Buğra T. Oluşturma zamanı: Eylül 21, 2017 Raporla Share Oluşturma zamanı: Eylül 21, 2017 Selam arkadaşlar, Dün elm327 obd 2 cihazıyla focus 3 dizele bağlandık ve turbo basıncının cont.(sürekli) 1,4 basmış olduğunu gördük, ardından makyajlı focus'a baktığımızda cont. 1.5 olduğunu gördük. Araştırmalarıma göre motorlar arasında emisyon yakıt tüketimi gibi değerler aynı, zaten motorlar birebir aynı. Benim gözden kaçırmış olduğum bir durum var mı ? Örneğin yazılımsal farklılık gibi... Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Eylül 21, 2017 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Eylül 21, 2017 Turbo bile farklı motor birebir aynı değil yani Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Serkan Karakoca Yanıtlama zamanı: Eylül 21, 2017 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Eylül 21, 2017 Ben focus 3 dizel 115 lik manuel ve focus 3 mca 115 lik manuel arasında enjektörlerden başka fark göremedim f3 ün enjektörleri 3080 ile biten 52 mg mca nın enjektörleri 8680 55 mg Yazılım olarakta herşey aynı bana göre Ama mca daha atak performans açısından sessizlik açısından Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Buğra T. Yanıtlama zamanı: Eylül 22, 2017 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Eylül 22, 2017 (düzenlendi) 9 saat önce, Yakup Çağatay yazdı: Turbo bile farklı motor birebir aynı değil yani Otomobillere obd2 den bağlanacak kadar zahmete girip motor kaputunu açmamak saçmalık olurdu sanırım 2 otomobilin de turbosu 1244vz. 1.5 tdci ile karıştırdın sanırım, 2 otomobil de 1.6 tdci 115. Eylül 22, 2017 Buğra T. tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Eylül 22, 2017 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Eylül 22, 2017 Karıştırmadım 1.6 tdci yazdığım ama benim atladığım nokta, Türkiye'nin hala Stage 5 motor satması. Stage 6 ile 1.6 tdci ile arasındaki farklar: Motor yönetimi; Ford C.R. değil Bosch Yakıt basıncı 1600 değil 1650 bar Turbo değişken değil sabit geometrili 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
H. Cenk Yanıtlama zamanı: Eylül 22, 2017 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Eylül 22, 2017 (düzenlendi) 1 saat önce, Yakup Çağatay yazdı: Karıştırmadım 1.6 tdci yazdığım ama benim atladığım nokta, Türkiye'nin hala Stage 5 motor satması. Otosan Pazarlama birimi toplantı odası: - Bu enayiler nasıl olsa 80-100 bin verip 2 HY lı fiesta, dokunmatik ekransız focus, 2HYlı ranger falan alıyor.. Çaaaaahhh stage 5 i Anlamazlar... Eylül 22, 2017 H. Cenk tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Serkan Karakoca Yanıtlama zamanı: Eylül 22, 2017 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Eylül 22, 2017 Karıştırmadım [emoji4] 1.6 tdci yazdığım ama benim atladığım nokta, Türkiye'nin hala Stage 5 motor satması. Stage 6 ile 1.6 tdci ile arasındaki farklar: Motor yönetimi; Ford C.R. değil Bosch Yakıt basıncı 1600 değil 1650 bar Turbo değişken değil sabit geometrili1.5 tdci dede sadece benim gördüğüm araç işletim sistemi ve yakıt sistemi Bosch enjektörler yakıt pompası beyin Bosch turbo yine garret 1244 vz intercooler gaz kelebeği map Maf sensörleri yine aynı komple ana blok aynı teknik verileri çeşitli kaynaklardan araştırınca sıkıştırma oranı ve silindir çapında bir fark gördüm ben Tabi keşke şöyle bir imkan olsa içini açıp komple incelesek stage 6 olanı ama nerde o günler [emoji4] Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Buğra T. Yanıtlama zamanı: Eylül 22, 2017 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Eylül 22, 2017 4 saat önce, Yakup Çağatay yazdı: Karıştırmadım 1.6 tdci yazdığım ama benim atladığım nokta, Türkiye'nin hala Stage 5 motor satması. Stage 6 ile 1.6 tdci ile arasındaki farklar: Motor yönetimi; Ford C.R. değil Bosch Yakıt basıncı 1600 değil 1650 bar Turbo değişken değil sabit geometrili O zaman bir yanlışlık yok mu? ff3 1.6 115 ve ff3.5 115 turboları gtc1244vz. Stage derken Euro kastettin sanırım. Euro 5 ile 6 arasındaki farklar sıraladığın gibiyse 115 hp olarak satılan 1.6 lar aynı olmuyor mu? Şu işe bir açıklık getirelim artık çünkü arabamda arıza olduğunu düşünmekteyim Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Buğra T. Yanıtlama zamanı: Eylül 24, 2017 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Eylül 24, 2017 Her neyse problemi çözdüm belki yol gösterici olur diye paylaşayım istedim. 2 otomobil arasında bir farklılık yok, 0,1 bar demek fazla güç ve tork demek zira yazılımcıların açtığı basınçta 0,1 civarıdır (soft). Turbomu kontrol ettirdim bir sıkıntı olmadığını söylediler fakat emme manifoldu kaçırıyormuş, haliyle kaçan 0,1 bar oradan kaçıyormuş. Şuan tamiratı için durumum olmadığı için bir süre bekleyeceğim. Söküldükten sonra kurum temizliğiyle ve conta değişimiyle kaybettiğim 0,1 barı kazanmış olacağım. (umarım) Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Önerilen Mesajlar
Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın
Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor
Hesap oluştur
Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.
Hesap OluşturGiriş yap
Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.
Giriş Yap