İsmail Yılmaze Oluşturma zamanı: Ekim 19, 2017 Raporla Share Oluşturma zamanı: Ekim 19, 2017 Focus 3 2012 Stil Dizel aracım var. 75000 de km si. Servislerden kimisi Triger kayışı için 75000 kimisi 135000 de değiştirebilirsin diyor siz neler yaptınız yada yardımcı olacak bir arkadaş var mı. Ford servislerinde fiyatlar 2000 2500 civarı normal servislerde 1000 bu kadar fark olması doğal mı Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Cem Boneval Yanıtlama zamanı: Ekim 19, 2017 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 19, 2017 6 dakika önce, İsmail Yılmaze yazdı: Ford servislerinde fiyatlar 2000 2500 civarı normal servislerde 1000 bu kadar fark olması doğal mı 9 yıl ya da 135.000 km, resmi son durum bu. Fiyat farkı ise doğal değil ama gerçek. Özel servise güveniyorsanız o farka değmez. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Ali Mert Erdoğan Yanıtlama zamanı: Ekim 19, 2017 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 19, 2017 İzmir Çetaş'ta 1700 lira fiyat aldım. Bosch servisinde 1600 lira dediler. Gittim eski ustamızda 950 tl'ye yaptırdım. Aracım 100.000 km'deydi ve ikinci el aldığım için erken yaptırdım, kayışta tel tel kopmalar başlamıştı. Aracı 0 aldıysan 130.000 km idealdir. İkinci el aldıysan güvendiğin bir serviste olabildiğince erken yaptır, için rahat olsun. 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Ümit Vaysaloğlu Yanıtlama zamanı: Ekim 19, 2017 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 19, 2017 Ben Çorum Evlüce servisinde 120 bin km de (7. yılda) değiştirdim. 120 bin km ağır bakımı, trigier seti ve su pompası (devirdaim pompası) değişti. 1725 TL faruda ödedim. --3 dakika sonra eklendi-- Not: Trigier gayet sağlam görünüyordu ve aşınma ibaresi hiç yokdu diyebilirim. Tabi mevzu aşınma belirtisi değil, trigierin ani bir yükte kopma yapıp yapmayacağı. Ayrıca ben trigier konusunda arabayı aldığım ilk günden itibaren çok dikkatli kullandığımı düşünüyorum. Belki de hiç bir zaman trigiere yük bindirmemişimdir. Tabi bu trigierin ömrünü ne şekilde etkiler bilemiyorum. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
AliIşık Yanıtlama zamanı: Ekim 19, 2017 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 19, 2017 Triger zincir değil mi focuslarda ? Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Ümit Vaysaloğlu Yanıtlama zamanı: Ekim 19, 2017 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 19, 2017 17 dakika önce, AliIşık yazdı: Triger zincir değil mi focuslarda ? Hayır, kayış. Ayrıca zincir olması çok da mantıklı gelmiyor bana. Trigier zinciri değişim maliyetleri 5000 TL leri bulabiliyor diye biliyorum. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
AliIşık Yanıtlama zamanı: Ekim 19, 2017 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 19, 2017 2011 Lineanın bile zincirken koca focusun kayış olması şaşırtıcı ki acaba makyajlılarda da mı öyle bana birisi zincir dedi diye aklımda ki. Değilse de neden zincir değil. Maliyeti 100 TL farkettirir. O riske girmeye değer mi ki firma olarak yav. Zincir en azından aşındı mı ses yapıyor kopma riski daha az. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Serdar Eryürekli Yanıtlama zamanı: Ekim 19, 2017 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 19, 2017 27 dakika önce, AliIşık yazdı: 100 TL farkettirir. Adamlar kuruş hesabı yapıyor siz 100 tl diyorsunuz. Ki çok daha fazlasını fark ettirir. Zincirin de kayışa göre fiyatı fazla. Yani hemen hemen aynı şeye geliyor. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
AliIşık Yanıtlama zamanı: Ekim 19, 2017 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 19, 2017 Hocam lineada orjinal zincir setini yağ bakım dahil 750 Tl ye yaptırmıştım 1 sene olmamıştı. Arkadaşa yaptırdım ama olsun 1.000 TL olsun. Mesele fiyat değildir diye düşünüyorum ama usta varsa yorum yapsa iyi olur. Gerçekten enteresan fiatın öyle fordun böyle olması. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Serdar Eryürekli Yanıtlama zamanı: Ekim 19, 2017 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 19, 2017 10 dakika önce, AliIşık yazdı: Hocam lineada orjinal zincir setini yağ bakım dahil 750 Tl ye yaptırmıştım 1 sene olmamıştı. Arkadaşa yaptırdım ama olsun 1.000 TL olsun. Mesele fiyat değildir diye düşünüyorum ama usta varsa yorum yapsa iyi olur. Gerçekten enteresan fiatın öyle fordun böyle olması. Siz dışarda yapırdığınız fiyata bakmayın. O fiyat farkı ile firmanın kendine maaliyeti arasındaki fark aynı olmaz. --6 dakika sonra eklendi-- Firmanın iyi veya kötü olmsı ile alakalı bir durum değil yani. Ferrari lerde de kayış var mesela. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Ali Mert Erdoğan Yanıtlama zamanı: Ekim 19, 2017 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 19, 2017 Kayış veya zincir olması kaliteyi göstermiyor. Motor tasarımıyla alakalı muhtemelen. Hyundai crdi motorlarda zincir, benzinli motorlarında kayış kullanıyor. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Mehmet Akpunar Yanıtlama zamanı: Ekim 20, 2017 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 20, 2017 16 saat önce, Ümit Vaysaloğlu yazdı: Ben Çorum Evlüce servisinde 120 bin km de (7. yılda) değiştirdim. 120 bin km ağır bakımı, trigier seti ve su pompası (devirdaim pompası) değişti. 1725 TL faruda ödedim. --3 dakika sonra eklendi-- Not: Trigier gayet sağlam görünüyordu ve aşınma ibaresi hiç yokdu diyebilirim. Tabi mevzu aşınma belirtisi değil, trigierin ani bir yükte kopma yapıp yapmayacağı. Ayrıca ben trigier konusunda arabayı aldığım ilk günden itibaren çok dikkatli kullandığımı düşünüyorum. Belki de hiç bir zaman trigiere yük bindirmemişimdir. Tabi bu trigierin ömrünü ne şekilde etkiler bilemiyorum. Trigere yük bindirmeden kullanmak nasıl oluyor ? Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Çağlar Sertan KASIMOĞLU Yanıtlama zamanı: Ekim 20, 2017 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 20, 2017 16 saat önce, Ümit Vaysaloğlu yazdı: Belki de hiç bir zaman trigiere yük bindirmemişimdir. Böyle bir durum yok, triger kranktaki hareketi eksantrik millerine aktaran parçadır. Eksantrik subapları açmak için mevcut, subaplarda sürekli yay baskısı mevcut kapanma yönünde. Eksantrik mili subapları itip, yay kuvvetini yenip, subapları açıyor yani motorun çalıştığı her devirde bir yük söz konusu. --1 dakika sonra eklendi-- 15 saat önce, Ümit Vaysaloğlu yazdı: Trigier zinciri değişim maliyetleri 5000 TL leri bulabiliyor Zincir değişim periyodu kayışa göre çok daha uzun oluyor + o kadar maliyetler söz konusu değil. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
İsmail Yılmaze Yanıtlama zamanı: Ekim 20, 2017 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 20, 2017 (düzenlendi) Niye bana 75000 diyor bazı servisler ellerinde bir net bir bilgi yok mu böyle saçma birşey mi olur. Bir de trigeri kopan var mı aramızda Ekim 20, 2017 İsmail Yılmaze tarafından düzenlendi yanlış yazım Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Çağlar Sertan KASIMOĞLU Yanıtlama zamanı: Ekim 20, 2017 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 20, 2017 15 saat önce, AliIşık yazdı: Maliyeti 100 TL farkettirir. O kadar bile fark ettirmiyor. Max 5 usd fiyat farkı olur. Çünkü kayışlı sistemlerde gergi ve sabit bilyalar mevcut. Bu bilyalar standart bildiğimiz bilyalardan değil, oldukça maliyetli parçalar. Zincirde ise kompozit malzemeden üretilmiş gergi paletleri oluyor, bilyaya göre çok daha az maliyetli parça. Amaç müşteriyi düşünmek değil, triger koparsa müşteriden nasıl para kopartırız diye düşünmek --3 dakika sonra eklendi-- 6 dakika önce, İsmail Yılmaze yazdı: net bir bilgi yok mu Serviste net bilgi olsa da servis danışmanları bilmiyor olabiliyorlar, çoğu leylek gibi servisin içinde dolaşmaktan bir işe yaramıyor. En net bilgi 135.000 km/9 yıl @Cem Boneval hocamızın yazdığı gibi. 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Önerilen Mesajlar
Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın
Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor
Hesap oluştur
Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.
Hesap OluşturGiriş yap
Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.
Giriş Yap