Misafir Yanıtlama zamanı: Ekim 15, 2017 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 15, 2017 52 dakika önce, Gürkan Çakıroğlu yazdı: Türkiyem... Sonra döndüm dedimki, iyikide Ford kullanıcısıyım Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Volkan Ö. Yanıtlama zamanı: Ekim 15, 2017 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 15, 2017 Oooo kimse dememiş çok üreticisi uygun evsafta olmayan malzeme satmış Honda'yaTasarım hatası diyen arkadaşları giriş kaliteye doğru alalım. [emoji4]İçgüdüsel Ar&Ge ye laf atılınca geriliyorum.Efendim celik üreticisi demişki sana ben A kalite B değerinde akma mukavemetli mis gibi mal göndereceğim.Tamam demişler.Sanırım malzeme içine katılan Al yada başka pahalı birşeyde birisi maliyet düşürme yapmış olabilir.Sonra akma gerilmesi ayni ama elastik ödülü farklı malzeme plastik deformasyona uğramış. En azindan ben böyle anladım. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Servet Ö. Yanıtlama zamanı: Ekim 15, 2017 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 15, 2017 6 minutes ago, Volkan Ö. said: akma gerilmesi ayni ama elastik ödülü farklı malzeme plastik deformasyona uğramış Zinhar... Fabrikadan çıkarken bir sorun yokmuş ama, öyle buyurmuşlar. 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Volkan Ö. Yanıtlama zamanı: Ekim 15, 2017 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 15, 2017 Zinhar... Fabrikadan çıkarken bir sorun yokmuş ama, öyle buyurmuşlar.Abi ben ingilizce okudum araştırdım. Belki Japonca'si onların dedikleri gibidir. 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Servet Ö. Yanıtlama zamanı: Ekim 15, 2017 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 15, 2017 3 minutes ago, Volkan Ö. said: Abi ben ingilizce okudum araştırdım. Belki Japonca'si onların dedikleri gibidir. Saçmalığın daniskası, bu tip bir hata firma tarafından ciddi değer kaybı yaratacağından "ben yazmadım, kuzen yazdı" modunda başkasına yamalanıyor. 2 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Ekim 15, 2017 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 15, 2017 19 dakika önce, Volkan Ö. yazdı: Abi ben ingilizce okudum araştırdım. Belki Japonca'si onların dedikleri gibidir. O firma hakkında, Honda Türkiye, oradan mal almıyoruz dedi. 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Kutluhan A. Yanıtlama zamanı: Ekim 15, 2017 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 15, 2017 Bence tasarım hatası.. Şaselerin kontrol edilmesi lazım. Amerika'daki sedanları Türkiye üretmiyordur herhalde. Onlarda da sorun oluyormuş. Bu arada saplantı gibi bir şey oldu nerede civic görsem usulca yanaşıp göçük var mı diye kontrol ediyorum. Bigün sahiplerinden biri şüphelencek ondan korkuyorum. 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Erhan Er. Yanıtlama zamanı: Ekim 16, 2017 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 16, 2017 6 saat önce, Yakup Çağatay yazdı: O firma hakkında, Honda Türkiye, oradan mal almıyoruz dedi. Hangi firmadan bahsediliyor Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Cem Boneval Yanıtlama zamanı: Ekim 16, 2017 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 16, 2017 (düzenlendi) 25 dakika önce, Erhan Er. yazdı: Hangi firmadan bahsediliyor Kobe Steel. Yalnız adamlar demir cevheri tozu, bakır ve alüminyum ürünlerden bahsetmişler. Bunların hiç birinin C sütununda kullanılmış olacağını düşünmüyor ve tasarım hatacılara +1 diyorum. Bu arada Honda'nun açıklaması da pek talihsiz olmuş. Hangi kullanıcı C sütununu isteyerek deforme etmeyi becerebilir ki. Çırpındıkça daha çok batacaklar haberleri yok. Biraz daha cesur olmalarını beklerdim. Ekim 16, 2017 Cem Boneval tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Volkan Ö. Yanıtlama zamanı: Ekim 16, 2017 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 16, 2017 Saçmalığın daniskası, bu tip bir hata firma tarafından ciddi değer kaybı yaratacağından "ben yazmadım, kuzen yazdı" modunda başkasına yamalanıyor.Kuzenim yazmış diyip aradan çıkayım. Ben zaten toyota aldım. Gamzeli Civic diye adi kalır. --2 dakika sonra eklendi-- Kobe Steel. Yalnız adamlar demir cevheri tozu, bakır ve alüminyum ürünlerden bahsetmişler. Bunların hiç birinin C sütununda kullanılmış olacağını düşünmüyor ve tasarım hatacılara +1 diyorum. Bu arada Honda'nun açıklaması da pek talihsiz olmuş. Hangi kullanıcı C sütununu isteyerek deforme etmeyi becerebilir ki. Çırpındıkça daha çok batacaklar haberleri yok. Biraz daha cesur olmalarını beklerdim. Şöyle bir ilan vardı. Bekarken üstüne dansöz çıkardım. O yüzde tavanda ezik var vs şeklinde...Belki C sütunu neyse hayal gücü işte [emoji56] --6 dakika sonra eklendi-- Bence tasarım hatası.. Şaselerin kontrol edilmesi lazım. Amerika'daki sedanları Türkiye üretmiyordur herhalde. Onlarda da sorun oluyormuş. Bu arada saplantı gibi bir şey oldu nerede civic görsem usulca yanaşıp göçük var mı diye kontrol ediyorum. Bigün sahiplerinden biri şüphelencek ondan korkuyorum. Eğer cidden tasarım hatası çıkarsa şase tasarımı hatalıysa mühendislik fakültelerine ders olur. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
ANIL Ö. Yanıtlama zamanı: Ekim 16, 2017 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 16, 2017 140 KM hızlardan sonra kaputta dalgalanıyormuş. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Cem Boneval Yanıtlama zamanı: Ekim 16, 2017 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 16, 2017 2 saat önce, Volkan Ö. yazdı: Eğer cidden tasarım hatası çıkarsa şase tasarımı hatalıysa mühendislik fakültelerine ders olur. Artık birileri de harakiri yapar. Bu onurlu davranışı Kobe Steel yöneticilerinden de beklemek lazım da kapitalizm onları da bozdu. 1 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Mertcan Çelik Yanıtlama zamanı: Ekim 16, 2017 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 16, 2017 yıkatınca oluşuyor demişler ya la gavur forumunda: http://www.civicx.com/threads/dent-above-passenger-doors-accident-or-body-issue.3002/ Bu da o forumdaki istatistikler: --2 dakika sonra eklendi-- İşin içine edip batırıp sonra da harakiri ile "onurunu korumak" bana amansız saçma ve, büyük konuşmak istemesem de, kolay geliyor. Milyar dolarlık zararların altından kalkmak, şirketin itibarını tekrar toplamak kendi bağırsağını kesmekten kat kat daha zor bence. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Volkan Ö. Yanıtlama zamanı: Ekim 17, 2017 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 17, 2017 Artık birileri de harakiri yapar. Bu onurlu davranışı Kobe Steel yöneticilerinden de beklemek lazım da kapitalizm onları da bozdu.Gariban birine yıkarlar. Emisyon skandalı olduda ne oldu. --2 dakika sonra eklendi-- yıkatınca oluşuyor demişler ya la gavur forumunda:http://www.civicx.com/threads/dent-above-passenger-doors-accident-or-body-issue.3002/ Bu da o forumdaki istatistikler: --2 dakika sonra eklendi-- İşin içine edip batırıp sonra da harakiri ile "onurunu korumak" bana amansız saçma ve, büyük konuşmak istemesem de, kolay geliyor. Milyar dolarlık zararların altından kalkmak, şirketin itibarını tekrar toplamak kendi bağırsağını kesmekten kat kat daha zor bence.İçinde yüksek sesle gaz..... olay oraya gidiyor... 2 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Serdar yaman Yanıtlama zamanı: Ekim 22, 2017 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 22, 2017 Bu ne böyle çöp tenekesi mi[emoji848] Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Önerilen Mesajlar
Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın
Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor
Hesap oluştur
Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.
Hesap OluşturGiriş yap
Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.
Giriş Yap