Jump to content
2019 Temmuz ve 2023 Mart arası tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeniden kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

Honda Fc5 Kaporta Sorunu


H. Cenk

Önerilen Mesajlar

Oooo kimse dememiş çok üreticisi uygun evsafta olmayan malzeme satmış Honda'ya

Tasarım hatası diyen arkadaşları giriş kaliteye doğru alalım.

[emoji4]

İçgüdüsel Ar&Ge ye laf atılınca geriliyorum.

Efendim celik üreticisi demişki sana ben A kalite B değerinde akma mukavemetli mis gibi mal göndereceğim.

Tamam demişler.

Sanırım malzeme içine katılan Al yada başka pahalı birşeyde birisi maliyet düşürme yapmış olabilir.

Sonra akma gerilmesi ayni ama elastik ödülü farklı malzeme plastik deformasyona uğramış. En azindan ben böyle anladım.

 

 

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

3 minutes ago, Volkan Ö. said:

Abi ben ingilizce okudum araştırdım. Belki Japonca'si onların dedikleri gibidir. :)

Saçmalığın daniskası, bu tip bir hata firma tarafından ciddi değer kaybı yaratacağından "ben yazmadım, kuzen yazdı" modunda başkasına yamalanıyor.

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Bence tasarım hatası.. Şaselerin kontrol edilmesi lazım. Amerika'daki sedanları Türkiye üretmiyordur herhalde. Onlarda da sorun oluyormuş.

 

Bu arada saplantı gibi bir şey oldu nerede civic görsem usulca yanaşıp göçük var mı diye kontrol ediyorum. Bigün sahiplerinden biri şüphelencek ondan korkuyorum. :kıhkıh:

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

25 dakika önce, Erhan Er. yazdı:

Hangi firmadan bahsediliyor

Kobe Steel. 

Yalnız adamlar demir cevheri tozu, bakır ve alüminyum ürünlerden bahsetmişler. Bunların hiç birinin C sütununda kullanılmış olacağını düşünmüyor ve tasarım hatacılara +1 diyorum. 

Bu arada Honda'nun açıklaması da pek talihsiz olmuş. Hangi kullanıcı C sütununu isteyerek deforme etmeyi becerebilir ki. Çırpındıkça daha çok batacaklar haberleri yok. Biraz daha cesur olmalarını beklerdim. 

Cem Boneval tarafından düzenlendi
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Saçmalığın daniskası, bu tip bir hata firma tarafından ciddi değer kaybı yaratacağından "ben yazmadım, kuzen yazdı" modunda başkasına yamalanıyor.
Kuzenim yazmış diyip aradan çıkayım. Ben zaten toyota aldım. Gamzeli Civic diye adi kalır.
--2 dakika sonra eklendi--
Kobe Steel. 
Yalnız adamlar demir cevheri tozu, bakır ve alüminyum ürünlerden bahsetmişler. Bunların hiç birinin C sütununda kullanılmış olacağını düşünmüyor ve tasarım hatacılara +1 diyorum. 
Bu arada Honda'nun açıklaması da pek talihsiz olmuş. Hangi kullanıcı C sütununu isteyerek deforme etmeyi becerebilir ki. Çırpındıkça daha çok batacaklar haberleri yok. Biraz daha cesur olmalarını beklerdim. 
Şöyle bir ilan vardı. Bekarken üstüne dansöz çıkardım. O yüzde tavanda ezik var vs şeklinde...
Belki C sütunu neyse hayal gücü işte [emoji56]
--6 dakika sonra eklendi--
Bence tasarım hatası.. Şaselerin kontrol edilmesi lazım. Amerika'daki sedanları Türkiye üretmiyordur herhalde. Onlarda da sorun oluyormuş.
 
Bu arada saplantı gibi bir şey oldu nerede civic görsem usulca yanaşıp göçük var mı diye kontrol ediyorum. Bigün sahiplerinden biri şüphelencek ondan korkuyorum. :kıhkıh:
Eğer cidden tasarım hatası çıkarsa şase tasarımı hatalıysa mühendislik fakültelerine ders olur.
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

2 saat önce, Volkan Ö. yazdı:

Eğer cidden tasarım hatası çıkarsa şase tasarımı hatalıysa mühendislik fakültelerine ders olur.

Artık birileri de harakiri yapar.

Bu onurlu davranışı Kobe Steel yöneticilerinden de beklemek lazım da kapitalizm onları da bozdu.

  • Beğen 1
  • Haha 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

yıkatınca oluşuyor demişler ya la gavur forumunda:

http://www.civicx.com/threads/dent-above-passenger-doors-accident-or-body-issue.3002/

 

Bu da o forumdaki istatistikler:

 

123123.PNG

--2 dakika sonra eklendi--

İşin içine edip batırıp sonra da harakiri ile "onurunu korumak" bana amansız saçma ve, büyük konuşmak istemesem de, kolay geliyor.

Milyar dolarlık zararların altından kalkmak, şirketin itibarını tekrar toplamak kendi bağırsağını kesmekten kat kat daha zor bence.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Artık birileri de harakiri yapar.
Bu onurlu davranışı Kobe Steel yöneticilerinden de beklemek lazım da kapitalizm onları da bozdu.
Gariban birine yıkarlar. Emisyon skandalı olduda ne oldu.
--2 dakika sonra eklendi--
yıkatınca oluşuyor demişler ya la gavur forumunda:
http://www.civicx.com/threads/dent-above-passenger-doors-accident-or-body-issue.3002/
 
Bu da o forumdaki istatistikler:
 
123123.PNG.c47b1abcb91fbaa0fd439ce82c9ad4a0.PNG
--2 dakika sonra eklendi-- İşin içine edip batırıp sonra da harakiri ile "onurunu korumak" bana amansız saçma ve, büyük konuşmak istemesem de, kolay geliyor.
Milyar dolarlık zararların altından kalkmak, şirketin itibarını tekrar toplamak kendi bağırsağını kesmekten kat kat daha zor bence.
İçinde yüksek sesle gaz..... :) olay oraya gidiyor...
  • Beğen 2
  • Haha 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.