mondeonun satışının bu kadar düşük olmasının da en büyük sebebi ha ben yine mondeoyu daha çok beğeniyorum o ayrı konu Eylül 3, 2017 çağlar çetinkaya tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Eylül 3, 2017 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Eylül 3, 2017 Ben sanırım cümleleri yanlış anlıyorum Hata bende tekrardan, hocam özür dilerim! Her motor deyince, 1.4 tsi mid istiyorum yine yok. Ben sana şöyle söyleyeyim, bugün talep olacak olsa Otosan çoktan her istediği arabaya istediği şartta sunar. Hala inanmak istemiyorsun binekte elleri kuvvetli olmadığına. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Servet Ö. Yanıtlama zamanı: Eylül 3, 2017 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Eylül 3, 2017 14 hours ago, Burak Şenoğlu said: Şu focuslara neden mondeo da ki 1.5 ecoboost motoru koymamışlar anlamadım.. 1.0 çok zayıf. Mecbur 1.6 tivct aldım bende.. 1.0eb yi performanssız bulup atmosferik 1.6 mı aldınız ve performansından mutlsunuz öyle mi? Benin matematiğim buna uymadı. Bir yanlışlık var bu mevzuda. 2 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Doğan Kurban Yanıtlama zamanı: Eylül 3, 2017 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Eylül 3, 2017 1.0eb yi performanssız bulup atmosferik 1.6 mı aldınız ve performansından mutlsunuz öyle mi? Benin matematiğim buna uymadı. Bir yanlışlık var bu mevzuda. Ben hiç yorum yapmam ki o zaman. Zaten çekmiyor ki benim araba yokuşta felan. 1,6 tdci focus3 ü yokuş yukarı da hiç tokatlamadım ki. [emoji23][emoji23][emoji23][emoji23]Yahyaaaaaaa 3 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Önerilen Mesajlar
Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın
Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor
Hesap oluştur
Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.
Hesap OluşturGiriş yap
Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.
Giriş Yap