Ismet Erdine Oluşturma zamanı: Ekim 5, 2017 Raporla Share Oluşturma zamanı: Ekim 5, 2017 Merhabalar, Şu an için 2014 model Fiesta 1.0 Ecoboost Titanium X otomatik kullanıyorum. Aracımı model büyütmek için yenilemeyi düşünüyorum. İki araç arasında kararsız kaldım. Gönlüm, benzinli otomatik Focus dan yana. Ancak; korkum, yakıt masrafı çok ağır olur mu dizele göre. Bir diğer korkum; rampada çekiş sorunu yaşar mıyım? Bu korkumun sebebi ise; 2011 Focus A/T 1.6 4 ileri ile yaşadığım rampa çekiş problemi. Aracımı bu yüzden satmıştım. Şu an fiesta 1.0 A/T ile 5.7 yakıyorum. Focus ile en fazla ne kadar artar diye merak ediyorum. Yılda maksimum 16-17.000 km yol yapıyorum. Dizele 14.000 lira fazla vermeye değer mi sizce? İlginize teşekkürler. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Ekim 5, 2017 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 5, 2017 Şu an mevcut aracınız çift kavrama (PWS) otomatik. Focus'ta kullanılan (1.0) tam otomatik, tüketim sırf bu sebeple biraz yüksek olacak ayrıca ek ağırlık söz konusu etti mi size 2 tık En iyimser 8 lt olacak. Çekiş problemini her iki modelde de yaşamazsınız, Mk2 otomatik ile aralarında ciddi fark var. Bana kalırsa dizel otomatik alırdım 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Misafir Yanıtlama zamanı: Ekim 5, 2017 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 5, 2017 1.5 tdci PS kullanıcısı olarak, Dizel otomatik hanesine bendende +1 gelsin Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Servet Ö. Yanıtlama zamanı: Ekim 5, 2017 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 5, 2017 1.5 Dizel PWS mutlu eder sizi. --0 minutes later eklendi-- Test edin ne demek istedigimi anlarsiniz. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Zafer Yusoğlu Yanıtlama zamanı: Ekim 5, 2017 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 5, 2017 Kesinlikle 1.5 powershift dizel. Bu kombinasyon beni benzinli arabadan soğuttu. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Serkan Karakoca Yanıtlama zamanı: Ekim 5, 2017 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 5, 2017 1.5 dizel pws varken ne benzinlisi yav 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Süleyman Ünal Yanıtlama zamanı: Ekim 5, 2017 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 5, 2017 Off topic Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Bekir B. Yanıtlama zamanı: Ekim 5, 2017 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 5, 2017 1,5 dizel tercih de üste yazılmalı, Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Kaan Zaim Yanıtlama zamanı: Ekim 5, 2017 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 5, 2017 (düzenlendi) Merhaba, Aynı aracın manuel viteslisini kullanıyorum. Aracım 126.000 km'de. Öncelikle motorun çekişi performansı tüketimi dayanaıklılığı falan gibi konularda bir sıkıntınız olmaz. 1.5 dizel içinde bu durum aynı. 14.000 liranın çok iyi bir para olduğunu düşünüyorum(Aradaki fark ortalama benzin/mazot tüketimi ile 7-8 yıldan önce kapanmaz.). 14.000 lirayı cebinize koysanız, avrupaya seyehat edip yeni yerler görebilirsiniz :). Ayrıca senelik vergiden de bir kazancınız olur(1.0 için). Bence burada araştırmanız gereken çift kavramalı şanzımanlar ile tam otomatik şanzımanların arıza istatistikleri. Bakım masrafları da önemli bir etken. Eğer arabayı 7-8 yıl gibi bir süre kullanacaksanız, trafikte birden gazlarım aralardan geçer giderim gibi düşünceleriniz de olmayacaksa 1.0 otomatik focusun sizin için daha iyi olacağını düşünüyorum. Yanlız ikinci el değeride benim için önemli derseniz bugünün şartlarında 1.0 için bir şey diyemem. Ancak VAG grubunun 1.0 TSI motorları ön plana çıkarmasından sonra bu durum daha hızlı bir şekilde toparlayacaktır diye düşünüyorum. Ekim 5, 2017 Kaan Zaim tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Ismet Erdine Yanıtlama zamanı: Ekim 5, 2017 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 5, 2017 49 dakika önce, Kaan Zaim yazdı: Merhaba, Aynı aracın manuel viteslisini kullanıyorum. Aracım 126.000 km'de. Öncelikle motorun çekişi performansı tüketimi dayanaıklılığı falan gibi konularda bir sıkıntınız olmaz. 1.5 dizel içinde bu durum aynı. 14.000 liranın çok iyi bir para olduğunu düşünüyorum(Aradaki fark ortalama benzin/mazot tüketimi ile 7-8 yıldan önce kapanmaz.). 14.000 lirayı cebinize koysanız, avrupaya seyehat edip yeni yerler görebilirsiniz :). Ayrıca senelik vergiden de bir kazancınız olur(1.0 için). Bence burada araştırmanız gereken çift kavramalı şanzımanlar ile tam otomatik şanzımanların arıza istatistikleri. Bakım masrafları da önemli bir etken. Eğer arabayı 7-8 yıl gibi bir süre kullanacaksanız, trafikte birden gazlarım aralardan geçer giderim gibi düşünceleriniz de olmayacaksa 1.0 otomatik focusun sizin için daha iyi olacağını düşünüyorum. Yanlız ikinci el değeride benim için önemli derseniz bugünün şartlarında 1.0 için bir şey diyemem. Ancak VAG grubunun 1.0 TSI motorları ön plana çıkarmasından sonra bu durum daha hızlı bir şekilde toparlayacaktır diye düşünüyorum. Sayın Kaan Zaim, dizel PWS yi test etme imkanım oldu. Araç güzel, fiyatı da güzel:))) Yukarıda da belirttiğim gibi, Fiesta Titanium X AT 1.0 ile 5.7 bilemediğiniz 6.0 litre tüketiyorum. Yani sakin kullanımı seven, motoru zorlamayan, fren kullanmaktan haz etmeyen bir sürücüyüm. Aracımı da yıllık periyodik bakım için, Ford OTOSAN veya OTOKOÇ servislerine götürürüm. Ne yazık ki; Ecoboost 1.0 A/T test etme imkanı bulamadım. Zira, test aracı yok. Sizden ricam, bana normal kullanımda tüketim değerlerinizi yazmanız. Saygılarımla. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Cem Boneval Yanıtlama zamanı: Ekim 5, 2017 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 5, 2017 13 dakika önce, Ismet Erdine yazdı: Fiesta Titanium X AT 1.0 ile 5.7 bilemediğiniz 6.0 litre tüketiyorum Focus ile en fazla 7,5-8L/100 km arasında tüketirsiniz. Ancak ciddi bir ekonomik darboğaza doğru yol hızla yol alıyoruz. Yatırımlarda dikkat etmek lazım. 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Ramazan D. Yanıtlama zamanı: Ekim 5, 2017 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 5, 2017 (düzenlendi) 43 dakika önce, Ismet Erdine yazdı: Sayın Kaan Zaim, dizel PWS yi test etme imkanım oldu. Araç güzel, fiyatı da güzel:))) Yukarıda da belirttiğim gibi, Fiesta Titanium X AT 1.0 ile 5.7 bilemediğiniz 6.0 litre tüketiyorum. Yani sakin kullanımı seven, motoru zorlamayan, fren kullanmaktan haz etmeyen bir sürücüyüm. Aracımı da yıllık periyodik bakım için, Ford OTOSAN veya OTOKOÇ servislerine götürürüm. Ne yazık ki; Ecoboost 1.0 A/T test etme imkanı bulamadım. Zira, test aracı yok. Sizden ricam, bana normal kullanımda tüketim değerlerinizi yazmanız. Saygılarımla. 1.0 a-t otomatik ST line kullanıyorum. Kısa mesafeli şehir içi kullanımı 8 lt. Uzun mesafeli şehir içi kullanımı 7 lt. Uzun yolda 110-130 km hızlarda bagaj silme dolu klima ful açık 2 kişi 6-6.5 lt. Değerler sakin kullanım değrrleri.Bende 2 si arasında kalmıştım. Aradaki 19000 tl fark beni bu araca yönlendirdi. Ekim 5, 2017 Ramazan D. tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Kaan Zaim Yanıtlama zamanı: Ekim 6, 2017 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 6, 2017 14 hours ago, Ismet Erdine said: Sayın Kaan Zaim, dizel PWS yi test etme imkanım oldu. Araç güzel, fiyatı da güzel:))) Yukarıda da belirttiğim gibi, Fiesta Titanium X AT 1.0 ile 5.7 bilemediğiniz 6.0 litre tüketiyorum. Yani sakin kullanımı seven, motoru zorlamayan, fren kullanmaktan haz etmeyen bir sürücüyüm. Aracımı da yıllık periyodik bakım için, Ford OTOSAN veya OTOKOÇ servislerine götürürüm. Ne yazık ki; Ecoboost 1.0 A/T test etme imkanı bulamadım. Zira, test aracı yok. Sizden ricam, bana normal kullanımda tüketim değerlerinizi yazmanız. Saygılarımla. 13 hours ago, Ramazan D. said: 1.0 a-t otomatik ST line kullanıyorum. Kısa mesafeli şehir içi kullanımı 8 lt. Uzun mesafeli şehir içi kullanımı 7 lt. Uzun yolda 110-130 km hızlarda bagaj silme dolu klima ful açık 2 kişi 6-6.5 lt. Değerler sakin kullanım değrrleri.Bende 2 si arasında kalmıştım. Aradaki 19000 tl fark beni bu araca yönlendirdi. Araç kullanım tarzlarımız aynı :). Tüketim değerlerini Ramazan D. Bey belirtmiş. Kendisi otomatik araç kullandığı için verdiği veriler daha doğru olacaktır. Sakin kullanımda tüketim olarak bir sıkıntı yaşayacağınızı sanmıyorum. Ben Ankara'da yaşıyorum. Günlük 70 km yol yapıyorum. Bu yolun 25 kilometresini sabahları şehir içinde, kalan 45 kilometresini de yoğun akşam trafiğinden dolayı çevre yolu üzerinden yapıyorum. Çevre yoluna çıktığım anda hızımı 110'a sabitleyip, hız sabitleyici ile gidiyorum. Benim tüketim değerim 5,6. Benim senelik kilometrem 25.000 - 28.000 arası. Baktığınızda dizel kullanmak daha doğru olur diyebilirsiniz, ancak bu tüketim değerleri ile şahsen ben arada ki fiyat farkına değmeyeceğini düşünüyorum. Birde çok üşüyen bir eşim var, motorun hemen ısınması da artı bir durum 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Ismet Erdine Yanıtlama zamanı: Ekim 6, 2017 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 6, 2017 Verdiğiniz bilgiler için, herkese teşekkür ederim. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Gürkan Çakıroğlu Yanıtlama zamanı: Ekim 6, 2017 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 6, 2017 13 saat önce, Kaan Zaim yazdı: motorun hemen ısınması da art Kaan güzel bir noktaya değinmişsin ama bizde de ptc var ? 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Önerilen Mesajlar
Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın
Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor
Hesap oluştur
Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.
Hesap OluşturGiriş yap
Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.
Giriş Yap