Fatih Mehmet USLU Oluşturma zamanı: Aralık 10, 2017 Raporla Share Oluşturma zamanı: Aralık 10, 2017 Bu konu 2017 Golf 1.0 Tsi+Dsg konusunda ayrılmıştır. Ozan hayırlı olsun öncelikle. Çok merak ettiğim birşey var. Daha önce 1.0 tsi kullananlara da sordum ama sağlıklı bi cevap alamadım. 1.0 tsi max torkunu 2000 devirde veriyor gözüküyor kağıt üzerinde. Sana zahmet manuele alıp 1500 devirlerdeki hızlanmasını gözlemleyebilirmisin. 2000 devir bana yüksek gibi geldi turbo benzinli birmotor için. Dsg de anlamak zor olabilir ama manuelde az çok anlaşılır. Motorun çekişine kimse kötü demiyor yorumlarda ama ben alt devir torkunu çok merak ediyorum. 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Ozan Kar Yanıtlama zamanı: Aralık 12, 2017 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Aralık 12, 2017 @Fatih Mehmet USLU denedim, dsgye bırakınca 1400 devirde yürümeye çalışıyor. Bu devirde gaza hafif basınca titreyerek yürümeye çalışıyor 1800 devir gibi titreme bitiyor, 2000 sonrası gerçekten yürümeye başlıyor. 2000 sonrasında kick down yaptım 7den 3e aldı yarın uzun yol var, denersem yazarım yine. 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Fatih Mehmet USLU Yanıtlama zamanı: Aralık 13, 2017 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Aralık 13, 2017 15 saat önce, Ozan Kar yazdı: @Fatih Mehmet USLU denedim, dsgye bırakınca 1400 devirde yürümeye çalışıyor. Bu devirde gaza hafif basınca titreyerek yürümeye çalışıyor 1800 devir gibi titreme bitiyor, 2000 sonrası gerçekten yürümeye başlıyor. 2000 sonrasında kick down yaptım 7den 3e aldı yarın uzun yol var, denersem yazarım yine. Bu durumda teknik özelliklerinde belirtildiği gibi max torkun 2000 devirde geldiği ve 2000 devirin altında çok fazla torkun olmadığını mı anlamalıyız. İlginç hakkaten. 1.2 tsi motorlarda 1500 devirlerde max tork veren motorlar yaptıktan sonra benzer ve daha yeni nesil motorunda max torkun 2000 devire çıkmış olması tuhaf. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Cem Boneval Yanıtlama zamanı: Aralık 13, 2017 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Aralık 13, 2017 Tabii bu arada Ford'un 1.0 EB'unun da 2000 devir altında titreşimli ve göreceli cansız olduğunu hatırlamakta da yarar var. 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Mert Yürüyen Yanıtlama zamanı: Aralık 13, 2017 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Aralık 13, 2017 Ben bu topa girmiyim. Motor farkı illa ki vardır. Çünkü bahsettiğiniz titreşim ve ölü taklidi yapma durumu bende yok. Ben kaçtım. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Aralık 13, 2017 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Aralık 13, 2017 Bahsi geçen DSG ayarı değil mi ben mi okuduğumu anlamadım yoksa her motor çok düşük devirde titrer, pancar motoru dahil. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Fatih Mehmet USLU Yanıtlama zamanı: Aralık 13, 2017 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Aralık 13, 2017 2 saat önce, Cem Boneval yazdı: Tabii bu arada Ford'un 1.0 EB'unun da 2000 devir altında titreşimli ve göreceli cansız olduğunu hatırlamakta da yarar var. Abi 1.0 ecoboostta titreşim bir nebze olsada 1500 lerde tork oldukça hissettiriyordu kendini. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Aydın Baran Yanıtlama zamanı: Aralık 13, 2017 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Aralık 13, 2017 1 dakika önce, Fatih Mehmet USLU yazdı: Abi 1.0 ecoboostta titreşim bir nebze olsada 1500 lerde tork oldukça hissettiriyordu kendini. Tork eğrisi ne diyor bu motorun? --13 dakika sonra eklendi-- 15 dakika önce, Fatih Mehmet USLU yazdı: Abi 1.0 ecoboostta titreşim bir nebze olsada 1500 lerde tork oldukça hissettiriyordu kendini. Tork eğrisi ne diyor bu motorun? Turbo benzinli konuşmalarını başka konuya mı taşısak Ozan'ın konuyu kirletiyoruz sanki burda. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Fatih Mehmet USLU Yanıtlama zamanı: Aralık 13, 2017 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Aralık 13, 2017 21 dakika önce, Aydın Baran yazdı: Tork eğrisi ne diyor bu motorun? Turbo benzinli konuşmalarını başka konuya mı taşısak Ozan'ın konuyu kirletiyoruz sanki burda. 1.0 tsi nin tork eğrisini bulamadım. Daha önce de aramıştım. Konu ile ilgili sayılır diye yazıyoruz tabi ama silinebilir de ilgisiz görülüyorsa. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Aydın Baran Yanıtlama zamanı: Aralık 13, 2017 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Aralık 13, 2017 Şimdi, Fatih Mehmet USLU yazdı: 1.0 tsi nin tork eğrisini bulamadım. Daha önce de aramıştım. Konu ile ilgili sayılır diye yazıyoruz tabi ama silinebilir de ilgisiz görülüyorsa. Yooo ilgisiz değil gayette güzel, ben 1.4T nin grafiğini koyup düşük devirde neler yaptığını falan yazayım dedim ama konudan uzaklaşıyoruz gibi geldi. Bunları taşıyıp yeni konu başlığı açayım. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Aralık 13, 2017 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Aralık 13, 2017 Eğriler focus 3 genelde yer alan teknik başlıklarımızda mevcut. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Aydın Baran Yanıtlama zamanı: Aralık 13, 2017 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Aralık 13, 2017 Astra 1.4T da 1500 civarı hızlanmaya başladığını hissediyorsun, 2000 civarı hızlanma hissi artıyor ve 4500-5000 devire kadar sürekli hızlanıyor ve hissettiriyor.Fakat bu hızlanma hissi dizeldeki gibi patlama şeklinde değil, daha mülayim ama uzun soluklu. Gaza az basarsan, düşük devir yüksek viteste isen hemen vites düşürüyor. Vitesler tek tek düşmüyor 6 dan 3 e aldığı da oluyor. Ama şanzımanın ayarı aracın titremesine izin vermeyecek şekilde.Bir tek geçen gün otobanda rampa yukarı gaza biraz bastım vites düşürmekte biraz geç kaldı o ara titreşim hissedildi. Çift kavrama şanzımanlı araçlarda vites değiştirme hızını da düşünürsek, doğru programlanmış bir şanzımanın vites değişimi ile motorda titreşime izin vermemesi gerekir diye düşünüyorum. Tork ve kw eğrisini bulamadım ama kağıt üstü verileri aşağıdaki gibi, burda en dikkat çekici konu 1.4T ile 1.6T arasındaki motor devir farkı. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Engin Uzunoğlu Yanıtlama zamanı: Aralık 13, 2017 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Aralık 13, 2017 DSG Tdi Jetta da kullanmıştım. Babamda var. Titreşimi hatırlamıyorum. Ama 40km ile 6 viteste gidip gaza basınca ölü gibi olması, gaza biraz yüklenince de 3-4 vites düşürüp ileri atılması çok saçma gelmişti. Sürekli ölü motorla dolaştırıyor DSG. Yarı sport gibi çok yüksek devirde vites atmayan ama daha canlı sürmeyi sağlayan bir modu olmalıydı. Bazen testlerde görüyorum, araç ve motora göre DSG ayarlarıda değişiyor sanırım. 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Servet Ö. Yanıtlama zamanı: Aralık 13, 2017 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Aralık 13, 2017 1 hour ago, Fatih Mehmet USLU said: 1.0 tsi nin tork eğrisini bulamadım. Daha önce de aramıştım. Konu ile ilgili sayılır diye yazıyoruz tabi ama silinebilir de ilgisiz görülüyorsa. Ustu kesik cunku limitli Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Mert Yürüyen Yanıtlama zamanı: Aralık 13, 2017 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Aralık 13, 2017 @Servet Ö. yeşil olan nedir? Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Önerilen Mesajlar
Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın
Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor
Hesap oluştur
Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.
Hesap OluşturGiriş yap
Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.
Giriş Yap